Hoiquote:
Sowieso jammer, dat punten gevenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
Dat is dan weer jammer, allemaal een 8 geven.
quote:
1. Deanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Symph, wat is jouw top 4 op dit moment?
Ik had Darien en Sharon vorige week zo, maar nu even twijfelen door vorige week...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
1. Dean
2. Darien
3. Sharon
4. Simone
Begint OZNZ nu ook vroeger dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Symphonic het volgende:
Wel kut dat OZN nu gelijk met Pop is
Misschien dat ik straks een half uurtje ga kijken, eens zien wat het is, nog nooit naar de Op zoek naar... programma's gekeken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Symphonic het volgende:
Wel kut dat OZN nu gelijk met Pop is
half negenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Begint OZNZ nu ook vroeger dan?
nope, ik ook niet, paar keer stukjes, maar heb er niet zoveel meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien dat ik straks een half uurtje ga kijken, eens zien wat het is, nog nooit naar de Op zoek naar... programma's gekeken.
ik heb nog nooit een aflevering gemist in al die seizoenen nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien dat ik straks een half uurtje ga kijken, eens zien wat het is, nog nooit naar de Op zoek naar... programma's gekeken.
Ik denk steeds aan ONZquote:
Paar stukjes is al veelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, ik ook niet, paar keer stukjes, maar heb er niet zoveel mee
Ik ben niet zo van de musical, maar even kijken wat het is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, ik ook niet, paar keer stukjes, maar heb er niet zoveel mee
Ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk steeds aan ONZ
Op zoek naar Zorro
Ik denk niet dat hij Nederlands gaat zingen, vind ik ook jammer, als hij praat klinkt ook zo leuk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat Dean iets Nederlandstalig gaat doen, maar ik vermoed wat Engels, jammer, had graag iets Nederlands gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |