Eh, maar tussen de 2 en de 5 cm hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:43 schreef kahaarin het volgende:
Whut?! Tussen de 10 en 25 cm...? Dat hoeft nou ook weer niet zo nodig.
Volgens het kaartje van aloa is het in Groningen toch echt lichtgrijs....quote:
Nee hoor, dat is een optische illusie. De kaart is zwart terwijl de legenda op een witte achtergrond staat, daardoor lijken de tinten anders.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens het kaartje van aloa is het in Groningen toch echt lichtgrijs....
Ah okay, naja, hoe dan ook, er komt weer sneeuw, hoeft niet perse van mij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een optische illusie. De kaart is zwart terwijl de legenda op een witte achtergrond staat, daardoor lijken de tinten anders.
Ik heb het met een fotobewerkingsprogramma gecontroleerd, en dat wat jij lichtgrijs noemt is in werkelijkheid de kleur van 2 tot 5 cm.
Ja zeg, wat is het nu?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:52 schreef Frutsel het volgende:
Als ik de randen van dat "lichtgrijze gebied" bekijk zou ik toch voor 5-10 gaan![]()
2-5 is het niet, 10-25 ook niet
Kweet het nietquote:
Hoeft niet hoor, mag best overwaaien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kweet het niet![]()
als je idd de kleurtjes telt kom je op 2-5 , maar het lijkt me gewoon niet goed![]()
maarja, boeiuh..sneeuw dus
Ik denk het net niet...maar je weet maar nooit. In den haag is het dan een graad of 3, dus denk eerder natte sneeuw/regen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijgen we hier in Den Haag ook toevallig sneeuw? Ik vraag dit omdat ik weer die vreemde hoofdpijn heb die ik altijd krijg vlak voordat het gaat sneeuwen....
Ehm, tja, als het dan toch moet, liever meer dan 10 cm, zet het iig zoden a/d dijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:12 schreef aloa het volgende:
We maken er gewoon 13 cm van
[ afbeelding ]
Niks daarvan!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:55 schreef RiKe het volgende:
Ben het nu wel weer zat, tijd voor de lente!
Morgen avond verwachten ze pas een bult sneeuwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:15 schreef Burnie88 het volgende:
Ik zie trouwens nog weinig sneeuw op de radar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |