quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik werk al een jaar of 7 in de hulpverlening, alleen met ASS
En ASS als in autisme spectrum stoornis, niet m'n kont![]()
FF voor alle duidelijkheid![]()
Zo autistisch ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik werk al een jaar of 7 in de hulpverlening, alleen met ASS
En ASS als in autisme spectrum stoornis, niet m'n kont![]()
FF voor alle duidelijkheid![]()
Tja... Je kunt in dit topic niet duidelijk genoeg zijn!quote:
PDD-NOS headlines dan.quote:
Jij weet wat de afkorting betekent, de meeste mensen hebben eerder een vergelijking met een bilpartijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo autistisch ben ik nou ook weer niet
Ja, ook. Mijn collega's en ik begeleiden mensen met alle aan ASS-verwante stoornissen, ook ADHD, Asperger en MCDDquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:57 schreef naatje_1 het volgende:
heb je dan ervaring met NLD mensenook een vorm van autisme wat ik heb.
Ah, ok, NLD is niet zo vaak voorkomend volgens mij...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ook. Mijn collega's en ik begeleiden mensen met alle aan ASS-verwante stoornissen, ook ADHD, Asperger en MCDD
Ik kom het steeds vaker tegen, er wordt de afgelopen jaren steeds meer en beter gediagnosticeerdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, ok, NLD is niet zo vaak voorkomend volgens mij...
je kan het proberenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:03 schreef 3rdRock het volgende:
filmpje gekeken en nu ben ik present voor de oliebollenshow.
dank voor de tips voor een tag, maar eem womanizer ben ik niet. hooguit een womanizer met eenerachter.
en ik wil Briggy, ja, maar dat hoeft niet iedereen te weten....
maar t kan geloof ik al niet meer?
poging gewaagdquote:
he dagoduck! moet jij niet slapen?quote:
Heb ik al 134 keer gedaan vandaafquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he dagoduck! moet jij niet slapen?
yup, zo'n 606 geloof ik.....ga zo ff kijken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ik al 134 keer gedaan vandaaf
En heb je je 600 films nog gehaald afgelopen jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |