abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 januari 2011 @ 22:07:47 #201
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_90768040
TS lijkt wel een wijf van 14 jaar. :')
  zondag 2 januari 2011 @ 22:17:36 #202
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90768587
Niks mis met die moslim topic of dat soort topics. Eigenlijk het beste manier om haar te vergeten is vooral om over haar te praten, vreemd genoeg.

Maar je moet dan niet over haar gaan praten alsof haar kut heilig is, maar gewoon al je gedachtes om haar heen moet je uiten.

Bijvoorbeeld je moet gaan klagen over hoe kut het voelt. Je moet bereidt zijn om haar slechte kanten te zien, bijvoorbeeld dat ze met een dominerende agressieve Iranees. Je moet met je vrienden gaan drinken en klagen over vrouwen in het algemeen. Je moet gaan klagen over Moslim cultuur.

Daarna, wanneer je het gevoel hebt dat je genoeg heb zitten klagen, moet je oplossingsgericht gaan werken. Dan ga je weer goed voelen en zelfvertrouwen krijgen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_90769285
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Je moet gaan klagen over Moslim cultuur.
De islaam is er niet de reden van dat hij haar niet heeft kunnen krijgen of geen seks met haar kan hebben. En ook is zij niet het toonbeeld van de islaam om de islaam ook maar ergens betrekking op te laten hebben. Ze heeft toch ook een vriend ondanks haar religie?

Ben je al zo lang bezig met het volgen van zijn topics heb je de clue nog niet te pakken.... :S
pi_90769374
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:28 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

De islaam is er niet de reden van dat hij haar niet heeft kunnen krijgen of geen seks met haar kan hebben. En ook is zij niet het toonbeeld van de islaam om de islaam ook maar ergens betrekking op te laten hebben. Ze heeft toch ook een vriend ondanks haar religie?

Ben je al zo lang bezig met het volgen van zijn topics heb je de clue nog niet te pakken.... :S
Nee jij snapt hem niet. Hij bedoeld dat hij gewoon allerlei minpunten over vanalles moet gaan opnoemen om zn gedachten te verzetten.
pi_90769517
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:30 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Nee jij snapt hem niet. Hij bedoeld dat hij gewoon allerlei minpunten over vanalles moet gaan opnoemen om zn gedachten te verzetten.
ow zo! zeg dat dan! dan doen we ook altijd bij mongooltjes en kleine kinderen: "stoute stoel! heeft ie je nu alweer pijn gedaan?! stoute stoel hoor."........?
pi_90769550
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

ow zo! zeg dat dan! dan doen we ook altijd bij mongooltjes en kleine kinderen: "stoute stoel! heeft ie je nu alweer pijn gedaan?! stoute stoel hoor."........?
Nou precies. Goed advies dus :P
pi_90769620
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:33 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Nou precies. Goed advies dus :P
Jeez, daar komt segregatie dus vandaan. Heb zojuist de bron gevonden :D Thanks eej
pi_90769729
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:34 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Jeez, daar komt segregatie dus vandaan. Heb zojuist de bron gevonden :D Thanks eej
Ik bedoel dat als het werkt voor kleine kinderen en mongooltjes... Precies.
pi_90769988
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:36 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat als het werkt voor kleine kinderen en mongooltjes... Precies.
En bedankt ;)
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 22:49:19 #210
236264 crew  capricia
pi_90770473
quote:
Op zondag 2 januari 2011 21:25 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Dus jij probeert haar te vergeten door topics over moslims te openen en te vragen hoe het zit qua moslims en sex?

Wel heel toevallig he, jou Megan Fox is moslim, en raad eens, een moslim topic!

:')
So what?
Hij is gek op die vrouw en leeft zich in in haar. Super okay toch?
Als jouw vlam into gothic (ik noem maar wat) is, dan lees je je daar toch ook op in?
Nog meer geldt dit voor een religie
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_90770549
Eclaire84, misschien wel een strak plan om onder andere dit topic, en dat moslims en seks topic maar even naar die chick der Facebook te sturen.

Deze gozer is zwaar de weg kwijt, en als dat meisje hier niks aan doet gaat het nog is fout.
Aangezien hij blijkbaar niet bereid is om naar een psycholoog te gaan om er over te praten lijkt het me beter als zij gewoon de politie belt.

Misschien dat ze na het zien van dat moslims seks topic toch geen zin heeft om verkracht te worden, en toch stappen onderneemt.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_90770587
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En bedankt ;)
Jij snapt hem tenminste wel :P
  zondag 2 januari 2011 @ 22:52:49 #213
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_90770667
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef capricia het volgende:

[..]

So what?
Als jouw vlam into gothic (ik noem maar wat) is, dan lees je je daar toch ook op in?
Met alle respect, er is een verschil tussen gek zijn op een vrouw en obsessief gek zijn op een vrouw. TS valt in de laatste categorie.
pi_90770819
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Met alle respect, er is een verschil tussen gek zijn op een vrouw en obsessief gek zijn op een vrouw. TS valt in de laatste categorie.
Ik neem aan dat Capricia niet al zijn posts heeft gelezen anders zou ze wel anders er over denken.

En anders is het gewoon een troll die loopt te stoken.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_90770882
Stemmen horen..

Die gozer hoort stemmen in ze hoofd, maar nee een psycholoog is niet nodig hoor :')
  zondag 2 januari 2011 @ 22:59:29 #216
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90771062
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:50 schreef Cubewood. het volgende:
Eclaire84, misschien wel een strak plan om onder andere dit topic, en dat moslims en seks topic maar even naar die chick der Facebook te sturen.

Deze gozer is zwaar de weg kwijt, en als dat meisje hier niks aan doet gaat het nog is fout.
Aangezien hij blijkbaar niet bereid is om naar een psycholoog te gaan om er over te praten lijkt het me beter als zij gewoon de politie belt.

Misschien dat ze na het zien van dat moslims seks topic toch geen zin heeft om verkracht te worden, en toch stappen onderneemt.
Nee dat hoef toch niet? Hij kan toch gerust een topic openen over ses of Moslims of zijn onzekerheden? Dat doen toch alle andere fokkers.

Als hij weer te ver gaat, dan facebook sturen. Anders niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_90771241
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee dat hoef toch niet? Hij kan toch gerust een topic openen over ses of Moslims of zijn onzekerheden? Dat doen toch alle andere fokkers.

Als hij weer te ver gaat, dan facebook sturen. Anders niet.
Tja, na zijn post geschiedenis en het feit dat hij een meisje aan het stalken is die toevallig turks en moslima is, en nadat haar vriend hem heeft gevraagd om haar met rust te laten, begint het seks met moslims topic toch wel heel erg eng te worden als je het mij vraagt.
pi_90771867
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:02 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

Tja, na zijn post geschiedenis en het feit dat hij een meisje aan het stalken is die toevallig turks en moslima is, en nadat haar vriend hem heeft gevraagd om haar met rust te laten, begint het seks met moslims topic toch wel heel erg eng te worden als je het mij vraagt.
Ja is ook... :N :{w
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  zondag 2 januari 2011 @ 23:21:34 #219
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90772209
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:02 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

.

Het enige wat hij doet in die topics is klagen, net zoals alle andere fokkers. Het is net een wolf die zijn wonden gaat likken. Hij mag toch wel klagen over hoe die "stoere mooiboy Iranezen" het meisje krijgt en hij niet. Dat is geen stalkergedrag, dat is iets normaals en gezond. Zodra hij zegt dat hij die stoere jongen gaat vermoorden in zijn slaap, dan weer een facebook message sturen.
pi_90772633
nou , daar zou ik niet zo zeker van keep walking. Het meisje heeft wel degelijk in een mail aan een ander geschreven dat hij haar lastigviel , dus is het toch wat meer als klagen.
En als je gaat schrijven over sex met moslim, en je weet dat het meisje van die afkomst is, denk ik wel degelijk dat je even geen gezonde fantasietjes hebt.
  zondag 2 januari 2011 @ 23:37:35 #221
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90773090
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef formerjellybean het volgende:
nou , daar zou ik niet zo zeker van keep walking. Het meisje heeft wel degelijk in een mail aan een ander geschreven dat hij haar lastigviel , dus is het toch wat meer als klagen.
En als je gaat schrijven over sex met moslim, en je weet dat het meisje van die afkomst is, denk ik wel degelijk dat je even geen gezonde fantasietjes hebt.
Heeft ze hierna nog een mail gestuurd? Oh dat wist ik niet.

Over fantasie enzo kan ik weinig over zeggen, iedereen heeft fantasie. Zolang hij haar niet lastig valt of stiekem bespioneerd is er niks aan de hand, toch? Ik bedoel we kunnen niet verwachten dat hij overmorgen haar helemaal is vergeten en uiteindelijk mag hij wel topics openen over bepaalde onderwerpen die hem bezig houden. Daar is Fok voor. En natuurlijk mogen we hem gewoon afkraken, maar om hem nog dieper in de shit te zetten omdat hij benieuwd is hoe sex gebeurt in Moslim cultuur...

Maar als hij haar nog steeds lastig valt of van plan is om haar lastig te vallen, dan is het wat anders.
pi_90773470
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Heeft ze hierna nog een mail gestuurd? Oh dat wist ik niet.

Over fantasie enzo kan ik weinig over zeggen, iedereen heeft fantasie. Zolang hij haar niet lastig valt of stiekem bespioneerd is er niks aan de hand, toch? Ik bedoel we kunnen niet verwachten dat hij overmorgen haar helemaal is vergeten en uiteindelijk mag hij wel topics openen over bepaalde onderwerpen die hem bezig houden. Daar is Fok voor. En natuurlijk mogen we hem gewoon afkraken, maar om hem nog dieper in de shit te zetten omdat hij benieuwd is hoe sex gebeurt in Moslim cultuur...

Maar als hij haar nog steeds lastig valt of van plan is om haar lastig te vallen, dan is het wat anders.
Dat zijn wel tekens dat die er niet echt gezond mee bezig is, vooral omdat het tegelijkertijd met dit topic is, en dus tegenstrijdig dan betwijfel ik ook of hij echt met rust gaat laten omdat die het niet inziet.
Het is geen afkraken , maar ik ben liever voorzichtig dan dat we hier straks echt een heel drama hebben, en er niets mee gedaan is .
Dat is ook de reden dat ik naar mods ben gegaan , dat je liever een oogje in het zeil houden dan het straks echt helemaal uit de hand loopt.
pi_90773680
6,891,051,171 miljoen mensen op aarde! en dan zijn niet 6,891,051,170 mannen!
er zitten een aantal vrouwen tussen, verbreed je horizon ;)
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  zondag 2 januari 2011 @ 23:54:47 #224
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90773973
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat zijn wel tekens dat die er niet echt gezond mee bezig is, vooral omdat het tegelijkertijd met dit topic is, en dus tegenstrijdig dan betwijfel ik ook of hij echt met rust gaat laten omdat die het niet inziet.
Het is geen afkraken , maar ik ben liever voorzichtig dan dat we hier straks echt een heel drama hebben, en er niets mee gedaan is .
Dat is ook de reden dat ik naar mods ben gegaan , dat je liever een oogje in het zeil houden dan het straks echt helemaal uit de hand loopt.
Ja dat wel. Maar stel dat TS gewoon een nerd is die te veel libelle of de OC heeft gekeken. En dat hij verder meestal achter zijn computer zit en het niet in zich heeft om veel meer te doen dan bloemen kopen en forum topics te maken.

Ik bedoel, dat Turkse meisje gaat morgen of overmorgen gewoon naar het feestje van van het zusje van TS, terwijl ze weet dat hij er zal zijn. Ook in de facebook pictures was dat Turkse meisje eerder geirriteerd van TS dan echt bang/geschrokken.

Misschien is het inderdaad zo dat we TS iets te serieus nemen (en terecht, want hij klinkt heel eng), terwijl hij gewoon een grote nerd met autistische trekjes is. Dan maken wij dat Turkse meisje bang voor niks en gaat zij het ook irritant vinden en TS wordt alleen maar gekker/depressiever/verdrietig omdat we zijn leven helemaal hebben verwoest.

Als TS weer zegt dat hij naar haar huis wil gaan of dat hij iets geks/gevaarlijks/stalkerig gaat doen is een mail sturen oke, maar vind ik persoonlijk dat we te ver gaan. TS is misschien een loser maar nog steeds een mens en heel misschien in de toekomst komt het nog goed met hem.
pi_90774426
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Haha, als dit echt serieus vind ik dit héééél erg laag. Wie denk je dat ik ben? Omdat ik een doodnormale topic open, waar HEEL NORMAAL op word gereageerd, maak jij er meteen van dat ik iemand wil VERKRACHTEN? Kom op zeg! Je kent me niet eens, hoe durf je dat eigenlijk al te denken? Het zijn JOUW (hele zieke!!) gedachtes, ik was er zelf niet eens opgekomen! Je kan beter vragen of de mods jou in de gaten kunnen houden. En volgens mij ben jij hier de persoon die teveel films kijkt. Ik geef in deze topic zelf aan dat ik te ver ben gegaan, dat weet ik nu wel, en ik haar wil VERGETEN..! maar daar word niet naar gekeken! Er word altijd gekeken naar het ''negatieve''. En jullie hebben zowieso niks met dat meisje te maken, als ze me echt zo eng vond, had ze allang aangifte gedaan..! Sensatiezoekers. Ik open een normale topic over moslims, en meteen van het ERGE uitgaan. Ik vroeg om TIPS, maar geen tips, alleen maar gezeur.. I'm out en de groeten.. Overdreven lui,
  maandag 3 januari 2011 @ 00:07:44 #226
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_90774677
Wat ben jij toch een engerd meneer topicstarter
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_90775176
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat ben jij toch een engerd meneer topicstarter
Yes, en jij moet lezen wat daar staat: TIPS OM HAAR TE VERGETEN.
  maandag 3 januari 2011 @ 00:17:17 #228
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90775263
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Yes, en jij moet lezen wat daar staat: TIPS OM HAAR TE VERGETEN.
Je hebt toch al je tips gekregen? Welke tips vind je goed genoeg?
pi_90775430
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je hebt toch al je tips gekregen? Welke tips vind je goed genoeg?
Daar gaat het niet om, ze zegt dat ik een engerd ben, terwijl er niks engs is aan mijn topic.
  maandag 3 januari 2011 @ 00:23:00 #230
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90775554
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, ze zegt dat ik een engerd ben, terwijl er niks engs is aan mijn topic.
Die label ga je moeilijk ervan af krijgen. Vooral als mensen IRL ook zo over je denken.
pi_90775799
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:23 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Die label ga je moeilijk ervan af krijgen. Vooral als mensen IRL ook zo over je denken.
Ja maar die denken niet zo over mij. Als ze zo over mij zou denken, zou ze morgen AL HELEMAAAAL niet komen.... Denk daar eens over na.
pi_90775863
Maar stuur haar vooral weer een bericht, maak het vooral NOG erger allemaal..TERWIJL ik haar probeer te vergeten en dat hier DUIDELIJK neerzet! DOM!!
  maandag 3 januari 2011 @ 00:35:11 #233
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90776192
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:28 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja maar die denken niet zo over mij. Als ze zo over mij zou denken, zou ze morgen AL HELEMAAAAL niet komen.... Denk daar eens over na.
Wat jij vooral moet doen, behalve al die andere tips die heb gekregen in dit topic, is echt gaan uitvinden wat wel romantisch is en wat wel sexy is en wat wel lief is. Want jij, zoals je zelf al aangaf, bent een beetje niet zo wereldswijs.

Ik heb echt het gevoel dat je dacht dat met je eerste topics en met je eerste posts, dat je romantisch bezig was. Dat je dacht dat veel mensen hier zouden denken van "awww wat een arme sloeber, waarom snapt dat meisje niet dat hij perfect voor haar is". Het feit dat je niet weet hoe eng je overkwam zegt tegen mij dat je sociaal gewoon heel achter bent.

En ook het feit dat je mensen zoveel vertrouwde om zelfs haar naam en woonplaats op de internet te zetten.

Kijk, google David Deangelo of masterflirt, bestel die boeken en ga ze lezen. Dan heb je in ieder geval een idee van waar vrouwen wel voor vallen of weet je tenminste waar je moet beginnen. Dan ben je tenminste oplossingsgericht aan het werk.

En een psycholoog kan echt geen kwaad. Zoals ik al zei, psychologen zijn niet alleen voor gekke mensen. Tegenwoordig is het harstikke normaal om een psycholoog te bezoeken. Niet voor je depressie ofzo, maar tenminste voor je zelf-inzicht.
  maandag 3 januari 2011 @ 00:35:39 #234
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90776221
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar stuur haar vooral weer een bericht, maak het vooral NOG erger allemaal..TERWIJL ik haar probeer te vergeten en dat hier DUIDELIJK neerzet! DOM!!
Je moet vooral mensen niet gaan uitdagen op de internet.
pi_90776487
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef capricia het volgende:

[..]

So what?
Lees ik dit goed?

Hij is haar aan het STALKEN, hoe bedoel je hij is gek op die vrouw

Dus jij vindt het normaal dat iemand zich speciaal wil bekeren tot een bepaald geloof alleen zodat hij acceptatie krijgt van iemand terwijl een (lange) relatie niet zeker is?

:') :')
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 00:58:01 #236
236264 crew  capricia
pi_90777199
quote:
Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Capricia niet al zijn posts heeft gelezen anders zou ze wel anders er over denken.

En anders is het gewoon een troll die loopt te stoken.
Ik heb idd niet alles gelezen.
Maar ver gaan voor de liefde van je leven heeft ook iets super romantisch!
There is a name for it:
We call them Poor"
  Boks-Chick maandag 3 januari 2011 @ 00:59:08 #237
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90777253
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:58 schreef capricia het volgende:

[..]

eh ja, maar deze dude doet gewoon regelrecht hele giga stalkacties uitvoeren enzo ;)
lolwut
  maandag 3 januari 2011 @ 01:01:29 #238
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90777341
quote:

[..]

Stalken ook?
pi_90777422
quote:

[..]

:')
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 01:04:25 #240
236264 crew  capricia
pi_90777438
quote:
Op maandag 3 januari 2011 01:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Stalken ook?
Wie heeft dat niet ooit gedaan?
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 3 januari 2011 @ 01:09:12 #241
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90777600
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 01:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand gestalkt. ;(
  Boks-Chick maandag 3 januari 2011 @ 01:09:55 #242
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90777625
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 01:04 schreef capricia het volgende:

[..]

op deze wijze gelukkig maar weinig mensen :).
Maar hou vooral vol dat het bij TS wel meevalt :')
lolwut
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 01:15:36 #243
236264 crew  capricia
pi_90777790
quote:
Op maandag 3 januari 2011 01:09 schreef BrandX het volgende:

[..]

op deze wijze gelukkig maar weinig mensen :).
Maar hou vooral vol dat het bij TS wel meevalt :')
Dat het wel meevalt? Wanneer zei ik dat?
Ik vind TS wel heel romantisch!
There is a name for it:
We call them Poor"
  Boks-Chick maandag 3 januari 2011 @ 01:16:19 #244
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90777812
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 01:15 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat het wel meevalt? Wanneer zei ik dat?
Ik vind TS wel heel romantisch!
goh nou wat romantisch. Iemand stalken en lastig vallen.
:N

Je hebt zelf waarschijnlijk nog nooit een stalker gehad? Ik een, en geloof me, het kan je leven aardig verrampeneren :r.
lolwut
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 01:19:08 #245
236264 crew  capricia
pi_90777908
quote:
Op maandag 3 januari 2011 01:16 schreef BrandX het volgende:

[..]

goh nou wat romantisch. Iemand stalken en lastig vallen.
:N

Je hebt zelf waarschijnlijk nog nooit een stalker gehad? Ik een, en geloof me, het kan je leven aardig verrampeneren :r.
ik heb idd gelukkig nog nooit een stalker gehad.
Maar ik vraag me sw s wel af of het iedere vrouw kan overkomen. En waarom sommige vrouwen meer dan anderen?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_90778277
Haha ik ben een aantal keer ge-stalkt door vrouwen, maar das ook freaky!
  maandag 3 januari 2011 @ 01:45:37 #247
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90778702
quote:
4s.gif Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef CecilBDemented het volgende:
Haha ik ben een aantal keer ge-stalkt door vrouwen, maar das ook freaky!
Je mama die je opbelt omdat je niet om 1800 thuis bent telt niet he
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90779013
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 01:45 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Je mama die je opbelt omdat je niet om 1800 thuis bent telt niet he
Haha nee dat weet ik, ik heb er toen de tijd ook aangifte voor moeten doen.
Het ging best ver helaas. Ik ben nu ook wat voorzichtiger geworden met de dames.
Echter weet ik uit mijn vriendenkring dat het doodeng kan zijn als mannen beginnen met stalken en doordraven.
  maandag 3 januari 2011 @ 03:50:45 #249
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90779944
Wat begrijp je hier niet aan TS? :{w

Ik mag hopen dat die vriend van haar je eens flink onder handen neemt als je hier nog langer mee doorgaat.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 3 januari 2011 @ 04:00:23 #250
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_90780005
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 03:50 schreef goofy_goober het volgende:
Wat begrijp je hier niet aan TS? :{w

[ afbeelding ]

Ik mag hopen dat die vriend van haar je eens flink onder handen neemt als je hier nog langer mee doorgaat.
nergens voor nodig
iwannebehigh doet toch al niets meer, zoals hij zelf zegt valt het allemaal wel mee
ik was ook dat ik midden in de nacht weleens mijn ex ging bellen enzo, en dan kreeg ik weleens vriendjes te spreken van haar, en die deden ook alleen maar bezorgd om me.
violgensmij nep bezorgd om even een goede indruk te geven bij haar, zodat vriendje dan weer seks kon hebben, terwijl IK degeen was die ECHT VAN HAAR HIELD, JARENLANG, en MEERDERE VRIENDJES VAN HAAR LANG OMDAT HET ALLEMAAL PLAYERS WAREN
ik haat het.
die vriendjes gingen me niet flink onder handen hemen in elk geval

in die pic;
die meid had wel wat last van hem, maar valt allemaal wel mee. ik heb nog nergens gelezen (Behalve op fok) dat iwannebehigh echt ziekelijk zal stalken, en hij heeft hier gepost dat ook niet te gaan doen
in die pic lees ik het als "ik wil dat hij ermee stopt, omdat het zielig is, en niet prettig is voor hem"
nergens staat dat zij op een directe manier last heeft van iwannebehigh

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-01-2011 05:10:05 ]
pi_90780107
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 04:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nergens voor nodig
iwannebehigh doet toch al niets meer, zoals hij zelf zegt valt het allemaal wel mee
ik was ook dat ik midden in de nacht weleens mijn ex ging bellen enzo, en dan kreeg ik weleens vriendjes te spreken van haar, en die deden ook alleen maar bezorgd om me.
violgensmij nep bezorgd om even een goede indruk te geven bij haar, zodat vriendje dan weer seks kon hebben, terwijl IK degeen was die ECHT VAN HAAR HIELD, JARENLANG, en MEERDERE VRIENDJES VAN HAAR LANG OMDAT HET ALLEMAAL PLAYERS WAREN
ik haat het.

in die pic;
die meid had wel wat last van hem, maar valt allemaal wel mee. ik heb nog nergens gelezen (Behalve op fok) dat iwannebehigh echt ziekelijk zal stalken, en hij heeft hier gepost dat ook niet te gaan doen
in die pic lees ik het als "ik wil dat hij ermee stopt, omdat het zielig is, en niet prettig is voor hem"
nergens staat dat op een directe manier last heeft van iwannebehigh
- Ze baalt van deze situatie
- Ze baalt dat hij niet is gekapt met zijn obsessie voor haar
- Ze wilt dat hij stopt
- Ze vindt het vervelend dat hij anderen erbij betrekt (FOK!)
- Hij wilt alleen maar aandacht
- Ze vindt het zielig voor hem om naar de politie te gaan (maar ze heeft het dus wel overwogen)
- Ze vindt dat hij heel erg verkeerd bezig is.

Goh, dit is nog een korte samenvatting van haar reactie. Het valt allemaal wel mee? Gozer... :N :|W

Sympathie hebben voor TS omdat hij zo verliefd is (want jij herkent jezelf in zijn hopeloze verliefdheid), wilt nog niet zeggen dat je ook maar iets goed kan praten. |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door D_tjuh op 03-01-2011 04:31:07 (oeps, twee keer hebben.) ]
pi_90780132
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 04:21 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

- Ze wilt dat hij stopt
- Ze vindt het zielig voor hem om naar de politie te gaan (maar ze heeft het dus wel overwogen)

Goh, dit is nog een korte samenvatting van haar reactie. Het valt allemaal wel mee? Gozer... :N :|W

Sympathie hebben voor TS hebben omdat hij zo verliefd is (want jij herkent jezelf in zijn hopeloze verliefdheid), wilt nog niet zeggen dat je ook maar iets goed kan praten. |:(
Goede post
  maandag 3 januari 2011 @ 04:30:14 #253
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_90780137
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 04:21 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

- Ze wilt dat hij stopt

Sympathie hebben voor TS hebben omdat hij zo verliefd is (want jij herkent jezelf in zijn hopeloze verliefdheid), wilt nog niet zeggen dat je ook maar iets goed kan praten. |:(
nee ik herken mezelf niet in zijn hopeloze verliefdheid gebaseerd op alleen maar observeren. want in tegen stelling tot hem, had ik een meid WEL 2/3 weken gehad. veel beter dus, en daarom veel erger
en een ander meisje nu, laat ik meer met rust, maar heb al ideeen gehad om 200 km te gaan rijden om bij haar in de buurt doelloos rond te gaan lopen enzo. maar dat laat ik deze keer!

en nog staat er nergens dat ZIJ in dingen DIRECT door hem wordt belemert. of dat zij zich er heel erg lastig bij voelt, of bang is.

ze baalt om de situatie(in zijn algemeen)
en vind in zijn algemeenheid dat hij verkeerd bezig is etc etc

en vind andere mensen erbij halen, en al dat gedoe wel irritant, en hinderlijk. maar dat is niet direct van hem
pi_90780146
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 04:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee ik herken mezelf niet in zijn hopeloze verliefdheid gebaseerd op alleen maar observeren. want in tegen stelling tot hem, had ik een meid WEL 2/3 weken gehad. veel beter dus, en daarom veel erger
en een ander meisje nu, laat ik meer met rust, maar heb al ideeen gehad om 200 km te gaan rijden om in de buurt doelloos bij haar rond te gaan lopen enzo. maar dat laat ik deze keer!

en nog staat er nergens dat ZIJ in dingen DIRECT door hem wordt belemert. of dat zij zich er heel erg lastig bij voelt, of bang is.
Moet alles uitgekauwd worden voor je door haar? Lijkt me vrij duidelijk hoe dat meisje zich voelt als je een beetje inlevingsvermogen hebt. Anders lees je even FOK! forum nog eens door hoe anderen daarover denken, ja als iedereen het erover eens is, dan moet je toch echt eens hardop gaan nadenken of jij niet verkeerd zit met je zienswijze.

quote:
ze baalt om de situatie(in zijn algemeen)
en vind in zijn algemeenheid dat hij verkeerd bezig is etc etc

en vind andere mensen erbij halen, en al dat gedoe wel irritant, en hinderlijk. maar dat is niet direct van hem
Nee van wie dan. :')

quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 04:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

weet niet, ik volg het niet zo.
mij lijkt het voornamelijk vervelend voor haar dat zij zo wordt besproken op internet, en nu via-via, dingen hoort, die vervelend klinken, omdat het een vervelende situatie is.
En net schreef je twee posts hiervoor dat je nergens op 't forum had gelezen dat hij ziekelijk zat te stalken enz, alsof je mij wilt doen laten geloven dat je alles erover hebt gelezen.
Lees dan eens wat méér voordat je reageert. :{w

[ Bericht 10% gewijzigd door D_tjuh op 03-01-2011 04:46:40 ]
  maandag 3 januari 2011 @ 04:35:06 #255
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_90780159
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 04:32 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

Nee van wie dan. :')
weet niet, ik volg het niet zo.
mij lijkt het voornamelijk vervelend voor haar dat zij zo wordt besproken op internet, en nu via-via, dingen hoort, die vervelend klinken, omdat het een vervelende situatie is.
  maandag 3 januari 2011 @ 04:49:20 #256
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_90780213
quote:
En net schreef je twee posts hiervoor dat je nergens op FOK! forum had gelezen dat je blablabla...
Lees dan eens wat méér voordat je reageert.

ik heb (volgensmij) alles gelezen, ik heb het misschien niet allemaal goed onthouden, en heb het niet allemaal teruggezocht nu net
sorry daarvoor
quote:
Moet alles uitgekauwd worden voor je door haar? Lijkt me vrij duidelijk hoe dat meisje zich voelt, als je een beetje inlevingsvermogen hebt. Anders lees je even FOK! forum nog eens door hoe anderen daarover denken, en ja als iedereen het erover eens is, dan moet je toch echt eens hardop gaan nadenken of jij niet verkeerd zit met je zienswijze.
volgensmij schat het gros van fok de situatie veels te overdreven in. dat denk ik echt hoor

het is inderdaad waar dat de situatie kut is; maar dat is liefdesverdriet, afwijzing, etc enzo altijd

volgensmij als iwannebehigh:
- niets op fok had gepost, of stel dat fok niet die meid benadert zou hebben,
-en voor de rest wel alles precies hetzelfde tegen haar zou hebben gedaan

dan had die meid hem waarschijnlijk afentoe alleen een beetje vreemd gevonden, en inderdaad hem afentoe (nogmaals) moeten afwijzen.
ze had helemaal geen last van hem verder volgensmij (last met extreme mate zoals je bij een stalker zou verwachten)
en ook krijgt ze dat niet, en zal dat niet gebeuren. als we iwannebehigh geloven, en heeft hij eerder over iets geloven over dit alles?(retorische vraag: want het antwoord is wat mij betreft : nee)

het grootste ongemak voor haar is dat ze nu zo zeker weet dat iwannebehigh er wel heel erg moeilijk mee omgaat.

lijkt mij dan

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-01-2011 04:55:25 ]
pi_90780233
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 04:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

... knip ...

Het grootste ongemak voor haar is dat ze nu zo zeker weet dat iwannebehigh er wel heel erg moeilijk mee omgaat.
Goh, ben ik het toch ergens met je over eens. ^O^
Ging hij er niet zo moeilijk mee om, dan was hij haar niet gaan stalken en was het nooit zover gekomen. ;)
  maandag 3 januari 2011 @ 05:03:48 #258
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_90780260
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 04:55 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

Goh, ben ik het toch ergens met je over eens. ^O^
Ging hij er niet zo moeilijk mee om, dan was hij haar niet gaan stalken en was het nooit zover gekomen. ;)
maar hij stalkt haar toch niet?
iig niet zeer ernstig toch?

edit:
volgensmij heeft ze meer last van wat/hoe iwannebehigh denkt, dan wat iwannebehigh tegen haar doet

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-01-2011 05:15:23 ]
pi_90780281
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 05:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Zo ver wij weten, doet hij momenteel niets tot weinig. Maar hij deed wel aan stalking. Ik schreef daarom ook in de verleden tijd als je mijn post terug leest.
  maandag 3 januari 2011 @ 05:20:40 #260
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_90780311
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 05:12 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

Zo ver wij weten, doet hij momenteel niets tot weinig. Maar hij deed wel aan stalking. Ik schreef daarom ook in de verleden tijd als je mijn post terug leest.
ohja toen hij haar bestudeerde om te leren kennen inderdaad :D , en met haar in contact wilde komen
ja je hebt gelijk, en dat is nu over zegt hij...

mwa, hoelang was dat? een paar keer iets gedaan om haar tegen te komen, en haar hand gekust, en nog wat vreemde acties, en een tijdje zonder haar weten haar bekeken en bestudeerd uit verliefdheid.

en nu hij weet dat ze er niet echt van gediend is, heeft hij (oke ik geef toe, ) uiteindelijk (zo lijkt het) er een punt achter gezet.
en ik geloof hem daarin

en daarom is er niet zoveel (meer) aan de hand... , en wat mij betreft ook nooit geweest.
pi_90780327
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 05:20 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ohja toen hij haar bestudeerde om te leren kennen inderdaad :D , en met haar in contact wilde komen
ja je hebt gelijk, en dat is nu over zegt hij...

mwa, hoelang was dat? een paar keer iets gedaan om haar tegen te komen, en haar hand gekust, en nog wat vreemde acties, en een tijdje zonder haar weten haar bekeken en bestudeerd uit verliefdheid.

en nu hij weet dat ze er niet echt van gediend is, heeft hij (oke ik geef toe, ) uiteindelijk (zo lijkt het) er een punt achter gezet.
en ik geloof hem daarin

en daarom is er niet zoveel (meer) aan de hand... , en wat mij betreft ook nooit geweest.
Dat is het enge, dat kan je niet weten of hij er ook daadwerkelijk een punt erachter zet. Dinsdag schreef hij nog dat hij zijn hele leven haar nog achterna wilt zitten en dat hij smoorverliefd is. Het speelt al één jaar, dit hele gedoe. Hij maakt allerlei gerelateerde topics aan over moslims en weet ik wat voor kul. En vandaag, op magische wijze, vijf dagen na zijn super topic, besluit hij om er ineens een punt achter te zetten. Natuurlijk....

Ik vind het maar een eng mannetje.
  maandag 3 januari 2011 @ 05:33:16 #262
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_90780342
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 05:26 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

Dat is het enge, dat kan je niet weten of hij er ook daadwerkelijk een punt erachter zet. Dinsdag schreef hij nog dat hij zijn hele leven haar nog achterna wilt zitten en dat hij smoorverliefd is. Het speelt al één jaar, dit hele gedoe. Hij maakt allerlei gerelateerde topics aan over moslims en weet ik wat voor kul. En vandaag, op magische wijze, vijf dagen na zijn super topic, besluit hij om er ineens een punt achter te zetten. Natuurlijk....

Ik vind het maar een eng mannetje.
mwa geen eng mannetje denk ik. :)
alleen ik bedenk me net:
het zou ook nog kunnen dat nu hij weet dat die meid misschien meeleest, hij niet meer eerlijk hier post
pi_90780710
Ik weet zelf het beste wat ik voel en wat ik ga doen, jullie weten dat niet en kunnen slechts allemaal nare dingen gaan bedenken terwijl jullie niks weten.
Ik ben dom bezig geweest en dat zie ik ook in, maar het was niet bewust. Liefde doet rare dingen, miss ervaren jullie dat allemaal nog een keer.

Ik heb haar echt (net!!) een bericht gestuurd op facebook met sorry voor alles plus ik heb ook meer dingen bekend zoals dat ik haar msn heb gehackt in de zomervakantie omdat ze mij niet accepteerde op msn. Heel domme reden maar ik heb haar het wachtwoord teruggegeven in dat bericht.
Ik heb de belofte gemaakt om haar met rust te laten aan haar vriend dus daar ga ik echt aan werken. Miss ga ik toch een psycholoog bellen, maar eerst kijk ik het zelf nog even aan. En als het echt niet gaat, als ik op het punt sta om iets doms te doen, bel ik een psycholoog.

Vanavond ben ik op de verjaardag van mijn zusje en zij ook (denk ik), maar ik beloof mezelf en haar, dat ik niks raars ga doen. Niet eens met haar praten.
pi_90780800
Echt waar jongen, doe het voor je zelf: Bel straks je huisarts dat je met wat issues zit en dat je hulp nodig hebt.
pi_90783989
Ik ga kijken wat het beste is
  maandag 3 januari 2011 @ 11:42:54 #266
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_90785488
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wat heeft hij gedaan dan?
niet luisteren naar :neem geen contact meer met mij op.
laat me met rust.
ik hoef geen contact.
  maandag 3 januari 2011 @ 11:45:59 #267
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90785604
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

niet luisteren naar :neem geen contact meer met mij op.
laat me met rust.
ik hoef geen contact.
Je bent vergeten te vermelden zat zowel de vriendinnen als de vrienden van het meisje dezelfde boodschap tevergeeft hebben getracht over te brengen.
Terwijl ze toch allen vrij duidelijk waren blijft TS het goedpraten :(
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 3 januari 2011 @ 14:03:28 #268
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_90791177
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 05:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

edit:
volgensmij heeft ze meer last van wat/hoe iwannebehigh denkt, dan wat iwannebehigh tegen haar doet

Heb je dit wel gelezen?? Verliefd op Turks meisje
Dat noem ik toch echt wel (ziekelijk) stalken.
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 3 januari 2011 @ 14:05:22 #269
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90791238
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 04:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nergens voor nodig
ik haat het.

in die pic;
nergens staat dat zij op een directe manier last heeft van iwannebehigh
Ik heb een paar van jouw topics gelezen en jij bent ook niet goed snik. Jullie kunnen elkaar de hand schudden wat dat betreft. Mooiweerprater.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 3 januari 2011 @ 16:15:21 #270
206580 Luxuria
pi_90797659
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:05 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik heb een paar van jouw topics gelezen en jij bent ook niet goed snik. Jullie kunnen elkaar de hand schudden wat dat betreft. Mooiweerprater.
Ja hier, check dit:

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat is moeilijk hoor....

volgensmij ben je iemand die zich soms extreem in sommige dingen kan uiten(meisje 'stalken'), en heb je ook wat problemen met je gevoel. sommige dingen die je echt graag wil lukken niet. ik ken het....
ik las ook dat je autistisch misschien was of bent

geloof me!, als je naar het uwv gaat om uitkering aan te vragen, en je hebt het over problemen met gevoel, en bent een beetje bang voor "het gesprek" waardoor je misschien al beetje vreemd overkomt, netals jij bang bent voor dat sollicitatiegesprek. krijg je misschien een uitkering

heb ik ook gedaan, en ik ben volledig afgekeurd op meerdere (voornamelijk psychologische) redenen.
dan hoef je niet te werken :), en kan je je ouders met rust laten alsof het wel goed gaat.
denk niet dat het eeuwig(nog lang) zal duren though met rechtser kabinet en recessie en veranderingen in uitkeringsstelsel...
  maandag 3 januari 2011 @ 16:22:42 #271
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_90798071
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:15 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ja hier, check dit:

[..]

Nou dat is het ergste nog niet. :X
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 3 januari 2011 @ 16:31:17 #272
206580 Luxuria
pi_90798556
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nou dat is het ergste nog niet. :X
Ja idd, ik lees net het andere topic... :X
pi_90798803
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:31 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ja idd, ik lees net het andere topic... :X
Link!
  maandag 3 januari 2011 @ 17:17:55 #274
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_90800707
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:36 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

Link!
400 euro uitgeleend
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_90800916
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Mkr het volgende:

[..]

400 euro uitgeleend
Ik ben sprakeloos. 8)7
pi_90801006
Wat zit FOK! toch ook vol met geweldige personen :')
  maandag 3 januari 2011 @ 18:01:25 #277
262 Re
Kiss & Swallow
pi_90802385
Denk dat we het hier maar bij laten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')