Gast zo'n uitgehongerde sixpack ziet er niet uit. Dan kun je beter gewoon een speklaag erop hebben zitten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:15 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Dastan is een enorme, vette vent die het niet kan hebben dat deze magere jongens een stuk beter zijn in gymnastiek en meisjes op de middelbare school geen fuck geven hoe een sixpack tot stand is gekomen.
Heb je een vertaling van deze opeenvolging aan vreemde termenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Maroon het volgende:
9%bf, 1.83
20 sit ups, 40 squats @ 90kg en anders fullbody
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:13 schreef Dastan het volgende:
Ik zit dan altijd stilletjes in de hoek van de kleedkamer ze in mezelf uit te lachen. Dat zal ze leren.
Ik ben absoluut niet dik, gezond gewicht, maar ook niet zo mager dat je die spier zo uitgetekend op mijn buik ziet. Vind ik ook nergens voor nodig. Helaas lijkt dat wel de norm te zijn tegenwoordig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:15 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Dastan is een enorme, vette vent die het niet kan hebben dat deze magere jongens een stuk beter zijn in gymnastiek en meisjes op de middelbare school geen fuck geven hoe een sixpack tot stand is gekomen.
Jij bent stoer!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Maroon het volgende:
9%bf, 1.83
Nee de norm is veel wegen en alsnog 6pack hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet dik, gezond gewicht, maar ook niet zo mager dat je die spier zo uitgetekend op mijn buik ziet. Vind ik ook nergens voor nodig. Helaas lijkt dat wel de norm te zijn tegenwoordig.
Nee, op school.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Sportex het volgende:
Of TS zit op gym () of hij bedoelt in de brugklas, maar aangezien het schoolvakantie is houd ik het op het eerste. Dit noem ik wel frappant.
Preciesquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast zo'n uitgehongerde sixpack ziet er niet uit. Dan kun je beter gewoon een speklaag erop hebben zitten.
je bent gewoon kkjaloers op onsquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:17 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Jij bent stoer!!!
Ownee, toch niet.
300 dlquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Maroon het volgende:
9%bf, 1.83
Ja, dat klopt, maar dat is alleen voor de eckte doorzetters weggelegd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nee de norm is veel wegen en alsnog 6pack hebben
Droom maar lekker verder.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Maroon het volgende:
9%bf, 1.83
goede progress! keep it up!quote:
quote:
gast 400 benchpress van mij beat je nooitquote:
kom cammen danquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef Juminelle het volgende:
Ik mis hier pics van gespierde jongemannen.
ja jij benchpresst met 1 kgquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
gast 400 benchpress van mij beat je nooit
Ja, ik ben het met je eens. Maar een gemiddeld meisje op de middelbare school zal er waarschijnlijk heel anders over denken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast zo'n uitgehongerde sixpack ziet er niet uit. Dan kun je beter gewoon een speklaag erop hebben zitten.
die getallen staan voor kilo's. 1rm's vriend.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:21 schreef Maroon het volgende:
[..]
ja jij benchpresst met 1 kg. ik doe er 200 met 150kg.
ik pomp dan ook 6x per week 3 uur in de gym, en natuurlijk af en toe was hulpmiddeltjes hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
egt sick man je weegt 30 kg meer dan ik
en ik vind mezelf al kkgespierd
Liever een biervatquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef DeRakker. het volgende:
6pack is overrated.
Rest van de spieren ftw
nice nice moet denk ik ook maar wat meer gaan pompequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
ik pomp dan ook 6x per week 3 uur in de gym, en natuurlijk af en toe was hulpmiddeltjes haha
auw 3 uur is te lang.. daardoor verdwijnen je spieren.. jammer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
ik pomp dan ook 6x per week 3 uur in de gym, en natuurlijk af en toe was hulpmiddeltjes haha
Lekker slecht voor je.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
zonder hulpmiddelen is het record benchpress 324kg leugenaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
die getallen staan voor kilo's. 1rm's vriend.
ik kan anders wel wat stuff voor je fixen? goed spul man, je ziet egt direct resultaat hhaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nice nice moet denk ik ook maar wat meer gaan pompe
Juist.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
auw 3 uur is te lang.. daardoor verdwijnen je spieren.. jammer.
blijf maar lekker agter je pctje zitten, van het klikken krijg je misschien wel gespierde vingersquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef DeRakker. het volgende:
Mensen die denken hoe langer en vaker je traint, hoe meer je spiermassa je opbouwt![]()
![]()
![]()
![]()
Raap me op
Right. Ga weg met trollen en ik heb het niet over jouw blubberranden.. Maar over die andere gozer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers man op onze sixpakken
Right. Ga weg met trollen en ik heb het niet over jouw blubberranden.. Maar over die andere gozer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers man op onze sixpakken
Ah, daar hebben we de eerste fitnessboy die zijn kennis op cynische wijze komt brengen in een trolltopic.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef DeRakker. het volgende:
Mensen die denken hoe langer en vaker je traint, hoe meer je spiermassa je opbouwt![]()
![]()
![]()
![]()
Raap me op
je moet die eien niet koken dude gewoon rauw opvreten doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:25 schreef Maroon het volgende:
even m'n magere kwark met 7 gekookte eieren erin opeten, brb
haha hoezo ik heb het record van onze gym hier.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Als je 150kg meer bench'd dan squat doe je echt iets goed verkeerd.
niet koken man die eggs, dan kill je proteïnenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:25 schreef Maroon het volgende:
even m'n magere kwark met 7 gekookte eieren erin opeten, brb
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef DeRakker. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Raap me op
nee want creatine maakt je lichaam ook al zelf.. bij genoeg mensen heeft t geen zin.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
elke man zou creatine moeten gebruiken
ik had vanochtend al rauwe eieren met beetje panga dus had nu zin in een gekookt eitje erinquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je moet die eien niet koken dude gewoon rauw opvreten doe ik ook altijd
nope geen fitness voor mijquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de eerste fitnessboy die zijn kennis op cynische wijze komt brengen in een trolltopic.
welke gym zit je? kom ik daar ff al records verbreke met me matties hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha hoezo ik heb het record van onze gym hier.
neehoor gekookt neemt je lichaam t beste opquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
niet koken man die eggs, dan kill je proteïnen
met je blubberspeirenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
wat is jullie schema?
mijne:
ma: biceps
di: borst
wo: biceps
do: buik
vr: biceps
za: buik en borst
zo: biceps
IK NOEM HET GEEN FITNESS WANT HET IS BODYBUILDING OF KRACHTTRAINING ONIK ONIK FITNESS IS VOOR VROUWENquote:
De extreme gym hier in Grunn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
welke gym zit je? kom ik daar ff al records verbreke met me matties
doe je geen bene?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
wat is jullie schema?
mijne:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
wat is jullie schema?
mijne:
gast ik sta droog op 7%quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef Maroon het volgende:
[..]
met je blubberspeirenwaar is de cardio, natte jongen
hahha heb je dit uit je fitness voor dummies boekje ik weet al jaren rauwe eieren en ik met gespierde dan jij wie doet het dan foutquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
neehoor gekookt neemt je lichaam t beste op
nee man niet nodig ik voetbal tochquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee man niet nodig ik voetbal toch
is tog ugly? van die kkkleine bene ik heb sicke omtrek kankersick allesquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee man niet nodig ik voetbal toch
ja daar doen we het voorquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Taartjeh het volgende:
Geef mij maar gewoon een mooi hoofdje in plaats van al die poespas..
Oke ik hoef ook geen vetpens maar verder ook geen anabol .......
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Taartjeh het volgende:
Geef mij maar gewoon een mooi hoofdje in plaats van al die poespas..
Oke ik hoef ook geen vetpens maar verder ook geen anabol .......
Nou dat je maar niet denkt dat je alles gefixt krijgt met een mooie lichaam en een rot kopquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja daar doen we het voor
voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |