Ja, heel leukquote:Op zondag 2 januari 2011 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was het wel leuk allemaal? Het lijkt me ook heel gaaf, en parijs is zo ver nog niet eigenlijk, hoe lang rijdt je? Uurtje of 7?
Nee ik las hetquote:Op zondag 2 januari 2011 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, heel leukAlleen niet meer onder de Eiffeltoren gestaan dus maar dat vond ik niet zo erg.
Het was zo'n 5,6 uur rijden in totaal. Best te doen. Ik had geweldige *kuch* cd's gebrand dus we zaten al zingend en dansend in de auto![]()
![]()
Jij ook de beste wensen voor dit jaar!quote:
Ohquote:Op zondag 2 januari 2011 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
Knipperde de eifeltoren ook Miauw? Toen ik er was zattie vol lichtjes die dan 's avonds knipperden enzo
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
Als we vandaag nou ff nog tot #200 doorknallen, dan hebben we op de 2e dag van het nieuwe jaar 200 bereikt, das mooi![]()
2 en 200
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:11 schreef -Miauw- het volgende:
En ja Pisces nog wel een paar foto's op locatie, nou ja de Eiffeltoren by nighten nog wat foto's gemaakt van huisjes in één van de voorsteden van Parijs.
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik las hetwij hadden ook zo'n geweldige 'faal', na twaalven nog even naar de Markt in Delft gaan, gezellig joh, vast hoop lui daar.
Kom je daarhalve plein leeg, staat 2 man en een paardenkop een beetje kansloos vuurwerk af te steken
5 á 6 uur is wel snelniet gestopt en flink doorgereden?
Oh ik dacht dat het verder wasquote:Op zondag 2 januari 2011 11:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
aaaaahw
![]()
Maar je hebt het wel leuk gehad nog? Hoe was het in het studentenhuis?![]()
Volgens mij is Amsterdam-Parijs zo'n 500 km. We hebben wel pauzes gehouden maar hebben er op de heenweg niet langer dan 6 uur over gedaan. De terugweg ging sneller
Doe jij nog eens een sfeerplaat van je vakonsiequote:Op zondag 2 januari 2011 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja was echt heel leukAlleen mocht je toen niet op het aller bovenste stuk van de toren ofzo
Ja, was echt leuk. Sowieso leuk om er even uit te zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh Miauw, Parijs, ik las al snel wat in het vorige topicNice, alleen wel jammer van de geen Eiffeltoren enzo, maar als het zo ook gezellig en tof was
Dan zal ik maar niet gaan multiquotenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
Als we vandaag nou ff nog tot #200 doorknallen, dan hebben we op de 2e dag van het nieuwe jaar 200 bereikt, das mooi![]()
2 en 200
Jáá hij knipperdequote:Op zondag 2 januari 2011 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
Knipperde de eifeltoren ook Miauw? Toen ik er was zattie vol lichtjes die dan 's avonds knipperden enzo
Nee, das sowieso altijd zo druk, zo'n bomvol berichtquote:
Nee, ik ben ook schor en ik klink als een bouwvakkerquote:Op zondag 2 januari 2011 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
Had je nog wel een stem over van het zingen Miauw?
Nee valt echt reuze mee. Als het gezellig is in de auto ben je er ook zoquote:Op zondag 2 januari 2011 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het verder was![]()
Ja was wel geslaagd verder
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, das sowieso altijd zo druk, zo'n bomvol bericht
Ff wachten tot Ll het komt illustrerenquote:
Mogguh Omeaquote:
M'n ferkansie was niet Parijs héquote:Op zondag 2 januari 2011 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe jij nog eens een sfeerplaat van je vakonsie
Omearosquote:
Jij ook het beste voor 2011quote:Op zondag 2 januari 2011 11:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omearosook voor jou de beste wensen
![]()
Ben je nog naar Zeeland geweest?
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Oooh ik snap Pisces denk ikFf zoeken
Ja een Miauw voor Miauw vanaf vakonsiequote:
Goedemorgenquote:
Hoi!quote:
Een Egyptische miauwquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja een Miauw voor Miauw vanaf vakonsie
Gezellig gehad?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:27 schreef omearos het volgende:
[..]
Jij ook het beste voor 2011
Yup, we zijn oudjaarsavond in de mist naar Zeeland gegaanen gisteravond weer naar Twente
Ik zag laatst iets over het ras Egyptische katten, die zijn echt tof!quote:Op zondag 2 januari 2011 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een Egyptische miauwEen van de weinige landen waar we nog op waarde worden geschat
Ze maken zelfs hele lanen voor jequote:Op zondag 2 januari 2011 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een Egyptische miauwEen van de weinige landen waar we nog op waarde worden geschat
Ohquote:Op zondag 2 januari 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zag laatst iets over het ras Egyptische katten, die zijn echt tof!![]()
ze zijn snel en speels en grappig en hebben een stippeltjes patroon op de vacht
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze maken zelfs hele lanen voor je
[ afbeelding ]
I want onequote:Op zondag 2 januari 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zag laatst iets over het ras Egyptische katten, die zijn echt tof!![]()
ze zijn snel en speels en grappig en hebben een stippeltjes patroon op de vacht
Ik heb je pants toch al gezienquote:
ja, was gezelligquote:Op zondag 2 januari 2011 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gezellig gehad?![]()
En voel je je weer een beetje ok?
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze maken zelfs hele lanen voor je
[ afbeelding ]
Ik dus ook!quote:
Lekkerquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dus ook!![]()
Ze zijn echt cooooooool gewoon
[ afbeelding ]![]()
Wat een leukerdquote:Op zondag 2 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dus ook!![]()
[ afbeelding ]![]()
Ohja, zo ontbijtenquote:
Je hebt ze toch destijds in V&A laten zien?quote:
Oh dat is minderquote:Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef omearos het volgende:
[..]
ja, was gezellignog vrienden van Drizzt opgezocht, helaas was hun favoriete alto-tent omgebouwd tot een soort kinder-techno-feest
dus niet lang gebleven.
Ben gelukkig weer beter te pas. Morgen weer aan het werk
Was je bij vrienden in Parijs?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohja, zo ontbijtenIk kreeg nog een fles Champagne mee. Denk dat ik die voor een ander moment bewaar
Oh die is mooi! Ziet er ook groot uitquote:Op zondag 2 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dus ook!![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:
geen idee, ik was er nog nooit geweest. En de kroeg waar ze meestal zitten was dicht met O&Nquote:Op zondag 2 januari 2011 11:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is minderwas dat echt voor de gelegenheid of is het nu standaard een kindertechnotent (Scrabble!)?
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt ze toch destijds in V&A laten zien?
Je zelf stomende, zelf reinigende, zelf strelende pants
Nee, niet inruilen!quote:Op zondag 2 januari 2011 11:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die is mooi! Ziet er ook groot uit
Ik ga mijn oude inruilen
Heb je dat "kattentopic" nog gezien gister?quote:
quote:
Ze hebben je gemistquote:Op zondag 2 januari 2011 11:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Zou ik nooit doen. Ik kwam gisteren thuis en ze zaten al in de vensterbankalsof ze aan het wachten waren. Zo schattig
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Zou ik nooit doen. Ik kwam gisteren thuis en ze zaten al in de vensterbankalsof ze aan het wachten waren. Zo schattig
Welk topic?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je dat "kattentopic" nog gezien gister?
Ja, hij is nu dicht. Beter maar denk ik, al is het zonde dat we nu niet weten hoe 't met het beestje afloopt. Maar wat een raar, laks, ik-doe-waar-ik-zin-in-heb wijf is dat zegquote:Op zondag 2 januari 2011 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je dat "kattentopic" nog gezien gister?
Ik vraag me nou altijd of hoe het zit...quote:Op zondag 2 januari 2011 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hebben je gemistHebben ze genoten van je kingsize bank
Wat was er gebeurd dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, hij is nu dicht. Beter maar denk ik, al is het zonde dat we nu niet weten hoe 't met het beestje afloopt. Maar wat een raar, laks, ik-doe-waar-ik-zin-in-heb wijf is dat zeg
Hoi pgrquote:Op zondag 2 januari 2011 11:45 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
Malijke heeft geen cavia's meer![]()
Wel Hilde & Sophie (poezels)
Ik zou ook graag de afloop weten, maar ja...quote:Op zondag 2 januari 2011 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, hij is nu dicht. Beter maar denk ik, al is het zonde dat we nu niet weten hoe 't met het beestje afloopt. Maar wat een raar, laks, ik-doe-waar-ik-zin-in-heb wijf is dat zeg
Kijk maar bij 2 gesloten topics in F&F, staan bovenop bij de dichte topics, gaat over een kat.quote:
Ik kan me wel voorstellen dat iemand geen zin heeft om in elk topic te vertellen over een zware nacht. Soms is het prettig om dan juist ergens luchtig te kunnen kletsen.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou ook graag de afloop weten, maar ja...
En leuk om 'elders' te lezen dat haar O&N 'lekker rustig is verlopen' en dat ze in F&F schrijft dat het zo'n zware nacht was
Had via jouw active topics er al eentje gevondenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk maar bij 2 gesloten topics in F&F, staan bovenop bij de dichte topics, gaat over een kat.
Helaas zijn mijn beide caafjes nu dood, ik heb in oktober vorig jaar de laatste moeten laten inslapenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
Marijke heb je nu nog cavia's en wat vinden je poezels van ze?
Hehequote:Op zondag 2 januari 2011 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
Heb ook wel eens gehad dat ik ;'s middags ziek thuis kwam en dat ze er eigenlijk een beetje van schrokken
Neuh, was het maar zo hierquote:Op zondag 2 januari 2011 11:49 schreef omearos het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat iemand geen zin heeft om in elk topic te vertellen over een zware nacht. Soms is het prettig om dan juist ergens luchtig te kunnen kletsen.
Wat lief van Sofiequote:Op zondag 2 januari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Helaas zijn mijn beide caafjes nu dood, ik heb in oktober vorig jaar de laatste moeten laten inslapenMaar hij was 5,5 geworden, dus een pracht leeftijd
Maar toen hij nog wel leefde en ik katten had, hoorde de cavia er gewoon bijSofie wilde wel eens hengelen in de kooi, maar dat vond Bow niet erg
Die ging gewoon een stapje opzij en daar verder eten (en ik had een kussen op de kooi gelegd, dus hij had naast zijn huisje zat andere veilige ruimte zeg maar). Op de laatste dag dat Bow nog leefde, kwamen de beide poezels erbij en Sofie heeft em van top tot teen gewassen
Zo lief en aandoenlijk! En Hilde was er toen nog maar een paar weken, die heeft em alleen besnuffeld
Maar dat ging dus altijd super goed
Awquote:Op zondag 2 januari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Helaas zijn mijn beide caafjes nu dood, ik heb in oktober vorig jaar de laatste moeten laten inslapenMaar hij was 5,5 geworden, dus een pracht leeftijd
Maar toen hij nog wel leefde en ik katten had, hoorde de cavia er gewoon bijSofie wilde wel eens hengelen in de kooi, maar dat vond Bow niet erg
Die ging gewoon een stapje opzij en daar verder eten (en ik had een kussen op de kooi gelegd, dus hij had naast zijn huisje zat andere veilige ruimte zeg maar). Op de laatste dag dat Bow nog leefde, kwamen de beide poezels erbij en Sofie heeft em van top tot teen gewassen
Zo lief en aandoenlijk! En Hilde was er toen nog maar een paar weken, die heeft em alleen besnuffeld
Ja, Sofie is een hele aparte poesquote:
Tja, zo doe ik het soms wel, in het ene topic serieus iets meedelen en in een ander topic dom ouwehoeren. Maar ik ken die TS niet, dus mss is mijn logica niet zo logischquote:
Ik was te laat om te reageren, maar in dit geval zou ik zeggen, neem dan geen kat...quote:Op zondag 2 januari 2011 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En leuk om 'elders' te lezen dat haar O&N 'lekker rustig is verlopen' en dat ze in F&F schrijft dat het zo'n zware nacht was
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Awwat lief dat ze zo goed samen met elkaar waren
Heb ik ookquote:Op zondag 2 januari 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Sofie is een hele aparte poesZe is heel lief, maar ook een kreng en bovenal vreemd
Vanochtend heeft ze me wel 10 keer wakker gemauwd, en waarvoor? Joost mag het weten
Wat tof!quote:Op zondag 2 januari 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja... Ik mis ze best wel
Maar ja, ik was zo allergisch voor cavia's geworden, ik neem geen nieuwe meer
En Ferrari heeft dus mijn ava gemaakt, maar ook een vierkant van de 4 plaatjes en die hangt nu als aandenken aan mijn muur
Ik snap wat je bedoelt, maar voor dit verhaal gaat het niet opquote:Op zondag 2 januari 2011 11:52 schreef omearos het volgende:
[..]
Tja, zo doe ik het soms wel, in het ene topic serieus iets meedelen en in een ander topic dom ouwehoeren. Maar ik ken die TS niet, dus mss is mijn logica niet zo logisch
Die graait ook naar alles wat ze graaien kan. Geld of geen geld, en maar kinderen en dieren "halen"quote:Op zondag 2 januari 2011 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was te laat om te reageren, maar in dit geval zou ik zeggen, neem dan geen kat...
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:53 schreef omearos het volgende:
[..]
Heb ik ookDe oudste heeft vannacht wel 4x staan mauwen bij de kamerdeur, en mauwt nu nog steeds omdat de deur dicht is (Drizzt slaapt nog) terwijl zij eigenlijk nooit in de slaapkamer is
en ze kan heel lief doen met de jongste, maar ook ineens gaan slaan en blazen. Vrouwen
Ja idd, in FHF vind ik haar ook vervelendquote:Op zondag 2 januari 2011 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die graait ook naar alles wat ze graaien kan. Geld of geen geld, en maar kinderen en dieren "halen"
OMGquote:Op zondag 2 januari 2011 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die graait ook naar alles wat ze graaien kan. Geld of geen geld, en maar kinderen en dieren "halen"
kinderen halen?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sofie en Hildequote:Op zondag 2 januari 2011 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja,beesten
![]()
Wat Sofie dan vooral doet is bovenop me springen, mauwen en aan het dekbed trekken
Suf beest
En ze kan heel lief doen tegen Hilde, tot het
"te veel" liefde wordt, dan wordt ze nukkig![]()
Ik ga nu even zoeken wie het isquote:Op zondag 2 januari 2011 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd, in FHF vind ik haar ook vervelend
Oh wat liefquote:Op zondag 2 januari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik noem het halen omdat ik het samen moest voegen met dierenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:56 schreef omearos het volgende:
[..]
kinderen halen?
Vind het wel sneu, als mensen ondoordacht met kinderen en dieren omgaan.
Brand?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sofie en Hilde
Volgende kat gaat Brand heten?
Ja, nou, ik lees ook mee in OUD, dus ik ben misschien wel bevooroordeeldquote:Op zondag 2 januari 2011 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga nu even zoeken wie het is![]()
Oh echt? Echt een raarrrr mokkel is hetquote:Op zondag 2 januari 2011 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom mogen ze hier niet in de slaapkamer als iemand in bed ligt. De oudste komt altijd mauwend de kamer in, dat beest kletst de oren van je hoofd, de hele nacht doorquote:Op zondag 2 januari 2011 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja,beesten
![]()
Wat Sofie dan vooral doet is bovenop me springen, mauwen en aan het dekbed trekken
Suf beest
En ze kan heel lief doen tegen Hilde, tot het
"te veel" liefde wordt, dan wordt ze nukkig![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Sofie is een hele aparte poesZe is heel lief, maar ook een kreng en bovenal vreemd
Vanochtend heeft ze me wel 10 keer wakker gemauwd, en waarvoor? Joost mag het weten
Jup hier ook, als iemand voor het eerst vraagt naar een "artikel" dan komt zij voor haar 20e gift ook ff roepen. Heel fijntjes.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd, in FHF vind ik haar ook vervelend
Sofie HildeBrandquote:Op zondag 2 januari 2011 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Brand?Wat mis ik?
Mijn hoofd werkt ook nog niet goed hoor
![]()
maar heeft ze dan zelf kinderen of werkt ze met kinderen?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik noem het halen omdat ik het samen moest voegen met dieren
Ze heeft een uit huis geplaatste dochter, een zoontje (van andere man) en is zwangerquote:Op zondag 2 januari 2011 11:58 schreef omearos het volgende:
[..]
maar heeft ze dan zelf kinderen of werkt ze met kinderen?
ik had nog nooit van haar gehoord vziw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Lees de topics maar. De rest laat ik hier even voor wat het isquote:Op zondag 2 januari 2011 11:58 schreef omearos het volgende:
[..]
maar heeft ze dan zelf kinderen of werkt ze met kinderen?
ik had nog nooit van haar gehoord vziw
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze heeft een uit huis geplaatste dochter, een zoontje (van andere man) en is zwangerDat zijn we gewend van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ze heeft een uit huis geplaatste dochter, een zoontje (van andere man) en is zwangerEn zit in de schuldsanering en vond het wel handig om dan tóch zwanger te raken én een jong katje te nemen. En nu klagen dat ze het geld niet heeft nu er wat met het beestje isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ze heeft een uit huis geplaatste dochter, een zoontje (van andere man) en is zwangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En zit in de schuldsanering en vond het wel handig om dan tóch zwanger te raken én een jong katje te nemen. En nu klagen dat ze het geld niet heeft nu er wat met het beestje is
Ja, iddquote:Op zondag 2 januari 2011 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En zit in de schuldsanering en vond het wel handig om dan tóch zwanger te raken én een jong katje te nemen. En nu klagen dat ze het geld niet heeft nu er wat met het beestje is
Ja, is echt bijzonderquote:Op zondag 2 januari 2011 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat liefGrappig dat ze het dan toch wel met elkaar kunnen vinden. Ik ken een kat en een konijn die helemaal wild van elkaar zijn.
Ja, ik bedoelde van een andere man dan de dochter iddquote:Op zondag 2 januari 2011 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
Neuh jochie is gewoon van haar vent waarvan ze nu de 3e krijgt
Toch?
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah jaquote:Op zondag 2 januari 2011 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde van een andere man dan de dochter idd
diereninstinctquote:Op zondag 2 januari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is echt bijzonderEn tuurlijk wilde Sofie "spelen" maar blijkbaar voelde ze ook aan dat ie nu echt ziek en oud en op was
Hihihihiquote:Op zondag 2 januari 2011 11:57 schreef omearos het volgende:
[..]
Daarom mogen ze hier niet in de slaapkamer als iemand in bed ligt. De oudste komt altijd mauwend de kamer in, dat beest kletst de oren van je hoofd, de hele nacht dooren allebei idd snuffelen aan je gezicht, bovenop je liggen en als je je wilt omdraaien met 4 poten in het dekbed om te blijven waar ze waren
quote:
Ah wat liefquote:Op zondag 2 januari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is echt bijzonderEn tuurlijk wilde Sofie "spelen" maar blijkbaar voelde ze ook aan dat ie nu echt ziek en oud en op was
Dat is het nog niet eens zo zeer, het is klagen en dan op je kont blijven zitten terwijl je beestje ergens ligt en je niet eens weet hoe het gaat.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
En nu klagen dat ze het geld niet heeft nu er wat met het beestje is
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, ze zijn namelijk vernoemd naar personages uit het boek "De wereld van Sofie"
Mar origineel
Hier mag het alleen als ik al in bed lig en Drizzt nog in de kamer. Vaak lig ik toch nog te lezen of DS te spelen, dan is het niet zo erg.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihihi
Dit is ook niet gebruikelijke kost, zo eens in de zoveel tijd doet ze datEn Hilde is dol op knuffelen
[..]Nee, ze zijn namelijk vernoemd naar personages uit het boek "De wereld van Sofie"
Mar origineel
Arghquote:Op zondag 2 januari 2011 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaquote:
Jaquote:
Hihihiquote:Op zondag 2 januari 2011 12:08 schreef omearos het volgende:
[..]
Hier mag het alleen als ik al in bed lig en Drizzt nog in de kamer. Vaak lig ik toch nog te lezen of DS te spelen, dan is het niet zo erg.
Wereld van Sofieheb je de stelling van de papegaai ook gelezen? Net zoiets, maar dan met wiskunde
collega van me zat ook in de schuldsanering met 2 kleine kinderen (eigen bedrijf failliet) Heb echt diep respect hoe zij met zo'n klein budget zijn omgegaanquote:Op zondag 2 januari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Argh![]()
Ik werk met dat soort mensen (ik zorg ervoor dat ze bijv dat schuldhulpverleningstraject ingaan). En dat is soms zo tenenkrommend
Je hebt mensen die er echt niets aan kunnen doen (de Gemeente die niet meewerkt waardoor je jaren ruim onder het sociaal minimum leeft dat soort dingen), maar er zijn ook mensen die gaan maar door met uitgeven en zien hun grenzen niet... En daar lijkt zij me er een van
Vreselijk.... En dan nog voor kinderen moeten zorgen ook
Dat iddquote:Op zondag 2 januari 2011 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het nog niet eens zo zeer, het is klagen en dan op je kont blijven zitten terwijl je beestje ergens ligt en je niet eens weet hoe het gaat.
Maar wel een topic openen met "boehoe mijn vriendje".
Yeah right.
Ik jank ook als een klein kind als 1 van mijn beestjes doodging, al was het een klein woestijnratjequote:Op zondag 2 januari 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk moest er extra hard van huilen
![]()
Zo stom, ik heb echt staan huilen als een klein schoolmeisje bij allebei de caafjes toen ze ingeslapen moesten worden
Boek van Denis Guedjquote:[..]
Hihihi
En nee! Wat is dat voor een boek?Eens opzoeken
Ja, het is echt krap en aanpotenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:10 schreef omearos het volgende:
[..]
collega van me zat ook in de schuldsanering met 2 kleine kinderen (eigen bedrijf failliet) Heb echt diep respect hoe zij met zo'n klein budget zijn omgegaanik duim voor haar dat ze dit jaar een vast contract krijgt hier
Mensen die hun grenzen niet kennenvriendin van me kan dat ook niet, maar die heeft ernstige ADHD en sinds kort hulp van maatschappelijk werk bij dingen als financien, huishouden enz.
Hihihi, ik ben dus niet de enigequote:Op zondag 2 januari 2011 12:12 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik jank ook als een klein kind als 1 van mijn beestjes doodging, al was het een klein woestijnratje
[..]
Boek van Denis Guedj
Kindje gaat voor hè?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat iddNiet eens de moeite nemen iets te regelen zodat je weet hoe het gaat!
Ik belde altijd meteen als het mocht
Oh huilen om je dieren hoort erbijquote:Op zondag 2 januari 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk moest er extra hard van huilen
![]()
Zo stom, ik heb echt staan huilen als een klein schoolmeisje bij allebei de caafjes toen ze ingeslapen moesten worden
[..]
JaWel scherp van tombo
![]()
[..]
Hihihi
En nee! Wat is dat voor een boek?Eens opzoeken
Ja het is goed dat het bestaat en er zijn vast genoeg mensen die er echt in geraken buiten hun schuld om en er alles aan doen. Maar als je nou al 2 kids hebt, en je wéét dat je de schuldsanering in gaat en je neemt er nog een kind bij, én een kat... Dan ben je toch gewoon bezig zelf de kuil weer wat dieper te gravenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Argh![]()
Ik werk met dat soort mensen (ik zorg ervoor dat ze bijv dat schuldhulpverleningstraject ingaan). En dat is soms zo tenenkrommend
Je hebt mensen die er echt niets aan kunnen doen (de Gemeente die niet meewerkt waardoor je jaren ruim onder het sociaal minimum leeft dat soort dingen), maar er zijn ook mensen die gaan maar door met uitgeven en zien hun grenzen niet... En daar lijkt zij me er een van
Vreselijk.... En dan nog voor kinderen moeten zorgen ook
Normaal gesproken zou ik dat snappen, maar van wat ik heb gelezen snapte zij het volgens mij niet helemaalquote:
Jij bent liefquote:Op zondag 2 januari 2011 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh huilen om je dieren hoort erbijIk had een goudvis die 7 jaar is geworden. We hadden niet echt een goede band, hij kende alleen mijn hand denk ik, maar hij is wel begraven en ik had toch zoiets van *slik*
Ja, dat is gewoon oliedom!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is goed dat het bestaat en er zijn vast genoeg mensen die er echt in geraken buiten hun schuld om en er alles aan doen. Maar als je nou al 2 kids hebt, en je wéét dat je de schuldsanering in gaat en je neemt er nog een kind bij, én een kat... Dan ben je toch gewoon bezig zelf de kuil weer wat dieper te graven
Doegquote:Op zondag 2 januari 2011 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik dat snappen, maar van wat ik heb gelezen snapte zij het volgens mij niet helemaal![]()
En nu ga ik uit bedEn op stap
Voor het eerst sinds woensdag weer wat doen
Tot later allemaal
zijn vaak mensen die toen ze jong waren hun hand maar hoefden op te houdenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het is echt krap en aanpotenEn inderdaad knap
Nou en wat ik vooral dan denk, waar waren hun eigen ouders?Mijn ouders hebben me geleerd met geld om te gaan. Als ik iets wilde moest ik er voor werken en sparen. Volgens mij hebben heel veel mensen dat gewoon nooit geleerd....
Das ook weer iets anders, als je bedrijf failliet gaat, dan mensen die een plasma tv willen, een auto, 3 stereo's, en er geen geld voor hebben en gaan lenen.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:10 schreef omearos het volgende:
[..]
collega van me zat ook in de schuldsanering met 2 kleine kinderen (eigen bedrijf failliet)
Veel plezierquote:Op zondag 2 januari 2011 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik dat snappen, maar van wat ik heb gelezen snapte zij het volgens mij niet helemaal![]()
Tot later allemaal
Fijne dagquote:Op zondag 2 januari 2011 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot later allemaal
Kleine kanttekening dat je 1 van de 2 kinderen al niet eens meer hebt...quote:Op zondag 2 januari 2011 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is goed dat het bestaat en er zijn vast genoeg mensen die er echt in geraken buiten hun schuld om en er alles aan doen. Maar als je nou al 2 kids hebt, en je wéét dat je de schuldsanering in gaat en je neemt er nog een kind bij, én een kat... Dan ben je toch gewoon bezig zelf de kuil weer wat dieper te graven
ja iddquote:Op zondag 2 januari 2011 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kleine kanttekening dat je 1 van de 2 kinderen al niet eens meer hebt...
En een uithuisplaatsing gebeurt écht niet zomaarquote:Op zondag 2 januari 2011 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kleine kanttekening dat je 1 van de 2 kinderen al niet eens meer hebt...
En de 2e ook onder toezichtquote:Op zondag 2 januari 2011 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En een uithuisplaatsing gebeurt écht niet zomaar
Ik ken haar verder niet maar het klinkt wel naar. Ook niet heel verantwoordelijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de 2e ook onder toezicht![]()
En dan tóch zwanger voor een 3e.
Ik hoop dat JZ in de nek blijft zitten, kan er niks mooiers over zeggen als je zoveel ellende leest.quote:
Met before & after pics?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:26 schreef tombolafan het volgende:
Heel iets anders: Ik ga een Delete-wax-review doen!![]()
![]()
Ik niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
Maar even wat anders, ik heb het gevoel dat we op Maandag zitten
quote:
quote:
Oeh, wasda?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:26 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Delete(n): het nieuwe waxenquote:
nu niet meer, maar had gister af en toe wel het idee dat het zondag was en ik vandaag dus vroeg op moestquote:Op zondag 2 januari 2011 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
Maar even wat anders, ik heb het gevoel dat we op Maandag zitten
Een geschreven reviewquote:
Ik heb ook lang getwijfeld hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 12:29 schreef omearos het volgende:
[..]
klinkt heel pijnlijk
het enige wat ik laat waxen zijn mijn wenkbrauwen
Alleenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, ik moet 4 bladzijdes lezen, met wie ga je Tombo?
quote:
Als jij meegaat en ook foto's van jezelf laat maken dan denk ik er over naquote:Op zondag 2 januari 2011 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan duizend woorden
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan duizend woorden
Ja dat gaat soms..erg apartquote:Op zondag 2 januari 2011 12:36 schreef omearos het volgende:
met die nieuwe layout komen posts gewoon steeds op dezelfde pagina als je niet refreshedik zat nog op pag. 2, drukte op F5 en moest ineens naar pag. 4
Ik ben nog niet het hele topic doorquote:Op zondag 2 januari 2011 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat JZ in de nek blijft zitten, kan er niks mooiers over zeggen als je zoveel ellende leest.
Oh wat gaaaaaf!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:26 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Wel mogen huilen om vuurwerk, niet om je zieke katquote:Op zondag 2 januari 2011 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben nog niet het hele topic door![]()
Maar ik hoop het ook eigenlijkBang zijn voor vuurwerk snap ik wel maar lijkt me niet goed als je aan je kleintje laat zien dat het echt eng is dat je je ervoor moet evrstoppen. En hallo, ook de kat heeft je nodig
Nuttigzequote:
Ja, niet te gelovenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel mogen huilen om vuurwerk, niet om je zieke kat
Ja, nu gewoon roepenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat gaaaaaf!![]()
Ik ga meedoen met de wedstrijd![]()
(mag ik dat nog wel eigenlijk?)
mijn katten zijn niet verzekerdquote:Op zondag 2 januari 2011 12:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, niet te geloven![]()
Toch maar eens kijken hoe mijn katten verzekerd zijn. Dat is een goede les in dit verhaal![]()
Hoe is het nu met de poes eigenlijk?
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat gaaaaaf!![]()
Ik ga meedoen met de wedstrijd![]()
(mag ik dat nog wel eigenlijk?)
Mijne ook niet...quote:
Is ook geen drama denk ik, zolang je het geld voor een rekening kunt ophoesten toch?quote:
Nou dan zou ik het ook niet doen neequote:Op zondag 2 januari 2011 13:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijne ook niet...En dan zou ik toch liever het bedrag per maand op een rekening zetten ofzo, als ze dan niks hebben heb je dat nog
Komt wel bij dat ik weet dat mn moeder voor zou schieten als het echt nodig is, en dat Nelis (nu 16) stervensduur zal zijn in de verzekering
Nelis is nu 20 euro per maandquote:Op zondag 2 januari 2011 13:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dan zou ik het ook niet doen nee
Ahhhquote:Op zondag 2 januari 2011 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nelis is nu 20 euro per maand
Das gewoon zonde, dat haal ik er niet meer uit, hij is echt bijna op namelijk
Nee, ik heb hem een half jaarquote:Op zondag 2 januari 2011 13:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
AhhhJe hebt Nelis toch nog niet zo heel lang toch? Wel lief dat hij bij jou zijn laatste jaren kan doorbrengen
Die van mij gaan hopelijk nog een lange tijd mee. Ze worden 6 en 7
Ja dat weet ik nogquote:Op zondag 2 januari 2011 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem een half jaarEn zn maatje is al na 2 maanden overleden...
Maar ja, dat heb je als je oude katten overneemt he
Draakjequote:Op zondag 2 januari 2011 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nogKobus?
Die rode was dat toch?![]()
Nu écht weg!
20 euro is bij jou stervensduur?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nelis is nu 20 euro per maand
Das gewoon zonde, dat haal ik er niet meer uit, hij is echt bijna op namelijk
Draakjequote:
Nou, het viel me mee ook hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
20 euro is bij jou stervensduur?Ik verwachtte minimaal 60 toen je dat zei
Maar op die leeftijd is het ook weer een ander verhaal om te verzekeren ja
Hai!quote:Op zondag 2 januari 2011 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie d'r niet uit. Ingeblikte ogen.
Heuj!
Ik ben ook aan het inbeeldenquote:
Ja dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Met slijm en keelpijn en benauwd enzo leek het me toch niet zo handig om bij zware rokers op bezoek te gaan![]()
Ja, weer het gewone levenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben blij dat morgen weer alles open is, 2x zondag is weer ff genoeg zo.
Heb jij ook ingeblikte ogen?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het inbeelden
Dushie
Nou ja ik heb er wel eens fitter uit gezienquote:
Ik ook hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja ik heb er wel eens fitter uit gezien
Maar ik probeer te bedenken wat inblikken is, dichte of hangende luikjes bij Vaduz?
Oh jaquote:
quote:
Dan heb ik nog maar 1 vraag over. Wat heeft Dushka gedaan vannachtquote:Op zondag 2 januari 2011 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Van blik en dan heel groot met klepjes
![]()
Good questionquote:Op zondag 2 januari 2011 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog maar 1 vraag over. Wat heeft Dushka gedaan vannacht
Ah, dat vonden ze vast heel leukquote:Op zondag 2 januari 2011 16:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pisces
Zo net met mijn ouders een nieuwjaarsbezoekje aan mijn opa & oma gebracht.
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat je opa die ook met Postcrossing mee wilde doen?
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Heb daarstraks weer 1tje aangevraagd voor hem, naar Amerika nu.
Ja, hij heeft er 3 verstuurd en 5 ontvangenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer of hij nou al een eerste kaart ontvangen had?
Oh dan ben je de presentatorquote:
Ohquote:Op zondag 2 januari 2011 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Programma in de zomer op RTL 4, waar dan een BN'er bij een andere BN'er komt eten
Omdat jij "ik kom bij je eten zegt", dat zegt de presentatorquote:Op zondag 2 januari 2011 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh
Waarom ben ik dan de presentator?
Ohquote:Op zondag 2 januari 2011 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat jij "ik kom bij je eten zegt", dat zegt de presentator
Tossoquote:Op zondag 2 januari 2011 17:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh
* pgrferrari stapt op zijn fietsje![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, vrij brak in ieder geval. Maar het gaat wel weer!
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben nog onderweg hoor
Eten al bijna klaar?
Dushkaquote:
*rent naar de deur*quote:
Was net met de hond een blok omquote:Op zondag 2 januari 2011 17:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe je nog open?
Ik sta al 10 min. te w8en![]()
Ik vind het wel jammer dat de feest-gezelligheid en sfeer van kerst zo weer over is...quote:Op zondag 2 januari 2011 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Bwaah, echt nog geen zin in de normale gang van zaken. De komende week is alles weer zo gewoon.
Ah okeequote:Op zondag 2 januari 2011 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
Nee zijn niet de mijne, maar ik weet dat er meelezers zijn en ik wil niet herkend worden dmv m'n hondEn zoveel mensen met dit ras zie je niet. Dus vandaar, liever anoniem
Mooie naamquote:Op zondag 2 januari 2011 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah okeeMaar wel leuke honden hoor
Een basisschool vriendinnetje had er ook eentje
Bullit heette die, wat een dropje
![]()
Hiquote:
Ja, was hier vanochtend al evenquote:
Nee, zijn zitten nu weer vastig in de oogkas, niet meer zo op sap.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hi
[..]
Ja, was hier vanochtend al even![]()
Hoe is het ingeblikte ogen nog? Zijn dat ogen op sap?
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, zijn zitten nu weer vastig in de oogkas, niet meer zo op sap.
O, vanochtend, die sloeg ik over.
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een geweldige foto![]()
http://www.nufoto.nl/foto(...)erzon-te-rhenen.html
Hij, of zij, kijkt zo intens. Alsof íe ook héél erg geniet van de zonquote:
Ja, alsof ie een flinke teug zonneschijn inademt. Met die handjes is het bijna alsof ie mediteertquote:
Het is inderdaad echt een toffe fotoquote:Op zondag 2 januari 2011 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, alsof ie een flinke teug zonneschijn inademt. Met die handjes is het bijna alsof ie mediteert
Meer naar mn gevoel luisteren ipv naar mn verstandquote:Op zondag 2 januari 2011 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor 2011? Goede voornemens zal ik het maar niet noemen
Oh dat is een mooiequote:Op zondag 2 januari 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Meer naar mn gevoel luisteren ipv naar mn verstand
NOES!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is een mooie![]()
Een verstandige ook
Scherp was ik hè hèquote:Op zondag 2 januari 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOES!
Ja, ik ga dit jaar eens voor mijn eigen geluk
Ja, mn bachelor halen is ook wel een puntje iddquote:Op zondag 2 januari 2011 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Scherp was ik hè hè![]()
Nee, altijd goed om naar je hart te luisteren, doe ik tenminste graag![]()
En voor je eigen geluk gaan, ook erg belangrijk.
Ik heb soortgelijke doelen en oja, afstuderen
We gaan er voorquote:Op zondag 2 januari 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, mn bachelor halen is ook wel een puntje idd
JA! En ik wil bloed gaan geven dit jaar (ik ben alleen bang voor naaldenquote:
Oh ja dat wil ik ook nog doenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA! En ik wil bloed gaan geven dit jaar (ik ben alleen bang voor naalden)
Ik ga het ook gewoon NU invullen op sanquin.nlquote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja dat wil ik ook nog doen![]()
Voor wanneer heb je het gepland![]()
Ik wil ook graag een andere baan. Al moet ik dat misschien even uitstellen met mijn reisplannen.
You go girlquote:Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga het ook gewoon NU invullen op sanquin.nl
En ik wil een baan natuurlijk
Ik wil nu vooral gewoon werken eerst, ivm geldquote:Op zondag 2 januari 2011 22:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
You go girl![]()
Heb je qua werk al iets op het oog? Ik weet eindelijk wat ik zo'n beetje wil gaan doen. Nu moet ik nog bedenken hoe ik er ga komen. Veel netwerkgesprekken houden dus dit jaar en meer ervaring opdoen
Oh de kinderopvangquote:Op zondag 2 januari 2011 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil nu vooral gewoon werken eerst, ivm geld
Telefonisch verkoper desnoods (dat kan ik)
En OF iets met kinderen (KDV of basisschool), OF iets secretarieels ofzo
Nou, ik heb dus niet echt de juiste diploma'squote:Op zondag 2 januari 2011 23:08 schreef -Miauw- het volgende:
Tombelle, je hebt vast al op de site van Catalpa gekeken hè? Barst daar van de vacatures
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus niet echt de juiste diploma'sHeb MBO niveau 2 en bijna universitaire bachelor pedagogiek, maar das nog niet genoeg
Dus daarom maar tijdelijk iets van telefonische verkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |