SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
ja echt de moeite waardquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Ze zijn mooi, Yns!Ziet er goed uit daar
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef Cat22 het volgende:
RIP bomen.![]()
Daarom heb ik een kunstboom, dan is het trauma minder groot.
Ik wil hem eigenlijk ook nog niet wegdoen, maar morgen of maandag moet hij er toch aan geloven, krijg maandagavond een huis vol mensen waarmee we de staging voor de musicalklas willen doornemen en dan staat hij best wel in de weg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier staat ie nog wel even, eerder dan komend weekend heb ik r geen tijd voor *lees, wil ik m nog niet weg doen*
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Ynske het volgende:
Ik ga er niet eens reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stom wijf
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
oh mooiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:49 schreef Ynske het volgende:
ff snel wat van de kaart afgetrokken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens reageren![]()
Stom wijf
Ik zit me er nu ook steeds meer op te ergeren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens reageren![]()
Stom wijf
Dat zal pijn gedaan hebbenquote:
t erge is ook nog dat men zelf vinden dat ze echt onschuldig zijn aan situaties, maar verdorie doe er dan wel wat aan om t op te lossenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit me er nu ook steeds meer op te ergeren.Wat een laffe houding.
Het heeft weinig zin deze discussie, want er wordt niets mee bereikt is wel te zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
t erge is ook nog dat men zelf vinden dat ze echt onschuldig zijn aan situaties, maar verdorie doe er dan wel wat aan om t op te lossen
daarom dat ik ook heel erg een gevoel van nekharen overeind had over het voor mijn gevoel inhalige in fhf
Het meisjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb net weer een game cadeau gekregen, raad eens van wie
De paashaas?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb net weer een game cadeau gekregen, raad eens van wie
Wat leukquote:
Veel jomantischer dan de paashaas.quote:
Ze zagen je reactie aankomen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef Qwea het volgende:
VerdommeIk had nog een reactie en toen ik op invoeren drukte was ie dicht
![]()
nee, via een programma genaamd Steam, kan je games kopen en legaal downloaden zonder dat je de dvd nodig hebtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat leukheb je haar onlangs nog gezien dus?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zagen je reactie aankomen.(grapje!)
Oooh das eigenlijk ook wel heel erg leuk zeg! Wist ze dat je dit leuk vond of?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, via een programma genaamd Steam, kan je games kopen en legaal downloaden zonder dat je de dvd nodig hebt
en kan je mensen dus ok games cadeau doen
Ik vermoed dat Greys een keylogger heeft geinstalleerd toen zij mijn laptop ging hacken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zagen je reactie aankomen.(grapje!)
gawd zwab, dit klinkt echt te nerdie hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, via een programma genaamd Steam, kan je games kopen en legaal downloaden zonder dat je de dvd nodig hebt
en kan je mensen dus ook games cadeau doen
Dit is chinees Qweaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Greys een keylogger heeft geinstalleerd toen zijn mijn laptop ging hacken.
Je hebt het over Greys he? Die met het plakband over haar webcam.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Greys een keylogger heeft geinstalleerd toen zijn mijn laptop ging hacken.
jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oooh das eigenlijk ook wel heel erg leuk zeg! Wist ze dat je dit leuk vond of?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
gawd zwab, dit klinkt echt te nerdie hoor
En dit niet, missus IT?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest* daar heb ik geniaal hard om dubbel gelegenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt het over Greys he? Die met het plakband over haar webcam.
whehe, bedanktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Maisnon het volgende:
Zwabber ik kom je de Creatiefste User Award brengenje hebt me verslagen dus ik moet de wisselbeker van vorig jaar doorgeven
Blijft ie in ieder geval in de Industrieel Ontwerp kringen
Make me.quote:
nee, de laatste keer dat ik haar zag hadden we beiden ontzettend veel gedronken, en daar ga ik geen misbruik van makenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Qwea het volgende:
Maar ik vroeg dus of je al met dr hebt lopen vieze dingen doendát willen we weten
Oeh! Doe toch maar niet!quote:
Jezus! Doe je broek eens uit, voel eens.... zit daar daadwerkelijk wel een penis????????quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, de laatste keer dat ik haar zag hadden we beiden ontzettend veel gedronken, en daar ga ik geen misbruik van maken
Ze heeft het mij laten zien. Daar komt geen gluurder doorheen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest* daar heb ik geniaal hard om dubbel gelegen
Welkom!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Maisnon het volgende:
Zwabber ik kom je de Creatiefste User Award brengenje hebt me verslagen dus ik moet de wisselbeker van vorig jaar doorgeven
Blijft ie in ieder geval in de Industrieel Ontwerp kringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |