Dan lig je bij Elies in bed toch?quote:
Vertrouw me; je wilt op het moment niet naast de beeb in de Aupquote:
Backfire en frontfire?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vertrouw me; je wilt op het moment niet naast de beeb in de Aup
Nope; astmatische bronchitus van de buitencategorie. No fun (vooral niet voor de beeb, maar ook niet om ernaast te liggen)quote:
Aw... da's zielig.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope; astmatische bronchitus van de buitencategorie. No fun (vooral niet voor de beeb, maar ook niet om ernaast te liggen)
Steeds minder; jaren geleden was het erger. Maar ze heeft het nu echt wel te pakken. Heel zielig. Maar ik geloof dat het aan de beterende hand is; met een beetje mazzel voelt ze zich morgen weer een stukkie beterquote:Op zondag 2 januari 2011 00:28 schreef Cat22 het volgende:
Aw... da's zielig.Heeft ze er vaak last van?
Ah, noemen jullie dat zo?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is meer peipen, kraken, borrelen en pruttelen
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, noemen jullie dat zo?![]()
Dat ze er nog de energie voor heeft.
Oepsquote:Op zondag 2 januari 2011 00:33 schreef Cat22 het volgende:
Ah, noemen jullie dat zo?![]()
Dat ze er nog de energie voor heeft.
Wij zijn in elk geval niet stomend het nieuwe jaar ingegaan.quote:
Jullie zijn een superteam.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij zijn in elk geval niet stomend het nieuwe jaar ingegaan.
Ik was wel straalberoerd wakker geworden vannacht. Nou heb ik daar pilletjes voor, maar die kon ik niet vinden. Dus besloot ik: stoer wezen en kotsen met die handel. Niet gelukt. Ik zat bijna tot mijn elleboog in mijn keel, maar nix. Toen toch de beeb maar wakkergemaakt, want die weet altijd alles te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Binnen 10 minutenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:37 schreef Cat22 het volgende:
Jullie zijn een superteam.![]()
En met die pilletjes voel jij je weer snel beter? Goed spul dan!
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
En toch stond het me wel he?Jij kon ze hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
En toch stond het me wel he?Staat best goed! Mocht je ze houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Het mens heeft gewoon een grote bek.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
Tot je elleboog, Elies?
Wauw... da's nog eens deep throat
Ik snapte er echt geen hout vanquote:Op zondag 2 januari 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
Tot je elleboog, Elies?
Wauw... da's nog eens deep throat
Nee joh, da's een collector's item! Die horen in het Ing-museumquote:Op zondag 2 januari 2011 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Staat best goed! Mocht je ze houden?
Dat zou je denken he. Maar je hebt het in ieder geval geprobeerd.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snapte er echt geen hout vanDat ik dacht: "Komop nou jongens, dat moet ik toch ook kunnen
"
Het waren duidelijk geen sportschoenen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, da's een collector's item! Die horen in het Ing-museum
Ik vond het al een hele eer dat ik ze aan mocht.
En er op mocht hordenlopen
Voor mij was het beter dan voor beeb; ik kon 10 minuten later weer gaan slapen, maar zij bleek ruim 39 graden koorts te hebben en was helemaal de weg kwijt. Niet een moment waarop je graag wakker bentquote:
Da's ook een kunstquote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het waren duidelijk geen sportschoenen.En mijn sloffen ook niet.
![]()
Maar we konden wel
HEUL.
HARD.
STAMPEN!
Awww.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor mij was het beter dan voor beeb; ik kon 10 minuten later weer gaan slapen, maar zij bleek ruim 39 graden koorts te hebben en was helemaal de weg kwijt. Niet een moment waarop je graag wakker bent
3x raden wie ze nu aan heeftquote:Op zondag 2 januari 2011 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Staat best goed! Mocht je ze houden?
Ik ben echt stinkend jaloers op jequote:Op zondag 2 januari 2011 00:39 schreef Cat22 het volgende:
Dat zou je denken he. Maar je hebt het in ieder geval geprobeerd.![]()
Ik kan het wel.
Ik heb nooit koorts geloof ik, maar je schijnt je er erg raar van te voelenquote:
Het is echt een aanrader.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben echt stinkend jaloers op jeMoet heerlijk bevrijdend zijn
Kotsenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben echt stinkend jaloers op jeMoet heerlijk bevrijdend zijn
Maar hoe doé je hetquote:
Wil je het écht weten?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar hoe doé je het
Ik heb alles geprobeerd wat ik kon bedenken
Ik schijt ook in mijn broek. Maar je moet wát als je je pilletjes niet kunt vinden, maar echt hondsberoerd bentquote:Op zondag 2 januari 2011 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Kotsen![]()
Ik durf het niet, kan het niet, jank als ik moet.
De laatste keer was tijdens mijn avondje Pisang
Was het een avondje teveel Pisangquote:Op zondag 2 januari 2011 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Kotsen![]()
Ik durf het niet, kan het niet, jank als ik moet.
De laatste keer was tijdens mijn avondje Pisang
en daarna heb je dat boek nooit meer open gekregen?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was het een avondje teveel Pisang
Mijn laatste keer was in 1984
Ik heb een tweetal beproefde manieren.quote:
Wauw.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was het een avondje teveel Pisang
Mijn laatste keer was in 1984
Hmmm... paracetamol vind ik vrij lekker. Maar ik kan me voorstellen dat het in sommige situaties wat minder lekker valtquote:Op zondag 2 januari 2011 00:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een tweetal beproefde manieren.
De eerste: paracetamol in een glas water oplossen en die vieze drab opdrinken. Blijft het binnen: minder last van mijn maag. Komt het eruit: minder last van mijn maag. Win win situatie dus.![]()
Mocht er geen paracetamol in huis zijn, of krijg ik het écht niet naar binnen: dan vereenzelvig ik me met de toiletpot, ga er eens goed voor zitten, denk eens diep na over alles wat daar al in is gevallen. Vervolgens vingertje in het keeltje en dan heeft het weinig aansporing meer nodig.![]()
Doe er je voordeel mee.
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een tweetal beproefde manieren.
De eerste: paracetamol in een glas water oplossen en die vieze drab opdrinken. Blijft het binnen: minder last van mijn maag. Komt het eruit: minder last van mijn maag. Win win situatie dus.![]()
Mocht er geen paracetamol in huis zijn, of krijg ik het écht niet naar binnen: dan vereenzelvig ik me met de toiletpot, ga er eens goed voor zitten, denk eens diep na over alles wat daar al in is gevallen.Vervolgens vingertje in het keeltje en dan heeft het weinig aansporing meer nodig.![]()
Doe er je voordeel mee.
Het helpt ook als je dan eens in de afvoer staart.quote:
Of eens flink ruiktquote:Op zondag 2 januari 2011 00:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het helpt ook als je dan eens in de afvoer staart.
Anders pak je Citrosan zonder suiker. Da's zo zuur, kan ook net de aansporing zijn die je nodig hebt.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hmmm... paracetamol vind ik vrij lekker. Maar ik kan me voorstellen dat het in sommige situaties wat minder lekker valtVingertje heb ik geprobeerd, maar zonder succes (ondanks dat ik aan heul vieze dingen dacht
).
Ik heb een vriendin gehad die zo ongeveer elke week wel een keer over haar nek ging. Kon me niet voorstellen dat je dan nog wilde leven
Bij jou mogen sommige onderwerpen al niet als je aan het eten bent.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
Bij mij werkt het al bijna als ik deze posts lees![]()
Ben jij ook zo'n turbokotsert dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
Bij mij werkt het al bijna als ik deze posts lees![]()
Maar waaaarom houd je het dan tegen? Als het vanzelf wil,. lekker laten gaan, ben je het maar kwijt.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n turbokotsert dan?
Ik ben wel es jaloers op meneer I.; die is daar ook zo makkelijk mee.
ff kotsen en weer slapen....terwijl ik zwetend, slikkend, jankend half rechtop in bed hang het tegen te houden
Ze snappum niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en daarna heb je dat boek nooit meer open gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ze snappum niet.
*ploink*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was het kwartje dat viel.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ook wel es gezien....en op moeten ruimen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar waaaarom houd je het dan tegen? Als het vanzelf wil,. lekker laten gaan, ben je het maar kwijt.
Wat echt erg is: fecaal kotsen. Google het maar eens. Als je durft.
Paar keer gezien en dat is echt drama.
Ik voel met je mee hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben jij ook zo'n turbokotsert dan?
Ik ben wel es jaloers op meneer I.; die is daar ook zo makkelijk mee.
ff kotsen en weer slapen....terwijl ik zwetend, slikkend, jankend half rechtop in bed hang het tegen te houden
Dat is zo naar om te zien.quote:
Oh gadverquote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel met je mee hoor
Ons miniatuurtje is een makkelijke kotsert. Die was eens ziek en wilde naar bed. Dus zij naar boven. Komt ze even later weer beneden, want: "Ik kom even mijn kotsspulletjes halen. Doei!" Met een emmertje, beker en handdoek weer naar boven. Ze weet al jaren dat ik niet geinteresseerd ben in haar retourgekomen maaginhoud, dus ze vertelt het tegenwoordig niet meer als er iets omhoog gekomen is.
Ik heb er ook Koekel niet voor nodig; ben getrouwd met een verpleegbeestjequote:Op zondag 2 januari 2011 00:56 schreef Cat22 het volgende:
Wat echt erg is: fecaal kotsen. Google het maar eens. Als je durft.
Paar keer gezien en dat is echt drama.
Ik snap nooit zo goed waar je dan bang voor bent. Er komt niks naar boven wat het daglicht al niet eens gezien heeft. En het kan zo ontzettend opluchten.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook wel es gezien....en op moeten ruimen.
Heb ik geen koekel voor nodig....en ook de geur staat me nog "fris" in het geheugen![]()
En ik hou het tegen, omdat ik er zooo bang voor ben
Ideaal kind!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel met je mee hoor
Ons miniatuurtje is een makkelijke kotsert. Die was eens ziek en wilde naar bed. Dus zij naar boven. Komt ze even later weer beneden, want: "Ik kom even mijn kotsspulletjes halen. Doei!" Met een emmertje, beker en handdoek weer naar boven. Ze weet al jaren dat ik niet geinteresseerd ben in haar retourgekomen maaginhoud, dus ze vertelt het tegenwoordig niet meer als er iets omhoog gekomen is.
Huhquote:
Het gevoel in de split-second ervoor. Werkt in elk geval ook bij mij op mijn fobische paniekspier.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap nooit zo goed waar je dan bang voor bent. Er komt niks naar boven wat het daglicht al niet eens gezien heeft. En het kan zo ontzettend opluchten.Helaas vaak voor 5 minuten, maar dan heb je die 5 minuten in ieder geval weer gehad.
In elk geval op dit gebiedquote:Ideaal kind!
Neuh, ik reageerde vanuit mijn gevoel en vind dat dit naar Cat toe erg kort door de bocht was.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Huh![]()
Of vind je het vervelend dat je hebt gereageerd en komt er nu van alles boven? (oke, dubbelzinnig, maar je snapt me wel)
Ow, maar ik vond er niks vervelend aan hoor. (maar misschien heb ik dan de onderliggende toon gemistquote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, ik reageerde vanuit mijn gevoel en vind dat dit naar Cat toe erg kort door de bocht was.
Dat geeft toch niet?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, ik reageerde vanuit mijn gevoel en vind dat dit naar Cat toe erg kort door de bocht was.
Maar wel een goede vraag; zal er eens over nadenkenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap nooit zo goed waar je dan bang voor bent.
Dat vind ik altijd interessant, een beetje soulsearching. Probeer ik bij mezelf ook te doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar wel een goede vraag; zal er eens over nadenken
Is goed joh, En heel begrijpelijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Works both ways.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:10 schreef Pagan het volgende:
Ik las ooit een bordje op een toilet
Gooi hier niets in tenzij u het eerst gegeten heeft.
Trust Tombo!quote:
toiletpapier kauwenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:10 schreef Pagan het volgende:
Ik las ooit een bordje op een toilet
Gooi hier niets in tenzij u het eerst gegeten heeft.
quote:
ja, en stel dat je ooit de pleeborstel moet gebruikenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu bedenk ik me ook hele nare consequenties voor vrouwen.
Drama.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en stel dat je ooit de pleeborstel moet gebruiken
Wij zorgen altijd voor verrassingen.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:22 schreef Bamba het volgende:
Ik dacht nog even gezelllig in bed de laatste pagina's luchtig te lezen... FAIL
Helaasquote:Op zondag 2 januari 2011 08:47 schreef Rewimo het volgende:
Tip voor wie het nog niet gedaan heeft: lees deze SC niet terug
En goeiemorgen
Checkquote:Op zondag 2 januari 2011 08:47 schreef Rewimo het volgende:
En goeiemorgen
Mooi. Nou, dan vertrek ik maar zo snel mogelijk (ben net uit bed, dus 'snel' is een relatief begrip; kan zomaar nog drie kwartier duren hoor).quote:Op zondag 2 januari 2011 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Het ziet er hier goed uit (behalve vlak voor onze deur - dus pas op als je de bocht om komt). Maar doe wel voorzichtig onderweg, want er wordt gewaarschuwd voor gladheid.
Té laatquote:Op zondag 2 januari 2011 08:47 schreef Rewimo het volgende:
En goeiemorgen
Ik neem aan dat je A73-A77 rijdt? Dan op de A77 de eerste afslag (Kleve) nemen, dan heb je de minste kans op gladheidquote:Op zondag 2 januari 2011 10:07 schreef ElisaB het volgende:
Mooi. Nou, dan vertrek ik maar zo snel mogelijk (ben net uit bed, dus 'snel' is een relatief begrip; kan zomaar nog drie kwartier duren hoor).
Ik heb geen idee; mijn gevoel voor richtig is net zo goed als mijn midden-mongools in woord en geschrift, dus ik zie wel waar Brenda me heen wil hebben. En ik rij als een oud wijf, dus geflitst word ik zelden (behalve als ik naar oh-oh ga... schijnt het)quote:Op zondag 2 januari 2011 10:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik neem aan dat je A73-A77 rijdt? Dan op de A77 de eerste afslag (Kleve) nemen, dan heb je de minste kans op gladheid
Je bent een man van weinig woorden vandaag.quote:
Nou eerst werd ik wakker en wapperde ik jullie gedag, toen werd ik keihard genegeerdquote:Op zondag 2 januari 2011 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent een man van weinig woorden vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mogguh-de terug.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou eerst werd ik wakker en wapperde ik jullie gedag, toen werd ik keihard genegeerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:En dat andere was dat ik lekker bakje koffie nam.
Te lang op bed gelegen denk ikben ook heul een beetje stijfjes enzo.
teh dramaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou hé, ik denk ik laat het even weten, stel je voor dat jullie zulke nutteloze weetjes niet zouden wetenquote:
Dat heb je goed gedaan. Wij blijven graag op de hoogte.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou hé, ik denk ik laat het even weten, stel je voor dat jullie zulke nutteloze weetjes niet zouden weten
quote:
Ja, binnenmuur eruitquote:Op zondag 2 januari 2011 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks heur
Ga je verbouwen?Met je floorplannert enzo?
Oh wijsquote:Op zondag 2 januari 2011 11:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, binnenmuur eruit
Nee hoor, ik ben alleen na 2 jaar de indeling zatEn ik denk dat het ook anders kan, maar dat wil ik eerst uittekenen voor ik aan het slepen ga en het toch niet past
Ik ook; onderrugquote:
Beter dan andersom iigquote:Op zondag 2 januari 2011 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh wijsDat roep ik ook altijd, maar ik heb er hier eentje die altijd eerst gaat slepen/kopen en dat tot de conclusie komt dat iets toch 'groter was dan het lijkt' ofzo
*negeer*quote:Op zondag 2 januari 2011 11:29 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zielig en ziek en nu word ik ook al genegeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
GOEDEMORGEN OOGNIP HOE IS HET, HEJJE NOG GENUEKT IN 2010?!quote:Op zondag 2 januari 2011 11:29 schreef Oognip het volgende:
Nou weet ik nog niet waarvandaan je ongeveer komtquote:Op zondag 2 januari 2011 11:27 schreef ElisaB het volgende:
Ik ook; onderrug
Off naar Duitsland
Ow ja. Mocht ik gruwelijk verdwalen, dan tot heel laat of morgenochtend
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook; onderrug
Off naar Duitsland
Ow ja. Mocht ik gruwelijk verdwalen, dan tot heel laat of morgenochtend
Jezelf zielig vinden is het toppunt van zieligheidquote:Op zondag 2 januari 2011 11:29 schreef Oognip het volgende:
Ja wel in 2010 maar niet op oudejaarsdagquote:Op zondag 2 januari 2011 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN OOGNIP HOE IS HET, HEJJE NOG GENUEKT IN 2010?!
oh noes en je tic danquote:Op zondag 2 januari 2011 11:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja wel in 2010 maar niet op oudejaarsdagIk ben zie-hiek en mijn vriend nog zieker
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben niet stijf, ik herhaal: ik ben niet stijf.
Ik mankeer wel 1000 andere dingen maar dat niet. Dat scheelt dan weer
Nee geen patat die donderdag, wel 2 oliebollenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oh noes en je tic dan![]()
Beterschap voor beideGeen patat en wat-was-het-verder-ook-alweer? Of toch wel?
Ik heb het geprobeerd, maar dan wordt mijn scherm zo vies.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:38 schreef Rewimo het volgende:
Kun je mij niet effe een bakkie choc met slag DM-en?
Maar je had last van je buik tochquote:Op zondag 2 januari 2011 11:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee geen patat die donderdag, wel 2 oliebollenmaar daar had ik veel spijt van. Nu ben ik bij mijn moeder en die ging gister patat eten dus toen moest ik wel
![]()
En bedankt
Je moet het ook heel voorzichtig in je computer gieten, anders lukt het niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar dan wordt mijn scherm zo vies.
Donderdag ging het beter en voelde ik me goed genoeg om oliebollen te eten. Totdat ik ze op hadquote:Op zondag 2 januari 2011 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je had last van je buik tochIs t dan niet handig geen dingen als patat en oliebollen te vreten
Ow!quote:Op zondag 2 januari 2011 11:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je moet het ook heel voorzichtig in je computer gieten, anders lukt het niet.
Heeft je moeder je de friet in je mond geduwd?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Donderdag ging het beter en voelde ik me goed genoeg om oliebollen te eten. Totdat ik ze op haden gister kon ik er niks aan doen en ik had er maar een paar. Maar slim is anders idd
Nee natuurlijk duwde ze het niet in mn mond. En ik zal het nooit meer doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft je moeder je de friet in je mond geduwd?
Slim is anders idd, als ik me niet lekker zou voelen en er staat friet op het menu dan zou ik vragen om een boterham zelf een boterham maken of zo.
Heeft aangetrouwde schoonmoeder ook moeten doen met het kerstdiner. Best wel zielig eigk. Geen zalm, geen konijn, geen ijs... alleen maar een boterham met kaas.Maar die bleef tenminste wel binnen.
You live and learn eej.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee natuurlijk duwde ze het niet in mn mond. En ik zal het nooit meer doen.
Da's bizar!quote:Op zondag 2 januari 2011 11:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb vaak als ik ziek ben belachelijk veel trek in appeltaart
Nooit geprobeerd![]()
Bijgeslapen?quote:
Das wel het voordeel van mn moeder letterlijk om de hoek hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's bizar!![]()
Als ik ziek ben dan heb ik altijd trek in gezond voer. Fruit, soep, etc. En dat heb ik dan natuurlijk weer niet in huis (fruit) of ben te miserabel om klaar te maken (soep).
Als ik ziek ben drink ik bouillon en eet droge toastjes en zo gauw de koffie binnenblijft weet ik dat ik op de goede weg zitquote:Op zondag 2 januari 2011 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's bizar!![]()
Als ik ziek ben dan heb ik altijd trek in gezond voer. Fruit, soep, etc. En dat heb ik dan natuurlijk weer niet in huis (fruit) of ben te miserabel om klaar te maken (soep).
Maar je zag ook dat het zo niet langer kon, toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:39 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het jammer dat het topic over Gizmo is gesloten, want was toch wel erg benieuwd hoe het met hem af gaat lopen... Dus gaat nu via de pm.
Weten jullie dat ff
Jaaa tuurlijk! Vergeten te vermelden! Ik snap het helemaal, het had geen nut om het topic open te laten want het ging allang niet meer over de kat (niet geheel onterecht overigens). Dus via pm kan het ookquote:Op zondag 2 januari 2011 12:02 schreef Greys het volgende:
Hello
[..]
Maar je zag ook dat het zo niet langer kon, toch?
Dus we hadden echt geen andere keuze in dit geval.
ja dat klopt want het ging niet eens meer over de kat, maar als je wat hoort Oognip laat je het dan mij ook even weten over PM of zoquote:Op zondag 2 januari 2011 12:02 schreef Greys het volgende:
Hello
[..]
Maar je zag ook dat het zo niet langer kon, toch?
Dus we hadden echt geen andere keuze in dit geval.
Haha inderdaadquote:
Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Gizmo afloopt. En dat mag via PM.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha inderdaadIk zal je ff pmen als er nieuws is. Nu probeert ze alleen te bellen maar het spoednummer is niet meer in gebruik op dit moment dus gaat lekker
TOMBO!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das wel het voordeel van mn moeder letterlijk om de hoek hebben
En anders soep invriezen?
ING!
Ik vind het echt ZO balen dat we alle vier totaal niet bij elkaar wonenquote:
Soep invriezen of pakje opkoken scheelt qua werk niet zoveel. Maar als je echt ziek bent is alles teveel. En mijn moeder bellen (woont 10 minuten rijden bij me vandaan) dat doe ik dan ook niet zo snel.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das wel het voordeel van mn moeder letterlijk om de hoek hebben
En anders soep invriezen?
ING!
Ja hoor, van 2 tot11 continue doorgeslapenquote:
Put me on that fucking list will ya!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha inderdaadIk zal je ff pmen als er nieuws is. Nu probeert ze alleen te bellen maar het spoednummer is niet meer in gebruik op dit moment dus gaat lekker
een echte of zit Balou achter de kip aanquote:Op zondag 2 januari 2011 12:07 schreef Qwea het volgende:
Ik ben kip aan het koken voor de kippensoep... en ik heb een stalker..
Ja.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het echt ZO balen dat we alle vier totaal niet bij elkaar wonen
Ik wil weer kinecten
Dat heb ik ookquote:Op zondag 2 januari 2011 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's bizar!![]()
I'll show yaquote:Op zondag 2 januari 2011 12:09 schreef indaha het volgende:
[..]
een echte of zit Balou achter de kip aan
Nou, tot over een uurtje of 2 danquote:Op zondag 2 januari 2011 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het echt ZO balen dat we alle vier totaal niet bij elkaar wonen
Ik wil weer kinecten
Dat doe je goed.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja hoor, van 2 tot11 continue doorgeslapen
Dan moet je dus altijd soep en fruit standby hebben staan.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik ooken nadat ik flink heb gezopen
quote:
Goed plan, Kerst meuk wegdoen, kattenbak doen, en dan maar es boodschappen en langs ouders...quote:Op zondag 2 januari 2011 12:11 schreef Ingetje79 het volgende:
ET heb ik ook nog nooit gezien![]()
Ik ga zo eerst es koffie tot mij nemen en dan lekker douchen.
En daarn de kerstzooi naar boven gooien en fruitvlieglijkjes opzuigen
Nou ja, fruit heb ik altijd welquote:Op zondag 2 januari 2011 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je dus altijd soep en fruit standby hebben staan.
ja had ik toch goed begrepen dusquote:Op zondag 2 januari 2011 12:13 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Er is mij ter oren gekomen dat er hier kip gekookt werd....
Hij ligt zoals altijd als er iets in de keuken gedaan wordt voor de drempel/ingang van de keukenquote:
Aww....quote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed plan, Kerst meuk wegdoen, kattenbak doen, en dan maar es boodschappen en langs ouders...
En ik had nog zo gehoopt een dagje lekker autistisch hier thuis te hangen voordat 2011 écht begon![]()
Awwwquote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed plan, Kerst meuk wegdoen, kattenbak doen, en dan maar es boodschappen en langs ouders...
En ik had nog zo gehoopt een dagje lekker autistisch hier thuis te hangen voordat 2011 écht begon![]()
tjek!!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
dagje lekker autistisch hier thuis te hangen voordat 2011 écht begon![]()
Oh het komt allemaal wel goed, en als ik er ben is het ook altijd wel leuk hoor, maar ik ben gewoon nooit zo van dat semi-verplichte sociale gebeurenquote:
Is misschien wel wat voor Tombo. Voor na het waxen.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:24 schreef Oognip het volgende:
Mijn moeder gaat gratis haar zonnebank weg doen. Zijn er mensen hier die graag een nieuwe zonnebank willen? Hij is dubbelzijdig
Brand lekkerquote:Op zondag 2 januari 2011 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is misschien wel wat voor Tombo. Voor na het waxen.
Ja!quote:Op zondag 2 januari 2011 11:29 schreef Oognip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je me PMmen over Gizmo?
Old moderators never die, they just smell that way!
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja!
Ja doe ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je me PMmen over Gizmo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja doe ik!OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Slurrrrrrrrp!quote:Op zondag 2 januari 2011 11:42 schreef Cat22 het volgende:
Ow!
En, komt er al wat uit aan jouw kant?
Ik heb de amaretto maar weggelaten, da's voor vanmiddag.
Flashforwardquote:Op zondag 2 januari 2011 12:28 schreef Pagan het volgende:
Vreemd.
http://www.nu.nl/buitenla(...)llen-dood-lucht.html
Ik kon er niet op komen, maar dat was em iddquote:
Dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja doe ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Ziet er goed uit, die serie kende ik niet. Jammer dat hij gewoon afgebroken is, net als Dirty Sexy Money. Dat is voor een kijker nooit leuk.quote:
Handig voor volgens jaar, hier is het lente...quote:Op zondag 2 januari 2011 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Walgelijk toch![]()
Wehkamp heeft sale en de winterjas die ik zo leuk vond is nu met 50% korting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Ja, ik stond er bij haar al bij zag ik. Misschien omdat ik ook in het topic postte. Dus ik mag van je lijst af.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:41 schreef Oognip het volgende:
Huh? Rewimo en Cat hebben hem ook gehad zie ik.
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Handig voor volgens jaar, hier is het lente...Hier ook; 5 graden en volop zon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaaarrr is m'n bikini
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Mag ik ook?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja ook jij mag er op. En er is nieuws dus ik zal ff pmen.
Gatverdamme! Hoe durven ze.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Walgelijk toch![]()
Wehkamp heeft sale en de winterjas die ik zo leuk vond is nu met 50% korting
Klopt, ik mag dus weer van de lijst afquote:Op zondag 2 januari 2011 12:41 schreef Oognip het volgende:
Huh? Rewimo en Cat hebben hem ook gehad zie ik.
De nieuwjaarsduik was gisteren hoor.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook; 5 graden en volop zon.
Waaaarrr is m'n bikini
Anders doe je je hardlooppakje aan.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook; 5 graden en volop zon.
Waaaarrr is m'n bikini
Zielig hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dan zou die [/nutteloze mededeling] wel èrg cru zijnquote:
Ik weet dat ik soms kort door de bocht kan zijn, maar dit zou ik zo nooit zeggen.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan zou die [/nutteloze mededeling] wel èrg cru zijn
Daar zou je ons inderdaad erg mee verrassenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet dat ik soms kort door de bocht kan zijn, maar dit zou ik zo nooit zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:54 schreef tombolafan het volgende:
Psssst, Cat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Welke?quote:
zo ver had ik niet eens gelezenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan zou die [/nutteloze mededeling] wel èrg cru zijn
Tandpasta?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:02 schreef Ynske het volgende:
weet iemand hier dé tip waarmee ik knoflookgeur uit de koeling kan halen?
uitwassen heeft niet geholpen
Bakje rauwe ui er in zettenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:02 schreef Ynske het volgende:
Oma weet raadquote:Op zondag 2 januari 2011 13:02 schreef Ynske het volgende:
Komt ze morgen vragen hoe je de geur van rauwe ui eruit krijgtquote:
ZO oud ben je toch niet?quote:
Eerst deel 3 dan, ze krijgen immers een dochtertje in 2quote:
Met of zonder azijn? En afwasmiddel?quote:
Kind, je moest eens wetenquote:
Gewoon allemaal tegelijk doen!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:08 schreef Ynske het volgende:
* Ynske schrijft tips op, een voor een uitproberen
Smakelijk Baloe!quote:
Boom is eruit, dus ik ga nu es grondig stofzuigen.quote:
Ik en mijn mattie eten altijd hetzelfdequote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Boom is eruit, dus ik ga nu es grondig stofzuigen.
De hele vensterbank ligt bezaaid met lijkjes![]()
Tomboooo, hedde gij straks een kale floet?
De wervelwind is gearriveerdquote:
Elies is altijd gezelligquote:Op zondag 2 januari 2011 13:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De wervelwind is gearriveerdEn alweer weg ook
Het was kort maar krachtig en erg gezellig!
Agneta wilde nooit, maar heeft nu laten weten dat ze het, als het eenmalig en voor een goed doel is, misschien toch wil overwegenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:55 schreef Greys het volgende:
Er is die Abba's een miljard (!) dollar geboden om nog eens op te treden.
Hebben ze niet gedaan. Zegt die ene donkere dame net op tv.
Wat was er nou van de week in het nieuws dat ze misschien toch nog een keer gingen optreden?
Dan wil ik erheenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:58 schreef tombolafan het volgende:
Agneta wilde nooit, maar heeft nu laten weten dat ze het, als het eenmalig en voor een goed doel is, misschien toch wil overwegen
Oh dat zou wel geweldig zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Agneta wilde nooit, maar heeft nu laten weten dat ze het, als het eenmalig en voor een goed doel is, misschien toch wil overwegen
Jij hebt alleen maar turbo meets!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De wervelwind is gearriveerdEn alweer weg ook
Het was kort maar krachtig en erg gezellig!
Jaquote:
Moeten we de volgende keer beter afspreken.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
JaZou leuk zijn om jullie eens wat langer te zien dan een paar minuten
Onomnomnom! Ik zit nu aan een wrap met zalm en roomkaas. Oudejaarsrestje.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:05 schreef Rewimo het volgende:
Gourmetrestjes FTWZalmblokjes, champignons, bakken, eitje eroverheen
WIj zijn haske leuk ende gezellig.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is het hier een beetje gezellig?Ik ben dol op beestjes, dus het leek me leuk hier ook eens mee te posten
Als je nou op mijn housewarming meet komt, dan neem ik aan dat je iedereen wel een poosje zietquote:Op zondag 2 januari 2011 14:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
JaZou leuk zijn om jullie eens wat langer te zien dan een paar minuten
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
WIj zijn haske leuk ende gezellig.![]()
Alleen soms een beetje onnavolgbaar.
Zit je weer te hyperen?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je nou op mijn housewarming meet komt, dan neem ik aan dat je iedereen wel een poosje ziet
Mooiquote:Op zondag 2 januari 2011 14:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
WIj zijn haske leuk ende gezellig.![]()
Alleen soms een beetje onnavolgbaar.
Is ook zo lekker dichtbij hèquote:Op zondag 2 januari 2011 14:08 schreef Qwea het volgende:
Als je nou op mijn housewarming meet komt, dan neem ik aan dat je iedereen wel een poosje ziet
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:06 schreef Cat22 het volgende:
Moeten we de volgende keer beter afspreken.Of je komt naar een DTH meet. Is voor jou ook niet zo gek ver weg.
Dat lukt misschien wel jaquote:Op zondag 2 januari 2011 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
@rewimo bij de volgende DTH meet oid kom je ook gewoon.
Dit is een speedchat hè. Heb je een typediploma? Anders hou je het nooit bijquote:Op zondag 2 januari 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mooi
En onnavolgbaar kan ik mee levenIk kan toch niet alles volgen
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dit is een speedchat hè. Heb je een typediploma? Anders hou je het nooit bijOhohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen typediploma
Maar ik ga gewoon m'n best doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Als het juni of juli is pas ik. Anders lijkt het mij een super leuk idee.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Dat lukt misschien wel ja
En anders hè, en anders organiseer ik van de zomer gewoon een bbq hier. En dan komen jullie kamperen (of ergens in huis crashen, plek zat). Is dat een idee of is dat een idee?
We zoeken wel een weekend uit met mooi weer. En dan proberen we een weekend waarin zoveel mogelijk mensen kunnenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Als het juni of juli is pas ik. Anders lijkt het mij een super leuk idee.
tegen die tijd durf ik jullie nisschien ook wel tee meetenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
En anders hè, en anders organiseer ik van de zomer gewoon een bbq hier. En dan komen jullie kamperen (of ergens in huis crashen, plek zat). Is dat een idee of is dat een idee?
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onomnomnom! Ik zit nu aan een wrap met zalm en roomkaas. Oudejaarsrestje.
Zie, nu al nerveus maak spelfoutenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:19 schreef indaha het volgende:
[..]
tegen die tijd durf ik jullie nisschien ook wel tee meeten
Goed plan.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
warme choc met schlag en zo meteen een scheutje amaretto bij gebrek aan rum
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
Rewimo, dat vind ik dus echt een superleuk plan!
Allemaal een tentje mee en in jouw tuin kamperen! En dan een avondje BBQ waarvoor we allemaal wat meenemen. Superleuk!
Wat leuk, ben je zwanger?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Iedereen die daar zin in heeft is ook welkom op kraamvisite. Alleen snap ik best dat mensen daar geen uren voor in de auto gaan zitten.
Greysquote:Op zondag 2 januari 2011 14:20 schreef Greys het volgende:
Marijke
Niet schrikken als je 3 topics gemist hebt als je even met je ogen knippert, gewoon wanneer het jou uitkomt er in springen en mee leuteren
Hoi Indahaquote:Op zondag 2 januari 2011 14:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Zie, nu al nerveus maak spelfouten
en hallo Marijke Zwolle
Ja, fuck de datum, we gaan nu vast afspreken wie wát meeneemt.quote:
Heb je al voorkeur?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, fuck de datum, we gaan nu vast afspreken wie wát meeneemt.
En vooral.. wie er bij wie in de tent slaapt!
Kamperenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Huh wat tenten?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, fuck de datum, we gaan nu vast afspreken wie wát meeneemt.
En vooral.. wie er bij wie in de tent slaapt!
Ow durf nietquote:Op zondag 2 januari 2011 14:25 schreef Qwea het volgende:
ZEG! EVEN IETS ANDERS. GINGEN WE NIET MEETEN IN JANUARI? ZO JA IS HET DAN NIET SLIM OM EVEN EEN DATUM EN PLEK TE PLANNEN???
/einde viswijf
Ja. Plan maar.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:25 schreef Qwea het volgende:
ZEG! EVEN IETS ANDERS. GINGEN WE NIET MEETEN IN JANUARI? ZO JA IS HET DAN NIET SLIM OM EVEN EEN DATUM EN PLEK TE PLANNEN???
/einde viswijf
Joh.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:26 schreef Cat22 het volgende:
OMG Greys!![]()
![]()
![]()
![]()
Yoko zet even op schoot/laptop en wandelde daarna weg. Zie ik opeens een icoontje onderin beeld wat ik nog niet eerder zag.
*klik*
Webcam stond aan!![]()
*gluur*
Lampje is aan!![]()
Not a pretty sight.![]()
Maar ik heb hem gewoon rustig weggeklikt en de laptop niet dicht gegooid.![]()
Nu nog erachter komen welk knopje dat beest had ingedrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |