Nope.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef Cee het volgende:
[..]Roel, ben je echt op 1 januari jarig?
Neujquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef hole1988 het volgende:
is 3FM BTW de langste topic reeks van Fok?
geen idee, maar singles SC is ook lang denk ik....quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef hole1988 het volgende:
zou kunnen, maar niet met de meeste topics, dus PUB SCquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef hole1988 het volgende:
denk ook niet de langste, maar wel onderwerpgericht, die andere zijn centrale slowchatsquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zou kunnen, maar niet met de meeste topics, dus PUB SC
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef DaMook het volgende:
Hans, als je dan toch telkens de lapo hebt he, zorg dan dat je het volgende deel vast klaar hebt staan ipv zo lang erover te doen !
idd waar is de ouwequote:
Anders zei ik het nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Terechte klacht.
HAAAAAAAAAKUUUUUUUUUUH !!!!!!!!!!
Die gay sc heeft bijna 3000 zie ik in de AT staan. Hoeveel heeft PUBquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zou kunnen, maar niet met de meeste topics, dus PUB SC
wahahaha, leuk dat dat nu herontdekt wordtquote:
Goed bezig. Boks ouwequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Anders zei ik het niet. Ik doe niet aan onterechte dingen
.
*TIK*quote:
New Kids blaast de happy hardcore een nieuw leven in inderdaad.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wahahaha, leuk dat dat nu herontdekt wordt
Kutkoters die nog geen leven hebbenquote:
Dat! Ik mag komende maand nog naar een 90's classics party met alleen maar hakkuh-platen, de tofheidquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wahahaha, leuk dat dat nu herontdekt wordt
quote:
Wij gelukkig wel. Getuige dit en de vorige 2739 topics.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kutkoters die nog geen leven hebben. Duidelijk
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
nja, dat is dan weer neits voor mijquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat! Ik mag komende maand nog naar een 90's classics party met alleen maar hakkuh-platen, de tofheid
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
BROEK AF, TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREN
Je vergeet er het woord 'kwaliteits' voor 'topics' te zetten, Roel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wij gelukkig wel. Getuige dit en de vorige 2739 topics.
Wij gelukkig wel. Getuige dit en de vorige 2739 kwaliteitstopics.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mij kan je dan afvoeren ik ga op alles mee stampen en mijn conditie kan dat niet aan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dat is dan weer neits voor mij
Naatje zoekt wel even uit wanneer het eerste deel van beide reeksen is geopend.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wij gelukkig wel. Getuige dit en de vorige 2739 topics.
de registratiedatum van Hans!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Naatje zoekt wel even uit wanneer het eerste deel van beide reeksen is geopend.
Da's beter m'n jong.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wij gelukkig wel. Getuige dit en de vorige 2739 kwaliteitstopics.
SPOILER: lijst01-02Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
http://www.3fmfan.nl/page/forumquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:03 schreef hole1988 het volgende:
En we gaan nog niet slapen, nog lange niet, nog lange nietSPOILER: lijst01-02Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
nja, na Kontrust en Florence houd ik het tocht wel voor gezien denk ik...quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
En we gaan nog niet slapen, nog lange niet, nog lange niet
Potdorie, het houdt niet op.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
En we gaan nog niet slapen, nog lange niet, nog lange niet
Ik stuiter al de hele dag rond van alle energie die in me zitquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, na Kontrust en Florence houd ik het tocht wel voor gezien denk ik...
ontbijt je toevallig met m&m's in een soepje van red bull?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik stuiter al de hele dag rond van alle energie die in me zitIk vind het knap, want ik heb de hele kerstvakantie nog geen fatsoenlijke nachtrust gehad
Trusten!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:05 schreef JaneDoe het volgende:
mensen, ik ga tussen de klamme lappen liggen![]()
ik zag trouwens dat t hansalarm tussen 3 en 4 uur weer van stal gehaald kan worden, maar dan bevind ik me naar alle waarschijnlijkheid reeds in droomland
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:05 schreef JaneDoe het volgende:
ik zag trouwens dat t hansalarm tussen 3 en 4 uur weer van stal gehaald kan worden, maar dan bevind ik me naar alle waarschijnlijkheid reeds in droomland
Trusten !quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:05 schreef JaneDoe het volgende:
lig ze!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:05 schreef JaneDoe het volgende:
Nee, thee en een boterhamquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ontbijt je toevallig met m&m's in een soepje van red bull?
Het wordt gewoon bijgehouden ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/forum
Ik heb alles twintig keer voorbij horen komen vorig zomer dus ik ken de man zijn repertoire.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:05 schreef Bol_Wan het volgende:
Hé, ik kan em meezingen. Had ik niet verwacht
Tweede post meteen een Hanspostquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[3FM] Feesten met Ekstra Weekend *O*
heeft ie een ban???quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.
Is Waalwijker nou al gespot ? Denkt zeker dat hij nog een ban heeft.
Was hij dat niet, steeds aan 't zeiken over van alles en nog wat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.
Is Waalwijker nou al gespot ? Denkt zeker dat hij nog een ban heeft.
We hebben gewoon ons 4-jarig jubileum gemist eergisteren!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
PUB Slowchat topicquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
3FM Serious request was eerderquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:07 schreef Cee het volgende:
[..]
We hebben gewoon ons 4-jarig jubileum gemist eergisteren!
In die uitzending werd m'n suggestie hier voor de Saddam Hoessein executie-plaat gedraaid.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tweede post meteen een Hanspost
Des duivels hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
rowwen heze wordt straks mijn 666e scrobble sinds de reset
Ik wilde net zeggen, denk dat ik hier maar lang opblijf, en gewoon een gat in de dag slaap. Word het 's avonds ook wat makkelijker o door te gaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:07 schreef CindieY het volgende:
FeeeeeeeeeeeeeestenWat heb ik een zin in vanavond zeg.
ja, die limbo's!quote:
Oh ja. Ik ben post #12.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3FM Serious request was eerder.
Ik moet nog pudding maken voor de hele verdieping morgenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, denk dat ik hier maar lang opblijf, en gewoon een gat in de dag slaap. Word het 's avonds ook wat makkelijker o door te gaan
mmm, t blijkt toch al Volbeat - Heaven of Hell te zijn. das wel toepasselijk danquote:
Echt? Da's idd toepasselijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, t blijkt toch al Volbeat - Heaven of Hell te zijn. das wel toepasselijk dan
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3FM Serious request was eerder.
die nog eerderquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
Echter, het eerste serious request topic:
[3fm] Serious Request 2005 #1 met Giel, Wout en Gerard
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
Echter, het eerste serious request topic:
[3fm] Serious Request 2005 #1 met Giel, Wout en Gerard
Dat haar van Koning Gerard.quote:
24628 scrobbles tot op hedenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
rowwen heze wordt straks mijn 666e scrobble sinds de reset
Goed topic.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb een week of 3 geleden gereset. had het ding al 2 ajar niet meer gebruikt. had er ook wel een paarduizend denk ikquote:
Luister es naar November, Liefde, Peel in Brand of Heilige Athonius.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:13 schreef heloef het volgende:
Rowwen Heze vond alleen Bestel Maar een beetje leuk.
Bestel Maar is niet van hun.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:13 schreef heloef het volgende:
Rowwen Heze vond alleen Bestel Maar een beetje leuk.
Oh.quote:
jaweltoch?quote:
de mijne is volgens mij precies een jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb een week of 3 geleden gereset. had het ding al 2 ajar niet meer gebruikt. had er ook wel een paarduizend denk ik
wrom?quote:
wehehehe, flauwerd. beetje zout?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je Bestel Mar bedoelt.
(sorry, flauw, a'tje te veel)
zeikerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:14 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:14 schreef Cee het volgende:
[..]
ADHDertjequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:12 schreef CindieY het volgende:
Zelfs als ik zit, kan ik niet stil zitten
Ik kom uit de randstad, ik zeg het nog gewoon in het ABN.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:14 schreef Cee het volgende:
[..]
jahoor, en de Paus is een moslim!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:16 schreef Cee het volgende:
Ja en nou ga ik iets schokkends mededelen: ik vind Nick en Simon tof. En de 3J's ook. Dus.
dat mag, maar ik ben zeer teleurgesteldquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:16 schreef Cee het volgende:
Ja en nou ga ik iets schokkends mededelen: ik vind Nick en Simon tof. En de 3J's ook. Dus.
Hun muziek of de jongens? Ik moet zeggen dat ik Nick en Simon gewoon cuties vindquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:16 schreef Cee het volgende:
* Roel_Jewel ziet iemand van de sokkel afflikkeren.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:16 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jahoor, en de Paus is een moslim!
Ik heb Roseanne op mijn MP3 gezet. Dat dus nooit meer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:16 schreef Cee het volgende:
Beide.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hun muziek of de jongens? Ik moet zeggen dat ik Nick en Simon gewoon cuties vind
Ik sommige nummers ook welquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:16 schreef Cee het volgende:
Sommige vrouwen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hun muziek of de jongens? Ik moet zeggen dat ik Nick en Simon gewoon cuties vind
ROEL !! Had je mijn vraag nog gelezen in het vorige topic ? Nee, dan stel ik hem nog eensquote:
ik welke vage bedoening zat je toenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb Roseanne op mijn MP3 gezet. Dat dus nooit meer.
Eén van die twee, ik houd ze nooit uit elkaar, die kon zo heerlijk verliefd kijken bij TVOHquote:
Het was 2008 en het is een leuk deuntje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik welke vage bedoening zat je toen
Kloptquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was hij dat niet, steeds aan 't zeiken over van alles en nog wat?
Simon is die ene met de bril.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eén van die twee, ik houd ze nooit uit elkaar, die kon zo heerlijk verliefd kijken bij TVOHDaar smelt je toch gelijk van.
Wat een chick is dat hequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
monique smit daarentegen...
slaap je vana na na na navond bij mij?
zie ik je la la la later aan het ontbijt?
wat voor fa fa fantasieën heb jij?
wanneer je naar me kijkt?
Monique Smit sorry maar dit is toch zo'n overdreven blij mens.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
monique smit daarentegen...
slaap je vana na na na navond bij mij?
zie ik je la la la later aan het ontbijt?
wat voor fa fa fantasieën heb jij?
wanneer je naar me kijkt?
Dat doe je goed.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:18 schreef Bol_Wan het volgende:
lijstje van meest gedraaide artiesten dit jaar:
1 Muse 1,198
2 Oasis 621
3 Arctic Monkeys 595
4 Volbeat 529
5 Stereophonics 330
6Joshua Radin 305
7 Editors 261
8 Keane 257
9 Foo Fighters 253
10Franz Ferdinand 229
Dat doet hij voorlopig ook nog welquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan mag ie van mij ook wel wegblijven.
wehehehe!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:18 schreef Cee het volgende:
[..]
That's what single girls dooooooooooooo.
quote:
Sinds wanneer heeft Simon een bril, ik kijk nooit naar TVOH VI heeft voorrang.quote:
Mijn mening over Roos is best omgedraaid. Vind et gewoon een tof wijf. punt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
Dit meen je niet2! nick en simon liedjes dit uur
Dat kan niet anders zijn dan gephotoshopd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe!
[..]
[ afbeelding ]
fotosoep ftw!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mijn mening over Roos is best omgedraaid. Vind et gewoon een tof wijf. punt.Agree.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Mijn mening over Roos is best omgedraaid. Vind et gewoon een tof wijf. punt.Nou dan moeten we dus een keer tijdens haar uitzending een meet proberen te regelen in de studioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zal vast wel lukken
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
[..]
Mijn mening over Roos is best omgedraaid. Vind et gewoon een tof wijf. punt.Ja niks op aan te merken eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Belachelijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan niet anders zijn dan gephotoshopd.
Even te lui om verder terug te zoeken, maar dan doel ik dus op Nickquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Simon een bril, ik kijk nooit naar TVOH VI heeft voorrang.
Met fotosoep kun je zelfs foksters knap makenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe!
[..]
[ afbeelding ]
fotosoep ftw!
[..]
Mijn mening over Roos is best omgedraaid. Vind et gewoon een tof wijf. punt.Eens is. Ze is wat overdreven in d'r dj-praat, maar ze smoelt goddank niet zo vreselijk als Annemieke doet. En ze lijkt me echt een tof mens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe krijg je dat zo handigquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:18 schreef Bol_Wan het volgende:
lijstje van meest gedraaide artiesten dit jaar:
1 Muse 1,198
2 Oasis 621
3 Arctic Monkeys 595
4 Volbeat 529
5 Stereophonics 330
6Joshua Radin 305
7 Editors 261
8 Keane 257
9 Foo Fighters 253
10Franz Ferdinand 229
Haha, nou rustig aan hoor.. tof is niet geilquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou dan moeten we dus een keer tijdens haar uitzending een meet proberen te regelen in de studio. Zal vast wel lukken
.
Blijf eens van de drank af Cee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:16 schreef Cee het volgende:
Zo slank is ze niet, niet dik maar ook niet zo slank als op die foto.quote:
Maar moet ze ons nou echt na elke plaat vertellen dat ze Roos is en dat ze bij ons blijft?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Eens is. Ze is wat overdreven in d'r dj-praat, maar ze smoelt goddank niet zo vreselijk als Annemieke doet. En ze lijkt me echt een tof mens.
Zeg ik dat dan ergensquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Haha, nou rustig aan hoor.. tof is niet geil
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Blijf eens van de drank af Cee.
Annemieke.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Eens is. Ze is wat overdreven in d'r dj-praat, maar ze smoelt goddank niet zo vreselijk als Annemieke doet. En ze lijkt me echt een tof mens.
ik lees tussen de regels doorquote:
Niet doenquote:
Helaas geen ideequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
ROEL !! Had je mijn vraag nog gelezen in het vorige topic ? Nee, dan stel ik hem nog eens.
Weet jij hoe ik 3fm kan scrobblen op mijn mac ?
Net zo vaak als dat Domien ons na ieder nummer de tijd, datum, het weer, de dag van gisteren, de datum van morgen en het aantal seconden dat ons nog resteert tot de apocalyps moet melden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar moet ze ons nou echt na elke plaat vertellen dat ze Roos is en dat ze bij ons blijft?
ben ik daar ook kknap mee te maken???quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met fotosoep kun je zelfs foksters knap maken.
Ehm bijna.quote:
Firefox doet dat niet goed, moet je Internet explorer voor gebruikenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik krijg een heel brak lijstje, dat bedoel ik meer
ik gebruik Chromequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Firefox doet dat niet goed, moet je Internet explorer voor gebruiken
Oke dan, tis al laatquote:
Dat valt me tegen van jequote:
dan doet ie op chrome ook niet.quote:
Ben jij een fokster ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben ik daar ook kknap mee te maken???
TIk em aan ouwe!quote:
een mannelijke fok!ster ben ikquote:
je hebt hem niet staan, waar zit je? Of heb ik je al?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat valt me tegen van je.
Nou dan blijft mijn last.fm voorlopig leeg.
Jullie mogen me gerust toevoegen hoor mede 3fm topic posters.
Niemand heeft mequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt hem niet staan, waar zit je? Of heb ik je al?
Leuke woordspeling.quote:
welke woordspeling???quote:
*toegevoegd*quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niemand heeft me. Ik zal hem even aanzetten op fok
.
Komt Bombaquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:30 schreef naatje_1 het volgende:
De volgende leuke plaat is Kontrust, dus u weet wat ik vraag, waarschuw me aub. Dat mag ook met PRRRRRRRRRRRRRRRR
dat!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Komt BombaWat een bazenplaat is dat toch werd grijsgedraaid bij 3 voor 12.
Ik heb jou ook even toegevoegd. We zijn Very High.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:31 schreef CindieY het volgende:
DaMook, heel lief dat je me toevoegt, maar je moet heel snel wat gaan doen aan die lijst van je. Onze music compability is Unknown
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb jou ook even toegevoegd. We zijn Very High.
Trustenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:33 schreef Cee het volgende:
Oké, ik ga nu toch echt maar eens slapen. Welterusten en wellicht tot morgen nog eventjes!
slaap zacht!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:33 schreef Cee het volgende:
Oké, ik ga nu toch echt maar eens slapen. Welterusten en wellicht tot morgen nog eventjes!
Das ook niet veel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
1 C-Mon & Kypski 90
2 The National 86
3 VPRO 3VOOR12 82
4 Franz Ferdinand 31
5 Muse 21
6 De Jeugd van Tegenwoordig 16
6 Loney, dear 16
8 U2 15
8 Triggerfinger 15
10 Pet Shop Boys 14
10 Tim Hecker 14
10 Goose 14
10 Hot Chip 14
14 2 Unlimited 12
15 Frank Sinatra 8
bey bey man bey beyquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:33 schreef Cee het volgende:
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:33 schreef Cee het volgende:
ik zet mijn scrobbler niet altijd aanquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Das ook niet veel.![]()
Zo meteen wat Fokkertjes toegevoegd
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:33 schreef Cee het volgende:
Beter dan LOWquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:31 schreef CindieY het volgende:
DaMook, heel lief dat je me toevoegt, maar je moet heel snel wat gaan doen aan die lijst van je. Onze music compability is Unknown
Ik ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zet mijn scrobbler niet altijd aan
Ik ook niet, maar ik heb ook nog een ipod, itunes en Spotifyquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
v3.0
- Totaal vernieuwde GUI en engine.
- Mac-support toegevoegd.
- Het luisteren naar stations met VLC toegevoegd voor Windowsgebruikers.
- Radiostation toegevoegd: DeepFM.
- Radiostation toegevoegd: FreshFM.
- Radiostation toegevoegd: KinkFM.
- Radiostation toegevoegd: Radio 2.
- Twitter toegevoegd als bron voor tracks.
- Nederlandse taal.
- Betere help.
http://www.helpmij.nl/for(...)utch-Radio-Scrobbler
Hehe, je zult niet de enige zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:30 schreef Cee het volgende:
[..]
*toegevoegd*
Mook! Ik heb nu pas (waarschijnlijk voor de zoveelste keer) door wie je bent op m'n twitter timeline.
Ik gebruik DRS verder eigenlijk niet. Ik ben een vaste 3FM-luisteraar, maar toch zegt 3FM niet alles over mijn smaak.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zie je wat op nummer 3 staat, dat is de 3voor12 podcast en elke aflevering is een uurquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb ook nog een ipod, itunes en Spotify
Kekke muts heeft die Caro.quote:
Spotify kun je ook gewoon scrobblen, gewoon in Spotify zelf.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb ook nog een ipod, itunes en Spotify
vooruit, die props krijg jequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zie je wat op nummer 3 staat, dat is de 3voor12 podcast en elke aflevering is een uur
Op zaterdag na, tijdens witte ruis op 3fm, luister ik eigenlijk alleen 3fmquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:33 schreef naatje_1 het volgende:
DaMook, luister je alleen via radio? Anders moet je ff de normale scrobbler installeren
Ik ga kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
v3.0
- Totaal vernieuwde GUI en engine.
- Mac-support toegevoegd.
- Het luisteren naar stations met VLC toegevoegd voor Windowsgebruikers.
- Radiostation toegevoegd: DeepFM.
- Radiostation toegevoegd: FreshFM.
- Radiostation toegevoegd: KinkFM.
- Radiostation toegevoegd: Radio 2.
- Twitter toegevoegd als bron voor tracks.
- Nederlandse taal.
- Betere help.
http://www.helpmij.nl/for(...)utch-Radio-Scrobbler
Zij is zo goedquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS!
CAROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
enquote:
quote:
Dit dus.quote:
klopt, maar dat bedoel ik ook. die dingen scrobblen allemaalquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Spotify kun je ook gewoon scrobblen, gewoon in Spotify zelf.
Owww, ok. Even niet goed gelezen danquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
klopt, maar dat bedoel ik ook. die dingen scrobblen allemaal
Nah.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind 't maar eng, hoe ze kijkt
Nee nee, ze kijkt mysterieusquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind 't maar eng, hoe ze kijkt
en dan voorstellen dat elke aflevering er zo uit ziet:quote:
Vage plaat :d.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
Nein mann, Ich will noch nicht gehen!
aber doch gehe ich zo!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
Nein mann, Ich will noch nicht gehen!
Ik ken ze jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dan voorstellen dat elke aflevering er zo uit ziet:
The Medics - The City
Those Dancing Days - Fuckarias
Kelpe - Chocolate Money
The Streets - Going Through Hell
The Go! Team - Buy Nothing Day
Jai Paul - Btstu
Cee-Lo Green - Bright Lights Bigger City
Michael Jackson ft Lenny Kravitz & Dave Grohl - (I Can't Make It) Another Day
Egyptrixx - Chrysalis Records
Surf City - Kudos
PJ Harvey - Written On The Forehead
Thomas Lauren - While My Closet Is Burning
Girls - Heartbreaker
Beans 'n Fatback - Tonight Girl I'm Coming Back Home
Tanlines - Real Life
D. Lipps - Gorilla Muziek
The Pains Of Being Pure At Heart - Heart In Your Heartbreak
Nicequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dan voorstellen dat elke aflevering er zo uit ziet:
The Medics - The City
Those Dancing Days - Fuckarias
Kelpe - Chocolate Money
The Streets - Going Through Hell
The Go! Team - Buy Nothing Day
Jai Paul - Btstu
Cee-Lo Green - Bright Lights Bigger City
Michael Jackson ft Lenny Kravitz & Dave Grohl - (I Can't Make It) Another Day
Egyptrixx - Chrysalis Records
Surf City - Kudos
PJ Harvey - Written On The Forehead
Thomas Lauren - While My Closet Is Burning
Girls - Heartbreaker
Beans 'n Fatback - Tonight Girl I'm Coming Back Home
Tanlines - Real Life
D. Lipps - Gorilla Muziek
The Pains Of Being Pure At Heart - Heart In Your Heartbreak
Toch 18 scrobbles
Tis zo'n typisch plaatje voor mij. Ik ben standaard degene die zegt: Neeeeee, nog niet gaan, ik wil nog dansen!quote:
maar dan heb ik het commentaar niet van atzequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik ken ze jaje kan ook gewoon de spotify lijst van 3voor12 aanzetten, dies evengoed
Atze is een dokusquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dan heb ik het commentaar niet van atze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |