Het was 2008 en het is een leuk deuntje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik welke vage bedoening zat je toen
Kloptquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was hij dat niet, steeds aan 't zeiken over van alles en nog wat?
Simon is die ene met de bril.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eén van die twee, ik houd ze nooit uit elkaar, die kon zo heerlijk verliefd kijken bij TVOHDaar smelt je toch gelijk van.
Wat een chick is dat hequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
monique smit daarentegen...
slaap je vana na na na navond bij mij?
zie ik je la la la later aan het ontbijt?
wat voor fa fa fantasieën heb jij?
wanneer je naar me kijkt?
Monique Smit sorry maar dit is toch zo'n overdreven blij mens.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
monique smit daarentegen...
slaap je vana na na na navond bij mij?
zie ik je la la la later aan het ontbijt?
wat voor fa fa fantasieën heb jij?
wanneer je naar me kijkt?
Dat doe je goed.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:18 schreef Bol_Wan het volgende:
lijstje van meest gedraaide artiesten dit jaar:
1 Muse 1,198
2 Oasis 621
3 Arctic Monkeys 595
4 Volbeat 529
5 Stereophonics 330
6Joshua Radin 305
7 Editors 261
8 Keane 257
9 Foo Fighters 253
10Franz Ferdinand 229
Dat doet hij voorlopig ook nog welquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan mag ie van mij ook wel wegblijven.
wehehehe!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:18 schreef Cee het volgende:
[..]
That's what single girls dooooooooooooo.
quote:
Sinds wanneer heeft Simon een bril, ik kijk nooit naar TVOH VI heeft voorrang.quote:
Mijn mening over Roos is best omgedraaid. Vind et gewoon een tof wijf. punt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
Dit meen je niet2! nick en simon liedjes dit uur
Dat kan niet anders zijn dan gephotoshopd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe!
[..]
[ afbeelding ]
fotosoep ftw!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mijn mening over Roos is best omgedraaid. Vind et gewoon een tof wijf. punt.Agree.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Mijn mening over Roos is best omgedraaid. Vind et gewoon een tof wijf. punt.Nou dan moeten we dus een keer tijdens haar uitzending een meet proberen te regelen in de studioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zal vast wel lukken
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
[..]
Mijn mening over Roos is best omgedraaid. Vind et gewoon een tof wijf. punt.Ja niks op aan te merken eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Belachelijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan niet anders zijn dan gephotoshopd.
Even te lui om verder terug te zoeken, maar dan doel ik dus op Nickquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Simon een bril, ik kijk nooit naar TVOH VI heeft voorrang.
Met fotosoep kun je zelfs foksters knap makenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe!
[..]
[ afbeelding ]
fotosoep ftw!
[..]
Mijn mening over Roos is best omgedraaid. Vind et gewoon een tof wijf. punt.Eens is. Ze is wat overdreven in d'r dj-praat, maar ze smoelt goddank niet zo vreselijk als Annemieke doet. En ze lijkt me echt een tof mens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe krijg je dat zo handigquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:18 schreef Bol_Wan het volgende:
lijstje van meest gedraaide artiesten dit jaar:
1 Muse 1,198
2 Oasis 621
3 Arctic Monkeys 595
4 Volbeat 529
5 Stereophonics 330
6Joshua Radin 305
7 Editors 261
8 Keane 257
9 Foo Fighters 253
10Franz Ferdinand 229
Haha, nou rustig aan hoor.. tof is niet geilquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou dan moeten we dus een keer tijdens haar uitzending een meet proberen te regelen in de studio. Zal vast wel lukken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |