Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik slaap er zo lekker opquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonvader kan er ook niet goed tegen.
Ik rook alleen dat (dus geen andere drugs of whatever) en moet zeggen dat mn ADHD en rugpijn er wel bij varen
Dat is logische dat je daar op bezuinigt en een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben aan het bezuinigen dus dan is drugs een van de dingen die ik laat
maar tegen giften zeg ik natuurlijk geen nee
Wel fijn dat het bij jou ook op andere manier helptquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonvader kan er ook niet goed tegen.
Ik rook alleen dat (dus geen andere drugs of whatever) en moet zeggen dat mn ADHD en rugpijn er wel bij varen
Bis Later Stuquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:03 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even wat eten en kleine dingen kopen. Ben er later vanmiddag nog wel heel even![]()
![]()
Cheers Trevquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:06 schreef Trevland het volgende:
Bis Later Stu
En als ik je niet meer zie een fijne jaarwisseling
Dat is waarquote:
Ik rook dan ook niet om stoned te worden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is logische dat je daar op bezuinigt en een gegeven paard niet in de bek kijken
[..]
Wel fijn dat het bij jou ook op andere manier helpt
dan moet je dat even doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg zin om ff mijn ogen een uurtje dicht te doen
You and your fine assquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
Neem je rustquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg zin om ff mijn ogen een uurtje dicht te doen
Een maat van mij die blowt ook tegen de pijn in zijn rugquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Ik rook dan ook niet om stoned te worden.
Als andere rokers zien wat ik in een jointje doe dan vinden ze dat erg weinig, maar das genoeg om relaxed te worden en pijn te verzachten, laveloos op de bank hangen omdat ik te stoned ben doe ik al 10 jaar niet meer
Nee johquote:
Daarom ook mijn vraagquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee johIk doe rustig aan, had niet zoveel
Daarom ook mijn antwoordquote:
Is het ookquote:
Vandaag toch wel?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het kan ook niet iedere dag feest zijn
dan ga je toch ergens anders naar toe?quote:
Ik ga dalijk wel weer wat vuurwerk afsteken ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan ga je toch ergens anders naar toe?
Hey Saraquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef sararaats het volgende:
oh snap, ik heb net m'n lip opengekrabd
Da's klotequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef sararaats het volgende:
oh snap, ik heb net m'n lip opengekrabd
Teveel oliebollen gegeten zeker?quote:
Nou nee ik houd niet zo van oliebollen. Ik heb wel 1 oliebol gegeten maar ik denk dat ik misselijk ben van 1 croissant, 1 kaneelrol, 1 grote kom uiensoep, 1 satebroodje. Ik had niet zoveel zoet moeten eten. Want van zoet word ik snel misselijk. Hartig kan ik van blijven eten maar zoet niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Teveel oliebollen gegeten zeker?
Beterschap
Dank je wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
Dat is vervelend
* Trevland geeft Beertje en knuffel en wrijft over haar rug![]()
* RockNijntje wil dat ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef sararaats het volgende:
* sararaats eet een Cornetto Classico
Het komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou nee ik houd niet zo van oliebollen. Ik heb wel 1 oliebol gegeten maar ik denk dat ik misselijk ben van 1 croissant, 1 kaneelrol, 1 grote kom uiensoep, 1 satebroodje. Ik had niet zoveel zoet moeten eten. Want van zoet word ik snel misselijk. Hartig kan ik van blijven eten maar zoet niet.
Oh daar ben ik van overtuigd eerst even kotsenquote:
Meestal voel je je daarna wel weer beterquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik van overtuigd eerst even kotsen
wie weetquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meestal voel je je daarna wel weer beter
Doe het veilig!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga dalijk wel weer wat vuurwerk afsteken ofzo
Jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe het veilig!
Ik ga een jointje draaien dus ben hier weg
Misschien tot later mensen en anders:
Een hele fijne en veilige jaarwisseling en alle beste wensen voor 2011
Ik ben heel voorzichtig met vuurwerk hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe het veilig!
ik ga ook effe halenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe het veilig!
Jij ook fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga ook effe halen
fijne jaarswisseling
hahaha, die is lachequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
Ik dit jaar gelukkig nietquote:
mmmm nog steeds misselijk wel gekotstquote:
Lucky you.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dit jaar gelukkig niet
Gave UI trouwens
Dat is zeker balenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mmmm nog steeds misselijk wel gekotst
Kijk je wel uit voor je vingersquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
mooie vuurpijl op de kop getikt![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |