Ja, die heb ik dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Rambol vind ik wel lekker, met de walnoten erin
Vreselijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Rambol vind ik wel lekker, met de walnoten erin
Beetje groot en massaal, maar wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
wat vinden jullie van dit hotel?
Iberotel Aquamarine
Ow ken ik nie, ziet er lekkah uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
Cambozola vind ik ook erg lekker, in de categorie supermarktkaas:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cambozola
Kruising tussen camembert en gorgonzola
dat komt dan mooi uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef golfer het volgende:
Blegh..al die zachte kazen mag ik niet meer en lust ik gelukkig ook niet.
Lekker stukje Andijker Fenegriek wil er nog wel in bij mij.
juni want dan is het het goedkoopst. 3-ps kamer kan ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje groot en massaal, maar wanneer gaan we?
Wie is dan die 3e persoon die met ons meegaat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
juni want dan is het het goedkoopst. 3-ps kamer kan ook
wel zo gezellig he, anders ga je haar nog missenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie is dan die 3e persoon die met ons meegaat?
Ik ga niet mee. Haaien.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje groot en massaal, maar wanneer gaan we?
Ben je jarig?quote:
Nee, dat probleem schijnt daar opgelost te zijn.quote:
Dat scheen het al eerder.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat probleem schijnt daar opgelost te zijn.
kijk Krak, Golfer heeft ze al gevangen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
Reuzenzoetwatergarnalen gewoon op de grillpan gegooid. Nu even proeven.
Ik begrijp iets niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kijk Krak, Golfer heeft ze al gevangen!
schijtebroekjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
En ze hebben er ook vast enge spinnen.
In dat geval heb ik er geen geld voor, helaas.....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
schijtebroekje
het is relaxed, luxe en één en al genieten. daarbij topservice. niets meer, niets minder
heb gekeken voor als ik voor 1 persoon boek. eind juni kan ik voor ¤ 670,- All In. Dat is incl. vroegboekkorting dus mag niet te lang wachten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In dat geval heb ik er geen geld voor, helaas.....
overal wel maar vond de Russen in Turkije erger. had in maart in Hurghada er niet zoveel gezien. toevallig wel 2 die dronken om me heen hingen om 9.30u 's ochtends (!) met een glas wijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
Das nie veul!
Er schijnen wel vervelende russen te komen die de hele dag dronken zijn. Maar ik weet dat je die wel van je af kan slaan.
hehequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn mam gaat deze zomer all inclusive op vakantie, ik kook. LOL!![]()
Maar met iemand gaan is wel leuker ja.
Ik had een keer in Turkije ongelofelijke sjans met een jonge vrouw van zo'n vervelende dronken rus.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
Das nie veul!
Er schijnen wel vervelende russen te komen die de hele dag dronken zijn. Maar ik weet dat je die wel van je af kan slaan.
Kan die vriend/in niet op vakantie door een spierziekte?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe
ja dat wel maar ja... vrienden willen liever iets anders of krijgen gratis vakanties van ouders/grootouders of hebben een spierziekte
Echte liefdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had een keer in Turkije ongelofelijke sjans met een jonge vrouw van zo'n vervelende dronken rus.
Heb wel een paar keer leuk met haar gedansd en we zijn een keer toen alle bars dichtwaren nog om 5 uur 's morgens de zee ingedoken in ons ondergoed.
Wilde dat wij (ja, want alles onder het toeziend oog mijner ega) oud-en-nieuw bij haar in Rusland kwamen vieren.
Maar ja...die man, was groot en stonk.
Has left the building.quote:
huh bij haar en haar man uitgenodigdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had een keer in Turkije ongelofelijke sjans met een jonge vrouw van zo'n vervelende dronken rus.
Heb wel een paar keer leuk met haar gedansd en we zijn een keer toen alle bars dichtwaren nog om 5 uur 's morgens de zee ingedoken in ons ondergoed.
Wilde dat wij (ja, want alles onder het toeziend oog mijner ega) oud-en-nieuw bij haar in Rusland kwamen vieren.
Maar ja...die man, was groot en stonk.
Ga je later ook voor het altaar staan, achterom kijken naar mij en zeggen: 'Steer, ik weet niet wat ik met deze vent moet doen'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
steer, k weet niet wat ik moet doen mbt kamer![]()
Is ie goed? Kan je hem betalen? Klinkt als ideaal.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
steer, k weet niet wat ik moet doen mbt kamer![]()
sorry ben ook aan t msn'enquote:
Zij was floormanager van een hotel in Moskou en zou wel iets voor ons regelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:33 schreef FutureFairytale het volgende:
huh bij haar en haar man uitgenodigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |