Ik blijf niet snappen hoe jij dat voor elkaar krijgt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:32 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Hijs niet kapot, De trommel is krom en de de as van de trommel is busted.
AKA: Ka-pot.
jij repareert nog een BX van dezelfde leeftijd, bijna net zo kansloosquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik blijf niet snappen hoe jij dat voor elkaar krijgt.
Nee, wat ik repareer gaat niet meer stuk (normale slijtage uitgezonderd). Wasmachinemann repareert het niet maar helpt het (in mijn ogen) nog erger naar de kloten dan het al was.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:46 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
jij repareert nog een BX van dezelfde leeftijd, bijna net zo kansloos
Je bent fucking bang nu.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Durf je nu nog zo stoer te doen nu ik mod ben?
Boeit niet, ik was onderzoek aan het doen naar verzekeringen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:50 schreef HeetBoven het volgende:
is het oud & nieuw, zit je op FOK over een ouwe pleuris wasmachine te discussiėrenvolg het soms niet helemaal meer eigenlijk
hoe ben jij MOD geworden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Boeit niet, ik was onderzoek aan het doen naar verzekeringen.
Anne pijpen.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 09:38 schreef pussywillow het volgende:
Mijn schoonouders hebben nog zo'n ding, een werkende. Voor 250 euro mag je 'm vast wel hebben
Zip/rar?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |