Wie zegt dat ik Angel lief vindquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
geloof mij... je vindt mij ook lief
Oeh, gaan we een keer stappen? De laatste keer met een lesbische stappen is 4 jaar geleden en dat was briljantquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
geloof mij... je vindt mij ook lief
Ik weet wie je bentquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Ik .... ik ken sommige al langer dan vandaagalleen weten sommige dat niet
Hehe, dan ken ik jou ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
MLI/Seven en nu Wiki?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
als ik los kom... dan is fok niet veiligquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, maar ze moet misschien nog los komen
den haagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht.. we hebben onze pot nog uit Den Haag
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht.. we hebben onze pot nog uit Den Haag
erm niet logisch... honger dus chocmel....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb honger. Ik ga denk ik chocolademelk maken, al weet ik niet of dat afdoende gaat zijn. Anders nog even een tosti braden.
Tostiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb honger. Ik ga denk ik chocolademelk maken, al weet ik niet of dat afdoende gaat zijn. Anders nog even een tosti braden.
Dat vult flinkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
erm niet logisch... honger dus chocmel....
Nee. Daarom ook wellicht de tosti.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Chocomel heeft ook voedingswaardequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
kword er alleen maar misselijk van hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tostinu krijg ik weer honger
[..]
Dat vult flink
Ho ho!!!! Ik flikker geen bekertje Chocomel in de magnetron ofzo!quote:
Chocolademelk danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ho ho!!!! Ik flikker geen bekertje Chocomel in de magnetron ofzo!
Ik maak echte chocolademelk in een pannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |