Ja, die heb ik dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Rambol vind ik wel lekker, met de walnoten erin
Vreselijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Rambol vind ik wel lekker, met de walnoten erin
Beetje groot en massaal, maar wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
wat vinden jullie van dit hotel?
Iberotel Aquamarine
Ow ken ik nie, ziet er lekkah uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
Cambozola vind ik ook erg lekker, in de categorie supermarktkaas:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cambozola
Kruising tussen camembert en gorgonzola
dat komt dan mooi uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef golfer het volgende:
Blegh..al die zachte kazen mag ik niet meer en lust ik gelukkig ook niet.
Lekker stukje Andijker Fenegriek wil er nog wel in bij mij.
juni want dan is het het goedkoopst. 3-ps kamer kan ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje groot en massaal, maar wanneer gaan we?
Wie is dan die 3e persoon die met ons meegaat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
juni want dan is het het goedkoopst. 3-ps kamer kan ook
wel zo gezellig he, anders ga je haar nog missenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie is dan die 3e persoon die met ons meegaat?
Ik ga niet mee. Haaien.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje groot en massaal, maar wanneer gaan we?
Ben je jarig?quote:
Nee, dat probleem schijnt daar opgelost te zijn.quote:
Dat scheen het al eerder.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat probleem schijnt daar opgelost te zijn.
kijk Krak, Golfer heeft ze al gevangen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
Reuzenzoetwatergarnalen gewoon op de grillpan gegooid. Nu even proeven.
Ik begrijp iets niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kijk Krak, Golfer heeft ze al gevangen!
schijtebroekjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
En ze hebben er ook vast enge spinnen.
In dat geval heb ik er geen geld voor, helaas.....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
schijtebroekje
het is relaxed, luxe en één en al genieten. daarbij topservice. niets meer, niets minder
heb gekeken voor als ik voor 1 persoon boek. eind juni kan ik voor ¤ 670,- All In. Dat is incl. vroegboekkorting dus mag niet te lang wachten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In dat geval heb ik er geen geld voor, helaas.....
overal wel maar vond de Russen in Turkije erger. had in maart in Hurghada er niet zoveel gezien. toevallig wel 2 die dronken om me heen hingen om 9.30u 's ochtends (!) met een glas wijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
Das nie veul!
Er schijnen wel vervelende russen te komen die de hele dag dronken zijn. Maar ik weet dat je die wel van je af kan slaan.
hehequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn mam gaat deze zomer all inclusive op vakantie, ik kook. LOL!![]()
Maar met iemand gaan is wel leuker ja.
Ik had een keer in Turkije ongelofelijke sjans met een jonge vrouw van zo'n vervelende dronken rus.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
Das nie veul!
Er schijnen wel vervelende russen te komen die de hele dag dronken zijn. Maar ik weet dat je die wel van je af kan slaan.
Kan die vriend/in niet op vakantie door een spierziekte?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe
ja dat wel maar ja... vrienden willen liever iets anders of krijgen gratis vakanties van ouders/grootouders of hebben een spierziekte
Echte liefdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had een keer in Turkije ongelofelijke sjans met een jonge vrouw van zo'n vervelende dronken rus.
Heb wel een paar keer leuk met haar gedansd en we zijn een keer toen alle bars dichtwaren nog om 5 uur 's morgens de zee ingedoken in ons ondergoed.
Wilde dat wij (ja, want alles onder het toeziend oog mijner ega) oud-en-nieuw bij haar in Rusland kwamen vieren.
Maar ja...die man, was groot en stonk.
Has left the building.quote:
huh bij haar en haar man uitgenodigdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had een keer in Turkije ongelofelijke sjans met een jonge vrouw van zo'n vervelende dronken rus.
Heb wel een paar keer leuk met haar gedansd en we zijn een keer toen alle bars dichtwaren nog om 5 uur 's morgens de zee ingedoken in ons ondergoed.
Wilde dat wij (ja, want alles onder het toeziend oog mijner ega) oud-en-nieuw bij haar in Rusland kwamen vieren.
Maar ja...die man, was groot en stonk.
Ga je later ook voor het altaar staan, achterom kijken naar mij en zeggen: 'Steer, ik weet niet wat ik met deze vent moet doen'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
steer, k weet niet wat ik moet doen mbt kamer![]()
Is ie goed? Kan je hem betalen? Klinkt als ideaal.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
steer, k weet niet wat ik moet doen mbt kamer![]()
sorry ben ook aan t msn'enquote:
Zij was floormanager van een hotel in Moskou en zou wel iets voor ons regelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:33 schreef FutureFairytale het volgende:
huh bij haar en haar man uitgenodigd
hmmm vage bedoelingen....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Zij was floormanager van een hotel in Moskou en zou wel iets voor ons regelen.
Check eens de site van de VSN, of kent ze die al?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sorry ben ook aan t msn'en
nou ze is snel moe en als ze actief is kan ze dat maar 1 dagdeel per 2 dagen. ben met haar een weekend naar Antwerpen geweest maar 2e dag was ze al kapot dus gaat helaas niet
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga je later ook voor het altaar staan, achterom kijken naar mij en zeggen: 'Steer, ik weet niet wat ik met deze vent moet doen'![]()
Kan je ook raad vragen op het forum.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Check eens de site van de VSN, of kent ze die al?
muuh, heb fotos gekregen, wat een teringbendequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga je later ook voor het altaar staan, achterom kijken naar mij en zeggen: 'Steer, ik weet niet wat ik met deze vent moet doen'![]()
staat niks over op vakantie gaan opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je ook raad vragen op het forum.
Was wel lastig hoor. Als het een net-niet ideale kamer is, dan blij je twijfelen.quote:
Er is een zoekfunctie, ik kreeg suggesties toen ik vakantie intypte.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
staat niks over op vakantie gaan op
Das niet zozeer een spierziekte, met reuma krijg je meer resultaten denk ik.....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ze heeft fibromyalgie, een nog wat 'vage' ziekte
Mag ik ook eens kijken, de foto's? Helaas moet je daar doorheen proberen te kijken. Heb ooit een bezichtiging gehad in een (meisjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
muuh, heb fotos gekregen, wat een teringbendemoeilijk een inschatting te maken en gaat me echt niet lukken voor dinsdag te bezichtigen iom huidige huurder
dit is een typische jongenskamer en hij verhuist naar t buitenland dus zit in de zooi, dm/pm je mail maar even danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag ik ook eens kijken, de foto's? Helaas moet je daar doorheen proberen te kijken. Heb ooit een bezichtiging gehad in een (meisjes) kamer met onopgemaakt bed, ondergoed op de vloer, broodkorsten
op bed en een half opgegeten beschuit met jam op de verwarming.
So much for dat meisjes netter zijn dan jongens
en het is meer de ruimte die ik nu heb en de meubels die ik nu heb dat ik twijfelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was wel lastig hoor. Als het een net-niet ideale kamer is, dan blij je twijfelen.
Maar vaak is het zo dat wanneer je de knoop hebt doorgehakt, dat je er dan ook blij mee kunt zijn. Misschien speelt het bij Memo ook mee dat haar vorige potentiele kamer nóg groter en nóg beter was.
Maar die kamer heb je nooit gehad Memo [ afbeelding ] bovendien heb ik ook vanaf november tot nu gezocht naar een vervanging van mijn huidige stek en dank ik god op mijn blote knietjes dat ik naar de bovenbuurman mag verhuizen. In die twee maanden dat ik zocht heb ik 0 (nul) betere opties gezien voor hier in het centrum.... maar allemaal in de andere wijken.
Wonen in het centrum van Maastricht is best luxe... denk misschien voor mij persoonlijk meer luxe dan veel vloeroppervlak. Echter vind ik eigen douche/toilet ook wel fijn, fijner dan een eigen keuken... maar deze afwegingen zijn persoonlijk.
Hij moet de kamer toch clean opleveren? *snuif*quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit is een typische jongenskamer en hij verhuist naar t buitenland dus zit in de zooi, dm/pm je mail maar even dan
ik vind eigen keuken fijner dan wc/douche, dat je in je eigen kamer je eten/drinken etc hebt en kan makenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was wel lastig hoor. Als het een net-niet ideale kamer is, dan blij je twijfelen.
Maar vaak is het zo dat wanneer je de knoop hebt doorgehakt, dat je er dan ook blij mee kunt zijn. Misschien speelt het bij Memo ook mee dat haar vorige potentiele kamer nóg groter en nóg beter was.
Maar die kamer heb je nooit gehad Memo [ afbeelding ] bovendien heb ik ook vanaf november tot nu gezocht naar een vervanging van mijn huidige stek en dank ik god op mijn blote knietjes dat ik naar de bovenbuurman mag verhuizen. In die twee maanden dat ik zocht heb ik 0 (nul) betere opties gezien voor hier in het centrum.... maar allemaal in de andere wijken.
Wonen in het centrum van Maastricht is best luxe... denk misschien voor mij persoonlijk meer luxe dan veel vloeroppervlak. Echter vind ik eigen douche/toilet ook wel fijn, fijner dan een eigen keuken... maar deze afwegingen zijn persoonlijk.
Er zijn zat fora over fybromyalgie. Daar zou ze info kunnen vinden denk ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Das niet zozeer een spierziekte, met reuma krijg je meer resultaten denk ik.....
ja maar zo is t lastig een indruk te krijgen vind ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij moet de kamer toch clean opleveren? *snuif*
Ik ben gewend om bij kamer of huis alleen naar de ruimte te kijken. Het meubilair gaat toch weg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar zo is t lastig een indruk te krijgen vind ikik zie bijv. geen bureau, hij laat de vloer en gordijnrail wel achter, ik haaaaat vloeren leggen, maar goewd maandag kamerburo even contacteren of ik toch eerst n keer kan komen kijken ofzo
seriously?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
Memo hij heeft een knuppel op z'n nachtkastje liggen
Ik zou niet gaan kijken! *Huiver*quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
Memo hij heeft een knuppel op z'n nachtkastje liggen
ja maar dan is de vraag weer is de kamer hoog genoegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Het beste wat je kunt doen is of zelf gaan kijken, of een maquette bouwen op schaal met je eigen meubels, om te kijken of het er allemaal in past. 17 vierkante meter met hoogslaper is wel te doen.
Ja, op z'n whisky tafel, onder het prikbord met de concertticketsquote:
Tis een langharige hardrocker!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, op z'n whisky tafel, onder het prikbord met de concerttickets
Zit idd niet veel ruimte tussen de deur en plafond he?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar dan is de vraag weer is de kamer hoog genoeg![]()
Hij speelt air guitar met z'n knuppelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tis een langharige hardrocker!
dabedoelikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zit idd niet veel ruimte tussen de deur en plafond he?
Aan de andere kant vind ik z'n kamer wel hoog aan doen. Maar da's dezelfde hoogte natuurlijk.quote:
niouja vraag kamerburo wel of ik toch eerst mag kijken, hij moet maandag sleutel al inleveren, aan de ene kant heb ik zoiets van. gewoon doen en er t beste van maken ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aan de andere kant vind ik z'n kamer wel hoog aan doen. Maar da's dezelfde hoogte natuurlijk.
Wat is er zo erg tegen dan? Voor zover ik Steer begrijp kan je niet veel beter of leuker krijgen?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niouja vraag kamerburo wel of ik toch eerst mag kijken, hij moet maandag sleutel al inleveren, aan de ene kant heb ik zoiets van. gewoon doen en er t beste van maken ook
dat weet ik tis gewoon moeilijk en wil toch eerst kijken denk ikquote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Lastig Memo, je zult in januari alleen maar meer concurrentie krijgen van nieuwe masterstudenten met een langere inschrijftijd dan jij. En op kamernet zijn er zelden kamers te vinden met een betere locatie/prijs verhouding dan deze.
ik heb nu 30m2 dat is 17m2, meubels die sowieso mee moeten: bed 140x200, kledingkast, ladekast, tvkast en geen idee of dat allemaal gaat passenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat is er zo erg tegen dan? Voor zover ik Steer begrijp kan je niet veel beter of leuker krijgen?
Objectief gezien is het lastig. Als het beter/leuker is, is het ook 2x zo duur bij wijze van, of totaal niet in het centrum.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat is er zo erg tegen dan? Voor zover ik Steer begrijp kan je niet veel beter of leuker krijgen?
Goed ideequote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat weet ik tis gewoon moeilijk en wil toch eerst kijken denk ik
Maquette maken, anders weet je het nietquote:Op zondag 2 januari 2011 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb nu 30m2 dat is 17m2, meubels die sowieso mee moeten: bed 140x200, kledingkast, ladekast, tvkast en geen idee of dat allemaal gaat passen
ja waar dan? en dat komt toch atijd anders uitquote:Op zondag 2 januari 2011 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maquette maken, anders weet je het niet
Hoezo waar? Velletje papier pakken, kamer op schaal uittekenen. Ander velletje papier pakken, al je meubels op schaal uitknippen, en schuiven maarquote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja waar dan? en dat komt toch atijd anders uit
Zo'n kek programmaatje!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja waar dan? en dat komt toch atijd anders uit
oh ik dacht onlinequote:Op zondag 2 januari 2011 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoezo waar? Velletje papier pakken, kamer op schaal uittekenen. Ander velletje papier pakken, al je meubels op schaal uitknippen, en schuiven maar
Meubels uit gele plakvelletjes knippen! Post-its dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh ik dacht onlineik ben a-creatief
Online kan ook, Principessa deed dat.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh ik dacht onlineik ben a-creatief
daarom maar kan nergens zo'n progje vindenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Online kan ook, Principessa deed dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |