abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90722517
He,

Nu het 2011 is, wil ik helemaal opnieuw beginnen. Ik wil mij goed voelen, niet meer onzeker voelen (ben ik heel erg) en ik wil meer vrienden maken in dit jaar, dat ik het altijd druk heb met dingen enzo. Wil me niet meer alleen voelen. Ik wil ook werken maar ben bang voor het sollicitatie gesprek, en waar zou ik kunnen werken? In een winkel kan niet; moet je spontaan zijn, er goed uitzien enzo. (Ik doe btw de opleiding management, recht & economie 3e jaar) en ben 20 jaar.
Hoe pak je zoiets aan? Zelfverzekerder worden, spontaner worden enz?

Alvast bedankt
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:36:03 #2
330319 Kyoot.
Maak me gek.
pi_90722608
Zelfverzekerder doe je niet zomaar, dat heeft lang nodig;) En het hangt er heel erg vanaf wie je bent en hoe je eruit ziet.
pi_90722628
ik wil ook zelfverzekerd worden!
pi_90722684
Doen alsof er niemand om je heen is... Gewoon niet op omgeving letten en doen en doen..

Want je gaat er pas onzeker van worden als je op je omgeving let , dat moet je gewoon niks boeien dan gaat het ook beter met je spontaan zijn!
pi_90722685
Ik zou zeggen, lees eens wat boeken die hierover gaan.
pi_90722707
Schijt hebben aan de wereld, en wat mensen van je denken! ^O^

Uiteraard wel op een redelijk sociaal aanvaardbaar niveau ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90722750
En ga naar een disco en begin met dansen.
pi_90722781
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
Schijt hebben aan de wereld, en wat mensen van je denken! ^O^

Uiteraard wel op een redelijk sociaal aanvaardbaar niveau ;)
Een paar klappen geven als het je niet bevalt valt daar niet onder he ;)
pi_90722837
Was jij niet die gozer die dat Turkse meisje ging stalken terwijl ze al een vriend had? :')

Naar haar school rijden en wachten, etc

:')
pi_90722838
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Afketser het volgende:

[..]

Een paar klappen geven als het je niet bevalt valt daar niet onder he ;)
Nope.

Geweld valt niet echt onder het kopje sociaal aanvaardbaar niveau hé ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90722929
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nope.

Geweld valt niet echt onder het kopje sociaal aanvaardbaar niveau hé ;)
Ja alhoewel dat niveau per persoon verschilt. Zo kwam ik laatst een stel tegen en ik keek naar die vrouw. Die vent zei... WAT KIJK JE NOU NAAR ME VRIENDIN !!! Toen zei ik: " oh het is dus wel een vrouw ". Nou toen moest ik het op een hollen zetten....
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:43:55 #12
330319 Kyoot.
Maak me gek.
pi_90722975
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Afketser het volgende:

[..]

Ja alhoewel dat niveau per persoon verschilt. Zo kwam ik laatst een stel tegen en ik keek naar die vrouw. Die vent zei... WAT KIJK JE NOU NAAR ME VRIENDIN !!! Toen zei ik: " oh het is dus wel een vrouw ". Nou toen moest ik het op een hollen zetten....
_O- _O-
Held _O_
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:45:46 #13
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_90723072
Ga op een vechtsport. Geen kickboxen maar judo of jiu-jitsu, karate of taikwando.
Daar word je heel zelfverzekerd van. En je leert nog een hele zwik nieuwe mensen kennen van jouw leeftijd.
't heeft mij wel geholpen.

En je gaat ook een stuk zekerheid en rust uitstralen, en dat zien mensen best wel.
Je krijgt dan iets van 'hier ben ik' ipv zeg maar het schuchtere 'wil iemand mij?'
How can I make this topic about me?
pi_90723135
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Afketser het volgende:

[..]

hahaha geloof er geen bal van..
wel een goede opmerking... :D Weet die ook gelijk dat er geen concurentie is. :')
pi_90723762
Sporten, sowieso.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 22:01:08 #16
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90723843
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ga op een vechtsport. Geen kickboxen maar judo of jiu-jitsu, karate of taikwando.
Daar word je heel zelfverzekerd van. En je leert nog een hele zwik nieuwe mensen kennen van jouw leeftijd.

En je gaat ook een stuk zekerheid en rust uitstralen, en dat zien mensen best wel.
Je krijgt dan iets van 'hier ben ik' ipv zeg maar het schuchtere 'wil iemand mij?'
Ander soort zelfvertrouwen, je voelt je eerder veiliger, sterker maar je wordt er niet veel zelfverzekerder van in omgang met vreemden.
Je kan beter wat nonchalanter worden, erachter komen dat lang niet zo veel mensen naar jou kijken en dan nog, dat het je geen zak interesseert wat ze denken. Dan voel je je een stuk meer op je gemak.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zaterdag 1 januari 2011 @ 22:18:10 #17
330319 Kyoot.
Maak me gek.
pi_90724633
Klinkt trouwens heel eng dit, maar ga in een vreemde stad met vreemde mensen gesprekken aanknopen, of in de trein. Dat helpt erg goed in omgang met mensen. Op het begin is het heel eng enzo, maar dat gaat na een tijdje weg, en als je het heel erg eng vindt, begin dan eerst met praten met bejaarden of kleine kinderen. Dat is sowieso gemakkelijker.
pi_90724806
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef Kyoot. het volgende:
Klinkt trouwens heel eng dit, maar ga in een vreemde stad met vreemde mensen gesprekken aanknopen, of in de trein. Dat helpt erg goed in omgang met mensen. Op het begin is het heel eng enzo, maar dat gaat na een tijdje weg, en als je het heel erg eng vindt, begin dan eerst met praten met bejaarden of kleine kinderen. Dat is sowieso gemakkelijker.
Doe ik altijd ^O^

Gewoon vreemde mensen aanspreken en een gesprekje mee aanknopen :Y

In 90% van de gevallen krijg je een positieve respons terug :Y
  zaterdag 1 januari 2011 @ 22:21:16 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90724811
TS, persoonlijk denk ik dat je beter een psycholoog kan inschakelen voor dit soort problemen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 1 januari 2011 @ 22:27:49 #20
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_90725182
Ga op een teamsport. Is er een studievereniging die leuke activiteiten organiseert doe daar eens aan mee.
pi_90725321

Leer dansen als Bobby en ga cocaïne gebruiken. ^O^
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_90725620
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:27 schreef hexje het volgende:
Ga op een teamsport. Is er een studievereniging die leuke activiteiten organiseert doe daar eens aan mee.
jah zo n studentenvereniging waar ze met een puntensysteem werken hoeveel chicks je scoort enzo, dan moet je wel.
dont get high on your own supply
  zaterdag 1 januari 2011 @ 22:59:46 #23
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_90726889
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef iwannabehigh het volgende:
He,

Nu het 2011 is, wil ik helemaal opnieuw beginnen. Ik wil mij goed voelen, niet meer onzeker voelen (ben ik heel erg) en ik wil meer vrienden maken in dit jaar, dat ik het altijd druk heb met dingen enzo. Wil me niet meer alleen voelen. Ik wil ook werken maar ben bang voor het sollicitatie gesprek, en waar zou ik kunnen werken? In een winkel kan niet; moet je spontaan zijn, er goed uitzien enzo. (Ik doe btw de opleiding management, recht & economie 3e jaar) en ben 20 jaar.
Hoe pak je zoiets aan? Zelfverzekerder worden, spontaner worden enz?

Alvast bedankt
dat is moeilijk hoor....

volgensmij ben je iemand die zich soms extreem in sommige dingen kan uiten(meisje 'stalken'), en heb je ook wat problemen met je gevoel. sommige dingen die je echt graag wil lukken niet. ik ken het....
ik las ook dat je autistisch misschien was of bent

geloof me!, als je naar het uwv gaat om uitkering aan te vragen, en je hebt het over problemen met gevoel, en bent een beetje bang voor "het gesprek" waardoor je misschien al beetje vreemd overkomt, netals jij bang bent voor dat sollicitatiegesprek. krijg je misschien een uitkering

heb ik ook gedaan, en ik ben volledig afgekeurd op meerdere (voornamelijk psychologische) redenen.
dan hoef je niet te werken :), en kan je je ouders met rust laten alsof het wel goed gaat.
denk niet dat het eeuwig(nog lang) zal duren though met rechtser kabinet en recessie en veranderingen in uitkeringsstelsel...
pi_90727474
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat is moeilijk hoor....

volgensmij ben je iemand die zich soms extreem in sommige dingen kan uiten(meisje 'stalken'), en heb je ook wat problemen met je gevoel. sommige dingen die je echt graag wil lukken niet. ik ken het....
ik las ook dat je autistisch misschien was of bent

geloof me!, als je naar het uwv gaat om uitkering aan te vragen, en je hebt het over problemen met gevoel, en bent een beetje bang voor "het gesprek" waardoor je misschien al beetje vreemd overkomt, netals jij bang bent voor dat sollicitatiegesprek. krijg je misschien een uitkering

heb ik ook gedaan, en ik ben volledig afgekeurd op meerdere (voornamelijk psychologische) redenen.
dan hoef je niet te werken :), en kan je je ouders met rust laten alsof het wel goed gaat.
denk niet dat het eeuwig(nog lang) zal duren though met rechtser kabinet en recessie en veranderingen in uitkeringsstelsel...
Ja moeilijk is het wel.. ben niet autistisch trouwens, dat maken sommige mensen er helaas van. Maar nee ik wil geen uitkering aanvragen, ben immers een student en doe niet voor niks een hbo studie. Ik wil juist gaan werken om zo meer onder de mensen te zijn, maar waar. En dan moet ik eerst echt aan mezelf gaan werken, alleen vind ik het zo moeilijk en ook eng zoals je zegt.
pi_90728333
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:

Hoeft niet persé hoor, heb ook jarenlang jiu jitsu gedaan i.c.m ken jutsu, maar als het op vrouwen aankomt ben ik nog steeds onzeker.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')