geloof dat dit die poppies ofzo zijn.. die fransen... na na na na nananaquote:
Frans Bauer, dat kan je horen aan de nanananana... o nee, die zingt lalalalalala. Geen idee verderquote:
Ach, dat wordt niks. Gitaarmuziek heeft toch geen toekomst!quote:
Zweep eroverquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:18 schreef FritsFlits het volgende:
Geen idee, maar volgens mij had ik op Brabant gestemd. Maar even voor de goede orde, ik vind het veel te hoog staan...
Ik roteer tussen radiostations, ik zal het niet merken dat dat nummer ook heetgedraaid zal worden...quote:
owwwwwwwwwww zijn dit die backstreetboys?quote:
Ik moest lachen en ik heb nog niet eens al iets gedronkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Frans Bauer, dat kan je horen aan de nanananana... o nee, die zingt lalalalalala. Geen idee verder
Familie komt uit Brabant en ik zal ook weer een keer terugkerenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zweep erover![]()
Serieus, hoe kun je er dan op stemmen, als het volgens jou niet eens tot de top 24 behoort?
Ja, er gaan geruchten dat die dood isquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwwwwwwwwww zijn dit die backstreetboys?
daar speelde robbie toch in?!?!?!
Nee joh, die zat toch in Boyzone Five?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwwwwwwwwww zijn dit die backstreetboys?
daar speelde robbie toch in?!?!?!
In 1962 had je het eerste muziekprogramma op TV. Gepresenteerd door Herman Stok. Moest een panel voor publiek uitmaken welke groep of welk nummer door zou breken.quote:
Was dat een band?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee joh, die zat toch in Boyzone Five?
Wie kreeg er niet mee aan de stok!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1962 had je het eerste muziekprogramma op TV. Gepresenteerd door Herman Stok. Moest een panel voor publiek uitmaken welke groep of welk nummer door zou breken.
Henk van Ulsen :
'Wat een geschreeuw, dit is niet normaal, tenenkrommend. En dan die haren. Dit is eenmalig. Horen we niks meer van.'
Had ie het over Love me do van The Beatles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |