inderdaad, open je ogen!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:20 schreef GVRuud het volgende:
[..]
Shell = Schelp = Schild, en dus voeren ze iets in hun schild?
"Open je ogen", "schaapjes", je vergeet nog "slaap lekker verder".quote:Op zondag 2 januari 2011 15:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik verspil ook geen tijd meer aan jou, schaapje
Zelfstandig denkertje ben jij zeg hé. Laaf jezelf anders nog eens met wat joetjoepjes joh.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik verspil ook geen tijd meer aan jou, schaapje
Eerste waar ik aan dacht. Als het allemaal zo 'geheim' en een 'samenzwering' is waarom verstoppen ze dan altijd wat in een logo?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:26 schreef Me_Wesley het volgende:
Trouwens, ook al zijn dat de tekens van de Illuminatie, en ze willen het geheim houden, waarom zouden ze dan in hemelsnaam die tekens in hun bedrijfslogo's verwerken_!
Ja, lach maar, met jequote:Op zondag 2 januari 2011 15:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan dacht. Als het allemaal zo 'geheim' en een 'samenzwering' is waarom verstoppen ze dan altijd wat in een logo?
Jaaa want dat is het enige waar ik naar kijk natuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:32 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zelfstandig denkertje ben jij zeg hé. Laaf jezelf anders nog eens met wat joetjoepjes joh.
Nee, je tikt ongetwijfeld ook helemaal zelfstandig zoektermen in google in natuurlijk, waarna je je helemaal zelfstandig laat informeren door doemprekers als A. Jones. Of niet dan, zelfstandig denkertje?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jaaa want dat is het enige waar ik naar kijk natuurlijk.
A. Jones? Nooit van gehoord.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nee, je tikt ongetwijfeld ook helemaal zelfstandig zoektermen in google in natuurlijk, waarna je je helemaal zelfstandig laat informeren door doemprekers als A. Jones. Of niet dan, zelfstandig denkertje?
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
A. Jones? Nooit van gehoord.
Hey, geen rationele vragen stellen aan irrationele complotdenkers, he.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan dacht. Als het allemaal zo 'geheim' en een 'samenzwering' is waarom verstoppen ze dan altijd wat in een logo?
Nee inderdaad, je moet wel het idee geven dat je 'iets meer' ziet dan de gemiddelde mens, maar je moet vervolgens niets met die kennis doen want anders loop je het risico dat je een idioot lijkt.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Stel niet zo'n domme vraag. Hou dit topic in je achterhoofd en je ogen gaan langzaam maar zeker open.
Pas alleen op dat je niet te ver doorslaat richting algehele conspiracydenkers. Da's funest.
Hoezo het idee geven, voor wie?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:48 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, je moet wel het idee geven dat je 'iets meer' ziet dan de gemiddelde mens,
Lees ff het topic door.quote:vervolgens niets met die kennis doen
Gezien de reacties: ja.quote:want anders loop je het risico dat je een idioot lijkt.
Waar lees je dat? Waar insinueer ik dat?quote:Je hebt de illuminati echt bij de ballen hoor ratelslangetje
Gast. Sterren, rondjes, driehoeken, piramides, pentagrammen. Dat soort dingen zijn allemaal basissymbolen in de tekenwereld.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jammer. Maar ookal spoel je 'm snel door dan nog moet het je niet ontgaan zijn dat bijna alle grote bedrijven het alziend oog in hun logo verwerkt hebben.
Steek je kop nog dieper in het zand
Held.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:20 schreef GVRuud het volgende:
[..]
Shell = Schelp = Schild, en dus voeren ze iets in hun schild?
He rot eens op met je scheldPM's.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:30 schreef Dude. het volgende:
[..]
Held.Ratelslangetje vies aluhoedje kom mij opzoeken in Breda, Mc Donalds ik sla de shit uit je en je verdient het voor de ontzettende bullshit die je hier verkondigd.
Is dat niet hartstikke leuk, als we met z'n allen in een kringetje zouden kunnen dansen?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef HyperViper het volgende:
De Illuminati bestaat vooral uit jezuïeten, rozenkruisers en vrijmetselaars, zij hebben het symbool op de dollar geplaatst. Dit is ook de reden dat machtige corporaties dit symbool gebruiken, zij staan onder controle van de geheime genootschappen en leggen de fundering voor de Nieuwe Wereld Orde. Het symbool is afkomstig uit Egypte en staat bekend als het Oog van Osiris, het staat voor universele eenwording.
Mits lekkere wijven.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:15 schreef Terecht het volgende:
[..]
Is dat niet hartstikke leuk, als we met z'n allen in een kringetje zouden kunnen dansen?
Uiteraard, ik zou direct al mijn principes opzij zetten en als een autistische bloedhond al kwijlend met open armen richting het Huis van Rothschild stormen. Living on the edge.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:22 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dus als de Illuminati kensergeile chicks zouden hosselen zou jij als eerste om de NWO roepen?
Primaat.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zou direct al mijn principes opzij zetten en als een autistische bloedhond al kwijlend met open armen richting het Huis van Rothschild stormen. Living on the edge.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |