Ja dat zou fijn zijnquote:
Klopt jaquote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sleeping beauty is wat dat betreft een betere titel.
Klinkt als je huisdier vermoorden.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lees de naam eens 'Doorn + Roosje'
Iets met prikken en slapen
Ik vind de Nederlandse naam juist leukerquote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sleeping beauty is wat dat betreft een betere titel.
True. En ze heet niet eens Roosje, maar Auroraquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ja![]()
doornroosje verteld echter meer over het gehele verhaal
Ik ga slapen na het prikken jaquote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Watertornado het volgende:
Klinkt als je huisdier vermoorden.
Daar ga ik 1 feb heenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maatschappelijk werk anders ?
Ik heb ook een hele tijd financiele crisis zelf gehad. En met die lui kun je wel tot een goede oplossing komen, al is het moeilijk om die stap te nemen
Die bijt in de giftige appel en ging doodquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga slapen na het prikken ja
Jamaar sneeuwwitje ging toch slapen?
Ze neukt en slaapt alleen maar??quote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Na een vergiftigde appel jaquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef rival het volgende:
[..]
Nee die viel in coma na een vergiftigde appel.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ze sliep als een roosjequote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. En ze heet niet eens Roosje, maar Aurora
Ik zoek ook wel hoor. Maar het is lastig om iets te vinden hier in de buurt, parttime enzo.. En het is natuurlijk een risico, geef een vaste baan op, dus moet het wel iets goeds zijn he.quote:
Maar toen kwam daar de prinsquote:Op zondag 2 januari 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bijt in de giftige appel en ging dood
Ik eet niet uit een zak.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dan stop je die zak toch weer weg?
Iets anders helpt niet, simpele keus
De rozenstruiken om het kasteel waren de enige dingen die niet sliepenquote:
Ik las 'de pens'quote:
De gemene struikenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
De rozenstruiken om het kasteel waren de enige dingen die niet sliepen
Ja, dat snap ik wel.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zoek ook wel hoor. Maar het is lastig om iets te vinden hier in de buurt, parttime enzo.. En het is natuurlijk een risico, geef een vaste baan op, dus moet het wel iets goeds zijn he.
Wakker worden van kus is dus doorn en niet sneeuw?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bijt in de giftige appel en ging dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |