Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Happy New Year and sweet dreams Barquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:47 schreef Barretje80 het volgende:
gelukkig nieuwjaar lieve KSC-ers!!
hier gaat het vuurwerk gestaag door.. maar ik ga zo wel een poging wagen om te gaan slapen..
tot vanochtend!

Ik ga ook een slaappoging doen, ben doodmoequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:47 schreef Barretje80 het volgende:
hier gaat het vuurwerk gestaag door.. maar ik ga zo wel een poging wagen om te gaan slapen..
tot vanochtend!

Welterustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:47 schreef Barretje80 het volgende:
tot vanochtend!

Welterustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ga ook een slaappoging doen, ben doodmoe

Dat het een FANTASTISCH jaar gaat wordenquote:

Gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:47 schreef Barretje80 het volgende:
tot vanochtend!

Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat het een FANTASTISCH jaar gaat worden![]()

Afvallen.quote:

jij ook barretjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:47 schreef Barretje80 het volgende:
tot vanochtend!

dat klinkt geweldig liefiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afvallen.
Meer seks.
Meer uitgaan.
Meer drank.
Meer andere rotzooi, waar ik jong voor ben en dus gewoon eens moet proberen.

Donequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is bijgewerktnou moet die alleen nog in de OP worden gezet

met de meeste kan ik je wel helpenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afvallen.
Meer seks.
Meer uitgaan.
Meer drank.
Meer andere rotzooi, waar ik jong voor ben en dus gewoon eens moet proberen.

Handig.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met de meeste kan ik je wel helpen

happy nieuwjaar BXquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ga ook een slaappoging doen, ben doodmoe

Welterustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:55 schreef Ferb het volgende:
Maareh mensen.
Ik ga nu slapen![]()
Heb sowieso last van mijn lies![]()
En mijn linker been doet het niet meer...
Lekker uitrusten op bed.
Trusten allen![]()

Tot later misschien GFquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou weer terug naar het feestgedruis

trusten ferbquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:55 schreef Ferb het volgende:
Maareh mensen.
Ik ga nu slapen![]()
Heb sowieso last van mijn lies![]()
En mijn linker been doet het niet meer...
Lekker uitrusten op bed.
Trusten allen![]()

quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou weer terug naar het feestgedruis

Welterusten DMquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:57 schreef DaMart het volgende:
Nu de rust buiten is wedergekeerd, en ook de houseparty elders in de flat voorbij lijkt te zijn, vind ik het een mooi moment om mijn bed op te zoeken.
Welterusten![]()
.

om een uur of 8 zal ik wel weer tijd hebbenquote:

Slaap lekker Mart en Ferbquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:57 schreef DaMart het volgende:
Nu de rust buiten is wedergekeerd, en ook de houseparty elders in de flat voorbij lijkt te zijn, vind ik het een mooi moment om mijn bed op te zoeken.
Welterusten![]()
.

Dan lig ik te slapen. Spreek je in de loop van de dag wel weer danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om een uur of 8 zal ik wel weer tijd hebben

truste Martquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:57 schreef DaMart het volgende:
Welterusten![]()
.

dan lig ik te slapenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan lig ik te slapen. Spreek je in de loop van de dag wel weer dan![]()

Oh, ik de laatste tijd weer wel. Maar puur als ik uit ben of bij vrienden ben. Heel soms maar als ik alleen ben.quote:

om een uur of 10 kruip ik met een beetje mazzel me bed inquote:

Naughty girlquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik de laatste tijd weer wel. Maar puur als ik uit ben of bij vrienden ben. Heel soms maar als ik alleen ben.

Dan verwacht ik je in de avond wel weerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om een uur of 10 kruip ik met een beetje mazzel me bed in![]()
dus wat denk jezelf

als ik puf heb welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan verwacht ik je in de avond wel weer

Dat is helemaal foutquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:01 schreef Koen66 het volgende:
roken
maar een lekkere joint zou ik nu wel trek in hebben

We merken het vanzelf wel. Rust eerst maar lekker uit hoorquote:

Dat pik je toch nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:02 schreef Symphonic het volgende:
Als ik er zo niet meer ben werkt wifi niet op zolder

Ich weis es niegtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:03 schreef OA het volgende:
Hoe tijdelijk zijn die kleurtjes eigenlijk?

Ik nauwelijks volgens mijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig allebei hier vanavond gesprokjen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |