Da's mooi kut dan, bij een yank zit die zooi lekker oldskool met klikkers en in een railtjequote:Op maandag 3 januari 2011 16:56 schreef daNpy het volgende:
Jup bij veel auto's wel.
Niet dat je ze dan niet loskrijgt, zo sterk is de kit niet. Maar je zal toch wel ff bezig zijn met het schoonmaken van die zooi voor je nieuwe kan plakken.
Ehm, ik weet de straatnaam niet uit mijn hoofd, het is onderaan een dijkje en het is een uitbreiding van een wijkje wat vol staat met redelijk nieuwe huizen. Ter hoogte van de bouw zit een PATATzaakie waar de boerenPATAT ernstig lekker smaaktequote:Op maandag 3 januari 2011 17:01 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Waar moet je in Giesbeek aan de gang met de kraan dan? Giesbeek is 6 minuten rijden vanaf hier
What is the difference ? En wat bedoel je precies met 'je bent nu daar'??quote:
Dáár waar ze patat zeggen. Als je hier bent, is het friet.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
What is the difference ? En wat bedoel je precies met 'je bent nu daar'??
Ik zit 50 meter bij mijn huis vandaan
Ik stelde een keer dezelfde soort vraag aan een user van hierquote:Op maandag 3 januari 2011 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)Home%20Page&cmid=WEH
is t wat?
in before aceren wehkamp
En nog sneller: een SSD-schijfjequote:Op maandag 3 januari 2011 18:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik stelde een keer dezelfde soort vraag aan een user van hier->
"Als je een laptop koopt moet je MINSTENS 4GB werkgeheugen aan boord hebben en een 64 bit windows 7 besturingssysteem. Let verder op harde schijf snelheden. meestal hebben ze een 5400 toeren disk en die met een 7200 toeren disk zijn veel sneller. "
Ow oke. Dan weet ik het niet. Ik heb er geen verstand van.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ja maar ik ben niet zo veeleisend dat ik een nerdlaptop hoef he? beetje interweppen voor tv en op vakantie wat fotootjes uploaden, thats itpc blijft gewoon mijn 'werkpaard'
al gekeken waar Giesbeek ligt ?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Dáár waar ze patat zeggen. Als je hier bent, is het friet.
Ja? Dat wist ik al. Zeggen ze daar ook al patat?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
al gekeken waar Giesbeek ligt ?
Ik ga eens ff achter de PS3, er staat hier een Ferrari (quote:Op maandag 3 januari 2011 18:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
al gekeken waar Giesbeek ligt ?
neenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja? Dat wist ik al. Zeggen ze daar ook al patat?
Geen idee. Ik gebruik alleen de pricewatch daaro.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik krijg dan weer jeuk van tweakers. een beetje OUD mensen, maar van mensen met een tweaker account kun je er vrij zeker van zijn dat het zich niet voortplantmaar ik kan me voorstellen dat er topics zijn voor zelfgebreide laptopmutsjes op tweakers
Thrustmaster zeker? Brrr.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga eens ff achter de PS3, er staat hier een Ferrari () stuursetje bij o_g vandaan en die gaan we ff inwijden
Ik hoor net van yes, wat is daar mis mee?quote:
Ik ben meer van logitech (daarvan weet ik zeker dat je geen last hebt van vertragingen ed..)quote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoor net van yes, wat is daar mis mee?
neh, dat is zo'n ding wat op de tafel moet; deze heeft een mooie steun waar de pedalen meteen op zittenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben meer van logitech (daarvan weet ik zeker dat je geen last hebt van vertragingen ed..)
Ik neem ook aan dat je GT gaat spelen?
Dan beter dit: http://www.logitech.com/nl-be/gaming/wheels/devices/4172.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |