Wil je mijn ex schoonmoeder een weekje lenen?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet het, is gewoon een naar karaktertrekje van me....
zo ga ik ook met mensen waar ik niks mee heb geen gesprekken aan op bv verjaardagen
is ook een ruzieonderwerp hier thuis (wat niet eigenlijk)
Heb ik ook hoor. Ik ben echt gigantisch bevooroordeeld over mensen en dat veranderd echt niet snel.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet het, is gewoon een naar karaktertrekje van me....
zo ga ik ook met mensen waar ik niks mee heb geen gesprekken aan op bv verjaardagen
is ook een ruzieonderwerp hier thuis (wat niet eigenlijk)
ahhhh ik zie dat ik niet uniek daarin ben hierquote:Op zondag 2 januari 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor. Ik ben echt gigantisch bevooroordeeld over mensen en dat veranderd echt niet snel.
proost en geniet er vanquote:
tuurlijk niet, ik denk dat iedereen het wel een beetje heeft. De een alleen wat sterker dan de ander.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh ik zie dat ik niet uniek daarin ben hier
Met een hele klas tegelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 01:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben aan het chatten met een Amerikaanse schoolklas via Chatroulette
webcam staat voor de klasquote:
Jaja.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:02 schreef Stuart het volgende:
Klinkt overigens wel veiliger dan Russisch roulette
En daar hebben ze geen vakantie maar gaan ze in het weekend naar schoolquote:
geen idee!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
En daar hebben ze geen vakantie maar gaan ze in het weekend naar school
Amerikaanse schoolmeisjes?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben aan het chatten met een Amerikaanse schoolklas via Chatroulette
Misschien is het wel een zelfmoord sektequote:Op zondag 2 januari 2011 01:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee!
ze zeggen dat ze een Amerikaanse klas zijn...
www.chatroulette.comquote:
nah, die zijn in mij zeker niet geinteresseerdquote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
www.chatroulette.com
je word random in een gesprek met iemand ergens op de wereld geplaatst met een webcam.
veel Pedo's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |