De Nederlandse versiequote:Op zondag 2 januari 2011 17:31 schreef Cue_ het volgende:
Sneeuwwitje op tv. Zowaar de echte oorspronkelijke tekenfilm
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:32 schreef Cue_ het volgende:
missb!![]()
Zo te horen zit je in een erg kutte periode
Soms mag dat ook hoor, gewoon een paar dagen chagrijnig/boos/verdrietig zijn en daarna gaat er vanzelf ergens een lichtje branden en wordt het weer wat rooskleuriger
Dat kan. Ik weet er natuurlijk het fijne niet van..quote:Op zondag 2 januari 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Maar niet overal is een oplossing voor.
Laatst was Nederlandse versie van ice age op tv... Dat is echt drama vergeleken bij Engelsquote:Op zondag 2 januari 2011 17:31 schreef Cue_ het volgende:
Enjoyquote:Op zondag 2 januari 2011 17:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben ik gewend met de disneyfilms, dus dat vind ik totaal niet erg
Mocht je eens je hard willen luchten m'n pm staat openquote:Op zondag 2 januari 2011 17:33 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ik ga er van uit dat mijn humeur wel weer wegtrekt, uiteindelijk. De problemen blijven, maar de ene keer trek ik het wat beter dan de andere.
Ow die was echt verschrikkelijk ja!!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:36 schreef rival het volgende:
[..]
Laatst was Nederlandse versie van ice age op tv... Dat is echt drama vergeleken bij Engels
Nederlandse stemmen zijn echt zo vreselijk hè?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:36 schreef rival het volgende:
[..]
Laatst was Nederlandse versie van ice age op tv... Dat is echt drama vergeleken bij Engels
Ik ben Engels gewend, gelukkigquote:Op zondag 2 januari 2011 17:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben ik gewend met de disneyfilms, dus dat vind ik totaal niet erg
Waar?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:31 schreef Cue_ het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Nederlandse stemmen zijn echt zo vreselijk hè?
Ik download hem wel. Zodra reclame, ondertitels en stomme hart-van-nederland-aankondigingen dwars door het beeld.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:31 schreef Cue_ het volgende:
Thanks babequote:Op zondag 2 januari 2011 17:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mocht je eens je hard willen luchten m'n pm staat open![]()
En verder is het heel menselijk dat je het af en toe niet echt trekt en dan is het juist goed om het even allemaal kwijt te raken in emoties.
Timonquote:Op zondag 2 januari 2011 17:38 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt.
De enige leuke die ik kan bedenken zijn pumba en zijn maatje in de leeuwenkoning.. En dat zijn nog Belgen ook
Begrijpelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 17:38 schreef Q. het volgende:
Ik download hem wel. Zodra reclame, ondertitels en stomme hart-van-nederland-aankondigingen dwars door het beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |