Ben je nu een man of een vrouw? En val je op mannen of vrouwen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ik hem op hem ga lijken... want alle leuke vrouwen stoppen voor hem omdat ze hem willen aaien
Over de dt foutjes van Peu jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eens. Maar ik moest eroverheen gaan lezen toch?
Dank je. Ik raak nu ook nieuwsgierigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je nu een man of een vrouw? En val je op mannen of vrouwen?
Grapje Samzzquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over de dt foutjes van Peu jaDit is wel een heel ander kaliber taalverloedering.
wat zegt het fok icoontje boven mijn nick?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je nu een man of een vrouw? En val je op mannen of vrouwen?
oke, mijn kat kent maar 1 blik, "Ik ben de baas en jij mijn slaaf" waarna ik em de kamer uit werk als die echt vervelend wordquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
neen hij gaat me debiel aankijken haha
Dame valt op dames?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
wat zegt het fok icoontje boven mijn nick?
nooit mijn geaardheid verstopt hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
van hondenpraat wordt er een pot ontmaskerd
Dat was idd ook mijn ideequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
van hondenpraat wordt er een pot ontmaskerd
Check, duidelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
wat zegt het fok icoontje boven mijn nick?
maar je weet wel dat ik potten haat?!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
nooit mijn geaardheid verstopt hoor
Weet ikquote:
Vergelijk haar niet met Ang3l!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
Check, duidelijk.
Een vrouwelijke Ang3l in tha house
Geeft niets sweetiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ikIk vergeet alleen m'n PI's regelmatig
dan moet je blikjes nemenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar je weet wel dat ik potten haat?!
ohnee, dan zou ze jonge barvrouwen versierenquote:
Yay! Krijg ik nu een vaatwasser?quote:
Idd, Ang3l heeft zich al bewezen!quote:
Nee, dan was ze hier een stuk gezelligerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohnee, dan zou ze jonge barvrouwen versieren
ooh, maar ze moet misschien nog los komenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dan was ze hier een stuk gezelliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |