Ik gebruik endomondo en upload m'n gpx naar runkeeper en nog wat andere sites. Runkeeper is leuk vanwege de graphs, maar vind endomondo weer net wat prettiger werken (GUI wise).quote:Op maandag 10 januari 2011 20:01 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dan zou ik mooi bij Runkeeper blijven, raak je misschien ook weer gemotiveerd als je even geen zin hebt om te lopen maar je ziet dat je vrienden wel hebben gelopenWaarom ga je eigenlijk niet samen met ze lopen? Alleen lopen lijkt me niet zo fijn... Maar als je trainingsprogramma's als Evy doet moet het bijna wel.
Eens. Sterker nog, der is daardoor een hardloopevent uit onstaan (die ik dan weer organiseer.. de gek).quote:Op maandag 10 januari 2011 20:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat vind ik wel het grootste voordeel van het delen van mijn runs op Facebook, dat de loopmensen elkaar daarin opzoeken en motiveren. Heb toch wel een stuk of 8 vaste lopers om aan op te trekken.
Hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat vind ik wel het grootste voordeel van het delen van mijn runs op Facebook, dat de loopmensen elkaar daarin opzoeken en motiveren. Heb toch wel een stuk of 8 vaste lopers om aan op te trekken.
Heb zelf de Nike + sensor ook plus bijbehorende Nike schoenen waar die sensor in de schoen zit. Leuk ding alleen als je met muziek wilt lopen slaat heel die app op hol. Kan aan mijn iPhone liggen maar vind het vrij iritant..quote:Op maandag 10 januari 2011 20:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga morgen de Nike+ iPod sport kit kopen!. Net ontdekt dat je die ook kunt gebruiken bij andere sportschoenen (en dan doe je de sensor dus niet in de schoen, maar in een speciaal houdertje op je schoen). Kost maar 30 euro! (en dat is weinig vgl met foot pods die > 100 euro kosten).
Kan ik eindelijk ook eens mijn statistieken bijhouden.
Hmm, ik ben benieuwd. Ik zal het morgen eens uitproberen iigquote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef Yrck het volgende:
[..]
Heb zelf de Nike + sensor ook plus bijbehorende Nike schoenen waar die sensor in de schoen zit. Leuk ding alleen als je met muziek wilt lopen slaat heel die app op hol. Kan aan mijn iPhone liggen maar vind het vrij iritant..
Het is wel motiverend die sensor.. Je ziet afstand snelheid etc! Laat maar weten hoe het bevalt!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hmm, ik ben benieuwd. Ik zal het morgen eens uitproberen iig(nano trouwens)
ik loop met die app, zonder ding in mijn schoen nog, maar daar heb ik nog nooit last van gehad?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef Yrck het volgende:
[..]
Heb zelf de Nike + sensor ook plus bijbehorende Nike schoenen waar die sensor in de schoen zit. Leuk ding alleen als je met muziek wilt lopen slaat heel die app op hol. Kan aan mijn iPhone liggen maar vind het vrij iritant..
Dat is ook wat ik bedoel... Vind jij dat niet motiverend dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?
Want ik plemp ook iedere keer op Facebook dat ik gelopen heb, maar alleen anderen die ik toevallig ken die ook lopen reageren erop.
Mijn motivatie hangt daar niet van afquote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik bedoel... Vind jij dat niet motiverend dan?
Zal ik zeker doen!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:55 schreef Yrck het volgende:
[..]
Het is wel motiverend die sensor.. Je ziet afstand snelheid etc! Laat maar weten hoe het bevalt!
Loop je gewoon door het weiland?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:09 schreef DaBuzzzzz het volgende:
lekker rondje, jammer van het telefoon gesprek net voor de helft
http://sports-tracker.com/u/DaBuzzzzz/workout/1tsd3v94b7ovdnd2
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Loop je gewoon door het weiland?
Dit was het enige moment vandaag waarop ik kon lopen, dus het moest maar! Heb nu in januari 4 keer gelopen, 29,4km in totaal. Het wordt nog eens wat met mequote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:44 schreef DaBuzzzzz het volgende:
gedverdemme, rennen als je net wakker bent.....mn knieeen!...
Heel goed hoor, benijd je wel een beetje maar dat is nog niet haalbaar
Goed bezig!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit was het enige moment vandaag waarop ik kon lopen, dus het moest maar! Heb nu in januari 4 keer gelopen, 29,4km in totaal. Het wordt nog eens wat met me
Dat vind ik juist het lekkerst, lopen in de regenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:20 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik zit hier ook startklaar, alleen nu begint het te regenen..
Nou ben ik niet echt een mooiweerloper maar hele koude regen werkt ook niet bepaald motiverend.
Denk dat ik toch maar ga straks, om 11 uur met een mutsje op
Wat heb je allemaal dan? en wat was je ervoor kwijt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef Viking84 het volgende:
Jee, ik heb de sport kit! Mediamarkt had alles wat ik nodig had. Om 17 uur ga ik lopen. Eerst even kalibreren en dan beginnen. Het ziet er erg mooi uit allemaal
.
Het is vooral interessant als je al een nano of touch hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:03 schreef Neelix het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal dan? en wat was je ervoor kwijt?
De nike+GPS werkt bij mij wel prima. Alleen de nike+ app voor mijn sensor geeft problemen. Misschien ligt het aan mijn iPhone maar zonder muziek lopen gaat wel goed..quote:Op maandag 10 januari 2011 21:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik loop met die app, zonder ding in mijn schoen nog, maar daar heb ik nog nooit last van gehad?
Ohja, dat heb ik volgens mij met mijn iPhone niet nodig. Runtastic kan al prima een kaartje bijhouden met tempo en alles.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is vooral interessant als je al een nano of touch hebt.
Pakketje met sensor en ontvanger (als je een Touch hebt, heb je alleen een sensor nodig, scheelt weer 10 euro) en daarnaast nog een Runaway gekocht, een houdertje waar ik de sensor in kan doen zodat ik hem vervolgens aan mijn veters kan bevestigen, aangezien ik geen Nike+ schoenen heb.
Was alles bij elkaar nog geen 40 euro.
Ben benieuwd hoe het er grafisch uit ziet allemaal - zal het straks weten.
Same here. Heel leuk dat Nike sensor etc gebeuren, maar ik zie genoeg info met Cardiotrainer. Bovendien vind ik zoiets pas redelijk interessant zodra ik regelmatig 5 of 10 km loop, en geen lessen van Evy oidquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ohja, dat heb ik volgens mij met mijn iPhone niet nodig. Runtastic kan al prima een kaartje bijhouden met tempo en alles.
Zelfs dan zie ik het nut nog niet zo. Het enige wat ik nog overweeg is een hart-sensor. Maar die zijn ontzettend duur en kan je dan misschien wel meteen combineren met een alles-in-een horloge ding ofzo. Ben er nog niet uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Same here. Heel leuk dat Nike sensor etc gebeuren, maar ik zie genoeg info met Cardiotrainer. Bovendien vind ik zoiets pas redelijk interessant zodra ik regelmatig 5 of 10 km loop, en geen lessen van Evy oid
Ik heb m'n vader zo'n horloge cadeau gedaan, bewust zonder hartslagmeter. Hij weet zo goed of hij wel of niet te hard loopt, en met dat horloge kan je ongelofelijk veelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zelfs dan zie ik het nut nog niet zo. Het enige wat ik nog overweeg is een hart-sensor. Maar die zijn ontzettend duur en kan je dan misschien wel meteen combineren met een alles-in-een horloge ding ofzo. Ben er nog niet uit
Geloof dat je deze niet uit kan zetten. Blijft dus gewoon aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Zo, hardgelopen met Nike+.
Even een paar vraagjes voor mensen hier die er ook één hebben:
1) Gaat die sensor automatisch uit of? (er zit wel een knop op de onderkant, maar ik kan niet zien wanneer hij aan of uit is. Er brandt geen lampje ofzo)
2) Ik ontdekte net dat 'ie steeds aangeeft welke afstand je over de betreffende km hebt afgelegd en dus niet de gemiddelde snelheid over die km per uur. Irritant is dat. Ik kan het ook niet anders instellen.
Kalibreren ging wel goed. Ik denk dat dit pas een interessant dingetje wordt op het moment dat ik vaker hele stukken achtereen loop zonder wandelpauzes tussendoor.
Ben even aan het zoeken naar alternatieve sites waar ik m'n data op kan zetten in de hoop dat die gedetailleerde grafiekjes producerenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:32 schreef Yrck het volgende:
[..]
Geloof dat je deze niet uit kan zetten. Blijft dus gewoon aan
Gemiddelde snelheid geeft hij over de afgelegde kilometer ja. Weet niet of dit anders kan!
Hardloopsokken hebben bij mij geholpen tegen zulke blaren..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:46 schreef Yrck het volgende:
Kwam er net achter dat ik een blaar heb op de zijkant van mijn teenheb er tot nu toe nog geen last van gehad en het verbaasd mij dat ik er een heb...
Ja maar die heb ik ook (Falke). Misschien dat mijn sneakers het veroorzaken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Hardloopsokken hebben bij mij geholpen tegen zulke blaren..
Op wat voor schoenen loop je dan? (als je aan het hardlopen bent dan)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:09 schreef Yrck het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik ook (Falke). Misschien dat mijn sneakers het veroorzaken.
runningahead.comquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben even aan het zoeken naar alternatieve sites waar ik m'n data op kan zetten in de hoop dat die gedetailleerde grafiekjes produceren.
Het officiele antwoord is starttorun.bequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef benniesnugger het volgende:
Zo, na lang wachten afgelopen week ook maar eens besloten om me conditie op te gaan krikken. Vorig weekend schoenen gehaald en vandaag voor de 1e keer gelopen. Maar me conditie was nog slechter als gedacht. Dus nu toch maar het schema van 0-5 km gaan volgen. Heb het schema van Evy al gedownload. Maar lees dat er ook een podcast is voor alle weken. Weet iemand toevallig waar deze te downloaden is? Bij voorbaat dank.
En je onofficiële?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het officiele antwoord is starttorun.be
http://sport.be.msn.com/starttorun/2009/nl/podcast/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |