Ja, downloaden kost ook zoveel moeite en geld.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Maar sneeuwwitje zou ik nooit downloaden, zo leuk vind ik hem niet
Ik wil alle Disney classics op dvdquote:Op zondag 2 januari 2011 17:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Maar sneeuwwitje zou ik nooit downloaden, zo leuk vind ik hem niet
Zal je zeker mee moeten oppassenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:38 schreef missbehavin het volgende:
Thanks babe![]()
Maar ik moet oppassen dat ik niet wegzak in de ellende, dat kan ik me niet veroorloven (fijne woordspeling)
Het downloaden niet, het kijken welquote:Op zondag 2 januari 2011 17:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, downloaden kost ook zoveel moeite en geld.
'Timonneke, vraagte gij u wel eens af wat dan die brandende stippekes daarboven zijn?'quote:Op zondag 2 januari 2011 17:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde timo typen maar wist het niet meer zeker
Dank
Alle? pff dan heb je nog even te gaanquote:Op zondag 2 januari 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil alle Disney classics op dvdKan ik nog lang wachten
Kan je daarmee niet bij de baas terecht? Het is weer een nieuw jaar tochquote:Op zondag 2 januari 2011 17:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks babe![]()
Maar ik moet oppassen dat ik niet wegzak in de ellende, dat kan ik me niet veroorloven (fijne woordspeling)
Vooral lang te wachten ja... Doornroosje is net de kluis weer in.quote:
Ik kan bij mijn baas nergens mee terecht.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:41 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je daarmee niet bij de baas terecht? Het is weer een nieuw jaar toch
Belgisch is leukquote:Op zondag 2 januari 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Timonneke, vraagte gij u wel eens af wat dan die brandende stippekes daarboven zijn?'!
Die heb ik volgens mij nog nooit helemaal gezienquote:Op zondag 2 januari 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral lang te wachten ja... Doornroosje is net de kluis weer in.
Op zoek naar wat anders dus?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan bij mijn baas nergens mee terecht.
Mja, ik als Disney fan vind dat schandalig natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 17:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij nog nooit helemaal gezien
Maatschappelijk werk anders ?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan bij mijn baas nergens mee terecht.
Bambi ook pas op m'n 15e voor het eerst gezien ofzoquote:Op zondag 2 januari 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik als Disney fan vind dat schandalig natuurlijk
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bambi ook pas op m'n 15e voor het eerst gezien ofzo
Toe nouquote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef rival het volgende:
Wat is het verhaal van doornroosje ook alweer?
Lees de naam eens 'Doorn + Roosje'quote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef rival het volgende:
Wat is het verhaal van doornroosje ook alweer?
Dan stop je die zak toch weer weg?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:43 schreef Watertornado het volgende:
Zo, even avondeten. Ik knaag lekker proletarisch chips achter de laptop.
Nu voel ik me vies en dik.
Sleeping beauty is wat dat betreft een betere titel.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lees de naam eens 'Doorn + Roosje'
Iets met prikken en slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |