SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
ja echt de moeite waardquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Ze zijn mooi, Yns!Ziet er goed uit daar
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef Cat22 het volgende:
RIP bomen.![]()
Daarom heb ik een kunstboom, dan is het trauma minder groot.
Ik wil hem eigenlijk ook nog niet wegdoen, maar morgen of maandag moet hij er toch aan geloven, krijg maandagavond een huis vol mensen waarmee we de staging voor de musicalklas willen doornemen en dan staat hij best wel in de weg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier staat ie nog wel even, eerder dan komend weekend heb ik r geen tijd voor *lees, wil ik m nog niet weg doen*
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Ynske het volgende:
Ik ga er niet eens reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stom wijf
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
oh mooiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:49 schreef Ynske het volgende:
ff snel wat van de kaart afgetrokken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens reageren![]()
Stom wijf
Ik zit me er nu ook steeds meer op te ergeren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens reageren![]()
Stom wijf
Dat zal pijn gedaan hebbenquote:
t erge is ook nog dat men zelf vinden dat ze echt onschuldig zijn aan situaties, maar verdorie doe er dan wel wat aan om t op te lossenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit me er nu ook steeds meer op te ergeren.Wat een laffe houding.
Het heeft weinig zin deze discussie, want er wordt niets mee bereikt is wel te zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
t erge is ook nog dat men zelf vinden dat ze echt onschuldig zijn aan situaties, maar verdorie doe er dan wel wat aan om t op te lossen
daarom dat ik ook heel erg een gevoel van nekharen overeind had over het voor mijn gevoel inhalige in fhf
Het meisjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb net weer een game cadeau gekregen, raad eens van wie
De paashaas?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb net weer een game cadeau gekregen, raad eens van wie
Wat leukquote:
Veel jomantischer dan de paashaas.quote:
Ze zagen je reactie aankomen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef Qwea het volgende:
VerdommeIk had nog een reactie en toen ik op invoeren drukte was ie dicht
![]()
nee, via een programma genaamd Steam, kan je games kopen en legaal downloaden zonder dat je de dvd nodig hebtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat leukheb je haar onlangs nog gezien dus?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zagen je reactie aankomen.(grapje!)
Oooh das eigenlijk ook wel heel erg leuk zeg! Wist ze dat je dit leuk vond of?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, via een programma genaamd Steam, kan je games kopen en legaal downloaden zonder dat je de dvd nodig hebt
en kan je mensen dus ok games cadeau doen
Ik vermoed dat Greys een keylogger heeft geinstalleerd toen zij mijn laptop ging hacken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zagen je reactie aankomen.(grapje!)
gawd zwab, dit klinkt echt te nerdie hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, via een programma genaamd Steam, kan je games kopen en legaal downloaden zonder dat je de dvd nodig hebt
en kan je mensen dus ook games cadeau doen
Dit is chinees Qweaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Greys een keylogger heeft geinstalleerd toen zijn mijn laptop ging hacken.
Je hebt het over Greys he? Die met het plakband over haar webcam.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Greys een keylogger heeft geinstalleerd toen zijn mijn laptop ging hacken.
jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oooh das eigenlijk ook wel heel erg leuk zeg! Wist ze dat je dit leuk vond of?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
gawd zwab, dit klinkt echt te nerdie hoor
En dit niet, missus IT?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest* daar heb ik geniaal hard om dubbel gelegenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt het over Greys he? Die met het plakband over haar webcam.
whehe, bedanktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Maisnon het volgende:
Zwabber ik kom je de Creatiefste User Award brengenje hebt me verslagen dus ik moet de wisselbeker van vorig jaar doorgeven
Blijft ie in ieder geval in de Industrieel Ontwerp kringen
Make me.quote:
nee, de laatste keer dat ik haar zag hadden we beiden ontzettend veel gedronken, en daar ga ik geen misbruik van makenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Qwea het volgende:
Maar ik vroeg dus of je al met dr hebt lopen vieze dingen doendát willen we weten
Oeh! Doe toch maar niet!quote:
Jezus! Doe je broek eens uit, voel eens.... zit daar daadwerkelijk wel een penis????????quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, de laatste keer dat ik haar zag hadden we beiden ontzettend veel gedronken, en daar ga ik geen misbruik van maken
Ze heeft het mij laten zien. Daar komt geen gluurder doorheen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest* daar heb ik geniaal hard om dubbel gelegen
Welkom!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Maisnon het volgende:
Zwabber ik kom je de Creatiefste User Award brengenje hebt me verslagen dus ik moet de wisselbeker van vorig jaar doorgeven
Blijft ie in ieder geval in de Industrieel Ontwerp kringen
Dus dit is de Golddigger SC!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom!
Kom binnen, laat je bankpas en PINcode achter en we zullen goede vrienden worden.
quote:
waarom in hemelsnaamquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt het over Greys he? Die met het plakband over haar webcam.
Sssshhhhh! Dat hoor je nog helemaal niet te weten!quote:
Dat moet je aan Greys vragen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom in hemelsnaamals je dat ding niet wilt gebruiken schakel je m toch gewoon uit...
omdat ze bang is dat hij softwarematig weer aangeschakeld kan wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom in hemelsnaamals je dat ding niet wilt gebruiken schakel je m toch gewoon uit...
Echt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat moet je aan Greys vragen.Ik vind het serieus schattig, haar roze netbookje met een groot stuk zwart plakband over de cam.
wat bij mij dan meteen in mn hoofd gaat rondspoken, hoeveel mensen doen dat omdat ze bv naakt zitten te laptoppenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ze bang is dat hij softwarematig weer aangeschakeld kan worden
wat ook kan, maar dan zie je nog altijd het lampje branden
volgens mij kan je ook in de meeste BIOSsen wel de webcam uit zetten
Oh hou op jullie tweequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:08 schreef Ynske het volgende:
ow Kweej kom je me niet vertellen wanneer ik Saar weg moet doen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat bij mij dan meteen in mn hoofd gaat rondspoken, hoeveel mensen doen dat omdat ze bv naakt zitten te laptoppen
Ik ook! Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik was vergeten dat je mijn adres hebt.
nee, maar als jij net de douche uit komt lopen en je laptop staat op tafel lekker op te nemen hoe jij naakt de kamer in komt lopen...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat bij mij dan meteen in mn hoofd gaat rondspoken, hoeveel mensen doen dat omdat ze bv naakt zitten te laptoppen
t scheelt dat doe ik niet, dan kunnen de oudjes hier ook meekijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar als jij net de douche uit komt lopen en je laptop staat op tafel lekker op te nemen hoe jij naakt de kamer in komt lopen...
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat moet je aan Greys vragen.Ik vind het serieus schattig, haar roze netbookje met een groot stuk zwart plakband over de cam.
Doe dan die kuub zand maar. Het is nog wat glad voor mijn voordeur.quote:
Beetje jammer dat je deze discussie dan tracht mee te nemen naar de SC. Als je hem wil voeren ga je maar terug naar het orginele topic.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:08 schreef Ynske het volgende:
ow Kweej kom je me niet vertellen wanneer ik Saar weg moet doen
Serieus ik werk thuis meer en meer met werklaptop en soms denk ik wel eens tsja die webcam..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dus, als jij bang bent voor keyloggers, greys-style tape over je toetsenbord heenplakken
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dus, als jij bang bent voor keyloggers, greys-style tape over je toetsenbord heenplakken
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe dan die kuub zand maar. Het is nog wat glad voor mijn voordeur.
ja, maar hij staat standaard niet aan, het is niet alsof je computer continu logt wat dat ding zietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Serieus ik werk thuis meer en meer met werklaptop en soms denk ik wel eens tsja die webcam..
En alles wat ik erop doe.. vast terug te zien
Hihi doelde bij het laatste stuk zin niet op de camquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar hij staat standaard niet aan, het is niet alsof je computer continu logt wat dat ding ziet
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
nu zou ie goed uitkomen
wie weet komen er nu tig pizzas
Schat, 1 is een beetje weinig, niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe dan die kuub zand maar. Het is nog wat glad voor mijn voordeur.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Greys een keylogger heeft geinstalleerd toen zij mijn laptop ging hacken.
De rest mag hierheen met bezem graagquote:
Was het alleen maar een kuub zandquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De rest mag hierheen met bezem graag
Even serieus Q heb je dat écht gedaan?
Welnee. Zo ben ik niet. Je kent me toch. Leugens.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zo vertelde een oud collega van me over wat familie van haar in Suriname gedaan had.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oh, oke, checkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi doelde bij het laatste stuk zin niet op de cam
Zeg! Het is niet de bedoeling dat je me hier door het slijk haalt he!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was het alleen maar een kuub zand
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee. Zo ben ik niet. Je kent me toch. Leugens.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee. Zo ben ik niet. Je kent me toch. Leugens.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo vertelde een oud collega van me over wat familie van haar in Suriname gedaan had.
ze hadden ruzie met iemand, en daar hadden ze gewoon de lijkenwagen voor besteld![]()
Je bent té gul.quote:
Heb je de oudejaarsconference ook gezien?quote:
Graag gedaan popjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
bedankt voor e hoge inschatting van mijn denkvermogen.
Even Whoopje wandelen
dat was ver voor ik op fok kwam gebeurd, en zelfs ik weet datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat ie altijd uit stond, maar ik ooit eens per ongeluk op een linkje in een MSN gesprek klikte en hij toen ineens aan sprongquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat was ver voor ik op fok kwam gebeurd, en zelfs ik weet dat
*pinkt een traantje weg*quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ie altijd uit stond, maar ik ooit eens per ongeluk op een linkje in een MSN gesprek klikte en hij toen ineens aan sprong![]()
quote:Als dit mij nou gerust stelt, laat mij dan lekker een stuk tape er overheen hebben
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach, boterhamzakjes om de lampen en tape op de cam.
Prima toch
Ik wil je bedanken voor het feit dat je leeft en in de SC post. Ik heb echt zo dubbel gelegen om je schattigheidquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ie altijd uit stond, maar ik ooit eens per ongeluk op een linkje in een MSN gesprek klikte en hij toen ineens aan sprongAls dit mij nou gerust stelt, laat mij dan lekker een stuk tape er overheen hebben
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:23 schreef Ynske het volgende:
boterhamzakjes om lampen??????????
wat mis ik?
Dat doe ik dus nooit, maar als ik met een zondagochtendhoofd achter mijn computer zit (of net heb zitten janken of weet ik veel watquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan ik me wel voorstellenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe ik dus nooit, maar als ik met een zondagochtendhoofd achter mijn computer zit (of net heb zitten janken of weet ik veel wat) dan wil ik niet onverwachts in beeld
en toch had je toen je zondagochtendhoofd in dit topic gepostquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe ik dus nooit, maar als ik met een zondagochtendhoofd achter mijn computer zit (of net heb zitten janken of weet ik veel wat) dan wil ik niet onverwachts in beeld
En tijdens deze discussie heb ik ook al een paar keer wantrouwig naar het lampje op mijn laptop gegluurd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat willen wij ook niet, dus de tape is goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
Maar wel als je net wild bent klaargekomen toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En tijdens deze discussie heb ik ook al een paar keer wantrouwig naar het lampje op mijn laptop gegluurd.
Veiligheid voor allesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach, boterhamzakjes om de lampen en tape op de cam.
Prima toch
Met ochtendjas, toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en toch had je toen je zondagochtendhoofd in dit topic gepost
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En tijdens deze discussie heb ik ook al een paar keer wantrouwig naar het lampje op mijn laptop gegluurd.
Hey, het kan toch. Dat je je eigen heb geholpen en daarna gaat laptoppenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Ynske het volgende:
laptoppen na klaarkomen
omdraaien en maffen
Ik geloof d'r niks van.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, het kan toch. Dat je je eigen heb geholpen en daarna gaat laptoppenhet kán.
Heb je je deur al gebarricadeerd? Je weet immers maar nooit.quote:
Probeer het ff uit en laat ons de uitkomst even weten, oke?quote:
Brievenbus dichtgeplakt. Wie weet wat voor spam er anders binnen komt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je je deur al gebarricadeerd? Je weet immers maar nooit.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Probeer het ff uit en laat ons de uitkomst even weten, oke?
In reclame zitten tegenwoordig ook camera's hoor!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Brievenbus dichtgeplakt. Wie weet wat voor spam er anders binnen komt.
Luie donder. Doe het jezelf.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Probeer het ff uit en laat ons de uitkomst even weten, oke?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
In reclame zitten tegenwoordig ook camera's hoor!
Ja hallo, ik ben al 4x klaargekomen vandaagquote:
Reclamera's?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat ben je lief voor me vandaag.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben al 4x klaargekomen vandaag
Ik gun jou het ook
Muisamera's is de nieuwe rage. PIEPPIEPPIEPPIEPPIEP!quote:
en in je melkpak, je tv, je hond, en de verlepte komkommer in je groentelaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en in je melkpak, je tv, je hond, en de verlepte komkommer in je groentela
Big brother is watching joe!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
En wat ga je er dan mee doen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
zonde, even opwrijven misschien werkt ie nog
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef Maes het volgende:
Topic gelezen van de kat, ik begrijp het niet helemaal maar waarschijnlijk is het beter dat het dicht is
![]()
Nog een dag vrij wat is vrij zijn toch heerlijk.wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik ben altijd liefquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ben je lief voor me vandaag.![]()
Op een platonische, non lesbo manier.
Topic gelezen van de kat, ik begrijp het niet helemaal maar waarschijnlijk is het beter dat het dicht is
![]()
Nog een dag vrij wat is vrij zijn toch heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in stukjes snijdenquote:
Ik heb nog een stuk komkommer in de ijskast liggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
Nog een dag vrij wat is vrij zijn toch heerlijk.tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
wacht maar tot er overal RFID chips in komen!quote:
![]()
Nog een dag vrij wat is vrij zijn toch heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@ spoiler!
Waarom in spoiler eigenlijk?
Vrij zijn is inderdaad heerlijk, ik hem maandag nog en misschien ook donderdag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb nog een stuk komkommer in de ijskast liggen
Het had zo interessant kunnen zijn, dit gesprekquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
in stukjes snijdenmet een beetje zout en slasaus eten?
Bespaar ons de details darlingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:33 schreef Maes het volgende:
Ik heb nog een stuk komkommer in de ijskast liggen
Ik heb hem maar 2 keer verstuurd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb toch veel sms-jes gekregn (waaronder minimaal 4 van Cat) en heel veel van mensen die ik ab-so-luut niet meen te kennen
Van mij!!!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb toch veel sms-jes gekregn (waaronder minimaal 4 van Cat) en heel veel van mensen die ik ab-so-luut niet meen te kennen
Zolang ze maar niet het aantal gespoten zaadcellen van MM kunnen uitlezen vind ik het bestquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht maar tot er overal RFID chips in komen!
dan kunnen je buren uitlezen welk merk condooms in je nachtkastje ligt
Ter opbouwing van de spanningquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ spoiler!
Waarom in spoiler eigenlijk?
Vrij zijn is inderdaad heerlijk, ik hem maandag nog en misschien ook donderdag.
Ja, heul veulquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb hem maar 2 keer verstuurd.De eerste keer leek hij vast te lopen.
Maar da's toch een hoop laf o laf van mijn kant he?
Mijne ook? Of heb je een nieuw nr.?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:
De Boer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, heul veulIk denk dat ik 'm serieus 5 keer had
Kennen jullie een Maik
met dat baardjequote:
Serieusquote:
aaaaah ja op je werk en dan iedereen die iedereen wil aflebberenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef Rewimo het volgende:
Maes, wat leuk! Gefeliciteerd
Ik ben de hele week vrij (scheelt heel veel zoenen met mensen die je eigenlijk niet eens wilt zoenen - en ik ben ook nog jarig dus lekker rustig)
Qwea misschien wel denk ikquote:
Ze is "kim"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Serieus
Ben jij Chantal? Of ben jij 'ons drieen'? Of stieken toch Maik?
Tuurlijkquote:
Ik heb mijn naam er niet bij gezet, ik dacht ze kent me nu welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Serieus
Ja, precies, en een week later is iedereen dat alweer vergetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:37 schreef Ynske het volgende:
aaaaah ja op je werk en dan iedereen die iedereen wil aflebberen
dan liever alleen bij de mensen die je leuk vind![]()
Ach joh, ik heb ooit een sms gekregen van iemand die me meldde dat alles goed was op de pretecho. Hoera! sms teruggestuurd dat dat heel fijn was maar dat ik hem niet kende.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Serieus
hoor je ineens bij de buren "whoehoe, ik had goed gewed!"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet het aantal gespoten zaadcellen van MM kunnen uitlezen vind ik het best
Jouw nummer is helemaal vers in haar foon gekomen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb mijn naam er niet bij gezet, ik dacht ze kent me nu wel
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoor je ineens bij de buren "whoehoe, ik had goed gewed!"
"Ja shit, ik raakte de tel kwijt rond de 2 miljoen"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
hoor je ineens bij de buren "whoehoe, ik had goed gewed!"
Zo kreeg ik eens een aantal SMS-jes van iemand die boos was op zijn zus, want hij maakte zich zorgen over zijn moeder. Hoop gemopper (en ik was te nieuwsgierig wat er nog zou komen als ik niet reageerde, dus ik reageerde niet)quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Cat22 het volgende:
Ach joh, ik heb ooit een sms gekregen van iemand die me meldde dat alles goed was op de pretecho. Hoera! sms teruggestuurd dat dat heel fijn was maar dat ik hem niet kende.
Vier maanden later: een gezonde zoon van 3450 gram.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
"Ja shit, ik raakte de tel kwijt rond de 2 miljoen"
Shit he, da's sneuquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:37 schreef Maes het volgende:
Ik heb mijn naam er niet bij gezet, ik dacht ze kent me nu wel
Eerste is niet mijn verantwoordingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, oke, check
ik mag hopen dat je gewoon een goede virusscanner hebt, en geen gekke dingen download / sites bezoekt
quote:
![]()
Nog een dag vrij wat is vrij zijn toch heerlijk.GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Bummer voor jou, waar rook is is vuur maar dacht kom wie weet kan ze het eens zelf vertellenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]Ml is best schattig zo naïef als ze is
Maar poepje, ik heb het verhaal al 6x in de SC verteltquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bummer voor jou, waar rook is is vuur maar dacht kom wie weet kan ze het eens zelf vertellen
Oh Whoopie is uitgelaten btw
quote:
aaah joh die ene keer kan er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar poepje, ik heb het verhaal al 6x in de SC vertelt
Betonblok eronder weghalen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:52 schreef Qwea het volgende:
ik ga te bed.Ik ben echt weg als ik mijn kussen raak
Truste!
welterustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:52 schreef Qwea het volgende:
ik ga te bed.Ik ben echt weg als ik mijn kussen raak
Truste!
Wie heb ik dan gesmst?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
TuurlijkING ben jij
Dat is er eentje opgelost
(en ja, ik heb een nieuw nummer)
MIJ!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie heb ik dan gesmst?![]()
En doe me je nieuwe nr. ff
Dat je heel veel van me houdt en zoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie heb ik dan gesmst?![]()
En doe me je nieuwe nr. ff
O mooi, dan leven we samen even door. Ik hang heerlijk, maar ben nog niet echt moe.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik begin juist weer wat tot leven te komen![]()
Trusten Q
En mijquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik begin juist weer wat tot leven te komen![]()
Trusten Q
Iets met het een verkeerd knopje wasdaquote:
Ik zou em alvast klaar zetten in concepten, maar drukte op verzendenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En mij![]()
![]()
Ik vond het verschrikkelijk geniaal dat je zo vroeg al smste, maar ik begreep dat het een foutje was
Laat mij een middagje langskomenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
Ik zoek een online floorplanner want ik wil mn huiskamer omgooien
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat mij een middagje langskomen
Wil je Tashi lenen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:
Ik weettut.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets met het een verkeerd knopje wasda
Kom ik mee! Gezellig Tombo's huis verbouwen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat mij een middagje langskomen
Naar bed jij!quote:
Bestaat die dan?quote:
Neequote:
Helemaal toppiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom ik mee! Gezellig Tombo's huis verbouwen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Kom je ook mijn huis verbouen?
Ik zou wachten tot het wat beter weer isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Helemaal toppie![]()
Wanneer gaan we? Een keer als ze niet thuis is!
Wat zal ze verrast zijn
Jaaaaa!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Helemaal toppie![]()
Wanneer gaan we? Een keer als ze niet thuis is!
Wat zal ze verrast zijn
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Kom je ook mijn huis verbouen?
Wat moet je ook met zoveel miljoen als je een abbo op de Linda hebt gewonnen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:06 schreef indaha het volgende:
Ha ik heb gewonnen bij de postcodeloterijmaar helaas geen hoofdprijs
![]()
2 kaarten voor de film van Gooise vrouwen en een abbo van 3 mnd op de Linda.
Ik hoef de kaarten niet maar als hier iemand interesse heeft kun je ze gratis van me krijgen.
Het zal nog wel even duren eer ik ze binnen heb want het is van de show van vanavond
Dat bedoel ik ik sprong een gat in de lucht , eindelijk na jaren opbrengst van mijn geldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat moet je ook met zoveel miljoen als je een abbo op de Linda hebt gewonnen?
Is 'groenten' niet goed?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
We waren toch Taalzuurpruim van het jaar forum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Groenten zijn heel goed. Gezond ook.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Groenten zijn heel goed. Gezond ook.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greys brengt de G in sophisticated
Ik ken die zendert nietquote:RLT8
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb ook even bij de uitslagen gekeken.
Heb je ook bij gisteren gekeken want gisteren was een trekking van december en vandaag de extra trekking van de kanjerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ing wat ben je scherp vanavond.quote:
Gekeken en nottingk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je ook bij gisteren gekeken want gisteren was een trekking van december en vandaag de extra trekking van de kanjer
Ik kan me alleen maar bedenken dat ze uit de kerstboom komen. Die zou ik er zo snel mogelijk uitflikkeren. Mét Warsteiner ballen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik word hier gek van die fruitvliegjes; ik woon inmiddels in een azijnpisserij en het worden er alleen maar meer.
En ik kan me niet voorstellen dat ze uit de kerstboom komen....of zouden ze de hars lekker vinden?
Ergens is er iets heel lekkers te vinden bij jou. De kunst is het te vinden.... staat er niet ergens een kerststukje waar het water in staat te schimmelen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik word hier gek van die fruitvliegjes; ik woon inmiddels in een azijnpisserij en het worden er alleen maar meer.
En ik kan me niet voorstellen dat ze uit de kerstboom komen....of zouden ze de hars lekker vinden?
wie van de dames had er fruitvliegjes meegenomen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan me alleen maar bedenken dat ze uit de kerstboom komen. Die zou ik er zo snel mogelijk uitflikkeren. Mét Warsteiner ballen.
quote:
Ik had wel 2 planten waar een laag water onder in stond te stinken kwam ik net achter, maar zouden ze daar op af komen? Ik dacht alleen op zoet of zuurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ergens is er iets heel lekkers te vinden bij jou. De kunst is het te vinden.... staat er niet ergens een kerststukje waar het water in staat te schimmelen?
beschimmeld water, the other fifth flavourquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had wel 2 planten waar een laag water onder in stond te stinken kwam ik net achter, maar zouden ze daar op af komen? Ik dacht alleen op zoet of zuur
Die zitten alweer in het doosje inmiddels.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan me alleen maar bedenken dat ze uit de kerstboom komen. Die zou ik er zo snel mogelijk uitflikkeren. Mét Warsteiner ballen.
En zie daar weer een reden om alleen kunstbloemen te nemen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beschimmeld water, the other fifth flavour
meh, als je die water geeft gaat dat ook op den duur wel stinken hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En zie daar weer een reden om alleen kunstbloemen te nemen.
Fixed.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En zie daar weer een reden om alleen kunstbloemenbomen te nemen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, als je die water geeft gaat dat ook op den duur wel stinken hoor
No way...geen kunstboom hierquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Veel plezier nog met je fruitvliegjes.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing Muis wat ben je scherp vanavond.
Ach kind toch.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:28 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik heb een soort floorplanner maar ik heb geen zin om mijn kamer op te meten
In Blue Lagoon3?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:29 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, op net5 is Jasper de slechterik uit the Holiday
Ja nou, ik heb lange muren en korte armen hoorquote:
Uiteraard. Bijna bij afslag Steenwijk!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, iedereen zit nu in de auto op weg hier naartoe?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, iedereen zit nu in de auto op weg hier naartoe?
Ja vogens mij zijn ze op wegquote:
Cool, je haalt Ing eerst op?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uiteraard. Bijna bij afslag Steenwijk!
quote:
quote:
schattenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, ik heb iig mn meubels ingevoerd
Over hoe ik de muren op moet meten in mn eentje ga ik nu bedenken
Stomme vraag wellicht, maar heb je geen rolmeter? Die gebruik ik altijd voor zulke klusjes en dat gaat prima.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, ik heb iig mn meubels ingevoerd
Over hoe ik de muren op moet meten in mn eentje ga ik nu bedenken
quote:
Ja, maar die is 2 meter maarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stomme vraag wellicht, maar heb je geen rolmeter? Die gebruik ik altijd voor zulke klusjes en dat gaat prima.
Ja en? Dan meet je 2 meter af, markeert de plek waar de meter ophoudt en meet van daaruit weer verder. En zo'n ding kan vaak naast/onder kasten door. Je krijgt het niet op de centimeter nauwkeurig, maar meer dan 10 centimeter op een hele kamer zal het dan niet schelen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar die is 2 meter maarEn ik ben geen ster in dan een muur van een meter of 3-4 goed op te meten als er kasten enzo voor staan
Kijk je uit?quote:
Ik schrik niet terug van laffe laagjes sneeuw.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kijk je uit?
Het is hier glad in de straat
Geen holmaat, maar een rolmaatquote:
Dit is gewoon ijs, de sneeuw is hier helemaal weg nuquote:Op zondag 2 januari 2011 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik schrik niet terug van laffe laagjes sneeuw.![]()
Zal ik je meteen helpen je kerstboom de deur uit te gooien?
En gaan we na Tombo party crashen bij Elies.
Ik deel hem wel met Tombo.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:04 schreef Greys het volgende:
Oh nee Tombo, die mag je geheel en al voor jezelf houden. Brrrrrrrrrrr!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja en? Dan meet je 2 meter af, markeert de plek waar de meter ophoudt en meet van daaruit weer verder. En zo'n ding kan vaak naast/onder kasten door. Je krijgt het niet op de centimeter nauwkeurig, maar meer dan 10 centimeter op een hele kamer zal het dan niet schelen.
Ow ja, dat.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]als ik mn kamer opmeet wil ik het precies weten [/autist]
Catquote:Op zondag 2 januari 2011 00:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik deel hem wel met Tombo.Best een lekker tussendoortje, maar geen hoofdmaaltijd.
Als dat zijn standaard-look is mag je hem helemaal hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
zo vind ik hem beterNiet heerlijk, maar do-able zal ik maar zeggen
En dan heb je nog een weekenddag!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb zo'n zondagavond gevoel...en dat op zaterdag
Insgelijksquote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan heb je nog een weekenddag!![]()
Gelukkig 2 januari trouwens allemaal!
Ow, dat zal de beeb leuk vindenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:03 schreef Cat22 het volgende:
En gaan we na Tombo party crashen bij Elies.
Tuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |