volgend jaar ook nick&simon en misschien ook nog monique smitquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:35 schreef djenneke het volgende:
Gelukkig kan ik mijn hart drie keer ophalen aan Jan Smit in deze lijst
En alsof dat nog niet genoeg is,quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:35 schreef djenneke het volgende:
Gelukkig kan ik mijn hart drie keer ophalen aan Jan Smit in deze lijst
Animals.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:38 schreef Adelante het volgende:
ik ken deze alleen in een foute langzame uitvoering, maar weet niet meer van wie
Animals?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:38 schreef Adelante het volgende:
ik ken deze alleen in een foute langzame uitvoering, maar weet niet meer van wie
Yusuf Islam natuurlijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:38 schreef Adelante het volgende:
Da's geen foute versie, dat zijn The Animals. Het origineel, zeg maar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:38 schreef Adelante het volgende:
nee, cat stevensquote:
Tja, wat had je anders verwacht ?? De Top2000 "duurt maar" 144 uur . . .quote:
BRRRRRRRRRR.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:39 schreef Adelante het volgende:
nee, cat stevens
Zoals eerder al aangegeven, ze moeten gewoon de regel instellen dat een plaat minstens 1 jaar oud moet zijn om in de Top 2000 te komen. Dan komen zulke nummers ten eerste niet zo makkelijk in de lijst en ten tweede komen ze niet zo asociaal hoog temidden van klassiekers.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En alsof dat nog niet genoeg is,Jeroen
van
der
Boom
staat er ook in
"Don't Let Me Be Misunderstood" is a song written by Bennie Benjamin, Gloria Caldwell and Sol Marcus for the singer/pianist Nina Simone, who first recorded it in 1964. "Don't Let Me Be Misunderstood" has been recorded or performed by many artists, and is best known to most people by the 1965 blues rock hit recording from The Animals. A 1977 disco/Latin rendition by Santa Esmeralda was also a hit.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Da's geen foute versie, dat zijn The Animals. Het origineel, zeg maar.
(tenminste, ik dénk het origineel)
Aha!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
"Don't Let Me Be Misunderstood" is a song written by Bennie Benjamin, Gloria Caldwell and Sol Marcus for the singer/pianist Nina Simone, who first recorded it in 1964. "Don't Let Me Be Misunderstood" has been recorded or performed by many artists, and is best known to most people by the 1965 blues rock hit recording from The Animals. A 1977 disco/Latin rendition by Santa Esmeralda was also a hit.
(bron: wiki)
Ben ik het ook nog steeds mee eens hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:40 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zoals eerder al aangegeven, ze moeten gewoon de regel instellen dat een plaat minstens 1 jaar oud moet zijn om in de Top 2000 te komen. Dan komen zulke nummers ten eerste niet zo makkelijk in de lijst en ten tweede komen ze niet zo asociaal hoog temidden van klassiekers.
Ik opt voor 3 jaar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:40 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zoals eerder al aangegeven, ze moeten gewoon de regel instellen dat een plaat minstens 1 jaar oud moet zijn om in de Top 2000 te komen. Dan komen zulke nummers ten eerste niet zo makkelijk in de lijst en ten tweede komen ze niet zo asociaal hoog temidden van klassiekers.
Tja, dan zou je wel vast waarden in de top 100 gaan missen, zoals Rood van Marco Borsato of Nine Million Bicycles van Katie Melua. Dat willen we toch ook niet?quote:
'quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:43 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Tja, dan zou je wel vast waarden in de top 100 gaan missen, zoals Rood van Marco Borsato of Nine Million Bicycles van Katie Melua. Dat willen we toch ook niet?
Ik vrees dat Rood er altijd in blijft. Had bij mijn vorige werk nog een manager die dit haar lijflied noemde. Ik mocht haar altijd al niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:43 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Tja, dan zou je wel vast waarden in de top 100 gaan missen, zoals Rood van Marco Borsato of Nine Million Bicycles van Katie Melua. Dat willen we toch ook niet?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:45 schreef djenneke het volgende:
Ik vrees dat Rood er altijd in blijft. Had bij mijn vorige werk nog een manager die dit haar lijflied noemde. Ik mocht haar altijd al niet.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vrees dat Rood er altijd in blijft. Had bij mijn vorige werk nog een manager die dit haar lijflied noemde. Ik mocht haar altijd al niet.
Ik blijf nog even, want ik wil wel een paar goede nummers achter elkaar horen, voor ik ga slapen. Anders krijg ik maar nachtmerries.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:46 schreef Jane het volgende:
OMG, Katie Melua.
Straks ben ik nog als enige.
Ja er staat een paard in de gangquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:46 schreef ThunderChild het volgende:
Ik vind deze van Katie niet echt slecht te noemen, er zijn ergere draken van nummers . . .![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kan niemand dit mens laten verdwijnen? Niet vermoorden hoor, want dan worden we de komende maanden weer verblijd met allerlei tributes enzo.
2 topartiesten iig.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
Te veel om op te noemen, ik had een top tien ingestuurd met o.a. REM met The One I Love en Wuthering Heights van Kate Bush, maar het was ondoenlijk![]()
quote:Het jouwe is vast Enjoy the Silence?
Misschien dat Britney haar mee wil nemen naar een paar feestjes?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik blijf nog even, want ik wil wel een paar goede nummers achter elkaar horen, voor ik ga slapen. Anders krijg ik maar nachtmerries.
Kan niemand dit mens laten verdwijnen? Niet vermoorden hoor, want dan worden we de komende maanden weer verblijd met allerlei tributes enzo.
Die is leuk.quote:
Daar ben je weer. Goed nieuws!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:48 schreef Arcee het volgende:![]()
Dit jaar voor het eerst genoteerd en wel op 192.
Die bedoel ik dan idd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:48 schreef 4-elements het volgende:
Haar fietsen mogen nog wel ergens in de lijst staan
Die doos is anders ook nog steeds niet verdwenen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien dat Britney haar mee wil nemen naar een paar feestjes?
Maar ze zingt volgens mij weinig meer, en daar gaat het toch om.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die doos is anders ook nog steeds niet verdwenen.
Ze heeft net weer een tweede nieuwe single uitquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar ze zingt volgens mij weinig meer, en daar gaat het toch om.
Katie probeert tenminste nog muziek te maken. Britney is gewoon.. tja.. erm.. trash?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die doos is anders ook nog steeds niet verdwenen.
Ze gaan nu rocken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:50 schreef djenneke het volgende:
En dit vind ik ook een zeiknummer.
Ja.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:51 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Katie probeert tenminste nog muziek te maken. Britney is gewoon.. tja.. erm.. trash?
ja mooie nummer van de Stones.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
you come runnin' back![]()
Wat een supernummer is dit!
Het gaat even slecht met de chansons.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat zijn de Rolling Stones met bijna al hun platen in de Top 2000 flink gezakt
Volgens mij heeft Paris een speciaal boekje waarin ze bijhoudt wie ze nu toch weer de vernieling in heeft geholpen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja.
En wat vreselijk is, dat je ook Britney-adepten hebt die net zo vreselijk zijn en ook vreselijk snel in de fout gaan.
Paris Hilton en Lindsay Lohan als voorbeelden.
Maar ze mag nog steeds niet autorijden met haar nichtjes op de achterbank.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:55 schreef qonmann het volgende:
Britney woord binnenkort Tante..
(I did not raise this subject)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |