Op internet is het je en jij, en ouwe lul, en als ik op straat loop is het u en meneer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het zijn gastjes die die opmerkingen niet durven te maken als ze voor je staan. Stelletje internet ridders.
valt tegenquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:41 schreef Clan het volgende:
[..]
en als ik op straat loop is het u en meneer.
Correct.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:41 schreef Clan het volgende:
[..]
Op internet is het je en jij, en ouwe lul, en als ik op straat loop is het u en meneer.
ik heb het er meer over dat ik vaak zie dat jongeren totaal geen respect hebben voor ouderen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:46 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet oud genoeg, of kun je niet woest uit je ogen kijken.
Nee, daar ben ik nooit geweest. Ik heb mijn opleiding in Schaarsbergen en Arhem gehad.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:45 schreef Clan het volgende:
@Achja en Cobra
Ik zag dat de Artillerieschool in Breda ook al gesloten was, ik weet niet of jullie daar ooit zijn geweest?
Ik ben daar in 1962 in opleiding gegaan, alvorens als Kanonnier in Ede te worden geplaatst.
Oh dus jij hebt geen respect voor ouderen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:47 schreef m.k het volgende:
[..]
ik heb het er meer over dat ik vaak zie dat jongeren totaal geen respect hebben voor ouderen.
en dat laatste kan ik heel goed
Eensch! Ook jij het beste!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Vronsky het volgende:
Heren, ik ga richting de kroeg.
Heel erg veel plezier vanavond met nieuw jaar te vieren, op naar 2011!
Dat het een beter jaar mag worden dan 2010 :p
Ik heb dat hele pacifisme nooit begrepen, vroeger was het normaal dat je in dienst ging, daar hoorde je niemand over klagen, maar je kreeg ineens van die mensen die dachten dat je alles met praten oplost en de deur voor de vijand openzetten 'sociaal' is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:45 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik heb wel eens zin om zo een persoon die denkt dat je door knuffelen en het zingen van kumbaya geweld kan voorkomen en oplossen, zo hard in zijn porrum te slaan dat hij stijl naar achter flikkert. Als hij dan opstaat en niks doet hem weer een dreun in zijn smoelwerk te geven, netzo lang tot hij begint terug te vechten. Om hem er dan op te wijzen dat hij een hypocrite is, en al kumbaya zingend hem met zijn bloederige puist en een nieuw gewonnen inzicht te laten staan.
Die is eind jaren 80 volgens mij dicht gegaan. Ik heb daar nooit gezeten. Heb mijn art opleiding in Seedorf gehad.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:45 schreef Clan het volgende:
@Achja en Cobra
Ik zag dat de Artillerieschool in Breda ook al gesloten was, ik weet niet of jullie daar ooit zijn geweest?
Ik ben daar in 1962 in opleiding gegaan, alvorens als Kanonnier in Ede te worden geplaatst.
Chassékazerne, de Taptoe werd daar ook gehoudenquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik nooit geweest. Ik heb mijn opleiding in Schaarsbergen en Arhem gehad.
Op welke kazerne zat de Artillerieschool?
Doe het morgen wel als ik ergens wakker ben geworden op de dagquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eensch! Ook jij het beste!
En laat, via pm, even weten hoe het gisteren bij de dokter is gegaan.
de Chasse kazerne, is ook al gesloopt/ afgestoten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik nooit geweest. Ik heb mijn opleiding in Schaarsbergen en Arhem gehad.
Op welke kazerne zat de Artillerieschool?
Veel plezier vanavondquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Vronsky het volgende:
Heren, ik ga richting de kroeg.
Heel erg veel plezier vanavond met nieuw jaar te vieren, op naar 2011!
Dat het een beter jaar mag worden dan 2010 :p
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Oh dus jij hebt geen respect voor ouderen?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:52 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Doe het morgen wel als ik ergens wakker ben geworden op de dag
Jij zou ons ook geen meneer noemen, want jij weet onze rang.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:53 schreef m.k het volgende:
[..]
ik zie mijzelf graag als uitzondering
Het hoofdgebouw staat er nog. Is/was een enorm mooi gebouw. Mooiste kazerne die ik ken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
de Chasse kazerne, is ook al gesloopt/ afgestoten.
en wat als ik het nou fout zeg?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij zou ons ook geen meneer noemen, want jij weet onze rang.
4 weken achter de wacht.quote:
Ken de kazerne eigenlijk alleen maar van de buitenkant.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Het hoofdgebouw staat er nog. Is/was een enorm mooi gebouw. Mooiste kazerne die ik ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |