Een paar klappen geven als het je niet bevalt valt daar niet onder hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
Schijt hebben aan de wereld, en wat mensen van je denken!![]()
Uiteraard wel op een redelijk sociaal aanvaardbaar niveau
Nope.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Afketser het volgende:
[..]
Een paar klappen geven als het je niet bevalt valt daar niet onder he
Ja alhoewel dat niveau per persoon verschilt. Zo kwam ik laatst een stel tegen en ik keek naar die vrouw. Die vent zei... WAT KIJK JE NOU NAAR ME VRIENDIN !!! Toen zei ik: " oh het is dus wel een vrouw ". Nou toen moest ik het op een hollen zetten....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nope.
Geweld valt niet echt onder het kopje sociaal aanvaardbaar niveau hé
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ja alhoewel dat niveau per persoon verschilt. Zo kwam ik laatst een stel tegen en ik keek naar die vrouw. Die vent zei... WAT KIJK JE NOU NAAR ME VRIENDIN !!! Toen zei ik: " oh het is dus wel een vrouw ". Nou toen moest ik het op een hollen zetten....
hahaha geloof er geen bal van..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ja alhoewel dat niveau per persoon verschilt. Zo kwam ik laatst een stel tegen en ik keek naar die vrouw. Die vent zei... WAT KIJK JE NOU NAAR ME VRIENDIN !!! Toen zei ik: " oh het is dus wel een vrouw ". Nou toen moest ik het op een hollen zetten....
Ander soort zelfvertrouwen, je voelt je eerder veiliger, sterker maar je wordt er niet veel zelfverzekerder van in omgang met vreemden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ga op een vechtsport. Geen kickboxen maar judo of jiu-jitsu, karate of taikwando.
Daar word je heel zelfverzekerd van. En je leert nog een hele zwik nieuwe mensen kennen van jouw leeftijd.
't heeft mij wel geholpen.
En je gaat ook een stuk zekerheid en rust uitstralen, en dat zien mensen best wel.
Je krijgt dan iets van 'hier ben ik' ipv zeg maar het schuchtere 'wil iemand mij?'
Doe ik altijdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef Kyoot. het volgende:
Klinkt trouwens heel eng dit, maar ga in een vreemde stad met vreemde mensen gesprekken aanknopen, of in de trein. Dat helpt erg goed in omgang met mensen. Op het begin is het heel eng enzo, maar dat gaat na een tijdje weg, en als je het heel erg eng vindt, begin dan eerst met praten met bejaarden of kleine kinderen. Dat is sowieso gemakkelijker.
jah zo n studentenvereniging waar ze met een puntensysteem werken hoeveel chicks je scoort enzo, dan moet je wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:27 schreef hexje het volgende:
Ga op een teamsport. Is er een studievereniging die leuke activiteiten organiseert doe daar eens aan mee.
dat is moeilijk hoor....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef iwannabehigh het volgende:
He,
Nu het 2011 is, wil ik helemaal opnieuw beginnen. Ik wil mij goed voelen, niet meer onzeker voelen (ben ik heel erg) en ik wil meer vrienden maken in dit jaar, dat ik het altijd druk heb met dingen enzo. Wil me niet meer alleen voelen. Ik wil ook werken maar ben bang voor het sollicitatie gesprek, en waar zou ik kunnen werken? In een winkel kan niet; moet je spontaan zijn, er goed uitzien enzo. (Ik doe btw de opleiding management, recht & economie 3e jaar) en ben 20 jaar.
Hoe pak je zoiets aan? Zelfverzekerder worden, spontaner worden enz?
Alvast bedankt
Ja moeilijk is het wel.. ben niet autistisch trouwens, dat maken sommige mensen er helaas van. Maar nee ik wil geen uitkering aanvragen, ben immers een student en doe niet voor niks een hbo studie. Ik wil juist gaan werken om zo meer onder de mensen te zijn, maar waar. En dan moet ik eerst echt aan mezelf gaan werken, alleen vind ik het zo moeilijk en ook eng zoals je zegt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is moeilijk hoor....
volgensmij ben je iemand die zich soms extreem in sommige dingen kan uiten(meisje 'stalken'), en heb je ook wat problemen met je gevoel. sommige dingen die je echt graag wil lukken niet. ik ken het....
ik las ook dat je autistisch misschien was of bent
geloof me!, als je naar het uwv gaat om uitkering aan te vragen, en je hebt het over problemen met gevoel, en bent een beetje bang voor "het gesprek" waardoor je misschien al beetje vreemd overkomt, netals jij bang bent voor dat sollicitatiegesprek. krijg je misschien een uitkering
heb ik ook gedaan, en ik ben volledig afgekeurd op meerdere (voornamelijk psychologische) redenen.
dan hoef je niet te werken, en kan je je ouders met rust laten alsof het wel goed gaat.
denk niet dat het eeuwig(nog lang) zal duren though met rechtser kabinet en recessie en veranderingen in uitkeringsstelsel...
Hoeft niet persé hoor, heb ook jarenlang jiu jitsu gedaan i.c.m ken jutsu, maar als het op vrouwen aankomt ben ik nog steeds onzeker.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ga op een vechtsport. Geen kickboxen maar judo of jiu-jitsu, karate of taikwando.
Daar word je heel zelfverzekerd van. En je leert nog een hele zwik nieuwe mensen kennen van jouw leeftijd.
't heeft mij wel geholpen.
En je gaat ook een stuk zekerheid en rust uitstralen, en dat zien mensen best wel.
Je krijgt dan iets van 'hier ben ik' ipv zeg maar het schuchtere 'wil iemand mij?'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |