sorryquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
GODSKOLERE what has been seen cannot be unseen. TheVulture.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:16 schreef alors het volgende:
Deze is wel lekker maar zijn zang vind ik minder
Ik heb 'm in een aantal producties gezien en heb er vertrouwen in dat ie beter presteert dan zonet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:16 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kunnen mensen Ruud in hun top 3 hebben staan.. hopelijk was hij in de eerdere audities beter. Want nu zong hij zo vals als een weet niet wat. Hij kneep hem ontzettend
Ik heb die uitzending van gisteren gemist. Gaat op het lijstje van "uitzending gemist"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:16 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kunnen mensen Ruud in hun top 3 hebben staan.. hopelijk was hij in de eerdere audities beter. Want nu zong hij zo vals als een weet niet wat. Hij kneep hem ontzettend
Ja, dit zijn de 3J's nu.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef Cue_ het volgende:
Komt Dennis uit Volendam? Want hij lijkt op die Simon van nick en simon
Dat zou Top zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zal nog even een leuke Op maken straks!!
Symp wilde er ook al 1 makenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zal nog even een leuke Op maken straks!!
ik wil hemquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef Cee het volgende:
Ik wil verkering met 'm.Maar dat mag zeker niet van zijn vriendin/vrouw.
Niks mis mee danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef Cue_ het volgende:
Komt Dennis uit Volendam? Want hij lijkt op die Simon van nick en simon
Ja maar ik heb ook het gevoeld dat dat zenuwen zijn, hij heeft 0 ervaring.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Zijn timing is bagger, echt zwaar bagger
Ik ga wat leuks bedenkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke
Pat, wel Rene van Kooten er in he
Ben jij Stevie Wonder?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Steve het volgende:
Ik heb nog niet echt sopmannen gezien..
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Bij nader inzien moeten ze die Dennis alleen maar in kampvuurlicht zetten
Ik had een hele geyle gymleraarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik wou dat ik vroeger zo;n knappe leraar had
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik had een hele geyle gymleraar
omg ik had zo'n stagair, damn die was echt fapfapfapquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Whahahaquote:
MIjn lerares Natuurkundequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.
en toen ging ie dood
Sorry voor de domper.
Game on.
Het is een nicht lief, wen d'r aan!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Honeymooner het volgende:
Ik vind Willem echt een beetje valserig vanavond!
ff alles op scherp zetten!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Honeymooner het volgende:
Zo is ie altijd, hoe valser hoe beter.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Honeymooner het volgende:
Je moet iets doen om die nootjes door te kanen in het gorillaverblijfquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Micha heeft wel een heule sterke kaaklijn trouwens..
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet iets doen om die nootjes door te kanen in het gorillaverblijf
Wel een geyle gorilla... doe 'm mij maar hoor, voor een avondje.. of meerderequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet iets doen om die nootjes door te kanen in het gorillaverblijf
Die mag jouw banaan wel pellen hey heuuujjj hahahaha!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wel een geyle gorilla... doe 'm mij maar hoor, voor een avondje.. of meerdere
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Die mag jouw banaan wel pellen hey heuuujjj hahahaha!
ALs hij aan zijn timing gaat werken mag hij doorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef alors het volgende:
Dennis heeft sowieso al een hele school die voor em smst
Daar ging mn champi!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik zit me er nu al verlekkerd op te verheugen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Honeymooner het volgende:
Is het afscheidsnummer zeg maar al bekend?
ik ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Honeymooner het volgende:
Een Megamix van Evita, Joseph, en Marietje!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Honeymooner het volgende:
Ze hebben geen liedje, er wordt met een zwaard een Z op de linkerbil gezet als aandenken en dan mogen ze vertrekkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Honeymooner het volgende:
quote:
geilquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben geen liedje, er wordt met een zwaard een Z op de linkerbil gezet als aandenken en dan mogen ze vertrekken
very very nice!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben geen liedje, er wordt met een zwaard een Z op de linkerbil gezet als aandenken en dan mogen ze vertrekken
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die danseres was eens een keer niet ordinair, das al heul wat!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef MeloD het volgende:
Danseres brengt meer emotie over dan Dennis zelf qua zang, beetje jammer
Ik noemde hem maar even zoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou ja, zo deden ze het over laten komen maar hij is gewoon een doorgewinterde musicalmeneer.
ik vind hem primaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Kan iedereen leven met de opbouw van de TT zo?
NEEEquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Ja hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef Steve het volgende:
Kunnen ze niet Zorra maken en Brigitte de rol geven?
JAAAAquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Cee het volgende:
Die ADHD'er flikkert bijna op z'n smoel van de trap af.
Ik gok op 6 of 7quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Geranium_Opa het volgende:
Stoere kerelsZijn allemaal homo's lijkt het wel.
Tommie ook heb ik het idee..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Roman heeft een vriendin dus die is op zijn minst bi.
Ruud is hetero. En Meester Dennis heeft een vriendin. En Tommie. Damn, defeating the odds!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Roman heeft een vriendin dus die is op zijn minst bi.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef Honeymooner het volgende:
Ik vind ze niet zo nichterig hoor.. Maar goed, mijn gaydar werkt niet, ik heb het pas door bij het niveau Gerard Joling..
Of bij een musical?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef Merel het volgende:
Sandor heeft dus nul conditie. Daar heb je niks aan in bed.
als podiumvulling word ik er ook niet warm van....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef Merel het volgende:
Jij hebt sowieso niks aan Sandor in bed!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef Merel het volgende:
Amenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:37 schreef alors het volgende:
Aww Jeroen, ik hou niet van blondjes maar hij is echt schattig
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Cee het volgende:
Mag deze in de OP? Gewoon, omdat het een poes is.
[ afbeelding ]
Ooooh gaat deze hele wedstrijd daarover?quote:
met maskerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he! Toch alweer dik een uur bezig.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Honeymooner het volgende:
Het gaat allemaal supersnel vanavond heb ik het idee..
Tuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ook, en dat terwijl dit nog eens de extra-lange uitzending is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Honeymooner het volgende:
Het gaat allemaal supersnel vanavond heb ik het idee..
Ik ga het erin verwerken poes!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
waarom een masker?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Carlo doet het echt goed
Ow wie soept of paint er ff een masker op die kat?
Stouterd!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Cee het volgende:
Zo die boef van een notaris slipt er nog even naughty een beste wensen tussendoor!
Ik steek em in mijn zak hoor!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Cee het volgende:
Zo die boef van een notaris slipt er nog even naughty een beste wensen tussendoor!
Of als begrafenisondernemer op Zoek naar Sorrow.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Die met dat sikje kan altijd nog op zoek naar Sorbo... als hulp in huis... zo'n sikje poetst lekker op
CEEquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon naar vrienden en familie.
ja okequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die kat met Zorro masker is toch gaaf
Nee joh die houdt Willem er dan wel inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Cee het volgende:
Dan gaat Sandor eruit vrees ik, heb al de hele dag een voorgevoel.
Alleen in de finale.quote:
ja maar Antonio moet er wel in hoor, zijn rol als Zorro was geweldig! en de vertolking van Puss ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga geen 100 plaatjes in de op doen hoor
Ja ze hadden misschien eerder eens sing-offer kunenn noemenquote:
ik hoop hetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef alors het volgende:
Die Sandor wordt wel gered door Willem mensen, let op mijn woorden.
Zou het jammer vinden, ik ben echt benieuwd naar 'm.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Dennis ook door. Samuel misschien er uit. Dat zou helemaal ruk zijn voor mijn Prono
Ik denk dat die heel wat stemmende studentenvrienden heeftquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef Symphonic het volgende:
Jeroen door
Dat had ik echt niet verwacht
Nee joh, Willem moest gisteren toch janken door Sandor?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:49 schreef Cee het volgende:
Nou, ik denk echt dat Willem Samuel wil houden hoor.
Dat!quote:
absoluut waarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:49 schreef Honeymooner het volgende:
Wel lullig dit, ze waren beide niet de slechtste..
ik heb er ook een beetje moeite moeite meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan Blof sinds Serious Request niet meer horen
Ja ik stoor me er ook aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
volgende week hopelijk een ander kapsel voor Sandor
dat zou gaaf zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef roos85 het volgende:
Pat, is het een idee dat in de OP een Z door de foto van degene komt die is afgevallen?
En andere ogen, en een ander gebit....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
volgende week hopelijk een ander kapsel voor Sandor
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef marcodej het volgende:
Nee, Sander je ogen moeten wijd open bij dit nummer, niet wijd uit elkaar...
Wijd Open van Blof?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef marcodej het volgende:
Nee, Sander je ogen moeten wijd open bij dit nummer, niet wijd uit elkaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |