De oppositieleider? excuse me echt, maar als dat de oppositie moet gaan leiden en dat het beste is wat de oppositie te brengen heeft dan haalt de coalitie + gedoog partijen zonder enig probleem 2/3 meerderheid bij welke verkiezingen dan ook. Gelukkig is hij niet de oppositie leider bij uitstek, dat was halsema en dat zal nu pechtold, roemer of sap worden en heeft de oppositie wel nog enige vorm van kwaliteit in huis. Maar Cohen valt daar niet onder.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Cohen juist de oppositieleider bij uitstek, altijd kalm, denkt na over wat ie zegt en zich niet verlagend tot het moddergooien van de rest.
Je denkt echt dat het poppetje zo bepalend is? Als Cohen het slecht doet gaan we wel naar GroenLinks, maar niet opeens naar VVD of PVV.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:36 schreef Harlon het volgende:
[..]
De oppositieleider? excuse me echt, maar als dat de oppositie moet gaan leiden en dat het beste is wat de oppositie te brengen heeft dan haalt de coalitie + gedoog partijen zonder enig probleem 2/3 meerderheid bij welke verkiezingen dan ook.
Jawel hoor, alleen Wilders had meer voorkeursstemmen dacht ik.quote:Gelukkig is hij niet de oppositie leider bij uitstek, dat was halsema en dat zal nu pechtold, roemer of sap worden en heeft de oppositie wel nog enige vorm van kwaliteit in huis. Maar Cohen valt daar niet onder.
Daar moet je een beetje doorheen kijken; zijn amygdala is gewoon een tikkeltje gezwollen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:50 schreef Tja..1986 het volgende:
Kan het niet worden voorkomen dat TS steeds van die onzintopics opent over de PvdA?
Het zijn altijd halve waarheden, zo niet gewoon complete leugens.
Nee, het was een goede.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef Clan het volgende:
Als burgemeester was hij al compleet mislukt en nu als partijleider ook al. Zelfs de enkele joden in Amsterdam bekritiseerden hem omdat hij niets aan anisemitisme deed.
Tuurlijk. Als wat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:32 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nog een half jaar en dan zit hij in het torentje.
Beter dan dat je lepra in je angstreguleringscentrum hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar moet je een beetje doorheen kijken; zijn amygdala is gewoon een tikkeltje gezwollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |