Heb alle cd's behalve de nieuwe dusquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kun je beter naar Snow Patrol luisteren
quote:
Hij vond zichzelf een gitarist, geen zangerquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:49 schreef Eska het volgende:
Maar waarom had Jimi een hekel aan zijn eigen stem dan? Nooit eerder gehoord.
En dan te bedenken dat de echte versie nog veel langer duurtquote:
Ah oké. Maar hij kon niemand vinden dan, om de zang te doen? Dat hij het dan toch zelf maar deed?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij vond zichzelf een gitarist, geen zanger
Het scheelt maar een paar letters ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:52 schreef MadMaster het volgende:
Die Hendrix was echt een virtuoos gitarist en zanger...![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft iig nooit naar een andere zanger gezocht. Vermoedelijk was het een soort noodzakelijk kwaad om het zelf te doen, het was immers zijn band.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:52 schreef Eska het volgende:
Ah oké. Maar hij kon niemand vinden dan, om de zang te doen? Dat hij het dan toch zelf maar deed?
253 SANTANA - Black magic woman (1970)quote:
geen super uur wmb. Ik ga toch maar eens liggen denk ik trusten!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
253 SANTANA - Black magic woman (1970)![]()
![]()
![]()
252 CHICAGO - If you leave me now (1976)![]()
![]()
![]()
251 KREZIP - I would stay (2000):)
250 U2 - Pride (In the name of love) (1984)![]()
249 DE KAST - In nije dei (1997)![]()
![]()
248 ALICE COOPER - How you gonna see me now (1979)![]()
![]()
![]()
247 BEATLES - Strawberry fields forever (1967)![]()
![]()
246 QUEEN - We will rock you (1977)![]()
245 KINKS - Lola (1970)![]()
![]()
244 CREEDENCE CLEARWATER REVIVAL - Who'll stop the rain (1970)![]()
243 ACDA & DE MUNNIK - Niet of nooit geweest (1998)![]()
![]()
242 BARBRA STREISAND - Woman in love (1980)![]()
![]()
241 URIAH HEEP - Easy livin' (1973):)
240 NEIL YOUNG - Old man (1972):)![]()
![]()
239 ERIC CLAPTON - Wonderful tonight (1988)![]()
![]()
![]()
En ze lullen er weer doorheenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:03 schreef MadMaster het volgende:
Alleen het eind van deze plaat is interessant....
Peter Etcetera...quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
owja, die band met die gitarist die niet zo goed was met pistolen schoonmaken.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:11 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Toch niet een echt bevallig type...
Jij kan zeker goed tongenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:12 schreef tong80 het volgende:
Ze is ook niet echt lelijk.
Volgens mij kan ze goed pijpen.
Logisch, in dit topic met al die meiden...quote:schaamlipcorrectie SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult ! www.accz.nl/schaamlipcorrectie
Makkelijk targetquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:12 schreef dasorakel het volgende:
Ik blijf krezip heerlijke muziek vinden. Zal wel aan mij liggen, maar ik snap niet waarom t zo vaak wordt afgezeken
Daarom juist...quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoezo niet bevallig, ze heeft er al 2 uitgepoept.
Tot volgend jaar danquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whehe in slaap gevallen. Nu maar echt slapenTot morgen
Toch tof dat ze regelmatig langskomen en het meestal ook goed isquote:
Trustenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:57 schreef Eska het volgende:
Toch nog even Neil Young (en Uriah Heep) meegepikt.
Nu echt richting bed!
(met een jammer-nummer van Clapton)
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:57 schreef Eska het volgende:
Toch nog even Neil Young (en Uriah Heep) meegepikt.
Nu echt richting bed!
(met een jammer-nummer van Clapton)
Nahja, klinkt wel gezellig ditquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het origineel had er ook in moeten komen, maar The Zutons zijn minder bekend dan Amy is...
Zeer zekerquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nahja, klinkt wel gezellig dit
Jan Akkerman haat het nummer.quote:
Hopelijk red ik het tot nummer 197...quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:31 schreef lubje25 het volgende:
Na Depeche Mode Enjoy the silence 1990 wordt het echt erg. Kleine break lijkt me op zijn plaats dan.
succes, dat ga ik zeker niet reddenquote:Op vrijdag 31 december 2010 03:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk red ik het tot nummer 197...
Ze lezen meer mails voor denk ik, want de platen worden nog steeds niet helemaal gedraaid, althans bij heel veel gebeurt dat niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:35 schreef TLC het volgende:
De Top 2000 is dit jaar 12 uur langer, maar toch worden er nog 2000 plaatjes gedraaid, ra ra hoe kan dat![]()
En ik heb zelfs t idee dat er meer afgekapt wordt dan andere jaren..beetje een contradictio in terminis.quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:35 schreef TLC het volgende:
De Top 2000 is dit jaar 12 uur langer, maar toch worden er nog 2000 plaatjes gedraaid, ra ra hoe kan dat![]()
Maar dat voorlezen van die mails in die paar dagen gaat bij elkaar toch nooit een halve dag in beslag nemen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze lezen meer mails voor denk ik, want de platen worden nog steeds niet helemaal gedraaid, althans bij heel veel gebeurt dat niet.
Overigens is dat niet dit jaar voor het eerst.
dat doen ze minimaal 5 minuten elk uur. reken maar uit. 24x5 = 120 is 2 uur per dag. 6x2 is 12 uur. Dus halve dag.quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Maar dat voorlezen van die mails in die paar dagen gaat bij elkaar toch nooit een halve dag in beslag nemen...
Je luistert wel eens vaker niet-commerciele radioquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:47 schreef Winski05 het volgende:
Misschien komt er nu vaker een journaal/reclame doorheen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb of dat in voorgaande jaren ook ieder uur het geval was...
Geweldige strot!quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Janis Joplin, kan misschien de enige zijn, maar snap niet wat er zo bijzonder is aan haar..
Mee eens.quote:En bedankt Hans Schiffers, vanwege het tijdstip van zijn draaiuren niet veel gehoord, maar altijd prettig om naar te luisteren.
Uiteraard, wijsneus. Ik geef alleen aan dat ik me niet kan herinneren hoe dat tijdens voorgaande edities van de Top 2000 ging.quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je luistert wel eens vaker niet-commerciele radio
Niet meteen piepen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:55 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Uiteraard, wijsneus. Ik geef alleen aan dat ik me niet kan herinneren hoe dat tijdens voorgaande edities van de Top 2000 ging.
Swami of Bami Rames?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:12 schreef peaceman het volgende:
Ik vind de uitvoering van Rames alleen echt veeeeeeeel mooier.
Behalve 's avonds toch? Dan is er minder reclame volgens mij.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet meteen piepen...
Alle jaren is dat hetzelfde geweest, vandaar mijn vraag. De Hilversumse zenders hebben altijd nieuwsblokken en reclame er omheen gehad...
Klopt, maar ook dat is altijd al zo geweest...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Behalve 's avonds toch? Dan is er minder reclame volgens mij.
True!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, maar ook dat is altijd al zo geweest...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Morgen!
Ik werd vanmorgen wakker en ontdekte een wonder: Ik heb net zoveel lullen als het jaar nog dagen heeft!
Minder dan twee derde...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Morgen!
Ik werd vanmorgen wakker en ontdekte een wonder: Ik heb net zoveel lullen als het jaar nog dagen heeft!
Die zijn inderdaad ook erg mooi.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:42 schreef MadMaster het volgende:
The End, samen met People Are Strange en Touch Me, het mooiste van The Doors. Hoeveel pillen e.d. zouden ze achter hun kiezen hebben gehad toen ze dit bedachten?
Die ken ik volgens mij niet.. of wel?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:42 schreef peaceman het volgende:
Ik vind You're lost little girl van grote schoonheid.
Als je goed geluisterd hebt wel ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die ken ik volgens mij niet.. of wel?
Te veel, weggeklokt met een goeie whiskey. Staat altijd garant voor goede platen. Leve de drugs! (Maar dan wel voor een ander, niet voor mijquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:42 schreef MadMaster het volgende:
The End, samen met People Are Strange en Touch Me, het mooiste van The Doors. Hoeveel pillen e.d. zouden ze achter hun kiezen hebben gehad toen ze dit bedachten?
Touche me.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:42 schreef MadMaster het volgende:
Ja, eigenlijk is het complete oeuvre van The Doors een soort van 'Best Of'.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:42 schreef peaceman het volgende:
Ik vind You're lost little girl van grote schoonheid.
Je weet toch dat dat niet mijn beste eigenschap is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je goed geluisterd hebt wel ja.
Goedemorgen Djennekequote:Op vrijdag 31 december 2010 09:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Te veel, weggeklokt met een goeie whiskey. Staat altijd garant voor goede platen. Leve de drugs! (Maar dan wel voor een ander, niet voor mij)
Goeiemorgen allemaal
quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat niet mijn beste eigenschap is.
Ik ook wel.. ook al was het voor Jim Morrisonquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is het complete oeuvre van The Doors een soort van 'Best Of'.
Dit had ik wel eens live mee willen maken...
3 vrije dagen gehad en niet hier gepost??quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:46 schreef Nizno het volgende:
3 vrije dagen gehad
Nu weer aan het werk
quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Te veel, weggeklokt met een goeie whiskey. Staat altijd garant voor goede platen. Leve de drugs! (Maar dan wel voor een ander, niet voor mij)
Goeiemorgen allemaal
Guus ook...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben echt naar de klote. Bah.
We hadden je al gemist en je bent dan ook uitgebreid besproken gisterenavond, Wexy...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:46 schreef Nizno het volgende:
3 vrije dagen gehad
Nu weer aan het werk
Jan Willem Roodbeen en Hans Schiffers zijn wat mij betreft ook de toppers qua dj's.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
DJ staat retestrak te draaien: weinig lullen, mooie overgangen tussen platen..complimenten!
Heeeeeeeeeeeeyquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:46 schreef Nizno het volgende:
3 vrije dagen gehad
Nu weer aan het werk
Eergisteren ook al. Superquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
DJ staat retestrak te draaien: weinig lullen, mooie overgangen tussen platen..complimenten!
Ik heb dit nummer als single aan mijn vriendin gegeven.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:53 schreef Jovatov het volgende:
Dit vind ik een mooi liedje (of word ik hier nu in dit topic voor afgemaakt?)
Niet door mijquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:53 schreef Jovatov het volgende:
NIemand wordt hier afgemaakt. Maar ik vind dit ook een mooi nummer. Mag alleen wel iets lager in de lijst.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:53 schreef Jovatov het volgende:
Nee hoor, (bijna) niemand wordt hier afgemaakt wegens zijn/haar muzieksmaak...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:53 schreef Jovatov het volgende:
Logische vragen dan:quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer als single aan mijn vriendin gegeven.
Bij slechte Nederlandse liedjes wel ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:55 schreef Jovatov het volgende:
Dat afmaken was maar een grapje, ging er meer om dat NLse liedje over het algemeen met een
worden begroet
Dat zijn niet zozeer de liedjes, maar vaak de artiesten..quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:55 schreef Jovatov het volgende:
Dat afmaken was maar een grapje, ging er meer om dat NLse liedje over het algemeen met een
worden begroet
Inderdaad. De gezondheid van je kind ondergeschikt maken aan 2500 euro. Begin dan niet aan kinderenquote:
heb jij iets tegen De Dijk ofzo??quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:01 schreef djenneke het volgende:
140 Charles Aznavour She![]()
139 De Dijk Als ze er niet is![]()
138 Jimi Hendrix Experience All along the watchtower![]()
137 U2 Beautiful day![]()
136 Led Zeppelin Whole lotta love![]()
135 Golden Earring When the lady smiles![]()
134 Ilse DeLange So incredible
133 Marco Borsato Rood(zal ik hier weer het verhaal neerkwakken wat ik ieder jaar doe???? Neh, ik sla dit jaar maar even over
)
132 Radiohead Street spirit![]()
131 Bryan Adams Summer of '69![]()
130 Radiohead Creep![]()
129 Bløf Liefs uit Londen![]()
Best leuk uurtje
Precies... en ook nog je eigen gezondheid.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Inderdaad. De gezondheid van je kind ondergeschikt maken aan 2500 euro. Begin dan niet aan kinderen
Ik heb er inderdaad niet veel mee. Maarquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heb jij iets tegen De Dijk ofzo??
nummer 133 denk ik...quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:03 schreef peaceman het volgende:
Zo de afstandbediening maar eens even pakken... er gaan een paar nummers knallen hier in huis!
En ze zijn nog wel zooo goed.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad niet veel mee. Maarstaat bij mij eerder voor neutraal dan wat anders hoor. Ik vind deze nog wel net gaan, alleen geen
waard
Daarvoor heb ik de MUTE knop nodig.quote:
Ook dat, maar dat vind ik dan toch net wat minder erg op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies... en ook nog je eigen gezondheid.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik de MUTE knop nodig.
Ik geloof best dat ze een hele goede band zijn, maar dan moet je de liedjes toch ook nog altijd leuk vindenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En ze zijn nog wel zooo goed.Maar okay neutraal is beter dan
Ja, is ook zo. Die vrouwen hebben zelf de keus, voor die babietjes wordt de keus gemaakt... Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat vind ik dan toch net wat minder erg op de een of andere manier.
Eigenlijk moet je ze toevallig een keer zien, maar ik vond ze al leuk voordat ik ze live zag. Dat heeft nog veel te lang geduurd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze een hele goede band zijn, maar dan moet je de liedjes toch ook nog altijd leuk vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Nee, en ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Logische vragen dan:
Heet ze Julia en is ze nog bij je?
...quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Djenneke, wat is je verhaal over Rood dan?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:07 schreef djenneke het volgende:
Ik vind het trouwens ook maar een vreemde regeling, mensen betalen omdat ze kinderen krijgen.Het kan wel een aanmoedigingsregeling zijn (geweest) ivm vergrijzing enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Dat is het personeel van Beeld & Geluid in Hilversum, die dragen witte pandjesjassen en overige witte kleding.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:04 schreef FritsFlits het volgende:
Wie zijn die mensen in witte jassen daar?
neuj thuis heb ik het veel te druk momenteel om te postenquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
3 vrije dagen gehad en niet hier gepost??
ik hoorde al zoiets....quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hadden je al gemist en je bent dan ook uitgebreid besproken gisterenavond, Wexy...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Djenneke, wat is je verhaal over Rood dan?
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, heel veel mensen vinden het heel mooi... (mijn baas noemde het zelfs haar lijflied![]()
)
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vrees dat Rood er altijd in blijft. Had bij mijn vorige werk nog een manager die dit haar lijflied noemde. Ik mocht haar altijd al niet.
Alleen die van 2009 kan ik niet vindenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef djenneke het volgende:
Ik had een paar jaar geleden een manager die dit haar lijflied noemde. We konden het niet zo goed vinden met elkaar
Wandelend geschiedenisboekquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Alleen die van 2009 kan ik niet vinden
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze was mijn baas (of eigenlijk baas van de baas van mijn baas) en verdiende meer dan 2 ton per jaar. Ik heb er niet zoveel medelijden mee hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wandelend geschiedenisboekArme collega
Echt rood stonden ze dus niet, of misschien juist weer wel als je zo veel binnenkrijgtquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze was mijn baas (of eigenlijk baas van de baas van mijn baas) en verdiende meer dan 2 ton per jaar. Ik heb er niet zoveel medelijden mee hoorWel met haar man
Moeten ze maar aan wennen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Let je wel even op met de oren van de kinderen..
Tip: zet de radio luider, dan hoort ze het vuurwerk niet meer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:29 schreef djenneke het volgende:
Mijn kleine meid kan niet slapen van het vuurwerkIk ga haar maar even lekker knuffelen.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tip: zet de radio luider, dan hoort ze het vuurwerk niet meer.
Wordt er zoveel geknald dan? Hiet is hier heel rustig met vuurwerk. Knuffelze!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:29 schreef djenneke het volgende:
Mijn kleine meid kan niet slapen van het vuurwerkIk ga haar maar even lekker knuffelen.
Met Radar Love gaat dat nog veel beterderderder...quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:29 schreef FritsFlits het volgende:
When The Lady Smiles
![]()
Heerlijk nummer om lekker snel over de weg te rijden(al schoot 't toen niet op in de 30-kilometerzone en dit nummer op)
Krijg je wel een boetequote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Radar Love gaat dat nog veel beterderderder...
Ik vind deze eigenlijk mooier!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Radar Love gaat dat nog veel beterderderder...
Je moet er wat voor over hebben.quote:
Pas op wat je zegt, buurtgenoot van Diaan...quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:32 schreef FritsFlits het volgende:
What the fok doet dit gedrocht hier
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zo, ik zit klaar voor die 2 wereldplaten van Radiohead. Alleen jammer dat ik eerst die Marco B nog moet zien door te komen
Ik ben nu zelfs in de "stad" waar ze vandaan komt. Ik vind haar een leuke meid en een paar goede liedjes... maar verder heb ik er niet veel mee hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, buurtgenoot van Diaan...
Ook dan niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:36 schreef FritsFlits het volgende:
Ewbank, Borsato
Live is het nog wel leuk met zo'n orkestje erbij
Hij lijkt me een leuke en aardige man, maar hij moet niet gaan zingen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sowieso Marco Borsato...
Ik word ziek van die man en de hype.
Misschien als je heel veel zuipt en pillen slikt?quote:
Nog 10 jaar en hij is er uit...quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:38 schreef FritsFlits het volgende:
Hij zakt wel elk jaar tot nu toe
2006: 17
2007: 30
2008: 73
2009: 79
2010: 133
Hij komt uit m'n stadquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij lijkt me een leuke en aardige man, maar hij moet niet gaan zingen.
En toch zing ik weer mee.![]()
![]()
Dat ligt er maar aan hoe oud ze zijn...quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:37 schreef het_fokschaap het volgende:
gelukkig later nog dochters, die zijn wel leuk
17 maandenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan hoe oud ze zijn...
Ik hoop iets eerder eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog 10 jaar en hij is er uit...
ja dan zijn ze nog leuk iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |