Dan heb je de OP niet goed gelezenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:53 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Je moet niet kinderen willen omdat als je vrienden deze hebben, je moet kinderen nemen alleen als je het zelf wilt.
Denk daar eerst maar eens over na.
Klopt. Wat is je klacht? Samenvatting?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je de OP niet goed gelezen
Je zit in het verkeerde subforum!quote:Op zondag 2 januari 2011 14:55 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Klopt. Wat is je klacht? Samenvatting?
ik nivelleer mezelf graag naar het niveau van mijn omgevingquote:Op zondag 2 januari 2011 14:55 schreef dakraam het volgende:
Zolang je stopt met het zeggen van ''halpz'' ipv ''help'' komt alles goed.
ook al nietquote:
maar waar praat je dan over met je leeftijdsgenoten? Want die praten alleen nog maar over babies en trouwjurken enzoquote:Op zondag 2 januari 2011 14:56 schreef trovey het volgende:
Als inmiddels ex-dertiger.....gewoon alles ondegaan maar ondertussen denken...heerlijk, ik niet
wrm topic opene danquote:
Dan tref je de verkeerde leeftijdsgenotenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook al niet
[..]
maar waar praat je dan over met je leeftijdsgenoten? Want die praten alleen nog maar over babies en trouwjurken enzo
Ja.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
topics openen is alleen voorbehouden aan lekkere wijven? Oh... okee
Eindelijk een bruikbare tip!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:02 schreef Man_bijt_hond het volgende:
In moeilijke tijden sleepte cocaïne mij erdoor heen. Zeker een aanrader in combinatie met alcohol. Met een normaal salaris prima te betalen.
Ik heb blijkbaar leeftijdsgenoten die niet zo'n sterke voortplantingsdrang hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook al niet
[..]
maar waar praat je dan over met je leeftijdsgenoten? Want die praten alleen nog maar over babies en trouwjurken enzo
Waar kan je coke scoren?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:02 schreef Man_bijt_hond het volgende:
In moeilijke tijden sleepte cocaïne mij erdoor heen. Zeker een aanrader in combinatie met alcohol. Met een normaal salaris prima te betalen.
naja, ik zal me ook uiteindelijk wel gaan voortplanten, maar nu nog even niet. En ik zal ook wel gaan trouwen, maar nu nog even niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar leeftijdsgenoten die niet zo'n sterke voortplantingsdrang hebben.Wat me wel opviel is dat vriendschappen met vrouwen wel vaak verwateren als je zelf geen last hebt van rammelende eierstokken en visioenen van Sissy-trouwjurken.
20 euro voor een halfje, gewoon in Volendam een willekeurige burger aanspreken.quote:
Het leukste is een oud-tante te hebben die haar hele leven ongetrouwd is gebleven en die je vraagt, als je naar de 30 loopt, of het niet eens tijd is om te trouwen.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, ik zal me ook uiteindelijk wel gaan voortplanten, maar nu nog even niet. En ik zal ook wel gaan trouwen, maar nu nog even niet.
Klap op de vuurpijl was nog wel mijn overbuurvrouw van 37 die van de week helemaal in shock naar me stond te kijken toen ik zei dat we er nog niet aan toe warenNet alsof je zegt dat je AIDS hebt ofzo
ja weet ik ook wel. Het gaat er ook niet om dat ik me onder druk gezet voel of vind dat ik dat ook moet doen. Ik zoek alleen tips om alle babytalk te overlevenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Het leukste is een oud-tante te hebben die haar hele leven ongetrouwd is gebleven en die je vraagt, als je naar de 30 loopt, of het niet eens tijd is om te trouwen.![]()
Je moet gewoon doen wat zelf goed voor je is. Wil je trouwen en kinderen ...doen, wil je dat niet...lekker iedereen laten kletsen.Zelf nooit de behoefte gehad aan kinderen met of zonder aanhang en ook nooit de blijkbaar verplichte dromen van kleine meisjes om te trouwens in een mooie witte jurk en een groot feest gehad. Iedereen zij eigen keuze.
.
Gewoon ja knikken, op het juiste moment oh en ah zeggen als je een baby in de handen wordt gedrukt/ter bezichtiging komt en dan alles weer vergeten en verder gaan met datgene waar je interesse wel ligt zodra de persoon weer bezig is met trouwplannen/babyplannen maken weer weg is. Werkt fantastisch.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja weet ik ook wel. Het gaat er ook niet om dat ik me onder druk gezet voel of vind dat ik dat ook moet doen. Ik zoek alleen tips om alle babytalk te overleven
Is vast een lieff beestjequote:Op zondag 2 januari 2011 23:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
over de kat van TS kun je een heel topic vullen, wat een beest![]()
Ja liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |