U ook, menschquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:49 schreef Krambo het volgende:
Hallo beste menschen van het 3FM topic![]()
Gelukkig Nieuwjaar allen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan kan je toch makkelijk 12 jarige meisjes dronken voeren met Jip-en-Janneke champagne?
Ik wist nooit dat statiegeld pas bij de kassa bij het bedrag van een fles frisdrank erbij komtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toch wel tussen het discountmerk en Coca Cola he?
cola is colaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toch wel tussen het discountmerk en Coca Cola he?
Bier is bier, brood is brood, vis is vis, radiostation is radiostation, jij luistert ook geen 538quote:
Ja maar het verschil niet proeven tussen discount en Coca Colaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die op hun pikkie getrapt zijn als hun favo merk wordt vergeleken met iets wat in hun ogen slecht is...
klopt, maar ik ben ook geen colakenner. Zet een willekeurig iemand voor een kunstwerk van picasso en van Rembrandt, hij zal zeggen, kunst is kunst.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bier is bier, brood is brood, vis is vis, radiostation is radiostation, jij luistert ook geen 538
Ik zeg, kunst is relatief.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klopt, maar ik ben ook geen colakenner. Zet een willekeurig iemand voor een kunstwerk van picasso en van Rembrandt, hij zal zeggen, kunst is kunst.
Op de mijne wel, iedereen is uit.quote:
Joehoee jonguns hier ben ik Briggyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:08 schreef naatje_1 het volgende:
Briggy, nog in het land der levenden?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Joehoee jonguns hier ben ik Briggy
Ik niet ehhh, ik stond op plaats 22 gister.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:24 schreef naatje_1 het volgende:
Tyfus, wat zijn we weer aan het postcountgeilen dago
dan zijn we toch nog wel aan het postcountgeilenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik niet ehhh, ik stond op plaats 22 gister.
Nahh, ik sta helemaal op plaats 483 in de top500 dus denk t niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan zijn we toch nog wel aan het postcountgeilen
maar we zijn wel bezig met postcountquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nahh, ik sta helemaal op plaats 483 in de top500 dus denk t niet.
Useless man.quote:
#400 present.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nahh, ik sta helemaal op plaats 483 in de top500 dus denk t niet.
#482 inmiddelsquote:
oh god heb ik weer iets opgegooidquote:
Ja, maar das helemaal niet erg. Is net zoiets als dat iedereen "tot zo!" roept in dit topic als Dago zegt weg te gaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
oh god heb ik weer iets opgegooid
Ik zou d'r wel doenquote:
wat een boeiende verteller en ze spreekt ook alles in 1 keer inquote:
Tof dat ze het zo duidelijk kan verwoorden. Kost moeite (cam aan-cam uit), maar ze doet het toch maar even!!quote:
Maar ik ben altijd te eerlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof dat ze het zo duidelijk kan verwoorden. Kost moeite (cam aan-cam uit), maar ze doet het toch maar even!!![]()
En autisme en eerlijkheid
Nuance is af en toe ver te zoeken, maar als je een eerlijk antwoord wil ergens over, kun je het best aan iemand met autisme vragen.quote:
pdd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nuance is af en toe ver te zoeken, maar als je een eerlijk antwoord wil ergens over, kun je het best aan iemand met autisme vragen.
Heb je autisme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |