Groot gelijk!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef missbehavin het volgende:
En ik ga ook niet meer dweilen nu, met al die natte zooi die de hele avond naar binnen wordt gelopen.
Wel zwaaien als je langs mn huis komt hequote:
Lekker mag ik ook een glasjequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:
En ik maak een Sex on the Beach, wat op zoveel punten ironisch is.
Jammer. Moet ik ook nog doen. Schijnt toch wel het mooist te zijn (duh!)quote:
Waar is "hier"?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef rival het volgende:
I'm with you
Als ze hier toch eens wisten waar ik naar luister
Ergens tussen de noordkaap en kaapstad denk ikquote:
Welke? Waar?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel zwaaien als je langs mn huis komt he
With who?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef rival het volgende:
I'm with you
Als ze hier toch eens wisten waar ik naar luister
Als je 4min voor aankomst op Utrecht centraal (net voorbij Utrecht Overvecht waar je niet zult stoppen) naar links kijkt (in de rijrichting van de trein). Staan er 3 hoge flats, in de middelste zit ik boveninquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
With who?
Waar luister je naar dan?
Ach, die behoefte heb ik niet zo... Ik vind treinreizen heerlijk, maar ik hoef niet zo nodig bij de machinist te zittenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer. Moet ik ook nog doen. Schijnt toch wel het mooist te zijn (duh!)
Ach je vrienden laten jou ook naar dubstep luisteren dus ze moeten niet zeiken dat jij dit luistertquote:
Niet slecht voor een Canadeesquote:
Ik vond 't wel wat extra's hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, die behoefte heb ik niet zo... Ik vind treinreizen heerlijk, maar ik hoef niet zo nodig bij de machinist te zitten
Het zou pas erg zijn als ze hem naar Nick en Simon lieten luisterenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach je vrienden laten jou ook naar dubstep luisteren dus ze moeten niet zeiken dat jij dit luistert
Okequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je 4min voor aankomst op Utrecht centraal (net voorbij Utrecht Overvecht waar je niet zult stoppen) naar links kijkt (in de rijrichting van de trein). Staan er 3 hoge flats, in de middelste zit ik bovenin
Ik heb wel ergere plaatjes in mijn playlist staan hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Terecht..schaam je dat je naar Miss Montreal luistert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |