Dan heb je de OP niet goed gelezenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:53 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Je moet niet kinderen willen omdat als je vrienden deze hebben, je moet kinderen nemen alleen als je het zelf wilt.
Denk daar eerst maar eens over na.
Klopt. Wat is je klacht? Samenvatting?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je de OP niet goed gelezen
Je zit in het verkeerde subforum!quote:Op zondag 2 januari 2011 14:55 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Klopt. Wat is je klacht? Samenvatting?
ik nivelleer mezelf graag naar het niveau van mijn omgevingquote:Op zondag 2 januari 2011 14:55 schreef dakraam het volgende:
Zolang je stopt met het zeggen van ''halpz'' ipv ''help'' komt alles goed.
ook al nietquote:
maar waar praat je dan over met je leeftijdsgenoten? Want die praten alleen nog maar over babies en trouwjurken enzoquote:Op zondag 2 januari 2011 14:56 schreef trovey het volgende:
Als inmiddels ex-dertiger.....gewoon alles ondegaan maar ondertussen denken...heerlijk, ik niet
wrm topic opene danquote:
Dan tref je de verkeerde leeftijdsgenotenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook al niet
[..]
maar waar praat je dan over met je leeftijdsgenoten? Want die praten alleen nog maar over babies en trouwjurken enzo
Ja.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
topics openen is alleen voorbehouden aan lekkere wijven? Oh... okee
Eindelijk een bruikbare tip!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:02 schreef Man_bijt_hond het volgende:
In moeilijke tijden sleepte cocaïne mij erdoor heen. Zeker een aanrader in combinatie met alcohol. Met een normaal salaris prima te betalen.
Ik heb blijkbaar leeftijdsgenoten die niet zo'n sterke voortplantingsdrang hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook al niet
[..]
maar waar praat je dan over met je leeftijdsgenoten? Want die praten alleen nog maar over babies en trouwjurken enzo
Waar kan je coke scoren?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:02 schreef Man_bijt_hond het volgende:
In moeilijke tijden sleepte cocaïne mij erdoor heen. Zeker een aanrader in combinatie met alcohol. Met een normaal salaris prima te betalen.
naja, ik zal me ook uiteindelijk wel gaan voortplanten, maar nu nog even niet. En ik zal ook wel gaan trouwen, maar nu nog even niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar leeftijdsgenoten die niet zo'n sterke voortplantingsdrang hebben.Wat me wel opviel is dat vriendschappen met vrouwen wel vaak verwateren als je zelf geen last hebt van rammelende eierstokken en visioenen van Sissy-trouwjurken.
20 euro voor een halfje, gewoon in Volendam een willekeurige burger aanspreken.quote:
Het leukste is een oud-tante te hebben die haar hele leven ongetrouwd is gebleven en die je vraagt, als je naar de 30 loopt, of het niet eens tijd is om te trouwen.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, ik zal me ook uiteindelijk wel gaan voortplanten, maar nu nog even niet. En ik zal ook wel gaan trouwen, maar nu nog even niet.
Klap op de vuurpijl was nog wel mijn overbuurvrouw van 37 die van de week helemaal in shock naar me stond te kijken toen ik zei dat we er nog niet aan toe warenNet alsof je zegt dat je AIDS hebt ofzo
ja weet ik ook wel. Het gaat er ook niet om dat ik me onder druk gezet voel of vind dat ik dat ook moet doen. Ik zoek alleen tips om alle babytalk te overlevenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Het leukste is een oud-tante te hebben die haar hele leven ongetrouwd is gebleven en die je vraagt, als je naar de 30 loopt, of het niet eens tijd is om te trouwen.![]()
Je moet gewoon doen wat zelf goed voor je is. Wil je trouwen en kinderen ...doen, wil je dat niet...lekker iedereen laten kletsen.Zelf nooit de behoefte gehad aan kinderen met of zonder aanhang en ook nooit de blijkbaar verplichte dromen van kleine meisjes om te trouwens in een mooie witte jurk en een groot feest gehad. Iedereen zij eigen keuze.
.
Gewoon ja knikken, op het juiste moment oh en ah zeggen als je een baby in de handen wordt gedrukt/ter bezichtiging komt en dan alles weer vergeten en verder gaan met datgene waar je interesse wel ligt zodra de persoon weer bezig is met trouwplannen/babyplannen maken weer weg is. Werkt fantastisch.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja weet ik ook wel. Het gaat er ook niet om dat ik me onder druk gezet voel of vind dat ik dat ook moet doen. Ik zoek alleen tips om alle babytalk te overleven
Is vast een lieff beestjequote:Op zondag 2 januari 2011 23:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
over de kat van TS kun je een heel topic vullen, wat een beest![]()
Ja liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Ja liefik weet heel goed wat lief is, en ik weet ook hoe de kat van TS isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
't beestje is dus niet liefquote:Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet heel goed wat lief is, en ik weet ook hoe de kat van TS is
NOOOOOOOquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:41 schreef FUFR het volgende:
TS wordt gewoon een oude vrijster
Maar ik zie ze er ook voor aan om binnenkort ineens zwangvol te zijn en dan heel fok onder de kiddytopics te bedelven. Wat dat doen aankomende moeders..
ja ja...quote:
Dat dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:56 schreef trovey het volgende:
Als inmiddels ex-dertiger.....gewoon alles ondegaan maar ondertussen denken...heerlijk, ik niet
Optie2, wordt ze wel heel erg Remi van...quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:49 schreef Gripper het volgende:
Leg je er maar gewoon bij neer.
Die Hyvesvrienden zullen er echt niet minder hard om trouwen, settelen, werpen en zogen omdat jij er niet aan mee doet, dus:
optie 1: als je ze niet kwijt wilt, zit tandenknarsend elke babyparty uit, en praat vrolijk mee over krampjes, exceembilletjes en de zwaarte van het jonge ouderschap
optie 2: krabbel ze: "Jullie zijn suf geworden, dus ik ga op zoek naar nieuwe vrienden die nog niet een loden bal met een ketting aan hun voet meeslepen. t was gezellig toen we allemaal nog geen 30 waren, maar ik wil nog een tijdje onbezorgd zijn. Hier scheiden onze wegen. Doei! "
Nemen ?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:53 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Je moet niet kinderen willen omdat als je vrienden deze hebben, je moet kinderen nemen alleen als je het zelf wilt.
inderdaad, je vrouw, die neem jequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:02 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Nemen ?
Kinderen NEEM je niet , die krijg je
als 44'er kan ik je melden dat je uit je nek lultquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:29 schreef Waaghals het volgende:
na een paar jaar in de 30 heb je geen vrienden meer over, dus nergens meer last van
Je hoeft je jong niet overal mee heen te slepen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:36 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ken het probleem. Ook de hyves/facebook pagina's van mijn digitale vrienden staan vol met foto's van koters in de sneeuw, koters op het ijs, koters bij de kerstboom enz. Vervolgens plaats ik een paar foto's van het bergbeklimmen en dan krijg je reacties als
- "Goh, wat mooi zeg! Zou ik ook wel willen, ff wachten tot de kinderen het huis uit zijn"
- "Goh, wat mooi zeg! Ik wou dat ik daar tijd voor had"
ik moet hier bijna van poepen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:52 schreef DaMayan het volgende:
Heb mazzel denk ik, geen van mijn vrienden zijn nog zwanger of getrouwd. Ben 29 en vrienden zitten ook in die buurt dus had makkelijk gekund.
Wij gaan nog gewoon samen drinken, naar feesten, op vakanties, spellen spelen, films kijken etc. etc.
Ik snap wel wat je bedoelt maar het is toch anders...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik moet hier bijna van poepen...
Hallo! je gaat niet dood als je kinderen krijgt hoor!
Wij missen zelden een technoparty, gaan op vakantie (ok ze mag mee), spelen en kijken enz enz.
het is geen ziekte hoor
En anders huurkoop je toch zo'n negert?quote:
Hehe true. Beetje overdreven wel. Hoort er ook bij op fok hequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik moet hier bijna van poepen...
Hallo! je gaat niet dood als je kinderen krijgt hoor!
Wij missen zelden een technoparty, gaan op vakantie (ok ze mag mee), spelen en kijken enz enz.
het is geen ziekte hoor
ik ga toch geen negert leasen, dat geeft af op m'n bankquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
En anders huurkoop je toch zo'n negert?
want dat is belachelijk genoeg makkelijker dan een kind uit NL adopteren.
Blijft je foef ook heel van
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga toch geen negert leasen, dat geeft af op m'n bank
Je moet niet kinderen nemen als je ze zelf wilt, je moet kinderen nemen als je ze een gedegen opvoeding en stabiele omgeving kunt bieden.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:53 schreef VuilnisMetaal het volgende:
nou verpest je het voor TSquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Je moet niet kinderen nemen als je ze zelf wilt, je moet kinderen nemen als je ze een gedegen opvoeding en stabiele omgeving kunt bieden.
das tokkies met peren vergelijken..quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:13 schreef Karzai het volgende:
Je kan ook een paar fokkers adopteren om te oefenen hoe het gaat en dan neem je daarna kinderen
oh, maar een vent heb ik wel, da's de issue nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:41 schreef anno2010 het volgende:
Als je vrouw bent kan ik je helpen , maar eerst pics
Wat heb jij dan meisjuh?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben geen vrouw, ik ben een meisje!
Vrouwen hebben kinderen en stationwagons en een 136 delig servies!
jij snapt het!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:58 schreef Stofje het volgende:
Ik ben ook bijna dertig, in april is het zover. Heel gek is dat, dertigers zijn gewoon 'volwassen' met fulltime banen, gezinnetjes enzo. Ik herken die angst wel, ik hoor nu ook zeer regelmatig mensen die vader gaan worden, of gaan trouwen. Ik voel me echt 23 ofzo, nog láng niet zover om mee te gaan in dat leven. Maar goed, aan de andere kant zou ik zomaar ineens mijn droombaan kunnen vinden en samen kunnen gaan wonen en dan zit je toch ineens in een compleet ander, volwassener, leven. Bah.
Ik heb nog altijd de hoop dat ik over 5 jaar financieel onafhankelijk ben, of tenminste dat ik zoveel verschillende dingen heb lopen dat ik met een part-time baan genoeg heb om mijn huis van +-800.000 euro te kunnen betalen en op vakantie kan gaan, en maar 3 dagen hoef te werken,en de rest doen waar ik zin in heb.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:58 schreef Stofje het volgende:
Ik ben ook bijna dertig, in april is het zover. Heel gek is dat, dertigers zijn gewoon 'volwassen' met fulltime banen, gezinnetjes enzo. Ik herken die angst wel, ik hoor nu ook zeer regelmatig mensen die vader gaan worden, of gaan trouwen. Ik voel me echt 23 ofzo, nog láng niet zover om mee te gaan in dat leven. Maar goed, aan de andere kant zou ik zomaar ineens mijn droombaan kunnen vinden en samen kunnen gaan wonen en dan zit je toch ineens in een compleet ander, volwassener, leven. Bah.
Heb ik allemaal niet en toch komt de benaming "meisje"alleen nog van 18 jarige dronken tieners.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben geen vrouw, ik ben een meisje!
Vrouwen hebben kinderen en stationwagons en een 136 delig servies!
Och, zoeen echte fok-heldquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd de hoop dat ik over 5 jaar financieel onafhankelijk ben, of tenminste dat ik zoveel verschillende dingen heb lopen dat ik met een part-time baan genoeg heb om mijn huis van +-800.000 euro te kunnen betalen en op vakantie kan gaan, en maar 3 dagen hoef te werken,en de rest doen waar ik zin in heb.
It goes in like a banana, it comes out like a pineapple.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:53 schreef FUFR het volgende:
TS heeft gewoon baringsangst![]()
Maak je niet druk, SQ, het is net poepen, je blijft er alleen wat langer last van hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |