Gast zo'n uitgehongerde sixpack ziet er niet uit. Dan kun je beter gewoon een speklaag erop hebben zitten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:15 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Dastan is een enorme, vette vent die het niet kan hebben dat deze magere jongens een stuk beter zijn in gymnastiek en meisjes op de middelbare school geen fuck geven hoe een sixpack tot stand is gekomen.
Heb je een vertaling van deze opeenvolging aan vreemde termenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Maroon het volgende:
9%bf, 1.83
20 sit ups, 40 squats @ 90kg en anders fullbody
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:13 schreef Dastan het volgende:
Ik zit dan altijd stilletjes in de hoek van de kleedkamer ze in mezelf uit te lachen. Dat zal ze leren.
Ik ben absoluut niet dik, gezond gewicht, maar ook niet zo mager dat je die spier zo uitgetekend op mijn buik ziet. Vind ik ook nergens voor nodig. Helaas lijkt dat wel de norm te zijn tegenwoordig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:15 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Dastan is een enorme, vette vent die het niet kan hebben dat deze magere jongens een stuk beter zijn in gymnastiek en meisjes op de middelbare school geen fuck geven hoe een sixpack tot stand is gekomen.
Jij bent stoer!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Maroon het volgende:
9%bf, 1.83
Nee de norm is veel wegen en alsnog 6pack hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet dik, gezond gewicht, maar ook niet zo mager dat je die spier zo uitgetekend op mijn buik ziet. Vind ik ook nergens voor nodig. Helaas lijkt dat wel de norm te zijn tegenwoordig.
Nee, op school.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Sportex het volgende:
Of TS zit op gym () of hij bedoelt in de brugklas, maar aangezien het schoolvakantie is houd ik het op het eerste. Dit noem ik wel frappant.
Preciesquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast zo'n uitgehongerde sixpack ziet er niet uit. Dan kun je beter gewoon een speklaag erop hebben zitten.
je bent gewoon kkjaloers op onsquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:17 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Jij bent stoer!!!
Ownee, toch niet.
300 dlquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Maroon het volgende:
9%bf, 1.83
Ja, dat klopt, maar dat is alleen voor de eckte doorzetters weggelegd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nee de norm is veel wegen en alsnog 6pack hebben
Droom maar lekker verder.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Maroon het volgende:
9%bf, 1.83
goede progress! keep it up!quote:
quote:
gast 400 benchpress van mij beat je nooitquote:
kom cammen danquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef Juminelle het volgende:
Ik mis hier pics van gespierde jongemannen.
ja jij benchpresst met 1 kgquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
gast 400 benchpress van mij beat je nooit
Ja, ik ben het met je eens. Maar een gemiddeld meisje op de middelbare school zal er waarschijnlijk heel anders over denken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast zo'n uitgehongerde sixpack ziet er niet uit. Dan kun je beter gewoon een speklaag erop hebben zitten.
die getallen staan voor kilo's. 1rm's vriend.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:21 schreef Maroon het volgende:
[..]
ja jij benchpresst met 1 kg. ik doe er 200 met 150kg.
ik pomp dan ook 6x per week 3 uur in de gym, en natuurlijk af en toe was hulpmiddeltjes hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
egt sick man je weegt 30 kg meer dan ik
en ik vind mezelf al kkgespierd
Liever een biervatquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef DeRakker. het volgende:
6pack is overrated.
Rest van de spieren ftw
nice nice moet denk ik ook maar wat meer gaan pompequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
ik pomp dan ook 6x per week 3 uur in de gym, en natuurlijk af en toe was hulpmiddeltjes haha
auw 3 uur is te lang.. daardoor verdwijnen je spieren.. jammer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
ik pomp dan ook 6x per week 3 uur in de gym, en natuurlijk af en toe was hulpmiddeltjes haha
Lekker slecht voor je.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
zonder hulpmiddelen is het record benchpress 324kg leugenaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
die getallen staan voor kilo's. 1rm's vriend.
ik kan anders wel wat stuff voor je fixen? goed spul man, je ziet egt direct resultaat hhaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nice nice moet denk ik ook maar wat meer gaan pompe
Juist.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
auw 3 uur is te lang.. daardoor verdwijnen je spieren.. jammer.
blijf maar lekker agter je pctje zitten, van het klikken krijg je misschien wel gespierde vingersquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef DeRakker. het volgende:
Mensen die denken hoe langer en vaker je traint, hoe meer je spiermassa je opbouwt![]()
![]()
![]()
![]()
Raap me op
Right. Ga weg met trollen en ik heb het niet over jouw blubberranden.. Maar over die andere gozer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers man op onze sixpakken
Right. Ga weg met trollen en ik heb het niet over jouw blubberranden.. Maar over die andere gozer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers man op onze sixpakken
Ah, daar hebben we de eerste fitnessboy die zijn kennis op cynische wijze komt brengen in een trolltopic.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef DeRakker. het volgende:
Mensen die denken hoe langer en vaker je traint, hoe meer je spiermassa je opbouwt![]()
![]()
![]()
![]()
Raap me op
je moet die eien niet koken dude gewoon rauw opvreten doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:25 schreef Maroon het volgende:
even m'n magere kwark met 7 gekookte eieren erin opeten, brb
haha hoezo ik heb het record van onze gym hier.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Als je 150kg meer bench'd dan squat doe je echt iets goed verkeerd.
niet koken man die eggs, dan kill je proteïnenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:25 schreef Maroon het volgende:
even m'n magere kwark met 7 gekookte eieren erin opeten, brb
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef DeRakker. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Raap me op
nee want creatine maakt je lichaam ook al zelf.. bij genoeg mensen heeft t geen zin.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
elke man zou creatine moeten gebruiken
ik had vanochtend al rauwe eieren met beetje panga dus had nu zin in een gekookt eitje erinquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je moet die eien niet koken dude gewoon rauw opvreten doe ik ook altijd
nope geen fitness voor mijquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de eerste fitnessboy die zijn kennis op cynische wijze komt brengen in een trolltopic.
welke gym zit je? kom ik daar ff al records verbreke met me matties hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha hoezo ik heb het record van onze gym hier.
neehoor gekookt neemt je lichaam t beste opquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
niet koken man die eggs, dan kill je proteïnen
met je blubberspeirenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
wat is jullie schema?
mijne:
ma: biceps
di: borst
wo: biceps
do: buik
vr: biceps
za: buik en borst
zo: biceps
IK NOEM HET GEEN FITNESS WANT HET IS BODYBUILDING OF KRACHTTRAINING ONIK ONIK FITNESS IS VOOR VROUWENquote:
De extreme gym hier in Grunn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
welke gym zit je? kom ik daar ff al records verbreke met me matties
doe je geen bene?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
wat is jullie schema?
mijne:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
wat is jullie schema?
mijne:
gast ik sta droog op 7%quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef Maroon het volgende:
[..]
met je blubberspeirenwaar is de cardio, natte jongen
hahha heb je dit uit je fitness voor dummies boekje ik weet al jaren rauwe eieren en ik met gespierde dan jij wie doet het dan foutquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
neehoor gekookt neemt je lichaam t beste op
nee man niet nodig ik voetbal tochquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee man niet nodig ik voetbal toch
is tog ugly? van die kkkleine bene ik heb sicke omtrek kankersick allesquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja daar doen we het voorquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Taartjeh het volgende:
Geef mij maar gewoon een mooi hoofdje in plaats van al die poespas..
Oke ik hoef ook geen vetpens maar verder ook geen anabol .......
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Taartjeh het volgende:
Geef mij maar gewoon een mooi hoofdje in plaats van al die poespas..
Oke ik hoef ook geen vetpens maar verder ook geen anabol .......
Nou dat je maar niet denkt dat je alles gefixt krijgt met een mooie lichaam en een rot kopquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja daar doen we het voor
voor jou
nee man je hebt toch een broek altijd toch haha :pquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is tog ugly? van die kkkleine bene ik heb sicke omtrek kankersick alles
denk jijquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nou dat je maar niet denkt dat je alles gefixt krijgt met een mooie lichaam en een rot kop
Goede troll man.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef Dastan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan als beschrijving: kijk onze sixpacks (H)
En in de reacties al die tienermeisjes:
LEKKER !!!(L)
kindercursusje man ik pomp 24/7 in de gymquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef Maroon het volgende:
haha bodybuild noobs weer ga lekker naar become a spartan ofzo![]()
Jij bent ook dikquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nou dat je maar niet denkt dat je alles gefixt krijgt met een mooie lichaam en een rot kop
hoezo? omdat ik hoge records heb? wat zijn jou stats op de grote 3 dan?quote:
denk jij maar ik doe altijd mijn shirt uit tijdens uitgaan die dames worden helemaal loco je weet tochquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
jep lelijke mensen gaan altijd zegge dat uiterlijk er niet toe doetquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Jij bent ook dik
Ik weet dat door je reactie.
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:33 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jep lelijke mensen gaan altijd zegge dat uiterlijk er niet toe doet
Als jij de aandacht pas kan krijgen als je een shirt uittrekt is dat bijhoorlijk kansloos je moet ook aandracht krijgen van te voren inclusief shirt!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
denk jij maar ik doe altijd mijn shirt uit tijdens uitgaan die dames worden helemaal loco je weet toch
bij is t al zichtbaar met trui aan.. big boy jwzquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
denk jij maar ik doe altijd mijn shirt uit tijdens uitgaan die dames worden helemaal loco je weet toch
Volgens mij zegt ze juist dat het er wél toe doet, maar dat fitnessboys de nadruk op het verkeerde leggen om zoveel aandacht aan te besteden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:33 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jep lelijke mensen gaan altijd zegge dat uiterlijk er niet toe doet
Ik ben eerder dun dan dik ... Dus kom maar met je fabelkrantquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Jij bent ook dik
Ik weet dat door je reactie.
beetje krom geredeneerd hequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:33 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Als jij de aandacht pas kan krijgen als je een shirt uittrekt is dat bijhoorlijk kansloos je moet ook aandracht krijgen van te voren inclusief shirt!
Anorexia dus. Bahquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:34 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ik ben eerder dun dan dik ... Dus kom maar met je fabelkrant
3uurtjes per week.. wat veelquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:34 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze juist dat het er wél toe doet, maar dat fitnessboys de nadruk op het verkeerde leggen om zoveel aandacht aan te besteden.
ja ik heb meestal wel strakke tanktop aan zodat mijn muscles zichtbaar zijn maar uit is toch beterquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:33 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Als jij de aandacht pas kan krijgen als je een shirt uittrekt is dat bijhoorlijk kansloos je moet ook aandracht krijgen van te voren inclusief shirt!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
ja ik heb meestal wel trakke tanktop aan zodat mijn muscles zichtbaar zijn maar uit is toch beter
Daar gaat het niet om .. Het is hetzelfde als ik nu door de stad ga lopen zonder t-shirt en ik krijg heel veel blikken... Dan moet je niet denken dat je mooi bent..quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
beetje krom geredeneerd he
alsof we met tshirt aan zijn geboren
Nee hoor, dat kan ook betekenen dat je lelijke kleren aanhebt en dat iedereen naar je kijkt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:37 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om .. Het is hetzelfde als ik nu door de stad ga lopen zonder t-shirt en ik krijg heel veel blikken... Dan moet je niet denken dat je mooi bent..
Dat kun je pas zeggen als je met normale kleren in de stad loopt..
zwarte tanktopquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
ja ik heb meestal wel strakke tanktop aan zodat mijn muscles zichtbaar zijn maar uit is toch beter
True.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:39 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan ook betekenen dat je lelijke kleren aanhebt en dat iedereen naar je kijkt.
Of dat je een kut kop hebt. Net als dat mensen altijd massaal gaan kijken naar een ernstig auto ongeluk.
Zeg dat maar tegen DeRakkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Jij bent wel heel doorzichtig vandaag.
Ja dat snap ik dat het dat ook kan betekenen maar ik noem nu een voorbeeld van verkeerde aandacht. Ik zelf heb ook wel eens dat in de zomer door de stad loop en er opeens 2 vieze oude italiaanse mannetje me achterna lopen en dingen zeggen dan check ik toch altijd wel eve in de eerste beste spiegel of ik er wel 'normaal uitzie' niet dat ik bijv. per ongeluk zonder dat ik het weet een huge inkijk heb of iets waardoor ik een sletterige indruk kweek, en dus verkeerde types aantrek, dat is toch alles behalve wat je wilt dan..quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:39 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan ook betekenen dat je lelijke kleren aanhebt en dat iedereen naar je kijkt.
Of dat je een kut kop hebt. Net als dat mensen altijd massaal gaan kijken naar een ernstig auto ongeluk.
Trainen, ja.quote:
idd lelijk en preuts eruit zien trek je de goede types aanquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:45 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat het dat ook kan betekenen maar ik noem nu een voorbeeld van verkeerde aandacht. Ik zelf heb ook wel eens dat in de zomer door de stad loop en er opeens 2 vieze oude italiaanse mannetje me achterna lopen en dingen zeggen dan check ik toch altijd wel eve in de eerste beste spiegel of ik er wel 'normaal uitzie' niet dat ik bijv. per ongeluk zonder dat ik het weet een huge inkijk heb of iets waardoor ik een sletterige indruk kweek, en dus verkeerde types aantrek, dat is toch alles behalve wat je wilt dan..
Ja hb ook liever dat ik er normaal uitzie, en positieve aandacht krijg van de juiste mensen inplaats van vage types.. maar ik maak mij er op dat moment dan onbewust zorgen om toewel ik er naar mijn mening normaal gekleed uitzie en geen verkeerde make-up draag. Of iets dergelijks...quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
idd lelijk en preuts eruit zien trek je de goede types aan![]()
Heb liever dat ik een knappe/slimme/rijke vrouw aan trek dan een lelijke/dikke/tokkie vrouw aantrek
ik maak me niet druk om anderen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:52 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja hb ook liever dat ik er normaal uitzie, en positieve aandacht krijg van de juiste mensen inplaats van vage types.. maar ik maak mij er op dat moment dan onbewust zorgen om toewel ik er naar mijn mening normaal gekleed uitzie en geen verkeerde make-up draag. Of iets dergelijks...
Ja dat snap ik ja maar als die vage types je altijd maar alstig vallen word je er toch wel onzeker van. Want wie wil er nou aandacht van zo'n rare weirdos..quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik maak me niet druk om anderen.
Ik blijf me zelf en draag zelf wat ik wil.
Wanneer daar vrouwen op vallen weet ik tenminste dat t de goede zijn ipv dat ik kleding ga dragen speciaal zogenaamd voor vrouwen...
Je kan je wel anders doen dan je bent maar je houd jezelf er alleen maar voor gek.
ik trek gelukkig geen wierdos aanquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:55 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ja maar als die vage types je altijd maar alstig vallen word je er toch wel onzeker van. Want wie wil er nou aandacht van zo'n rare weirdos..
Maar dat zouden ze dan wel bij iedereen doen (hopelijk) hahah
Haha als een man zo rondliep in de stad moest ik toch echt wel lachen ...quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:57 schreef Waaghals het volgende:
ik draag dit, je hebt wat aan en kan toch je sixpack showen
[ afbeelding ]
Ik krijg ook heel veel starende blikken op straat
Nee als ik een raar type was dan vond ik het niet erg dat ze me lastig vallen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik trek gelukkig geen wierdos aan![]()
Marja dit ben jij... kennerlijk vallen vage types erop, je bent jezelf... houden zo
'beachboy'...quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
wat is jullie schema?
mijne:
tja je straalt toch wat uit dat de wierdos kans hebben bij jou.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:58 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee als ik een raar type was dan vond ik het niet erg dat ze me lastig vallen!
Maar ik ben normaal opgevoed en zie er normaal uit..
Ach trek me vervolg in de zomer gewoon de knots hete kooltrui aan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
tja je straalt toch wat uit dat de wierdos kans hebben bij jou.
chickies geilen op deze superdudes zonder armen en benen, zolang er maar iets geribbelds te zien is op de maagquote:TT > omdat ze dan een 'sixpack' hebben.Die rechte buikspier heeft iedereen en als je jezelf zo uithongert dat daar geen enkel vet meer zit, zie je die spier. Maar dat betekent niet dat je daadwerkelijk gespierd bent.
En maar stoer doen bij gymnastiek. Ik zit dan altijd stilletjes in de hoek van de kleedkamer ze in mezelf uit te lachen. Dat zal ze leren.
FATSO!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Maroon het volgende:
9%bf, 1.83
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is meant to be, will be.
Ik fiets 50km als warmup terwijl met je dikke pens in de file staatquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Niet naar de sportschool gaanquote:Op zondag 27 februari 2011 14:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Al die homo's hier die fantaseren over jongenslichamen..
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Al die homo's hier die fantaseren over jongenslichamen..
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:29 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
TS heeft een bierbuik en kan het niet aan.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet dik, gezond gewicht, maar ook niet zo mager dat je die spier zo uitgetekend op mijn buik ziet. Vind ik ook nergens voor nodig. Helaas lijkt dat wel de norm te zijn tegenwoordig.
+ dat het merendeel van de jeugd er sowieso mager en klein is. Ze hebben van die magere dunne vingers en polsjes formaat panlat. En dan hebben ze van die enorme horloges omquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Net WO2 concentratiekampgangerquote:
Anorexiakindje.quote:
kom niet haten op mijn sixpackquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:13 schreef Dastan het volgende:
TT > omdat ze dan een 'sixpack' hebben.Die rechte buikspier heeft iedereen en als je jezelf zo uithongert dat daar geen enkel vet meer zit, zie je die spier. Maar dat betekent niet dat je daadwerkelijk gespierd bent.
En maar stoer doen bij gymnastiek. Ik zit dan altijd stilletjes in de hoek van de kleedkamer ze in mezelf uit te lachen. Dat zal ze leren.
Bf% droppen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Tevens zijn de buikspieren de moeilijksten om te trainen, samen met je kuiten. Ze hebben namelijk een aparte spierstructuur. Je kunt ze hooguit wat strakker en geaccentueerder maken, maar honderden sit-ups om grotere blokjes te krijgen is onzin.
Precies.quote:
Neehoor, gewoon hetzelfde trainen als andere spiergroepenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Tevens zijn de buikspieren de moeilijksten om te trainen, samen met de kuiten. Ze hebben namelijk een aparte spierstructuur. Je kunt ze hooguit wat strakker en geaccentueerder maken, maar honderden sit-ups om grotere blokjes te krijgen is onzin.
Daarom altijd op die ads van I got ripped in 4 weeks als je porno kijkt klikken.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Tevens zijn de buikspieren de moeilijksten om te trainen, samen met de kuiten. Ze hebben namelijk een aparte spierstructuur. Je kunt ze hooguit wat strakker en geaccentueerder maken, maar honderden sit-ups om grotere blokjes te krijgen is onzin.
Was dat sarcastisch?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Neehoor, gewoon hetzelfde trainen als andere spiergroepen![]()
Gaat prima
Maar ik heb geen bierbuik.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je kan ook gezond gewicht hebben en toch bierbuik.
Echt zon opmerking van lelijke mensen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf boeit het hoe gespierd of hoe niet gespierd je bent, als je je maar lekker in je vel voelt.
TS is onzeker
Wel tiet geen spieren. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:17 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Precies
Deze mannetjes hebben meestal ook totaal geen "tiet" spieren en zijn boven hun buik net zo dik als de buik zelf
kom maar naar mn gym zal ik je is wat laten zien, bodybuildersquote:Op maandag 28 februari 2011 18:09 schreef Saturos het volgende:
LOL middelbare school herinneringen.
Magere krielkipjes die stoer deden met hun sixpack.
1.88 89kg @ 12 % bf come at me brah
ja preciesquote:Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf boeit het hoe gespierd of hoe niet gespierd je bent, als je je maar lekker in je vel voelt.
TS is onzeker
Ze hoeven ook geen fucking kanker overrated cardio te doen, ze moeten gewoon minder shit vreten en flink trainen! Cardio is zonde van je energie en alleen chill als je een goede conditie wilt opbouwen voor een hardloopwedstrijd ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 17:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Precies.
Ik lachte me vroeger me altijd kapot om die dikkertjes in de sportschool die uren buikspieroefeningen aan het doen waren, maar toch baalden dat ze geen sixpack kregen.Ik had gezegd dat ze cardio moesten doen, maar ze geloofden me niet.
Nee, maar wel tijdelijk het accent verschuiven naar cardio, totdat ze een redelijk vetpercentage hebben. Tevens is minder eten en harder trainen slecht: je komt dan juist aan.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:11 schreef Saturos het volgende:
[..]
Ze hoeven ook geen fucking kanker overrated cardio te doen, ze moeten gewoon minder shit vreten en flink trainen! Cardio is zonde van je energie en alleen chill als je een goede conditie wilt opbouwen voor een hardloopwedstrijd ofzo
Ik zei ook niet minder eten, ik zei minder shit vreten.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, maar wel tijdelijk het accent verschuiven naar cardio, totdat ze een redelijk vetpercentage hebben. Tevens is minder eten en harder trainen slecht: je komt dan juist aan.
Ahaa!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:16 schreef Saturos het volgende:
[..]
Ik zei ook niet minder eten, ik zei minder shit vreten.
Ik bedoelde dus, minder junk en meer complexe koolhydraten, eiwitten en onverzadigde vetten. Als je eenmaal zo'n schema hebt gemaakt zul je binnen no time al flink vet verliezen en zelfs een beetje spiermassa aanmaken.
Tevens heb je wel gelijk bij extreme obesitas gevallen, die kunnen beter flink aan de cardio inderdaad.
No mang, minder eten is juist slecht zoals je al zeiquote:Op maandag 28 februari 2011 18:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ahaa!Ik veronderstelde dat je met "shit", eten in het algemeen bedoelde.
Tjah, meestal eigenwijze mensen altijd.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:20 schreef Saturos het volgende:
[..]
No mang, minder eten is juist slecht zoals je al zei
maar als je dat aan zon fatty uitlegt beginnen ze je bijna uit te lachen
Mij best, denk ik dan. Jij loopt met de love handles rond
Eens, grote chest, dikke schouders en een brede rug is veel mooier.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef DeRakker. het volgende:
6pack is overrated.
Rest van de spieren ftw
Hij heeft gelijk, je buikspieren zijn niet anders dan andere spieren. Het heeft inderdaad weinig zin om honderden crushes te doen als je grotere buikspieren wil. Je moet ook gewoon weighted ab oefeningen doen en ze helemaal kapot maken, dan groeien ze net als elke andere spier.quote:
Ja want ik ga 5x per week.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef zeefkreeft het volgende:
Ik train 3 x in de week, 45 tot 60 minuten per keer, ben ik nu kansloos?
Achja... niet op in gaan joh.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, je buikspieren zijn niet anders dan andere spieren. Het heeft inderdaad weinig zin om honderden crushes te doen als je grotere buikspieren wil. Je moet ook gewoon weighted ab oefeningen doen en ze helemaal kapot maken, dan groeien ze net als elke andere spier.
Maar om ze zichtbaar te maken heb je sowieso een laag bf% nodig.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
1.71m en 66 kg @6% hier boys.
met een DL en BP van 210 en 150
Sit upsquote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Dutchlike het volgende:
http://www.twohundredsitups.com/
Ik deed hier aan mee en kan nu 450 situps, dat was echt fantastisch!
Heb mijn eigen maan.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Sit upsKklelijk verneuk je heel je rug mee. En gezien je 'grap' ben je zeker fatti
Kogel bitte?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef Dastan het volgende:
Nog wat ondersteunende plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van absboy.blogspot.com. Een eckte aanrader.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:53 schreef Panzermaus het volgende:
Die foto's, wat, wat, wat wat wat.
Mij werd anders verteld door m'n sportinstructeurs, dat de buikspieren en de kuitspieren een andere structuur hebben dan de andere spieren in het lichaam.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, je buikspieren zijn niet anders dan andere spieren. Het heeft inderdaad weinig zin om honderden crushes te doen als je grotere buikspieren wil. Je moet ook gewoon weighted ab oefeningen doen en ze helemaal kapot maken, dan groeien ze net als elke andere spier.
Maar om ze zichtbaar te maken heb je sowieso een laag bf% nodig.
Buikspieren kan je 3x per week helemaal stuk maken. Vraag maar aan arnold.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Mij werd anders verteld door m'n sportinstructeurs, dat de buikspieren en de kuitspieren een andere structuur hebben dan de andere spieren in het lichaam.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef Equites het volgende:
[..]
Buikspieren kan je 3x per week helemaal stuk maken. Vraag maar aan arnold.
Voor pussy magnetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:53 schreef Adreamer het volgende:
[..]
wat is equites nu weer voor naam, waar staat dat voor?
Ik weet ook wel dat ze meer kunnen hebben en dat ze sneller herstellen. Maar ze groeien nauwelijks, net als je kuiten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef Equites het volgende:
[..]
Buikspieren kan je 3x per week helemaal stuk maken. Vraag maar aan arnold.
Hangt ook wel een beetje van de lengte af.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:49 schreef Adreamer het volgende:
80 kg is echt een ideaal gewicht voor mannen! vind ik. Maar dat komt omdat ik op zo iemand verliefd ben, hehe.
ja..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hangt ook wel een beetje van de lengte af.
rightquote:
Veel voorkomend problemen. Kuiten is genetisch aangelegd, als ze niet snel groeien zullen ze nooit groot worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ze meer kunnen hebben en dat ze sneller herstellen. Maar ze groeien nauwelijks, net als je kuiten.
Google is je vriend.quote:
1.92 bij 80 kilo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, zoiets lijkt mij ook wel goed, iets langer misschien nog.
Das ondergewicht. 1.90 90 kilo is ok 95 is mooier.quote:
gewoon, hoeveel weeg je zelf en hoe lang ben je?quote:
dat is echt geen ondergewicht hoor. Tenzij je heel breed bent.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:59 schreef Equites het volgende:
[..]
Das ondergewicht. 1.90 90 kilo is ok 95 is mooier.
Dat is helemaal geen ondergewicht. Kijk, je weet dat ik geen fan ben van botterige jochies, maar 80 kilogram bij 1,90 meter is echt niet te weinig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:59 schreef Equites het volgende:
[..]
Das ondergewicht. 1.90 90 kilo is ok 95 is mooier.
Je lengte - 1 is jou ideale gezonde gewicht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:00 schreef Adreamer het volgende:
[..]
dat is echt geen ondergewicht hoor. Tenzij je heel breed bent.
ben je breed gebouwd ofzo? ik val namelijk wel op normale/beetje brede maar niet te brede mannen. Dus ik vind 80 kg bij 1.90 echt geen ondergewicht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:01 schreef Equites het volgende:
[..]
Je lengte - 1 is jou ideale gezonde gewicht.
Dan zou mijn ideale gewicht iets van 76 kilo zijn, dan ben ik toch echt dik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:01 schreef Equites het volgende:
[..]
Je lengte - 1 is jou ideale gezonde gewicht.
Wat een enorme monsters. Buffer dan 99% van fok.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef Dastan het volgende:
Nog wat ondersteunende plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor structuur dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Mij werd anders verteld door m'n sportinstructeurs, dat de buikspieren en de kuitspieren een andere structuur hebben dan de andere spieren in het lichaam.
Ja eerst paar maanden gaat makkelijk... je word sterker zonder spiermassa aan te komen, omdat je spieren beter gaan functioneren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 06:55 schreef star_gazer het volgende:
Train me de pleuris; 2 dagen gewichten + 30 min cardio, 1 dag 60 - 90 min cardio, dag rust en herhaal.
maandje bezig en de resultaten beginnen te komen
Geen idee, ik ben geen fysioloog, maar ik weet in ieder geval dat kuiten en buikspieren niet of nauwelijks groter worden, hoe hard en vaak je ze ook traint. Ze zijn inderdaad veel herhalingen gewend, misschien dat ze daarom nauwelijks groter worden door training.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wat voor structuur dan?
Zijn spieren net als ieder ander... misschien dat ze wat sneller herstellen maar dat boeit verder niet.
Ook zijn de kuiten bijv. al de hele dag veel lichte herhalingen gewend, dus wat is the point om in de gym ook nog is veel herhalingen te doen?
Precies, dit topic gaat nu over bier en monstertrucks.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:46 schreef LePoo het volgende:
Nee he.
Weer zon topic waar de spiegel-rukkers verzamelen en stoer gaan doen over squat dit, squat dat, pumps upper body zus en zo.
Ga aub naar dat fitness topic ergens in dat sport hoekje, maar ga niet de homo uithangen in KLB.
KLB is voor mannen, opbokken.
haten op fitness en dan beginnen over echte mannenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:46 schreef LePoo het volgende:
Nee he.
Weer zon topic waar de spiegel-rukkers verzamelen en stoer gaan doen over squat dit, squat dat, pumps upper body zus en zo.
Ga aub naar dat fitness topic ergens in dat sport hoekje, maar ga niet de homo uithangen in KLB.
Serieus denken dat gewichten heffen en spieren je een man maakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haten op fitness en dan beginnen over echte mannen
Dat jij zo'n gore vetzak bent, achterlijke compjoeterheldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:06 schreef LePoo het volgende:
[..]
Serieus denken dat gewichten heffen en spieren je een man maakt.![]()
Je bent gewoon te lui.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:06 schreef LePoo het volgende:
[..]
Serieus denken dat gewichten heffen en spieren je een man maakt.![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:13 schreef wise het volgende:
ach, mensen die veel naar de sportschool gaan en een sixpack hebben doen dat alleen om te compenseren met hun kleine piemel
deal with it
Nee mensen proberen hun piemel en lichaam in dezelfde grote verhouding te krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:13 schreef wise het volgende:
ach, mensen die veel naar de sportschool gaan en een sixpack hebben doen dat alleen om te compenseren met hun kleine piemel
deal with it
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nee mensen proberen hun piemel en lichaam in dezelfde grote verhouding te krijgen.
Daarom moeten we ze hard trainen worden om groot te worden zodat het in dezelfde verhouding komt.
Staat zo raar, grote pik en klein lichaam...![]()
Idd, echte mannen doen niks lichamelijk en zitten alleen maar achter de tv.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:46 schreef LePoo het volgende:
Nee he.
alsof hij door een tazer met 10.000 volt geraakt wordquote:
Haten op schrijven en het dan over mannen hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haten op fitness en dan beginnen over echte mannen
Dat jochie is zo mager dat zijn broek ervan afzakt.quote:
Vallen vrouwen hier nou echt op? Damn die gast ziet eruit alsof ze 'm na het wegrotten van het vet weer uit z'n graf hebben getrokken.quote:
Ik heb alleen bovengemiddeld gespierde benen en shoudersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef Henno het volgende:
[..]
Vallen vrouwen hier nou echt op? Damn die gast ziet eruit alsof ze 'm na het wegrotten van het vet weer uit z'n graf hebben getrokken.
Nee, ik ben verre van een adonismaar heb vooralsnog geen klachten gehoord over m'n bierbuik
Wat trouwens al helemaal lelijk is, is alleen een sixpack en voor de rest niks... of een gigantisch torso met van die spillebeentjes eronder a.k.a. de Johnny Bravo look. Oogt helemaal niet atletisch. Zoals bv. zwemmers dat wel zijn.
Ik durf er geld op te leggen dat ik fitter ben en een betere conditie dan jij heb.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:08 schreef atractor het volgende:
[..]
Dat jij zo'n gore vetzak bent, achterlijke compjoeterheld
Is goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:02 schreef LePoo het volgende:
[..]
Ik durf er geld op te leggen dat ik fitter ben en een betere conditie dan jij heb.
Wtf is dat voor scharminkelquote:
je weegt 368, holy fuckquote:
Mijn topicquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:28 schreef Klipnap het volgende:
Kennen jullie Gespierde Brahim niet dan?![]()
Gespierde Brahim
Nee. Ik word juist een beetje onpasselijk van die fotoquote:
thanks mate no pain no gain gewoon goed bulken en cutten je weetquote:
iedereen kan het berijken ook jij... je moet gewoon comitment showen matequote:
Fo Real? Dat kid must be trippin' ya'll.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:54 schreef Dastan het volgende:
Vandaag zag ik een jongen van pak 'm beet veertien jaar die in de weerspiegeling van een winkelruit zijn 'spierballen' liet rollen.
Fo real!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Fo Real? Dat kid must be trippin' ya'll.
Je moest hem slaan man.
goed droog 7.9/10quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:49 schreef Equites het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man ging pas laag![]()
(Hij is helaas wel dood)
Uuh wanneer geef jij een 10 dan?quote:
Dat ventje is zo mager dat zijn broek ervan afzaktquote:
Hij is dood, veel lager kun je ook niet gaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:49 schreef Equites het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man ging pas laag![]()
(Hij is helaas wel dood)
quote:Op zondag 3 april 2011 08:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat ventje is zo mager dat zijn broek ervan afzaktdan scoor je punten bij de vrouwtjes....
![]()
Goeie grap man.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat jochie is zo mager dat zijn broek ervan afzakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |