Dan lig je bij Elies in bed toch?quote:
Vertrouw me; je wilt op het moment niet naast de beeb in de Aupquote:
Backfire en frontfire?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vertrouw me; je wilt op het moment niet naast de beeb in de Aup
Nope; astmatische bronchitus van de buitencategorie. No fun (vooral niet voor de beeb, maar ook niet om ernaast te liggen)quote:
Aw... da's zielig.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope; astmatische bronchitus van de buitencategorie. No fun (vooral niet voor de beeb, maar ook niet om ernaast te liggen)
Steeds minder; jaren geleden was het erger. Maar ze heeft het nu echt wel te pakken. Heel zielig. Maar ik geloof dat het aan de beterende hand is; met een beetje mazzel voelt ze zich morgen weer een stukkie beterquote:Op zondag 2 januari 2011 00:28 schreef Cat22 het volgende:
Aw... da's zielig.Heeft ze er vaak last van?
Ah, noemen jullie dat zo?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is meer peipen, kraken, borrelen en pruttelen
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, noemen jullie dat zo?![]()
Dat ze er nog de energie voor heeft.
Oepsquote:Op zondag 2 januari 2011 00:33 schreef Cat22 het volgende:
Ah, noemen jullie dat zo?![]()
Dat ze er nog de energie voor heeft.
Wij zijn in elk geval niet stomend het nieuwe jaar ingegaan.quote:
Jullie zijn een superteam.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij zijn in elk geval niet stomend het nieuwe jaar ingegaan.
Ik was wel straalberoerd wakker geworden vannacht. Nou heb ik daar pilletjes voor, maar die kon ik niet vinden. Dus besloot ik: stoer wezen en kotsen met die handel. Niet gelukt. Ik zat bijna tot mijn elleboog in mijn keel, maar nix. Toen toch de beeb maar wakkergemaakt, want die weet altijd alles te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Binnen 10 minutenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:37 schreef Cat22 het volgende:
Jullie zijn een superteam.![]()
En met die pilletjes voel jij je weer snel beter? Goed spul dan!
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
En toch stond het me wel he?Jij kon ze hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
En toch stond het me wel he?Staat best goed! Mocht je ze houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Het mens heeft gewoon een grote bek.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
Tot je elleboog, Elies?
Wauw... da's nog eens deep throat
Ik snapte er echt geen hout vanquote:Op zondag 2 januari 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
Tot je elleboog, Elies?
Wauw... da's nog eens deep throat
Nee joh, da's een collector's item! Die horen in het Ing-museumquote:Op zondag 2 januari 2011 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Staat best goed! Mocht je ze houden?
Dat zou je denken he. Maar je hebt het in ieder geval geprobeerd.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snapte er echt geen hout vanDat ik dacht: "Komop nou jongens, dat moet ik toch ook kunnen
"
Het waren duidelijk geen sportschoenen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, da's een collector's item! Die horen in het Ing-museum
Ik vond het al een hele eer dat ik ze aan mocht.
En er op mocht hordenlopen
Voor mij was het beter dan voor beeb; ik kon 10 minuten later weer gaan slapen, maar zij bleek ruim 39 graden koorts te hebben en was helemaal de weg kwijt. Niet een moment waarop je graag wakker bentquote:
Da's ook een kunstquote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het waren duidelijk geen sportschoenen.En mijn sloffen ook niet.
![]()
Maar we konden wel
HEUL.
HARD.
STAMPEN!
Awww.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor mij was het beter dan voor beeb; ik kon 10 minuten later weer gaan slapen, maar zij bleek ruim 39 graden koorts te hebben en was helemaal de weg kwijt. Niet een moment waarop je graag wakker bent
3x raden wie ze nu aan heeftquote:Op zondag 2 januari 2011 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Staat best goed! Mocht je ze houden?
Ik ben echt stinkend jaloers op jequote:Op zondag 2 januari 2011 00:39 schreef Cat22 het volgende:
Dat zou je denken he. Maar je hebt het in ieder geval geprobeerd.![]()
Ik kan het wel.
Ik heb nooit koorts geloof ik, maar je schijnt je er erg raar van te voelenquote:
Het is echt een aanrader.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben echt stinkend jaloers op jeMoet heerlijk bevrijdend zijn
Kotsenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben echt stinkend jaloers op jeMoet heerlijk bevrijdend zijn
Maar hoe doé je hetquote:
Wil je het écht weten?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar hoe doé je het
Ik heb alles geprobeerd wat ik kon bedenken
Ik schijt ook in mijn broek. Maar je moet wát als je je pilletjes niet kunt vinden, maar echt hondsberoerd bentquote:Op zondag 2 januari 2011 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Kotsen![]()
Ik durf het niet, kan het niet, jank als ik moet.
De laatste keer was tijdens mijn avondje Pisang
Was het een avondje teveel Pisangquote:Op zondag 2 januari 2011 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Kotsen![]()
Ik durf het niet, kan het niet, jank als ik moet.
De laatste keer was tijdens mijn avondje Pisang
en daarna heb je dat boek nooit meer open gekregen?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was het een avondje teveel Pisang
Mijn laatste keer was in 1984
Ik heb een tweetal beproefde manieren.quote:
Wauw.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was het een avondje teveel Pisang
Mijn laatste keer was in 1984
Hmmm... paracetamol vind ik vrij lekker. Maar ik kan me voorstellen dat het in sommige situaties wat minder lekker valtquote:Op zondag 2 januari 2011 00:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een tweetal beproefde manieren.
De eerste: paracetamol in een glas water oplossen en die vieze drab opdrinken. Blijft het binnen: minder last van mijn maag. Komt het eruit: minder last van mijn maag. Win win situatie dus.![]()
Mocht er geen paracetamol in huis zijn, of krijg ik het écht niet naar binnen: dan vereenzelvig ik me met de toiletpot, ga er eens goed voor zitten, denk eens diep na over alles wat daar al in is gevallen. Vervolgens vingertje in het keeltje en dan heeft het weinig aansporing meer nodig.![]()
Doe er je voordeel mee.
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een tweetal beproefde manieren.
De eerste: paracetamol in een glas water oplossen en die vieze drab opdrinken. Blijft het binnen: minder last van mijn maag. Komt het eruit: minder last van mijn maag. Win win situatie dus.![]()
Mocht er geen paracetamol in huis zijn, of krijg ik het écht niet naar binnen: dan vereenzelvig ik me met de toiletpot, ga er eens goed voor zitten, denk eens diep na over alles wat daar al in is gevallen.Vervolgens vingertje in het keeltje en dan heeft het weinig aansporing meer nodig.![]()
Doe er je voordeel mee.
Het helpt ook als je dan eens in de afvoer staart.quote:
Of eens flink ruiktquote:Op zondag 2 januari 2011 00:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het helpt ook als je dan eens in de afvoer staart.
Anders pak je Citrosan zonder suiker. Da's zo zuur, kan ook net de aansporing zijn die je nodig hebt.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hmmm... paracetamol vind ik vrij lekker. Maar ik kan me voorstellen dat het in sommige situaties wat minder lekker valtVingertje heb ik geprobeerd, maar zonder succes (ondanks dat ik aan heul vieze dingen dacht
).
Ik heb een vriendin gehad die zo ongeveer elke week wel een keer over haar nek ging. Kon me niet voorstellen dat je dan nog wilde leven
Bij jou mogen sommige onderwerpen al niet als je aan het eten bent.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
Bij mij werkt het al bijna als ik deze posts lees![]()
Ben jij ook zo'n turbokotsert dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
Bij mij werkt het al bijna als ik deze posts lees![]()
Maar waaaarom houd je het dan tegen? Als het vanzelf wil,. lekker laten gaan, ben je het maar kwijt.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n turbokotsert dan?
Ik ben wel es jaloers op meneer I.; die is daar ook zo makkelijk mee.
ff kotsen en weer slapen....terwijl ik zwetend, slikkend, jankend half rechtop in bed hang het tegen te houden
Ze snappum niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en daarna heb je dat boek nooit meer open gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ze snappum niet.
*ploink*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was het kwartje dat viel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ook wel es gezien....en op moeten ruimen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar waaaarom houd je het dan tegen? Als het vanzelf wil,. lekker laten gaan, ben je het maar kwijt.
Wat echt erg is: fecaal kotsen. Google het maar eens. Als je durft.
Paar keer gezien en dat is echt drama.
Ik voel met je mee hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben jij ook zo'n turbokotsert dan?
Ik ben wel es jaloers op meneer I.; die is daar ook zo makkelijk mee.
ff kotsen en weer slapen....terwijl ik zwetend, slikkend, jankend half rechtop in bed hang het tegen te houden
Dat is zo naar om te zien.quote:
Oh gadverquote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel met je mee hoor
Ons miniatuurtje is een makkelijke kotsert. Die was eens ziek en wilde naar bed. Dus zij naar boven. Komt ze even later weer beneden, want: "Ik kom even mijn kotsspulletjes halen. Doei!" Met een emmertje, beker en handdoek weer naar boven. Ze weet al jaren dat ik niet geinteresseerd ben in haar retourgekomen maaginhoud, dus ze vertelt het tegenwoordig niet meer als er iets omhoog gekomen is.
Ik heb er ook Koekel niet voor nodig; ben getrouwd met een verpleegbeestjequote:Op zondag 2 januari 2011 00:56 schreef Cat22 het volgende:
Wat echt erg is: fecaal kotsen. Google het maar eens. Als je durft.
Paar keer gezien en dat is echt drama.
Ik snap nooit zo goed waar je dan bang voor bent. Er komt niks naar boven wat het daglicht al niet eens gezien heeft. En het kan zo ontzettend opluchten.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook wel es gezien....en op moeten ruimen.
Heb ik geen koekel voor nodig....en ook de geur staat me nog "fris" in het geheugen![]()
En ik hou het tegen, omdat ik er zooo bang voor ben
Ideaal kind!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel met je mee hoor
Ons miniatuurtje is een makkelijke kotsert. Die was eens ziek en wilde naar bed. Dus zij naar boven. Komt ze even later weer beneden, want: "Ik kom even mijn kotsspulletjes halen. Doei!" Met een emmertje, beker en handdoek weer naar boven. Ze weet al jaren dat ik niet geinteresseerd ben in haar retourgekomen maaginhoud, dus ze vertelt het tegenwoordig niet meer als er iets omhoog gekomen is.
Huhquote:
Het gevoel in de split-second ervoor. Werkt in elk geval ook bij mij op mijn fobische paniekspier.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap nooit zo goed waar je dan bang voor bent. Er komt niks naar boven wat het daglicht al niet eens gezien heeft. En het kan zo ontzettend opluchten.Helaas vaak voor 5 minuten, maar dan heb je die 5 minuten in ieder geval weer gehad.
In elk geval op dit gebiedquote:Ideaal kind!
Neuh, ik reageerde vanuit mijn gevoel en vind dat dit naar Cat toe erg kort door de bocht was.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Huh![]()
Of vind je het vervelend dat je hebt gereageerd en komt er nu van alles boven? (oke, dubbelzinnig, maar je snapt me wel)
Ow, maar ik vond er niks vervelend aan hoor. (maar misschien heb ik dan de onderliggende toon gemistquote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, ik reageerde vanuit mijn gevoel en vind dat dit naar Cat toe erg kort door de bocht was.
Dat geeft toch niet?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, ik reageerde vanuit mijn gevoel en vind dat dit naar Cat toe erg kort door de bocht was.
Maar wel een goede vraag; zal er eens over nadenkenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap nooit zo goed waar je dan bang voor bent.
Dat vind ik altijd interessant, een beetje soulsearching. Probeer ik bij mezelf ook te doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar wel een goede vraag; zal er eens over nadenken
Is goed joh, En heel begrijpelijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Works both ways.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:10 schreef Pagan het volgende:
Ik las ooit een bordje op een toilet
Gooi hier niets in tenzij u het eerst gegeten heeft.
Trust Tombo!quote:
toiletpapier kauwenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:10 schreef Pagan het volgende:
Ik las ooit een bordje op een toilet
Gooi hier niets in tenzij u het eerst gegeten heeft.
quote:
ja, en stel dat je ooit de pleeborstel moet gebruikenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu bedenk ik me ook hele nare consequenties voor vrouwen.
Drama.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en stel dat je ooit de pleeborstel moet gebruiken
Wij zorgen altijd voor verrassingen.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:22 schreef Bamba het volgende:
Ik dacht nog even gezelllig in bed de laatste pagina's luchtig te lezen... FAIL
Helaasquote:Op zondag 2 januari 2011 08:47 schreef Rewimo het volgende:
Tip voor wie het nog niet gedaan heeft: lees deze SC niet terug
En goeiemorgen
Checkquote:Op zondag 2 januari 2011 08:47 schreef Rewimo het volgende:
En goeiemorgen
Mooi. Nou, dan vertrek ik maar zo snel mogelijk (ben net uit bed, dus 'snel' is een relatief begrip; kan zomaar nog drie kwartier duren hoor).quote:Op zondag 2 januari 2011 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Het ziet er hier goed uit (behalve vlak voor onze deur - dus pas op als je de bocht om komt). Maar doe wel voorzichtig onderweg, want er wordt gewaarschuwd voor gladheid.
Té laatquote:Op zondag 2 januari 2011 08:47 schreef Rewimo het volgende:
En goeiemorgen
Ik neem aan dat je A73-A77 rijdt? Dan op de A77 de eerste afslag (Kleve) nemen, dan heb je de minste kans op gladheidquote:Op zondag 2 januari 2011 10:07 schreef ElisaB het volgende:
Mooi. Nou, dan vertrek ik maar zo snel mogelijk (ben net uit bed, dus 'snel' is een relatief begrip; kan zomaar nog drie kwartier duren hoor).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |