WHAHAHAHAHAHAHAH WIJ DAGTEN HETZELFDE!!111 XDXDXDquote:
Ook dezelfde tijd gepost enzo ! Bijna engquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:36 schreef bularax het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAH WIJ DAGTEN HETZELFDE!!111 XDXDXD
HAHAHAHAHAH GENIAAAALL MANGHH!!!! XDDDDD EINZIENINZINZINZIN!!!!111111einz.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:36 schreef bularax het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAH WIJ DAGTEN HETZELFDE!!111 XDXDXD
Oke dat wel jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ook dezelfde tijd gepost enzo ! Bijna eng![]()
Ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet jij een betere te maken dan?!
daar krijg ik hoofdpijn vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:37 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kaaaaai gaaf!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:37 schreef Beach het volgende:
Maar ik roep al heel lang dat ik een andere UI wil, dat welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Luister niet naar de haterssss !
Dat ik dit nog mee mag maken. /pinkt traan wegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Hier, een sealtje. En dan ook gewoon hier SC'en he.
Het is je geluksdagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mee mag maken. /pinkt traan weg
Hij is echt lief he.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:39 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Vraag hier een aan: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #80quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar ik roep al heel lang dat ik een andere UI wil, dat wel
Ben alleen zo lui en zo
Zie de laatste post van dat topic!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vraag hier een aan: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #80
DAT BEN JIJquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zie de laatste post van dat topic!
EDIT: Hij doet het nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:41 schreef Beach het volgende:
onder deze streep geen slowchat
-----------------------------------------
hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
hahahaha streepbreaker
| |
------------------------| |---------------------------------
| |
\ /
\ /
Kookzequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:43 schreef Beach het volgende:
[..]
haha
maar ik ga koken doeidoei enzo
Doeidoeiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:43 schreef Beach het volgende:
[..]
haha
maar ik ga koken doeidoei enzo
Iddquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zonder ons was dit allemaal niet
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kijk naar de UI van Gridlok.
Deze, van men FoBo, mijn gezichtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
z0mg !Heb je daar nog meer van?
Heb je echt een snor, baard, sik?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Deze, van men FoBo, mijn gezicht
[ afbeelding ]
yuquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je echt een snor, baard, sik?
Het maakte mij aan het lachenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:52 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Voor sharr een UI en ik faal hier hard in
Ik doe dit dus nooit meer.
[ afbeelding ]
die had je altijd zonder die achtergrondquote:
haha ja, daarna keer trippy gemaaktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
die had je altijd zonder die achtergrond
Wel zieke shit al die trippy dingenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
haha ja, daarna keer trippy gemaakt
ik 14quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben over een 16 dagen jarig.
En hoe oud wordt je danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben over een 16 dagen jarig.
22quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaaf! Hoe oud word jij dan?
[..]
Dan word ik alweer 19 !z0mg zo oud!
Dankjewelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:58 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Beste UI die ik ooit heb gezien en dat is bloedserieus.
Kan niet wachten op mijn pensioen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Oke oke dan is mijn 19 best jong
nog even bikkelenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan niet wachten op mijn pensioen!
Hoezoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan niet wachten op mijn pensioen!
Niks zwaar ofzo, achter PC zitten creatief doen, probleem is dat ik liever thuis ben haha.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HoezoWat voor werk/opleiding doe je dan?
Dikzakquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niks zwaar ofzo, achter PC zitten creatief doen, probleem is dat ik liever thuis ben haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wheheheheequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:01 schreef aight1 het volgende:
Pensioen lijkt me sowieso awesome
behalve dat je dan oud bent
haha ja, hele dag beetje ergens hangen, haten op mensen en die kunnen toch niks terug doen want dat doe je gewoon niet en je accepteert dat fossielen chaggie zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:01 schreef aight1 het volgende:
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, Burgerking is gewoon te lekker
wat een leventjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
haha ja, hele dag beetje ergens hangen, haten op mensen en die kunnen toch niks terug doen want dat doe je gewoon niet en je accepteert dat fossielen chaggie zijn.
jaloeeeezieeeeeeequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:03 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
ehhhh meisjes en jongens ik ga lekker eten.
Volgens mij chinees ofzo
Doeiii ,Doeiii![]()
Lekker, eetmsakelijkk !quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:03 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
ehhhh meisjes en jongens ik ga lekker eten.
Volgens mij chinees ofzo
Doeiii ,Doeiii![]()
Ik kan niet wachten tot ik oud ben. Dan ga ik tegen random mensen op straat verhalen vertellen die nergens op slaan en altijd 2 haltes nadat ik uit had moeten stappen de buschauffeur vragen of hij me er alsnog naartoe wil brengen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:01 schreef aight1 het volgende:
Loop naar koelkast pak eten?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereeeen gaat nu eten !![]()
Ik heb de hele dag nog niks gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik oud ben. Dan ga ik tegen random mensen op straat verhalen vertellen die nergens op slaan en altijd 2 haltes nadat ik uit had moeten stappen de buschauffeur vragen of hij me er alsnog naartoe wil brengen.
We hebben niks lekkers in huisquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:05 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Me zusje is de bami vergeten___!!
Omg, bami > nasi.. maar nasi is ook te eten jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eetsmakelijk!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik oud ben. Dan ga ik tegen random mensen op straat verhalen vertellen die nergens op slaan en altijd 2 haltes nadat ik uit had moeten stappen de buschauffeur vragen of hij me er alsnog naartoe wil brengen.
ik juist zo'n klein gaykeffertjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als ik later oud ben, neem ik zo'n grote hond.
Is goed, ik als oude vrouw zo'n grote hond en jij als oud mannetje een klein gaykeffertjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik juist zo'n klein gaykeffertje
gewoon om te kutten
Hehehe dankjewel ofzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
Haha nou oke gefeliciflapstaard nog eventjes koekeloeren naar je ui
Heyyyquote:
Hoiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe dankjewel ofzo
[..]
Heyyy
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:52 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Voor sharr een UI en ik faal hier hard in
Ik doe dit dus nooit meer.
[ afbeelding ]
Oeh, ben je misselijk dan? Want da's niet veelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een mandarijn gepakt
Ohhhh whehehehequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, uiteraard! Maar ik bedoelde de knapste geloof ik![]()
Beetje, ik heb gisteren oliebollen gebakken, maar die geur tijdens het friturenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Oeh, ben je misselijk dan? Want da's niet veel
Maak eens een fotoboek.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje, ik heb gisteren oliebollen gebakken, maar die geur tijdens het frituren
Hahahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:19 schreef sharr het volgende:
Ik was m'n telefoon kwijt, sta ik met m'n telefoon in m'n hand te proberen m'n telefoon te bellen. Ik heb slaap tekort, denk ik
Dat maakt een user interessanter.quote:
Ja, dan voel je je zo slim hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HahahaDat had ik gisteren toevallig met mn bril, ik had hem op mn hoofd gezet en maar zoeken naar die bril
Ik ben al interessant volgens velenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat maakt een user interessanter.
Zekersquote:
Wat, waarom op tv?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:23 schreef sharr het volgende:
Mijn moeder wil niet kijken of ik eventueel op de tv kom vanavond of geknipt ben..Nog een dag langer in spanning.
En nu ga ik even roken, omdat ik slecht ben
Ik ben zeventieneneenhalfquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat, waarom op tv?En hoe oud ben je dat je rookt? Ga eens gauw stoppen!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben zeventieneneenhalfEn rook sinds m'n.. 14e of 15e
En ja, ik moet stoppen. Ooit.
Máár ik was ergens gefilmd voor de VPRO (lekker dik) mijn mening (uitgebreid) over dikke mensen dus, in een cafe, na enkele drankjes, en nu ben ik dus benieuwd of ik op tv kom of niet. En dansend met een dikke jongen, in een kerstmanpak.
Dusssss ik wilde kijken maar mama staat het niet toe, en om nou lonely op m'n kamer te gaan zitten heb ik geen zin in
OKE ! Ik had je jonger geschatquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben zeventieneneenhalfEn rook sinds m'n.. 14e of 15e
En ja, ik moet stoppen. Ooit.
Máár ik was ergens gefilmd voor de VPRO (lekker dik) mijn mening (uitgebreid) over dikke mensen dus, in een cafe, na enkele drankjes, en nu ben ik dus benieuwd of ik op tv kom of niet. En dansend met een dikke jongen, in een kerstmanpak.
Dusssss ik wilde kijken maar mama staat het niet toe, en om nou lonely op m'n kamer te gaan zitten heb ik geen zin in
Oke hoiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:28 schreef Gridlok het volgende:
Geen inspiratie... even snaak draaien voor de inspiratie
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:28 schreef Gridlok het volgende:
Geen inspiratie... even snaak draaien voor de inspiratie
Hoe jong dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OKE ! Ik had je jonger geschat
Jawel XDDDquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Ah, okeKan ik nog mee leven, denk ik.
Oh ik was eten, ik lees wel terugquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja mang, hebben we het net over gehad toch
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]GelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
XDquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
geluk mee dat het geen grote_aap_yorrit was, he_he_he..
Inderdaad, inderdaaaadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
geluk mee dat het geen grote_aap_yorrit was, he_he_he..
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:49 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
XDSnap je um egg nie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welk ekskuus?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:50 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een excuus klaar staan.
Ja weet ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neehoor schatje weees maar niet bangIk ben ook liev
niet waarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neehoor schatje weees maar niet bangIk ben ook liev
WUT WAAR ZIJN ZN POOTJES DANquote:
Omg teveel, ik moet er van huilenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:52 schreef _Fonz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Was niet mijn bedoelingquote:
Ik dacht dat jij alleen FoBo's deed spammen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:52 schreef _Fonz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WUT WAAR ZIJN ZN POOTJES DAN
[..]
Omg teveel, ik moet er van huilen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Linker (wit) pootje op dr linker beentje en rechter pootje op de rechterkant van haar rug.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WUT WAAR ZIJN ZN POOTJES DAN
DOUCHSEZquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
Ik ga douchen want ik krijg het koud van al die UI's
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:54 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Was niet mijn bedoeling
WHEHEHEHEHEHEEHE DIE IN DIE SPOILURUURURRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BOHHH MIJ BEETJE LEKKER MAKEN HEquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:55 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Super Mario![]()
![]()
Ik ga mijn Super Nintendo weer aansluiten![]()
![]()
![]()
![]()
IK MIS MN SNESSSS
Hoiquote:
Engquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:55 schreef Afketser het volgende:
[..]
Linker (wit) pootje op dr linker beentje en rechter pootje op de rechterkant van haar rug.
Juh, maar ik moet mijn doelgroep aanspreken weet je. Mijn achterban vergroten. Want vrouwen hebben niet zo een hoge iq en snappen geen reet van FoBo. Voor de vrouwen .. 20 cm is als je mijn broek uit trekt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen FoBo's deed spammen.
Doe eens niet zo laag over vrouwen, je kan niet zonder hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:57 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Juh, maar ik moet mijn doelgroep aanspreken weet je. Mijn achterban vergroten. Want vrouwen hebben niet zo een hoge iq en snappen geen reet van FoBo. Voor de vrouwen .. 20 cm is als je mijn broek uit trekt.
ps: voor de vrouwen die hem niet snappen. Kijk de oudejaarsconference van Guido.
Haha laat maar ik zie het al, fobo van klinkerbotsing is op slot, och jonges tochquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:57 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Juh, maar ik moet mijn doelgroep aanspreken weet je. Mijn achterban vergroten. Want vrouwen hebben niet zo een hoge iq en snappen geen reet van FoBo. Voor de vrouwen .. 20 cm is als je mijn broek uit trekt.
ps: voor de vrouwen die hem niet snappen. Kijk de oudejaarsconference van Guido.
Is het je eigen kat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:57 schreef Afketser het volgende:
[..]
Standaard houding tijdens het likken.
Ik heb niet eens een foboquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha laat maar ik zie het al, fobo van klinkerbotsing is op slot, och jonges toch
Daarom. Je weet ook niet hoe je ze moet bekijken toch?!quote:
Weet ik wel, maar ik bekijk ze nooitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:59 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Daarom. Je weet ook niet hoe je ze moet bekijken toch?!
Awwwwquote:
Awwwwww, zo cute ik word er helemaal zielig vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:00 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Een lief konijntje voor dit topic![]()
[ afbeelding ]
Valt me weer mee.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik bekijk ze nooit![]()
Is dat jouw kindjeee aawww zo schattiiiiiigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:59 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Daarom. Je weet ook niet hoe je ze moet bekijken toch?!
Is dat jouw konijn?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:00 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Een lief konijntje voor dit topic![]()
[ afbeelding ]
een[b] chickie? Welnee ....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:01 schreef Gridlok het volgende:
En Fonz, heb je al een chickie gehosselt?
Oh Mooi! Heeft de kleine ook meteen een nieuwe moederquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:03 schreef _Fonz het volgende:
[..]
[b]een[b] chickie? Welnee ....
10-tallen
[..]
Dat is mijn zoontje, klopt!![]()
quote:
Nee man, ze is zelf nog een kind. Denk ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh Mooi! Heeft de kleine ook meteen een nieuwe moeder
Is dat jouw konijn?quote:
Heeft hij dan geen moeder nu?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh Mooi! Heeft de kleine ook meteen een nieuwe moeder
Lijkt me niet, anders hosselt fonz er niet op los, toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dat jouw konijn?
[..]
Heeft hij dan geen moeder nu?
Ik weet het niet, ik ken hem nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lijkt me niet, anders hosselt fonz er niet op los, toch?
Ik zeg toch misschien ,stop er is meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:06 schreef Afketser het volgende:
[..]
Nee we bedoelen of die van jou is?
het is een echte player! hij played zo het broekje van je benen af, pas maar op voor die gladde man!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ken hem niet
ENGquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
het is een echte player! hij played zo het broekje van je benen af, pas maar op voor die gladde man!
ZOVEEL HARTJES KAN IK NIET AAN HOORquote:
Ik wil duidelijkheid!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:07 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Ik zeg toch misschien ,stop er is mee
Meningen van anderen die je niet kennen en anderen neer proberen te halen ter verbetering van henzelf zijn ook eng.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ENG
[..]
ZOVEEL HARTJES KAN IK NIET AAN HOOR![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:09 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Meningen van anderen die je niet kennen en anderen neer proberen te halen ter verbetering van henzelf zijn ook eng.
hier een kusje
meen je dat nou echt wat je net poste?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:09 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Meningen van anderen die je niet kennen en anderen neer proberen te halen ter verbetering van henzelf zijn ook eng.
hier een kusje
Ik snap het niet maar oke, kusje terugquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:09 schreef _Fonz het volgende:
[..]
hier een kusje
Sorry ik bedoelde hypocrietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
meen je dat nou echt wat je net poste?lekker ironisch ben je dan.
Omdat hij je owntquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:10 schreef Proletariaat het volgende:
waarom doet mijn quote knop het bijna nooit
Nee, ook namens Klinkerbotsing!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:10 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Misschien is tog duidelijk genoeg of niet
Serieus? Was wel heel lief topicquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DAT ENE TOPIQUE IS OOK NOG OPEN !!!![]()
![]()
![]()
Gridlok snapt het wel. En dat jij het niet snapt is logisch, je bent een vrouw.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap het niet maar oke, kusje terug
Uhu, maar deze is ook lievvv tochquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:11 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Serieus? Was wel hel lief topic
Een vrouwquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:11 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Gridlok snapt het wel. En dat jij het niet snapt is logisch, je bent een vrouw.
Ja hoi. Lekkerquote:
Ik ben sinds 1-1-2011 gestopt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef Gridlok het volgende:
Nou kinders nog veel plezier, even peukje rauchen.
quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhu, maar deze is ook lievvv toch![]()
IS SLECHT VOOR JE.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef Gridlok het volgende:
Nou kinders nog veel plezier, even peukje rauchen.
HARTJEUSHZquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Ja.
HontjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet, ik ken hem niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Let niet op Fonz_ hij bedoelt het volgens mij wel goed hoor.
maar ik zei toch misschien da's toch duidelijk ..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:11 schreef Afketser het volgende:
[..]
Nee, ook namens Klinkerbotsing!!!
Ik hoop 't maarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Let niet op Fonz_ hij bedoelt het volgens mij wel goed hoor.
Vin ik nie leukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:14 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Kontje![]()
![]()
![]()
![]()
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:TruheTKroW59BM:http://pix.4gifs.com/gall(...)4.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:14 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Kontje![]()
![]()
![]()
![]()
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:TruheTKroW59BM:http://pix.4gifs.com/gall(...)4.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:15 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Grote_Aap_Ernst anders welquote:
Laat hem dat maar eens bewijzenquote:
Nee, ik weet het nog steeds nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:14 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
maar ik zei toch misschien da's toch duidelijk ..
Omdat die kont mij niet zo boeitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:17 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Waarom vind jij het niet leuk ?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:20 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Die konijn is misschien van mij en ik ben misschien een man . +O+OSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aai over jouw bol. Komt wel goed schatje
Die konijn is misschien van mij en ik ben misschien een man .+O whehehehe !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij geen man?![]()
Die konijn is misschien van mij en ik ben misschien een man .Maar wat doe jij als man zijnde met een konijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zullen het nooit weten..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:20 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ik hoop hetMaar ik ben nog steeds erg benieuwd hoor.
Heb?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:21 schreef trolololo het volgende:
Ik heb meer in in een foto van Klinkerbotsing zelf
Die konijn is misschien van mij en ik ben misschien een man .Het is volgens mij dat konijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
Misschien in 2012?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten..
Het is volgens mij wilde ...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wou net hetzelfde gaan melden
WHEHEHEHEquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WHEHEHEHEKLOPT IK WILDE JE TESTEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |