Dat doe je toch juist als je niets meer hoort, of moeilijk hoortquote:Op zondag 2 januari 2011 06:05 schreef Maanvis het volgende:
Als je stemmen hoort is het waarschijnlijk tijd om je oren eens uit te spuiten.
Dan hoor je ook moeiljiker maar besef je het zelf nog niet helemaal, aangezien het niet in 1x gaat maar geleidelijk. En dan klinkt bijvoorbeeld keiharde muziek van de buren als een stem, of de kat van tegenover als een stemquote:Op zondag 2 januari 2011 20:57 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Dat doe je toch juist als je niets meer hoort, of moeilijk hoort
iek biegraip noequote:Op zondag 2 januari 2011 21:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan hoor je ook moeiljiker maar besef je het zelf nog niet helemaal, aangezien het niet in 1x gaat maar geleidelijk. En dan klinkt bijvoorbeeld keiharde muziek van de buren als een stem, of de kat van tegenover als een stem. Want je gaat ook dingen anders horen.
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:50 schreef iwannabehigh het volgende:
Ah! Ik heb het wel is nu ik erover na denk. Soms dan hoor ik dat mijn vriend iets zegt, maar hoor ik het niet goed en dan zegt hij: ik zei niks. Heel apart maar dat komt dan volgens mij omdat ik in gedachte ben en wss iets in mijn ogen hoofd hoor?
Ontkenning is a hobbyquote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
En nog wil je volhouden dat je geen psycholoog nodig hebt?
Serieus.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:03 schreef capricia het volgende:
Ik hoor heel vaak stemmen. En nee, ik ben niet gek. Heb een zeer goede relatie en een modaal (misschien wel +) inkomen.
Ik heb geen last van die stemmen, zolang ze niet negatief zijn. Maar ze zijn er wel, altijd.
In geval van negatief, dan negeer ik ze.
Zijn ze positief, dan geniet ik er van.
Die stemmen heb al mijn hele leven.
Ik vind het dus raar dat anderen dat niet hebben..haha
Dit had ik vroeger, dacht ik dat mijn moeder mijn naam schreeuwde, deed ze nogal vaak als ik boven was en zij stond dan onderaan de trap. Enkele keren mij overkomen als kind zijnde, maar daarna nooit meer last gehad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:17 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
[..]
wtf, ik heb precies hetzelfde. Dan hoor ik mijn moeder mijn naam roepen. Alleen dan ben ik ook echt alleen thuis...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |