Dit was een klacht uit 2010, Was net te laat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:12 schreef mstx het volgende:
Een wasje draaien op 1 januari tussen 0:00 en 1:00
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:14 schreef Studiotje het volgende:
Vaarwel wasmachine, u heeft veel remsporen uit de onderbroeken van onbekende nederlanders mogen klotsen.
Als je goed doordrukt zit er ook een remspoor in.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:14 schreef Wasmachinemann het volgende:
Die machine was alleen voor werkkleding
Nope, electronica en de motor waren kapot.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:15 schreef HeetBoven het volgende:
23 jaar probleemloos gedraaid en dan nog als een brak ding aanmerken?
na 23 jaar is dat niet zo heeeel gek. Hij heeft het nog knap lang gedaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:16 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Nope, electronica en de motor waren kapot.
En daarom gaan de trommel en de as kapotquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:16 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Nope, electronica en de motor waren kapot.
Miele nu zuigt,plastic buitentrommels in de VSquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
na 23 jaar is dat niet zo heel gek. Hij heeft het nog knap lang gedaan
Miele
Verkeerd uit elkaar gehaald,gevolg: trommel en gewicht kapot.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
En daarom gaan de trommel en de as kapotSerieus: wat heb je met dat ding uitgevoerd ?
Heb je het met een snijbrander uit elkaar gehaald ofzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:20 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Verkeerd uit elkaar gehaald,gevolg: trommel en gewicht kapot.
Oftewel: Gebruik geen hamer om de lagerkruis vast te zetten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:20 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Verkeerd uit elkaar gehaald,gevolg: trommel en gewicht kapot.
Zoiets heb ik niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je het met een snijbrander uit elkaar gehaald ofzo
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:21 schreef Studiotje het volgende:
Vraagje he, Wasmachineman..
Ruk jij op gestripte wasmachines?
Miele w400 serie zeker?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:22 schreef Maraca het volgende:
Pff.. de wasmachine van mijn vader is bijna 30 jaar oud en draait nog als een tierelier.
Het was geen Miele dacht ik maar een AEGquote:
Foto van dat lagerkruis ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:21 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Oftewel: Gebruik geen hamer om de lagerkruis vast te zetten.
Hoe is dat eigenlijk gebeurdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Durf je nu nog zo stoer te doen nu ik mod ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik vroeg het mij af.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:22 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat is dat voor een debiele vraag o.O
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |