Kutkoters die nog geen leven hebbenquote:
Dat! Ik mag komende maand nog naar een 90's classics party met alleen maar hakkuh-platen, de tofheidquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wahahaha, leuk dat dat nu herontdekt wordt
quote:
Wij gelukkig wel. Getuige dit en de vorige 2739 topics.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kutkoters die nog geen leven hebben. Duidelijk
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
nja, dat is dan weer neits voor mijquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat! Ik mag komende maand nog naar een 90's classics party met alleen maar hakkuh-platen, de tofheid
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
BROEK AF, TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREN
Je vergeet er het woord 'kwaliteits' voor 'topics' te zetten, Roel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wij gelukkig wel. Getuige dit en de vorige 2739 topics.
Wij gelukkig wel. Getuige dit en de vorige 2739 kwaliteitstopics.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mij kan je dan afvoeren ik ga op alles mee stampen en mijn conditie kan dat niet aan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dat is dan weer neits voor mij
Naatje zoekt wel even uit wanneer het eerste deel van beide reeksen is geopend.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wij gelukkig wel. Getuige dit en de vorige 2739 topics.
de registratiedatum van Hans!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Naatje zoekt wel even uit wanneer het eerste deel van beide reeksen is geopend.
Da's beter m'n jong.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wij gelukkig wel. Getuige dit en de vorige 2739 kwaliteitstopics.
SPOILER: lijst01-02Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
http://www.3fmfan.nl/page/forumquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Naatje zoekt wel even uit wanneer het eerste deel van beide reeksen is geopend.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:03 schreef hole1988 het volgende:
En we gaan nog niet slapen, nog lange niet, nog lange nietSPOILER: lijst01-02Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
nja, na Kontrust en Florence houd ik het tocht wel voor gezien denk ik...quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
En we gaan nog niet slapen, nog lange niet, nog lange niet
Potdorie, het houdt niet op.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
En we gaan nog niet slapen, nog lange niet, nog lange niet
Ik stuiter al de hele dag rond van alle energie die in me zitquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, na Kontrust en Florence houd ik het tocht wel voor gezien denk ik...
ontbijt je toevallig met m&m's in een soepje van red bull?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik stuiter al de hele dag rond van alle energie die in me zitIk vind het knap, want ik heb de hele kerstvakantie nog geen fatsoenlijke nachtrust gehad
Trusten!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:05 schreef JaneDoe het volgende:
mensen, ik ga tussen de klamme lappen liggen![]()
ik zag trouwens dat t hansalarm tussen 3 en 4 uur weer van stal gehaald kan worden, maar dan bevind ik me naar alle waarschijnlijkheid reeds in droomland
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:05 schreef JaneDoe het volgende:
ik zag trouwens dat t hansalarm tussen 3 en 4 uur weer van stal gehaald kan worden, maar dan bevind ik me naar alle waarschijnlijkheid reeds in droomland
Trusten !quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:05 schreef JaneDoe het volgende:
lig ze!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:05 schreef JaneDoe het volgende:
Nee, thee en een boterhamquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ontbijt je toevallig met m&m's in een soepje van red bull?
Het wordt gewoon bijgehouden ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/forum
Ik heb alles twintig keer voorbij horen komen vorig zomer dus ik ken de man zijn repertoire.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:05 schreef Bol_Wan het volgende:
Hé, ik kan em meezingen. Had ik niet verwacht
Tweede post meteen een Hanspostquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[3FM] Feesten met Ekstra Weekend *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |