quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Giel een enkeltje heeft genomen.
Welke?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:48 schreef CindieY het volgende:
Hop, pizza besteldEn nu maar wachten.
Four Cheese van Domino'squote:
Jammiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:48 schreef CindieY het volgende:
Hop, pizza besteldEn nu maar wachten.
Dankje en badderse!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jammie, ga ik straks ook doen, maar ga eerst lekker in bad liggen
.
Smakelijk alvast.
Dat laatste heb ik nu ook, en een tomatensoepje erbijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Four Cheese van Domino'sEn een stokbroodje met kruidenboter erbij.
Ik had eigenlijk zelf stokbrood met kruidenboter moeten halen, bedenk ik me nu, altijd goed snackfood om in te huis hebben namelijk. Maar vergetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nu ook, en een tomatensoepje erbij
Ach, jij kan tenminste pizza bestellen, in Nieuwleusen zit dat nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk zelf stokbrood met kruidenboter moeten halen, bedenk ik me nu, altijd goed snackfood om in te huis hebben namelijk. Maar vergeten
Caro op 1
Ik kan van alles bestellen, altijd makkelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, jij kan tenminste pizza bestellen, in Nieuwleusen zit dat niet
Hier zijn meerdere zaken, maar helaas geen domino's of new york pizzaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, jij kan tenminste pizza bestellen, in Nieuwleusen zit dat niet
New York Pizza is ook helemaal niet zo denderend. Eigenlijk kun je 't beste gewoon de lokale pizzeria's hebben, maar dat gaat al helemaal lang duren vandaag.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier zijn meerdere zaken, maar helaas geen domino's of new york pizza.
Mwah new york gaat wel vind ik, domino's is beter. De lokale pizzeria hier bezorgd tegenwoordig niet meer, nu moet je dus bestellen bij een shoarma boer. Gelukkig is er een goede shoarmazaak met goede pizza's die wel bezorgd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
New York Pizza is ook helemaal niet zo denderend. Eigenlijk kun je 't beste gewoon de lokale pizzeria's hebben, maar dat gaat al helemaal lang duren vandaag.
Wat ben ik toch blij dat ik in een fatsoenlijke stad woonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah new york gaat wel vind ik, domino's is beter. De lokale pizzeria hier bezorgd tegenwoordig niet meer, nu moet je dus bestellen bij een shoarma boer. Gelukkig is er een goede shoarmazaak met goede pizza's die wel bezorgd.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij dat ik in een fatsoenlijke stad woon
LOL, maar heeft Arcee toegang tot de database ofzoquote:
Er zit wel een shoarmatent, maar geen idee of die vandaag open is. En er zijn tig cafetarias en Chinezen, maar daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan van alles bestellen, altijd makkelijkalhoewel pizza in de oven tig keer goedkoper is, maar ik heb dan weer geen oven
Zit er in Nieuwleusen helemaal niks dan, waar je kunt bestellen? Zelfs 't dorp waar ik oorspronkelijk vandaan kom heeft een pizzeria
Nja, jij hebt ook nog ouders die voor je kunnen kokenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zit wel een shoarmatent, maar geen idee of die vandaag open is. En er zijn tig cafetarias en Chinezen, maar daar heb ik geen zin in.
Denk het wel ja, hij doet ook alle stats enzovoort.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
LOL, maar heeft Arcee toegang tot de database ofzo
Das waar ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nja, jij hebt ook nog ouders die voor je kunnen koken
er is weinig leven in dit topicquote:
Och, mensen zullen wel verplichtingen enzo hebben. Ik ga me ook eens een tijdje van dit topic verwijderen, pizza is binnen en ik ga even film kijkenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, mensen zullen wel verplichtingen enzo hebben. Ik ga me ook eens een tijdje van dit topic verwijderen, pizza is binnen en ik ga even film kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |