Ja, die heb ik dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Rambol vind ik wel lekker, met de walnoten erin
Vreselijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Rambol vind ik wel lekker, met de walnoten erin
Beetje groot en massaal, maar wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
wat vinden jullie van dit hotel?
Iberotel Aquamarine
Ow ken ik nie, ziet er lekkah uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
Cambozola vind ik ook erg lekker, in de categorie supermarktkaas:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cambozola
Kruising tussen camembert en gorgonzola
dat komt dan mooi uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef golfer het volgende:
Blegh..al die zachte kazen mag ik niet meer en lust ik gelukkig ook niet.
Lekker stukje Andijker Fenegriek wil er nog wel in bij mij.
juni want dan is het het goedkoopst. 3-ps kamer kan ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje groot en massaal, maar wanneer gaan we?
Wie is dan die 3e persoon die met ons meegaat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
juni want dan is het het goedkoopst. 3-ps kamer kan ook
wel zo gezellig he, anders ga je haar nog missenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie is dan die 3e persoon die met ons meegaat?
Ik ga niet mee. Haaien.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje groot en massaal, maar wanneer gaan we?
Ben je jarig?quote:
Nee, dat probleem schijnt daar opgelost te zijn.quote:
Dat scheen het al eerder.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat probleem schijnt daar opgelost te zijn.
kijk Krak, Golfer heeft ze al gevangen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
Reuzenzoetwatergarnalen gewoon op de grillpan gegooid. Nu even proeven.
Ik begrijp iets niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kijk Krak, Golfer heeft ze al gevangen!
schijtebroekjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
En ze hebben er ook vast enge spinnen.
In dat geval heb ik er geen geld voor, helaas.....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
schijtebroekje
het is relaxed, luxe en één en al genieten. daarbij topservice. niets meer, niets minder
heb gekeken voor als ik voor 1 persoon boek. eind juni kan ik voor ¤ 670,- All In. Dat is incl. vroegboekkorting dus mag niet te lang wachten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In dat geval heb ik er geen geld voor, helaas.....
overal wel maar vond de Russen in Turkije erger. had in maart in Hurghada er niet zoveel gezien. toevallig wel 2 die dronken om me heen hingen om 9.30u 's ochtends (!) met een glas wijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
Das nie veul!
Er schijnen wel vervelende russen te komen die de hele dag dronken zijn. Maar ik weet dat je die wel van je af kan slaan.
hehequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn mam gaat deze zomer all inclusive op vakantie, ik kook. LOL!![]()
Maar met iemand gaan is wel leuker ja.
Ik had een keer in Turkije ongelofelijke sjans met een jonge vrouw van zo'n vervelende dronken rus.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
Das nie veul!
Er schijnen wel vervelende russen te komen die de hele dag dronken zijn. Maar ik weet dat je die wel van je af kan slaan.
Kan die vriend/in niet op vakantie door een spierziekte?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe
ja dat wel maar ja... vrienden willen liever iets anders of krijgen gratis vakanties van ouders/grootouders of hebben een spierziekte
Echte liefdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had een keer in Turkije ongelofelijke sjans met een jonge vrouw van zo'n vervelende dronken rus.
Heb wel een paar keer leuk met haar gedansd en we zijn een keer toen alle bars dichtwaren nog om 5 uur 's morgens de zee ingedoken in ons ondergoed.
Wilde dat wij (ja, want alles onder het toeziend oog mijner ega) oud-en-nieuw bij haar in Rusland kwamen vieren.
Maar ja...die man, was groot en stonk.
Has left the building.quote:
huh bij haar en haar man uitgenodigdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had een keer in Turkije ongelofelijke sjans met een jonge vrouw van zo'n vervelende dronken rus.
Heb wel een paar keer leuk met haar gedansd en we zijn een keer toen alle bars dichtwaren nog om 5 uur 's morgens de zee ingedoken in ons ondergoed.
Wilde dat wij (ja, want alles onder het toeziend oog mijner ega) oud-en-nieuw bij haar in Rusland kwamen vieren.
Maar ja...die man, was groot en stonk.
Ga je later ook voor het altaar staan, achterom kijken naar mij en zeggen: 'Steer, ik weet niet wat ik met deze vent moet doen'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
steer, k weet niet wat ik moet doen mbt kamer![]()
Is ie goed? Kan je hem betalen? Klinkt als ideaal.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
steer, k weet niet wat ik moet doen mbt kamer![]()
sorry ben ook aan t msn'enquote:
Zij was floormanager van een hotel in Moskou en zou wel iets voor ons regelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:33 schreef FutureFairytale het volgende:
huh bij haar en haar man uitgenodigd
hmmm vage bedoelingen....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Zij was floormanager van een hotel in Moskou en zou wel iets voor ons regelen.
Check eens de site van de VSN, of kent ze die al?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sorry ben ook aan t msn'en
nou ze is snel moe en als ze actief is kan ze dat maar 1 dagdeel per 2 dagen. ben met haar een weekend naar Antwerpen geweest maar 2e dag was ze al kapot dus gaat helaas niet
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga je later ook voor het altaar staan, achterom kijken naar mij en zeggen: 'Steer, ik weet niet wat ik met deze vent moet doen'![]()
Kan je ook raad vragen op het forum.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Check eens de site van de VSN, of kent ze die al?
muuh, heb fotos gekregen, wat een teringbendequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga je later ook voor het altaar staan, achterom kijken naar mij en zeggen: 'Steer, ik weet niet wat ik met deze vent moet doen'![]()
staat niks over op vakantie gaan opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je ook raad vragen op het forum.
Was wel lastig hoor. Als het een net-niet ideale kamer is, dan blij je twijfelen.quote:
Er is een zoekfunctie, ik kreeg suggesties toen ik vakantie intypte.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
staat niks over op vakantie gaan op
Das niet zozeer een spierziekte, met reuma krijg je meer resultaten denk ik.....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ze heeft fibromyalgie, een nog wat 'vage' ziekte
Mag ik ook eens kijken, de foto's? Helaas moet je daar doorheen proberen te kijken. Heb ooit een bezichtiging gehad in een (meisjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
muuh, heb fotos gekregen, wat een teringbendemoeilijk een inschatting te maken en gaat me echt niet lukken voor dinsdag te bezichtigen iom huidige huurder
dit is een typische jongenskamer en hij verhuist naar t buitenland dus zit in de zooi, dm/pm je mail maar even danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag ik ook eens kijken, de foto's? Helaas moet je daar doorheen proberen te kijken. Heb ooit een bezichtiging gehad in een (meisjes) kamer met onopgemaakt bed, ondergoed op de vloer, broodkorsten
op bed en een half opgegeten beschuit met jam op de verwarming.
So much for dat meisjes netter zijn dan jongens
en het is meer de ruimte die ik nu heb en de meubels die ik nu heb dat ik twijfelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was wel lastig hoor. Als het een net-niet ideale kamer is, dan blij je twijfelen.
Maar vaak is het zo dat wanneer je de knoop hebt doorgehakt, dat je er dan ook blij mee kunt zijn. Misschien speelt het bij Memo ook mee dat haar vorige potentiele kamer nóg groter en nóg beter was.
Maar die kamer heb je nooit gehad Memo [ afbeelding ] bovendien heb ik ook vanaf november tot nu gezocht naar een vervanging van mijn huidige stek en dank ik god op mijn blote knietjes dat ik naar de bovenbuurman mag verhuizen. In die twee maanden dat ik zocht heb ik 0 (nul) betere opties gezien voor hier in het centrum.... maar allemaal in de andere wijken.
Wonen in het centrum van Maastricht is best luxe... denk misschien voor mij persoonlijk meer luxe dan veel vloeroppervlak. Echter vind ik eigen douche/toilet ook wel fijn, fijner dan een eigen keuken... maar deze afwegingen zijn persoonlijk.
Hij moet de kamer toch clean opleveren? *snuif*quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit is een typische jongenskamer en hij verhuist naar t buitenland dus zit in de zooi, dm/pm je mail maar even dan
ik vind eigen keuken fijner dan wc/douche, dat je in je eigen kamer je eten/drinken etc hebt en kan makenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was wel lastig hoor. Als het een net-niet ideale kamer is, dan blij je twijfelen.
Maar vaak is het zo dat wanneer je de knoop hebt doorgehakt, dat je er dan ook blij mee kunt zijn. Misschien speelt het bij Memo ook mee dat haar vorige potentiele kamer nóg groter en nóg beter was.
Maar die kamer heb je nooit gehad Memo [ afbeelding ] bovendien heb ik ook vanaf november tot nu gezocht naar een vervanging van mijn huidige stek en dank ik god op mijn blote knietjes dat ik naar de bovenbuurman mag verhuizen. In die twee maanden dat ik zocht heb ik 0 (nul) betere opties gezien voor hier in het centrum.... maar allemaal in de andere wijken.
Wonen in het centrum van Maastricht is best luxe... denk misschien voor mij persoonlijk meer luxe dan veel vloeroppervlak. Echter vind ik eigen douche/toilet ook wel fijn, fijner dan een eigen keuken... maar deze afwegingen zijn persoonlijk.
Er zijn zat fora over fybromyalgie. Daar zou ze info kunnen vinden denk ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Das niet zozeer een spierziekte, met reuma krijg je meer resultaten denk ik.....
ja maar zo is t lastig een indruk te krijgen vind ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij moet de kamer toch clean opleveren? *snuif*
Ik ben gewend om bij kamer of huis alleen naar de ruimte te kijken. Het meubilair gaat toch weg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar zo is t lastig een indruk te krijgen vind ikik zie bijv. geen bureau, hij laat de vloer en gordijnrail wel achter, ik haaaaat vloeren leggen, maar goewd maandag kamerburo even contacteren of ik toch eerst n keer kan komen kijken ofzo
seriously?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
Memo hij heeft een knuppel op z'n nachtkastje liggen
Ik zou niet gaan kijken! *Huiver*quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
Memo hij heeft een knuppel op z'n nachtkastje liggen
ja maar dan is de vraag weer is de kamer hoog genoegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Het beste wat je kunt doen is of zelf gaan kijken, of een maquette bouwen op schaal met je eigen meubels, om te kijken of het er allemaal in past. 17 vierkante meter met hoogslaper is wel te doen.
Ja, op z'n whisky tafel, onder het prikbord met de concertticketsquote:
Tis een langharige hardrocker!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, op z'n whisky tafel, onder het prikbord met de concerttickets
Zit idd niet veel ruimte tussen de deur en plafond he?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar dan is de vraag weer is de kamer hoog genoeg![]()
Hij speelt air guitar met z'n knuppelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tis een langharige hardrocker!
dabedoelikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zit idd niet veel ruimte tussen de deur en plafond he?
Aan de andere kant vind ik z'n kamer wel hoog aan doen. Maar da's dezelfde hoogte natuurlijk.quote:
niouja vraag kamerburo wel of ik toch eerst mag kijken, hij moet maandag sleutel al inleveren, aan de ene kant heb ik zoiets van. gewoon doen en er t beste van maken ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aan de andere kant vind ik z'n kamer wel hoog aan doen. Maar da's dezelfde hoogte natuurlijk.
Wat is er zo erg tegen dan? Voor zover ik Steer begrijp kan je niet veel beter of leuker krijgen?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niouja vraag kamerburo wel of ik toch eerst mag kijken, hij moet maandag sleutel al inleveren, aan de ene kant heb ik zoiets van. gewoon doen en er t beste van maken ook
dat weet ik tis gewoon moeilijk en wil toch eerst kijken denk ikquote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Lastig Memo, je zult in januari alleen maar meer concurrentie krijgen van nieuwe masterstudenten met een langere inschrijftijd dan jij. En op kamernet zijn er zelden kamers te vinden met een betere locatie/prijs verhouding dan deze.
ik heb nu 30m2 dat is 17m2, meubels die sowieso mee moeten: bed 140x200, kledingkast, ladekast, tvkast en geen idee of dat allemaal gaat passenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat is er zo erg tegen dan? Voor zover ik Steer begrijp kan je niet veel beter of leuker krijgen?
Objectief gezien is het lastig. Als het beter/leuker is, is het ook 2x zo duur bij wijze van, of totaal niet in het centrum.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat is er zo erg tegen dan? Voor zover ik Steer begrijp kan je niet veel beter of leuker krijgen?
Goed ideequote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat weet ik tis gewoon moeilijk en wil toch eerst kijken denk ik
Maquette maken, anders weet je het nietquote:Op zondag 2 januari 2011 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb nu 30m2 dat is 17m2, meubels die sowieso mee moeten: bed 140x200, kledingkast, ladekast, tvkast en geen idee of dat allemaal gaat passen
ja waar dan? en dat komt toch atijd anders uitquote:Op zondag 2 januari 2011 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maquette maken, anders weet je het niet
Hoezo waar? Velletje papier pakken, kamer op schaal uittekenen. Ander velletje papier pakken, al je meubels op schaal uitknippen, en schuiven maarquote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja waar dan? en dat komt toch atijd anders uit
Zo'n kek programmaatje!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja waar dan? en dat komt toch atijd anders uit
oh ik dacht onlinequote:Op zondag 2 januari 2011 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoezo waar? Velletje papier pakken, kamer op schaal uittekenen. Ander velletje papier pakken, al je meubels op schaal uitknippen, en schuiven maar
Meubels uit gele plakvelletjes knippen! Post-its dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh ik dacht onlineik ben a-creatief
Online kan ook, Principessa deed dat.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh ik dacht onlineik ben a-creatief
daarom maar kan nergens zo'n progje vindenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Online kan ook, Principessa deed dat.
doet ze vast ook wel en ja; het is n tak van reumaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er zijn zat fora over fybromyalgie. Daar zou ze info kunnen vinden denk ik.
Ik zou vooral niet op fora gaan kijken over betreffende aandoeningquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:45 schreef krakkemieke het volgende:
Er zijn zat fora over fybromyalgie. Daar zou ze info kunnen vinden denk ik.
PFquote:Op zondag 2 januari 2011 00:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Online kan ook, Principessa deed dat.
Waar is die eigenlijk gebleven?quote:
Hey, hoe is het op het werk?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou vooral niet op fora gaan kijken over betreffende aandoening
Bij slankquote:
Nee liefie het ging om vakantie.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou vooral niet op fora gaan kijken over betreffende aandoening
Het is hier ontzettend rustig: niemand op de spoedhulp behalve personeel.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Hey, hoe is het op het werk?
Hier had ik koude handen maar na een glas rode wijn ingeschonken te hebben is dat ook weer voorbij
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is hier ontzettend rustig: niemand op de spoedhulp behalve personeel.
En opwarmen met alcohol is nep, je koelt eigenlijk af omdat je bloedvaten zich verwijden
Ha! Nou en! Als het met een kruik niet kan, neem ik een drankje!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is hier ontzettend rustig: niemand op de spoedhulp behalve personeel.
En opwarmen met alcohol is nep, je koelt eigenlijk af omdat je bloedvaten zich verwijden
Omdat je die warmte voelt weg gaanquote:
Je bloed stroomt meer, maar door de kou verlies je warmte door de open bloedvaten.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar waarom voel ik me dan warmer
Jij snapt hetquote:Op zondag 2 januari 2011 00:19 schreef krakkemieke het volgende:
Je bloed stroomt meer, maar door de kou verlies je warmte door de open bloedvaten.
De cognac van de St Bernhrad hond is dus niet goed.
Ohquote:Op zondag 2 januari 2011 00:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je die warmte voelt weg gaanDus daarom word je zo lekker warm (aan de buitenkant!) van alcohol, maar je koelt er je lichaam wel mee af waardoor je harder moet stoken om op temp te blijven.
oh dáárom doen jullie zo naar!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij slank
Maar ik geloof dat iedereen naar tegen haar doet omdat ze slank isondanks dat ze vaak rare dingen eet... kunnen mensen blijkbaar niet goed tegen... soort FF'je, maar dan geen noodles
![]()
![]()
Wrijft over F's buik.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh dáárom doen jullie zo naar!
ik had geen noodles
gelukkig maar want heb al 3 kwartier zo'n kramp in mn maag dat ik niet meer rechtop kan staan. lig met opgetrokken knieen in bed. wil iemand over mn maag wrijven
Misschien wist ik het wel maar probeer een beetje mee te spelen hequote:Op zondag 2 januari 2011 00:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het best wel grappig.....Zulke soort van medische dingen weet ik als huisvrouw beter dan Steer.....
Wasda? Je hebt het niet maar je verklikt iemand?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef Isabeau het volgende:
Bij weg met 2010 op Nederland 3 hebben ze het over infobesitas"meldingsdrang op sociale media door jongeren'
Nee nee, dat ze alles maar op internet willen melden, elke bruine streep in hun onderbroek bij wijze van spreken.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:24 schreef krakkemieke het volgende:
Wasda? Je hebt het niet maar je verklikt iemand?
Dat was de andere optie.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee, dat ze alles maar op internet willen melden, elke bruine streep in hun onderbroek bij wijze van spreken.
dankjewel! hoor net een verhaal dat mijn pijn doet verblekenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wrijft over F's buik.
Daar, daar.... Komt goed.....
En PM me morgen even!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankjewel! hoor net een verhaal dat mijn pijn doet verbleken
Stopt fft lekker in. Slaap lekker!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ga wel afsluiten nu want kan niet goed typen met mn kromme benen. werkse Isa, sterkte vannacht.
trusten!
au fok... mn maag steekt!(shit, klaag toch)
eten? wat ik heb gegeten vanwege mn maag of wil je een eet-date?quote:
Morgen. Ik heb je ingestopt, slaap lekker!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eten? wat ik heb gegeten vanwege mn maag of wil je een eet-date?
Ik vraag me af of je af en toe zo erg geconfronteerd wordt bij een LOI cursus...quote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, ik leer ook elke dag nog bij hier. Wel fijn, zo'n LOI cursus vanuit je luie stoel
Die vraag doet het altijd goed bij mijquote:Op zondag 2 januari 2011 00:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik grijp mijn kans: heb je al gebeld?
Zal ik voor je bellen? Mijn Mandarijn gaat niet verder dan Ni hao? Maar dat is een detail.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die vraag doet het altijd goed bij mij
Nee, ik ga morgen bellen, is mijn standaard antwoord
Ach daar zullen ze ook wel blij mee zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 00:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zal ik voor je bellen? Mijn Mandarijn gaat niet verder dan Ni hao? Maar dat is een detail.
Ah! PM maar!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach daar zullen ze ook wel blij mee zijn
Ergens in februari denk ikquote:Op zondag 2 januari 2011 00:54 schreef golfer het volgende:
Wanneer is het Chinees nieuwjaar? Misschien kan je het uitstellen tot dan?
Ja wel aardig he?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:54 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Eindelijk The Social Network gekeken. Grappige film wel![]()
In het Volkskrant Magazine van (eer)gisteren dat helemaal over 10/11 jarigen gaat stond een 11-jarige knaap die al aps voor Apple had ontwikkeld en bijna alle programmeertalen kon benutten.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:55 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen programmeren + goed idee = $$$
Jep. Programmeren is magie.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
In het Volkskrant Magazine van (eer)gisteren dat helemaal over 10/11 jarigen gaat stond een 11-jarige knaap die al aps voor Apple had ontwikkeld en bijna alle programmeertalen kon benutten.
Iddquote:Op zondag 2 januari 2011 00:55 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen programmeren + goed idee = $$$
Mwjah...ik denk wel dat het met de huidige programmeertalen toch steeds eenvoudiger wordt om een simpele app in elkaar te zetten.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
In het Volkskrant Magazine van (eer)gisteren dat helemaal over 10/11 jarigen gaat stond een 11-jarige knaap die al aps voor Apple had ontwikkeld en bijna alle programmeertalen kon benutten.
En dat valt echt 10x mee hoorquote:
Vriend van me zegt dat de taal waarin je moet programmeren voor Apple een onding is. Is dat zo? Maargoed, hij is dan ook java programmeur (makkelijk voor Android).quote:Op zondag 2 januari 2011 01:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Idd
[..]
Mwjah...ik denk wel dat het met de huidige programmeertalen toch steeds eenvoudiger wordt om een simpele app in elkaar te zetten.
Tekst van het stukje uit het VK Magazine:quote:
quote:De eerste app die ik bouwde was een draaiwijzer voor Twister. De wijzer van het Twisterspel in de klas was kapot, dus vroeg de juf of ik een nieuwe wilde maken. Ze bedoelde van karton, maar ik heb een iPhone-app gebouwd met een Twisterwijzer.
Ik leerde mezelf programmeren toen ik 7 was. Ik begon met PHP, een scripttaal die ook voor bijvoorbeeld Wikipedia wordt gebruikt. Op de site van PHP staan voorbeelden en instructies, daarmee heb ik het geleerd. Nu kan ik ook programmeren inJavascript en Objective-C.
Vorig jaar heb ik de Tafeltrainer gebouwd. Ik was nog niet zo goed in tafels en heb in de tijd dat ik ervoor moest oefenen deze app ontwikkeld. Hij is nu in bijna alle landen van de wereld beschikbaar. Het bijzonderst vind ik wel dat-ie door iemand in Japan is gekocht. Nu wil ik de Tafeltrainer verbeteren, bijvoorbeeld met highscores en verschillende niveaus. Het kost ongeveer twee maanden om een goede app te bouwen met goed geluid en leuke plaatjes. Maar dan moet je je wel goed concentreren. Soms laat ik me iets te veel afleiden door andere websites.
Sure. Je moet er wel een beetje feeling voor hebben. Met name voor het kunnen beschrijven van beslissingen in logische eenheden. Maar in feite kan iedereen het denk ik. De een zal het beter kunnen dan de ander. Maar voor hobby-doeleinden moet dat allemaal geen probleem zijn.quote:
Ik haak al af bij: beschrijven van beslissingen in logische eenheden. Zoals je wilde.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sure. Je moet er wel een beetje feeling voor hebben. Met name voor het kunnen beschrijven van beslissingen in logische eenheden. Maar in feite kan iedereen het denk ik. De een zal het beter kunnen dan de ander. Maar voor hobby-doeleinden moet dat allemaal geen probleem zijn.
Het niveau waarop Anthrax aan het codekloppen is zal je echter niet halen denk ik
Ik wilde dat helemaal nietquote:Op zondag 2 januari 2011 01:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik haak al af bij: beschrijven van beslissingen in logische eenheden. Zoals je wilde.
Je laat je met jouw charmes bij de McD. trakteren door een gewillige dame?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
ik ga ff een rondje lopen. zonder geld
Tot zo!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
ik ga ff een rondje lopen. zonder geld
En hoeveel overuren mag je daarvoor schrijven?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:24 schreef FutureFairytale het volgende:
paniek.. werd gebeld door alarmcentrale; inbraakalarm in productiehal. surveillant was er sneller dan ik dus heeft gecheckt en kon niks vinden maar heeft geen sleutel van het pand dus kan alarm niet resetten of binnen checken. ik heb ook geen sleutel. waarschijnlijk storing in de hal maar mocht ik nog een keer gebeld worden moet ik wel gaan; chef uit zn bed bellen, de sleutel bij em halen en naar de fabriek. (de baas zit nog in Afrika)
ik hoop zo dat dit eenmalig is maar ben bang dat ik straks weer word gebeld
ik vind het belangrijker dat er niks gebeurd daar op t moment..quote:Op zondag 2 januari 2011 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
En hoeveel overuren mag je daarvoor schrijven?
Eigenlijk heeft je baas dingen zoooo slecht geregeld!!!!!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:24 schreef FutureFairytale het volgende:
paniek.. werd gebeld door alarmcentrale; inbraakalarm in productiehal. surveillant was er sneller dan ik dus heeft gecheckt en kon niks vinden maar heeft geen sleutel van het pand dus kan alarm niet resetten of binnen checken. ik heb ook geen sleutel. waarschijnlijk storing in de hal maar mocht ik nog een keer gebeld worden moet ik wel gaan; chef uit zn bed bellen, de sleutel bij em halen en naar de fabriek. (de baas zit nog in Afrika)
ik hoop zo dat dit eenmalig is maar ben bang dat ik straks weer word gebeld
chaoot eerste klas. wat kun je ook met zoveel bedrijven...quote:Op zondag 2 januari 2011 01:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft je baas dingen zoooo slecht geregeld!!!!!
Als je zoveel bedrijven hebt, dingen ook goed regelen! Vooral veiligheid als je er zelf niet bent!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
chaoot eerste klas. wat kun je ook met zoveel bedrijven...
nee heb ik niet. moet bij de prod chef ophalen. handig he. ik hoop dat ie meegaat, hoef ik ook geen code te onthouden en ben ik niet alleen in de fabriekquote:Op zondag 2 januari 2011 01:28 schreef krakkemieke het volgende:
En als je gebeld wordt, heb je dan sleutels of codes? En idd, als je zo gebeld wordt, wat betaald dat?
Als er wel wat gebeurd is het NIET jouw verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:26 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het belangrijker dat er niks gebeurd daar op t moment..
Waarom gaat de productiechef daar niet als eerste naar toe dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee heb ik niet. moet bij de prod chef ophalen. handig he. ik hoop dat ie meegaat, hoef ik ook geen code te onthouden en ben ik niet alleen in de fabriek
wel schuldgevoel... nu al.... stond al naast mn bed met mn rotmaagquote:Op zondag 2 januari 2011 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als er wel wat gebeurd is het NIET jouw verantwoordelijkheid.
Jij hebt geen sleutels, jij breekt niet in, jij bent de eigenaar niet.
Ja waarom moeten jullie zelf op een alarm af ipv een medewerker met een beveiliger?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
FF versus inbrekers
Mijn pa heeft ook als eerste de taak om te gaan kijken als het alarm af gaat op z'n werk. Ik vind dat echt bizar. Staan er 3 inbrekers straks tegenover je. Zeker bij bedrijven is het handiger als politie meegaat.
dat bedoel ik, die woont in dat dorp. als ik kom is hij er dan al als het goed is en is de deur openquote:Op zondag 2 januari 2011 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom gaat de productiechef daar niet als eerste naar toe dan?
Onzin.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:32 schreef FutureFairytale het volgende:
wel schuldgevoel... nu al.... stond al naast mn bed met mn rotmaag
als er toch iemand binnen zit te wroeten vergeef ik het mezelf nooit (en mn collega's mij denk ook niet)
dame aan de tel vroeg of ik ging of een surveillant. ze stuurde een surveillant omdat die sneller is dan ik. ze vroeg of ze me kon bellen als t nog een keer gebeurde en ik zei ja, dan graag een surveillant en dan kom ik er ook aan (en chef.. hoop zo dat ie sms leest of mij hoort bellen)quote:Op zondag 2 januari 2011 01:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja waarom moeten jullie zelf op een alarm af ipv een medewerker met een beveiliger?
Voor zover ik begrijp een surveillant van het beveilings bedrijf......quote:Op zondag 2 januari 2011 01:36 schreef Isabeau het volgende:
Jemig, wat een gedoe weer (als je baas in Afrika zit) FFT. Als je gaat neem je toch wel politie mee?
En gek he....quote:Op zondag 2 januari 2011 01:36 schreef Isabeau het volgende:
Jemig, wat een gedoe weer (als je baas in Afrika zit) FFT. Als je gaat neem je toch wel politie mee?
Het is altijd raak als haar baas weg is.quote:
+ surveillant dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:35 schreef krakkemieke het volgende:
Dus de produktiechef moet er ook alleen naar toe?
mag ik politie bellen ook al is er misschien/waarschijnlijk helemaal niks? we hebben vaak alarmen vanwege storinkjes.. neem aan dat alarmcentrale dat zelf ook kan doen; politie sturen. maar daar hadden ze t nog niet over dus dacht dat mag niet ofzoquote:Op zondag 2 januari 2011 01:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor zover ik begrijp een surveillant van het beveilings bedrijf......![]()
nee, je mag echt niet alleen daar ronddwalen!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
+ surveillant dus.
was dat mn moeder me hoorde bellen anders was ik nu al gegaan. ze zei dat ik niet mocht omdat er misschien wel iemand in een auto daar zat, al dan niet gewapend. tis industrieterrein dus hartstikke stil en donker.
alleen door de productiehal vind ik eigenlijk wel eng (sowieso, ook al is er geen direct gevaar). met al die machines. ik klink nu als een watje
Als jij denkt dat er een reden is, mag je de politie bellen!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mag ik politie bellen ook al is er misschien/waarschijnlijk helemaal niks? we hebben vaak alarmen vanwege storinkjes.. neem aan dat alarmcentrale dat zelf ook kan doen; politie sturen. maar daar hadden ze t nog niet over dus dacht dat mag niet ofzo
Ik bel hier ook politie bij alarm en dan gaat de beveiliger en/of de technische dienst met de politie kijken. Ik zou niet weten waarom jij alleen zou moeten gaan kijken bij een inbraakalarmquote:Op zondag 2 januari 2011 01:39 schreef FutureFairytale het volgende:
mag ik politie bellen ook al is er misschien/waarschijnlijk helemaal niks? we hebben vaak alarmen vanwege storinkjes.. neem aan dat alarmcentrale dat zelf ook kan doen; politie sturen. maar daar hadden ze t nog niet over dus dacht dat mag niet ofzo
Dat! Te gek voor woorden!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bel hier ook politie bij alarm en dan gaat de beveiliger en/of de teschnische dienst met de politie kijken. Ik zou niet weten waarom jij alleen zou moeten gaan kijken bij een inbraakalarm
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:43 schreef golfer het volgende:
Betalen die piketdiensten een beetje goed, FFT?
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:43 schreef Isabeau het volgende:
En wat fijn dat daar een duidelijk draaiboek voor is, FFT![]()
Verrassend.
is er wel, haccp en brc gecertificeerd dus moeten we hebben. alleen ik moet nu toch handelen naar wat t beste is...quote:Op zondag 2 januari 2011 01:43 schreef Isabeau het volgende:
Verrassend.
nooit instructies gekregenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
FF heb je niet tegengesputterd toen je baas deze constructie ooit voorstelde bij alarmmeldingen?
Maar hij zit in Afrikaquote:Op zondag 2 januari 2011 01:44 schreef FutureFairytale het volgende:
nooit instructies gekregen
oja wel, hem gelijk bellen
En daar moet je van brakenquote:
1. stuur de ielste werknemer alleen naar de productiehalquote:Op zondag 2 januari 2011 01:43 schreef Isabeau het volgende:
Verrassend.
Oe, duur belletje voor hem dan, zal wel kwaad worden als FF hem beltquote:
ja daarom moet ik zelf iets bedenkenquote:
Haccp gaat over hygiene......Niet over overvallen....quote:Op zondag 2 januari 2011 01:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is er wel, haccp en brc gecertificeerd dus moeten we hebben. alleen ik moet nu toch handelen naar wat t beste is...
Dat lijkt mij niet een logisch onderdeel van een draaiboek bij inbraakalarm, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
1. stuur de ielste werknemer alleen naar de productiehal
Ja, vooral daarop bezuinigen.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Oe, duur belletje voor hem dan, zal wel kwaad worden als FF hem belt
kost mij geld hoor als ik hem bel haha, hij heeft een afrikaans nrquote:Op zondag 2 januari 2011 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, duur belletje voor hem dan, zal wel kwaad worden als FF hem belt
Misschien hangen er bordjes dat ook inbrekers een haarnetje moeten dragen!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:47 schreef krakkemieke het volgende:
Haccp gaat over hygiene......Niet over overvallen....
whahahahquote:Op zondag 2 januari 2011 01:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien hangen er bordjes dat ook inbrekers een haarnetje moeten dragen!
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:48 schreef Isabeau het volgende:
Misschien hangen er bordjes dat ook inbrekers een haarnetje moeten dragen!
Ja, en dan bel je de politie en die handelen het verder af en de verzekeringsmaatschappij doet daarna de rest.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:48 schreef FutureFairytale het volgende:
jullie zitten nu wel te geinen maar straks word ik misschien gebeld
ik heb ook een draaiboek gelezen over overvallers en bommeldingen.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Haccp gaat over hygiene......Niet over overvallen....
What the fuck! Jij moet hem duur bellen als er een noodsituatie is! Laat ze fabriek afbranden dan!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kost mij geld hoor als ik hem bel haha, hij heeft een afrikaans nr
Dat je verplicht gedurende een bepaald aantal uren bereikbaar/beschikbaar moet zijn in in noodgevallen.quote:
nou moet er wel bij zijn natuurlijk, net als bij brand. voor info e.d.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en dan bel je de politie en die handelen het verder af en de verzekeringsmaatschappij doet daarna de rest.
Vergoeding?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je verplicht gedurende een bepaald aantal uren bereikbaar/beschikbaar moet zijn in in noodgevallen.
Daar staat meestal een vergoeding tegenover.
neuh.... maar heb daar ook niet om gevraagd eerlijk gezegd. er gebeurt nml niet veel. toevallig nu wel maar gelukkig is het morgen zondagquote:Op zondag 2 januari 2011 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je verplicht gedurende een bepaald aantal uren bereikbaar/beschikbaar moet zijn in in noodgevallen.
Daar staat meestal een vergoeding tegenover.
En daar staat bij de meeste bedrijven gewoon een vergoeding tegenover.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:52 schreef FutureFairytale het volgende:
nou moet er wel bij zijn natuurlijk, net als bij brand. voor info e.d.
chef en ik en surveillant/politie. ik kan moeilijk chef alleen laten gaan
wel racen om verder te handelen met instanties die dan komen enzo....quote:Op zondag 2 januari 2011 01:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daar staat bij de meeste bedrijven gewoon een vergoeding tegenover.
Wat nou als je nu bijv bij mij op bezoek was geweest? Had je ook niet kunnen gaan kijken.
nee, dat had een chef het af moeten handelen. Niemand is onmisbaar!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel racen om verder te handelen met instanties die dan komen enzo....
Niemand is onmisbaar!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:55 schreef FutureFairytale het volgende:
misschien ben ik t wel meer dan dat de baas vraagt hoor. ik voel me gewoon een beetje verantwoordelijk. denk niet dat hij mij schuld gaat geven als ik iets niet doe, behalve als ik hem niet bel maar dat is logisch. tis zijn bedrijf
Probeer met die geruststellende gedachte maar verder te slapen.quote:
*shrug*quote:Op zondag 2 januari 2011 01:55 schreef FutureFairytale het volgende:
misschien ben ik t wel meer dan dat de baas vraagt hoor. ik voel me gewoon een beetje verantwoordelijk. denk niet dat hij mij schuld gaat geven als ik iets niet doe, behalve als ik hem niet bel maar dat is logisch. tis zijn bedrijf
snap je ff niet?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*shrug*
Je hebt het zelf in de hand. Afspraken zijn afspraken, en zo niet dan niet.![]()
Twitter je ook even als je door de productiehal loopt?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:56 schreef FutureFairytale het volgende:
anyway tel ligt naast me. ik ga proberen te slapen. laptop hou ik aan. mocht ik weggaan post ik gauw 'weg'
duim voor me dat ik niet word gebeld ajb. trusten 2e keer!
dankjewel. jij nog werkse! o jij bent dus nog wakker als ik evt gebeld word hequote:Op zondag 2 januari 2011 01:57 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker FFT en ik hoop dat je niet gebeld wordt
Trusten!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:56 schreef FutureFairytale het volgende:
anyway tel ligt naast me. ik ga proberen te slapen. laptop hou ik aan. mocht ik weggaan post ik gauw 'weg'
duim voor me dat ik niet word gebeld ajb. trusten 2e keer!
hm ja nee ik zeg wel niksquote:Op zondag 2 januari 2011 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Twitter je ook even als je door de productiehal loopt?
Bijdehandjes onderweg tijdens je geldloze wandeling tegen gekomen?quote:
Als jouw instructies zijn: hem gelijk bellen, waarom belt de alarmcentrale hem niet gelijk dan en laten ze jou lekker slapen?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nooit instructies gekregen
oja wel, hem gelijk bellen
Ja, ik hoop je vannacht hier niet weer te zienquote:Op zondag 2 januari 2011 01:58 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjewel. jij nog werkse! o jij bent dus nog wakker als ik evt gebeld word he
Kast vol bijdehandjes hierquote:Op zondag 2 januari 2011 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijdehandjes onderweg tijdens je geldloze wandeling tegen gekomen?
quote:Op zondag 2 januari 2011 02:06 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker allemaal! Ik hou de wacht wel weer.
Isaquote:Op zondag 2 januari 2011 02:06 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 02:06 schreef Isabeau het volgende:
Voor je gezonde levenstijl weer oppakken: kun je niet iemand blij maken met je leftovers? Dan verspil je niets maar is de verleiding weg?quote:
Nee, ik heb alles uit mijn buurt gezet en ik denk dat het morgen wordt weggegooid. Helaasquote:Op zondag 2 januari 2011 02:31 schreef DarkElf het volgende:
Voor je gezonde levenstijl weer oppakken: kun je niet iemand blij maken met je leftovers? Dan verspil je niets maar is de verleiding weg?
Ah ok!quote:Op zondag 2 januari 2011 02:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik heb alles uit mijn buurt gezet en ik denk dat het morgen wordt weggegooid. HelaasOp de huisartsenpost hadden ze ook nog veel over van gisteren. (ik ben op mijn werk...thuis geen verleidingen
)
Past het allemaal, MeMo?
Succes iigquote:Op zondag 2 januari 2011 02:42 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Steer!
En ik zal vast wat lekkere dingen van Ainsley klaarmaken, DE
Jawel hoor, alleen als ik in het begin al de teugels laat vieren heb ik veel sneller de neiging het bijltje er bij neer te gooien.quote:Op zondag 2 januari 2011 02:52 schreef DarkElf het volgende:
Daar komt toch wel evenwicht in na een tijdje hoop ik? Eerste tijd rigoreuzer lijkt me logisch maar op een gegeven moment vind je daar je middenweg wel in wrs?
dat kleintje? ja das gewoon een goedkoop lack dingquote:Op zondag 2 januari 2011 02:56 schreef Isabeau het volgende:
Dat wordt wel rond dat tafeltje schuifelen, MeMo
Logisch. Zo reset je jezelf soort vanquote:Op zondag 2 januari 2011 02:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen als ik in het begin al de teugels laat vieren heb ik veel sneller de neiging het bijltje er bij neer te gooien.
Nee, ik bedoelde dat kleintje dat zo in de weg lijkt te staanquote:Op zondag 2 januari 2011 02:57 schreef Memento-Mori het volgende:
dat kleintje? ja das gewoon een goedkoop lack dingdie je in een hoek gooit maar wel handig om drinken oid op te gooien met visite
of bedoel je die naast t bed?
ja das dus n klein lack tafeltje dat daar neer gezet wordt voor visite ofzo, daarna in de hoek parkerenquote:Op zondag 2 januari 2011 02:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat kleintje dat zo in de weg lijkt te staan
nouja kreeg met floorplanner wel beter inzicht wat zou passen, de oppervlakte e.d. klopt precies dus dit zou precies zo moeten passen, stelt me wel gerustquote:Op zondag 2 januari 2011 03:08 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker DE!
En ben je er al een beetje uit, MeMo? Neem je de kamer?
Ik vond Steer's argumentatie ook wel belangrijk, dat je niet veel van dit soort kansen zult krijgen en dat het straks nog moeilijker gaat worden een kamer te vinden.quote:Op zondag 2 januari 2011 03:09 schreef Memento-Mori het volgende:
nouja kreeg met floorplanner wel beter inzicht wat zou passen, de oppervlakte e.d. klopt precies dus dit zou precies zo moeten passen, stelt me wel gerustdenk wel dat ik t doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |