Je bent al aandachtsgeil genoeg.quote:
Dat moeten dan deze 3 mensen zijn heh:quote:Op zondag 2 januari 2011 19:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Trading places, iemand met een permban terug maar daar gaan wel drie accounts op IP voor door de shredder.
Lijkt me een goede deal.
op emesen is ie misschien wel aardig, maar op fok, echt, ga met hem in 1 topic zitten als buitenstaander en dan krijg je gelijk een hekel aan hem.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Deepbluesea. het volgende:
warom iedereen een hekel aan AP heeft snap ik niet .... ik heb zijn msn en ja ik vind hem wel aardig...maar hij staat op heel veel plekken op nummer een maar dan in een negatief daglicht
Het is allemaal relatief. Hij kan dan wel irritantste user zijn, als hij nog steeds helemaal niet irrtitant is, is dat een compliment voor de overige FOK!kers.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Deepbluesea. het volgende:
warom iedereen een hekel aan AP heeft snap ik niet .... ik heb zijn msn en ja ik vind hem wel aardig...maar hij staat op heel veel plekken op nummer een maar dan in een negatief daglicht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |