SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
ja echt de moeite waardquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Ze zijn mooi, Yns!Ziet er goed uit daar
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef Cat22 het volgende:
RIP bomen.![]()
Daarom heb ik een kunstboom, dan is het trauma minder groot.
Ik wil hem eigenlijk ook nog niet wegdoen, maar morgen of maandag moet hij er toch aan geloven, krijg maandagavond een huis vol mensen waarmee we de staging voor de musicalklas willen doornemen en dan staat hij best wel in de weg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier staat ie nog wel even, eerder dan komend weekend heb ik r geen tijd voor *lees, wil ik m nog niet weg doen*
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Ynske het volgende:
Ik ga er niet eens reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stom wijf
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
oh mooiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:49 schreef Ynske het volgende:
ff snel wat van de kaart afgetrokken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens reageren![]()
Stom wijf
Ik zit me er nu ook steeds meer op te ergeren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens reageren![]()
Stom wijf
Dat zal pijn gedaan hebbenquote:
t erge is ook nog dat men zelf vinden dat ze echt onschuldig zijn aan situaties, maar verdorie doe er dan wel wat aan om t op te lossenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit me er nu ook steeds meer op te ergeren.Wat een laffe houding.
Het heeft weinig zin deze discussie, want er wordt niets mee bereikt is wel te zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
t erge is ook nog dat men zelf vinden dat ze echt onschuldig zijn aan situaties, maar verdorie doe er dan wel wat aan om t op te lossen
daarom dat ik ook heel erg een gevoel van nekharen overeind had over het voor mijn gevoel inhalige in fhf
Het meisjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb net weer een game cadeau gekregen, raad eens van wie
De paashaas?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb net weer een game cadeau gekregen, raad eens van wie
Wat leukquote:
Veel jomantischer dan de paashaas.quote:
Ze zagen je reactie aankomen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef Qwea het volgende:
VerdommeIk had nog een reactie en toen ik op invoeren drukte was ie dicht
![]()
nee, via een programma genaamd Steam, kan je games kopen en legaal downloaden zonder dat je de dvd nodig hebtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat leukheb je haar onlangs nog gezien dus?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zagen je reactie aankomen.(grapje!)
Oooh das eigenlijk ook wel heel erg leuk zeg! Wist ze dat je dit leuk vond of?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, via een programma genaamd Steam, kan je games kopen en legaal downloaden zonder dat je de dvd nodig hebt
en kan je mensen dus ok games cadeau doen
Ik vermoed dat Greys een keylogger heeft geinstalleerd toen zij mijn laptop ging hacken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zagen je reactie aankomen.(grapje!)
gawd zwab, dit klinkt echt te nerdie hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, via een programma genaamd Steam, kan je games kopen en legaal downloaden zonder dat je de dvd nodig hebt
en kan je mensen dus ook games cadeau doen
Dit is chinees Qweaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Greys een keylogger heeft geinstalleerd toen zijn mijn laptop ging hacken.
Je hebt het over Greys he? Die met het plakband over haar webcam.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Greys een keylogger heeft geinstalleerd toen zijn mijn laptop ging hacken.
jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oooh das eigenlijk ook wel heel erg leuk zeg! Wist ze dat je dit leuk vond of?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
gawd zwab, dit klinkt echt te nerdie hoor
En dit niet, missus IT?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest* daar heb ik geniaal hard om dubbel gelegenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt het over Greys he? Die met het plakband over haar webcam.
whehe, bedanktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Maisnon het volgende:
Zwabber ik kom je de Creatiefste User Award brengenje hebt me verslagen dus ik moet de wisselbeker van vorig jaar doorgeven
Blijft ie in ieder geval in de Industrieel Ontwerp kringen
Make me.quote:
nee, de laatste keer dat ik haar zag hadden we beiden ontzettend veel gedronken, en daar ga ik geen misbruik van makenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Qwea het volgende:
Maar ik vroeg dus of je al met dr hebt lopen vieze dingen doendát willen we weten
Oeh! Doe toch maar niet!quote:
Jezus! Doe je broek eens uit, voel eens.... zit daar daadwerkelijk wel een penis????????quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, de laatste keer dat ik haar zag hadden we beiden ontzettend veel gedronken, en daar ga ik geen misbruik van maken
Ze heeft het mij laten zien. Daar komt geen gluurder doorheen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest* daar heb ik geniaal hard om dubbel gelegen
Welkom!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Maisnon het volgende:
Zwabber ik kom je de Creatiefste User Award brengenje hebt me verslagen dus ik moet de wisselbeker van vorig jaar doorgeven
Blijft ie in ieder geval in de Industrieel Ontwerp kringen
Dus dit is de Golddigger SC!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom!
Kom binnen, laat je bankpas en PINcode achter en we zullen goede vrienden worden.
quote:
waarom in hemelsnaamquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt het over Greys he? Die met het plakband over haar webcam.
Sssshhhhh! Dat hoor je nog helemaal niet te weten!quote:
Dat moet je aan Greys vragen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom in hemelsnaamals je dat ding niet wilt gebruiken schakel je m toch gewoon uit...
omdat ze bang is dat hij softwarematig weer aangeschakeld kan wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom in hemelsnaamals je dat ding niet wilt gebruiken schakel je m toch gewoon uit...
Echt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat moet je aan Greys vragen.Ik vind het serieus schattig, haar roze netbookje met een groot stuk zwart plakband over de cam.
wat bij mij dan meteen in mn hoofd gaat rondspoken, hoeveel mensen doen dat omdat ze bv naakt zitten te laptoppenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ze bang is dat hij softwarematig weer aangeschakeld kan worden
wat ook kan, maar dan zie je nog altijd het lampje branden
volgens mij kan je ook in de meeste BIOSsen wel de webcam uit zetten
Oh hou op jullie tweequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:08 schreef Ynske het volgende:
ow Kweej kom je me niet vertellen wanneer ik Saar weg moet doen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat bij mij dan meteen in mn hoofd gaat rondspoken, hoeveel mensen doen dat omdat ze bv naakt zitten te laptoppen
Ik ook! Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik was vergeten dat je mijn adres hebt.
nee, maar als jij net de douche uit komt lopen en je laptop staat op tafel lekker op te nemen hoe jij naakt de kamer in komt lopen...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat bij mij dan meteen in mn hoofd gaat rondspoken, hoeveel mensen doen dat omdat ze bv naakt zitten te laptoppen
t scheelt dat doe ik niet, dan kunnen de oudjes hier ook meekijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar als jij net de douche uit komt lopen en je laptop staat op tafel lekker op te nemen hoe jij naakt de kamer in komt lopen...
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat moet je aan Greys vragen.Ik vind het serieus schattig, haar roze netbookje met een groot stuk zwart plakband over de cam.
Doe dan die kuub zand maar. Het is nog wat glad voor mijn voordeur.quote:
Beetje jammer dat je deze discussie dan tracht mee te nemen naar de SC. Als je hem wil voeren ga je maar terug naar het orginele topic.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:08 schreef Ynske het volgende:
ow Kweej kom je me niet vertellen wanneer ik Saar weg moet doen
Serieus ik werk thuis meer en meer met werklaptop en soms denk ik wel eens tsja die webcam..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dus, als jij bang bent voor keyloggers, greys-style tape over je toetsenbord heenplakken
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dus, als jij bang bent voor keyloggers, greys-style tape over je toetsenbord heenplakken
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe dan die kuub zand maar. Het is nog wat glad voor mijn voordeur.
ja, maar hij staat standaard niet aan, het is niet alsof je computer continu logt wat dat ding zietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Serieus ik werk thuis meer en meer met werklaptop en soms denk ik wel eens tsja die webcam..
En alles wat ik erop doe.. vast terug te zien
Hihi doelde bij het laatste stuk zin niet op de camquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar hij staat standaard niet aan, het is niet alsof je computer continu logt wat dat ding ziet
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
nu zou ie goed uitkomen
wie weet komen er nu tig pizzas
Schat, 1 is een beetje weinig, niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe dan die kuub zand maar. Het is nog wat glad voor mijn voordeur.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Greys een keylogger heeft geinstalleerd toen zij mijn laptop ging hacken.
De rest mag hierheen met bezem graagquote:
Was het alleen maar een kuub zandquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De rest mag hierheen met bezem graag
Even serieus Q heb je dat écht gedaan?
Welnee. Zo ben ik niet. Je kent me toch. Leugens.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zo vertelde een oud collega van me over wat familie van haar in Suriname gedaan had.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oh, oke, checkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi doelde bij het laatste stuk zin niet op de cam
Zeg! Het is niet de bedoeling dat je me hier door het slijk haalt he!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was het alleen maar een kuub zand
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee. Zo ben ik niet. Je kent me toch. Leugens.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee. Zo ben ik niet. Je kent me toch. Leugens.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo vertelde een oud collega van me over wat familie van haar in Suriname gedaan had.
ze hadden ruzie met iemand, en daar hadden ze gewoon de lijkenwagen voor besteld![]()
Je bent té gul.quote:
Heb je de oudejaarsconference ook gezien?quote:
Graag gedaan popjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
bedankt voor e hoge inschatting van mijn denkvermogen.
Even Whoopje wandelen
dat was ver voor ik op fok kwam gebeurd, en zelfs ik weet datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat ie altijd uit stond, maar ik ooit eens per ongeluk op een linkje in een MSN gesprek klikte en hij toen ineens aan sprongquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat was ver voor ik op fok kwam gebeurd, en zelfs ik weet dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |