Die mag jouw banaan wel pellen hey heuuujjj hahahaha!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wel een geyle gorilla... doe 'm mij maar hoor, voor een avondje.. of meerdere
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Die mag jouw banaan wel pellen hey heuuujjj hahahaha!
ALs hij aan zijn timing gaat werken mag hij doorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef alors het volgende:
Dennis heeft sowieso al een hele school die voor em smst
Daar ging mn champi!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik zit me er nu al verlekkerd op te verheugen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Honeymooner het volgende:
Is het afscheidsnummer zeg maar al bekend?
ik ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Honeymooner het volgende:
Een Megamix van Evita, Joseph, en Marietje!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Honeymooner het volgende:
Ze hebben geen liedje, er wordt met een zwaard een Z op de linkerbil gezet als aandenken en dan mogen ze vertrekkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Honeymooner het volgende:
quote:
geilquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben geen liedje, er wordt met een zwaard een Z op de linkerbil gezet als aandenken en dan mogen ze vertrekken
very very nice!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben geen liedje, er wordt met een zwaard een Z op de linkerbil gezet als aandenken en dan mogen ze vertrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |