ja, dat vind ik nou ook...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:54 schreef horned_reaper het volgende:
Zoeindelijk thuis! .... nu tijd om te gaan slapen
Eens.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:16 schreef appelsientje het volgende:
En dat was oud en nieuw.. op naar de zomer
Gelukkig nieuw jaar allemaal!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:16 schreef appelsientje het volgende:
En dat was oud en nieuw.. op naar de zomer
Regen gehad hier dus de sneeuw is ontzettend snel aan het smeltenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:17 schreef lezzer het volgende:
Happy new year!
Hoe is het daar? Ik kom morgen terug van een weekje zon, en ik dacht me maar eens voor te gaan bereiden op sneeuw enzo
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef De_Groentenboer het volgende:
Weerbericht had het over serieuze dooi eind deze week
Ik hoef ook niet continu dooi te hebben hoor, 't is immers winter. Maar ik woon in het oosten van 't land en het ligt hier vol met ijs/sneeuwblubber.. die rotzooi mag smelten en daarna mag het wmb gewoon koud worden. Warm weer is voor de lente/zomerquote:
Nope we zijn net thuis, onbewolkt en heel koud, het was op sommige plekken glibberen onderweg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef horned_reaper het volgende:
Sneeuwt het al in de stad Groningen?
Ik heb net onderweg vanuit ZO Drenthe gewoon de grote Beer gezien...? Zal Buienradar ff aanslingeren maar er valt hier echt niets momenteel...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier gewoon matige sneeuwval!! Kahaarin, hoe durf je valse melding te geven, alles wordt hier gewoon wit!!!
Ik geloof er niets van. Februari is meestal een ijskoude maand.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:49 schreef Revolution-NL het volgende:
Zal het nu dan gedaan zijn met de kou
Laten we het hopenquote:Op zondag 2 januari 2011 10:49 schreef Revolution-NL het volgende:
en gezien wat we al gehad hebben,,. die koude komt nog wel terug denk ik ook.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Februari is meestal een ijskoude maand.
Eerst wel even, want volgens de verwachting trekt de kou zich eind van de week zowat tot in Scandinavië en Rusland terug.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:49 schreef Revolution-NL het volgende:
Vorig jaar had februari een dag waarop het 13.3 graden was meen ikquote:Op zondag 2 januari 2011 13:25 schreef pinine het volgende:
hopelijk blijven januari en februari mild ter compensatie van de koude december, prachtig zou het zijn alweer sneeuwklokjes en crocussen in februari en niet pas in maart , lente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |