Om indruk op je te maken met mijn enorme aantallen Springsteen-playsquote:Op maandag 17 januari 2011 17:13 schreef Norrage het volgende:
Waarom posten we toch eigenlijk altijd die lijstjes? Vraag ik me afVinden we het van elkaar boeiend om ze te lezen?
Daarvoor respectquote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Om indruk op je te maken met mijn enorme aantallen Springsteen-plays
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Wat nieuw materiaal van hip hop producer IV the Polymath gecheckt, waaronder zijn project I.deals. Ook instrumentale, jazzy hip hop van Applegreen. Een mixtape van jj waarop ze hip hop remixen en mengen met hun eigen elektronische popstijl. Nog meer, elektronische hip hop van Star Slinger, die ik ook heb zien optreden afgelopen week, samen met Vondelpark, die dan weer iets rustigere beats maakt.quote:Top Artists for the week ending Sunday 16 January 2011
1 IV The Polymath 107
2 Metaform 48
3 applegreen 39
4 jj 28
5 I.deals 21
6 Star Slinger 11
7 vondelpark 8
8 DJ Primate 7
Ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:13 schreef Norrage het volgende:
Waarom posten we toch eigenlijk altijd die lijstjes? Vraag ik me afVinden we het van elkaar boeiend om ze te lezen?
Alles over Last.fm.quote:
Duidelijk, goed dat ze bezig zijn om het op te lossen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:15 schreef PiRANiA het volgende:
http://blog.last.fm/2011/01/21/about-the-last-24-hours
Yep... http://m.last.fmquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:18 schreef Darkestrah het volgende:
Heeft last.fm ook een site voor op je mobiel? De normale duurt altijd wel even voordat hij geladen is..
http://status.last.fm/quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:35 schreef Norrage het volgende:
kan er nu nog wel een beetje op surfen, maar het is nog steeds wel erg traag en alles hoor...wat is er allemaal aan de hand?
http://www.last.fm/music/David+Allenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef PiRANiA het volgende:
Top Artists for the week ending Sunday 23 January 2011
1 David Allen 25 > is een seminar / ebook
2 Black Sun Empire 9
3 deadmau5
Dat was te verwachten.quote:
Is daar een scrobbel versie van? van kinkfm?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef OVchipkaart het volgende:
Ik scrobble voornamelijk kinkfm-xrated dus de weeklijstjes zijn niet super interessant(minder herhaling in die zender dan ik verwacht had
)
quote:
nouja je moet het met een beetje vertraging spelen maar dan kun je het gewoon scrobblen jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is daar een scrobbel versie van? van kinkfm?
De instrumentale hip hop op de Letherette EP bevalt me goed. De witch house van CREEP ook. Verder niets nieuws.quote:Top Artists for the week ending Sunday 23 January 2011
1 Letherette 64
2 /// /\/\/\ \\\ 28
3 A Tribe Called Quest 15
4 applegreen 13
5 Baths 12
6 Creep 8
7 S.maharba 3
8 Haruka Nakamura 1
8 FK 1
8 Five Deez 1
8 Young Montana? 1
8 Pase Rock 1
Inderdaad! Wat vond jij ervan?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:34 schreef cafca het volgende:
Unique Artists: 240
Total Tracks: 480
Total Plays: 541
Top Artists for the week ending Sunday 30 January 2011
1 Alex David 22
2 Little Scream 21
3 Emma's Imagination 18
4 Arno Carstens 17
5 Amanda Palmer 15
6 The Sunny Era 13
7 Mindy Smith 12
7 Ruth Minnikin and Her Bandwagon 12
9 Jukebox the Ghost 11
9 The Parlotones 11
11 Amos Lee 10
11 Rioux 10
Zo te zien hierboven ben ik niet de enige die de nieuwe Amos Lee beluisterd heeft
Tja, zoals je kunt zien heb ik hem een keer gedraaid, en niet eens helemaal, maar op zich wel goedquote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Inderdaad! Wat vond jij ervan?
Nee, daar staan ze niet, heb nu opnieuw geïnstalleerd, als ik een .mp3 bestand open dan scrobbled hij niets..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef Darkestrah het volgende:
Staan de nummers ook niet bij Help » Diagnostics? Dan kan je ze vanaf daar nog een keer proberen te scrobblen.
Als ik een bestand open, dan opent last.fm scrobbler niet eens..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef Franktastic1984 het volgende:
Sluit je scrobbler eens af en ververs de last.fm pagina eens. Laatst gebeurde het mij dat ze er toen opeens wel bijstonden
Dus ik moet een artiest die ik 4x geluisterd heb vaker luisteren omdat ik die anderen ook 1,2,3 of 4 x geluisterd heb?quote:Paul Desmond
547,120 plays (71,621 listeners)
Only 4 plays in your library
.....
Similar Artists from Your Library
Gerry Mulligan (3 plays) Milt Jackson (2 plays) Paul Desmond (4 plays) Lester Young (2 plays) Sonny Stitt (1 play)
Jammer, ik gebruikte pas een tijdje maar vond het wel heel erg handig.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:30 schreef PiRANiA het volgende:
[ [url=http://u.kexx.net/img3317.png]afbeelding ]meer[/url]
Dat werkt toch juist niet meer, als ik het goed begrijp? Volgens mij moet je nu subscriber zijn om überhaupt radio te luisteren, ook als je bijv. in Duitsland woont. Dus ik verwacht als ik subscriber wordt, het gewoon blijft werken.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef MASD het volgende:
Neem gewoon een Duits IP-adres. Opgelost.
Anyways, weeklijstje.
[ afbeelding ]
De scrobbelerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |