Ik vind Laura ook prima.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, ik vind dit ook best te pruimen hoor.Hoor het veel liever dan die van Shakira, iig.
Dat nummer van de Stones, bedoel je? Time is on my side? Da's hartstikke bekend!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Van dat rijtje is alleen de Beatles mooi en Rolling Stones al zegt de nummer niks.
Maakt me niet uit. Als die regel er maar komtquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die regel is er nooit bij de Top2000 geweest, alleen bij de Top 100 aller tijden waarvan ik weet . . .![]()
Dead Flowers. Kende ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:18 schreef Jane het volgende:
Dat nummer van de Stones, bedoel je? Time is on my side? Da's hartstikke bekend!
Heb vandaag wel al een ander Stones-nummer gehoord dat ik niet kende. Weet alleen nu al de titel niet meer.
Da's van die film toch?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat nummer van de Stones, bedoel je? Time is on my side? Da's hartstikke bekend!
Heb vandaag wel al een ander Stones-nummer gehoord dat ik niet kende. Weet alleen nu al de titel niet meer.
Klopt, 1629 maar het schoot me nu te binnen om even te kijken waar ze terecht gekomen waren:')quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Wanneer bedoel je? Is de afgelopen uren niet langsgeweest, hoor.
1629 dus.. Kayakquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Wanneer bedoel je? Is de afgelopen uren niet langsgeweest, hoor.
Dat meen je toch niet? Paul kan niet zingen, vind het nummer van Laura nog wel door te komen, maar van hem vind ik het echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik vind Laura ook prima.
De cover van Paul de Leeuw is ook mooi trouwens van deze.
Zag net dat die niet in de lijst staat.. Spijtig die had wel ipv Shakkie mogen staan.
Ik hoorde dat Michael Jackson bezig is met een nieuwe plaat. Als het net zo'n ramp wordt als 'Invincible', voorspel ik het ergste. Ohja, de Spice Girls komen ook met nieuw materiaal...quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
True maar ik houd mijn hart vast voor wat er aankomend jaar aan bagger gemaakt gaat worden die we in die lijst terug gaan zien.
Zet dan maar ff een pot flink sterke koffiequote:Op vrijdag 28 december 2007 00:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Klopt, 1628 maar het schoot me nu te binnen om even te kijken waar ze terecht gekomen waren:')
Maar even wachten tot 142 dan.
Ja voor het goeie moet ik 't kennen, maar zegt me niksquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Sorry ik meen het echtquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet? Paul kan niet zingen, vind het nummer van Laura nog wel door te komen, maar van hem vind ik het echt verschrikkelijk.
Als je het hoort wel hoor.... Tiiiihhhiiiiihiiiiihiiiiiime is on myyy Side,quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Van dat rijtje is alleen de Beatles mooi en Rolling Stones al zegt de nummer niks.
Eén van de mooiste van ABBA, imho!quote:
Yes it isquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als je het hoort wel hoor.... Tiiiihhhiiiiihiiiiihiiiiiime is on myyy Side,
Volgens mij werd het een paar jaar geleden ook in een of andere reclame gebruikt.quote:
Gelukkig zijn er verschillende meningen, anders zou de wereld zo saai zijn.quote:
Ik was wel van plan nog te slapen voor maandag eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zet dan maar ff een pot flink sterke koffie
Als ze dat doen, mogen ze dat ook wel met Britney Spears en Shakira doen lijkt me zo.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:22 schreef Wexy het volgende:
Valt me trouwens mee dat er geen house of trance in staat.
Of zal radio2 dat zonder mededeling er uit wippen?
Ik ben slecht in titel onthouden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als je het hoort wel hoor.... Tiiiihhhiiiiihiiiiihiiiiiime is on myyy Side,
Als je het nou gewoon hier heen stuurt, post ik het welquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:23 schreef Jane het volgende:
Ah, Fallin'!
Ik heb nog een hilarisch filmpje van een paar (hele lieve) manlijke FOK!kers die dit karaoke'en, maar als ik dat post, dan vermoorden ze me.![]()
Ik vind dit ook helemaal niet zo erg, zo tussendoor. Er zijn veel ergere (onbegrijpelijkere) nummers die er in staan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, maar dit nummer van Alicia is wel mooi hoor. Gospelachtig.
En als we je nou eens collectief héél lief aankijken?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:23 schreef Jane het volgende:
Ah, Fallin'!
Ik heb nog een hilarisch filmpje van een paar (hele lieve) manlijke FOK!kers die dit karaoke'en, maar als ik dat post, dan vermoorden ze me.![]()
Ik wil het filmpje toch bekijken, een leuk aandenken voor later.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:23 schreef Jane het volgende:
Ah, Fallin'!
Trustenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:24 schreef Djeez het volgende:
Ohja, de dag heeft al te lang geduurd. Ik zoek mijn nest maar es op, ben rond negen uur wel weer van de partij. Tot ooit!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:23 schreef Jane het volgende:
Ah, Fallin'!
Wil je me niet zo laten schrikken? Ik zou er potdorie bijna voor gaan biddenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:22 schreef Wexy het volgende:
Is peaceman d'r niet?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je de topictitel van #16 in #17 veranderen? Dit in verband met mijn haastige overzetwerk.
Dies beetje ziek en ligt al ruim 2 uur op bedquote:
Tot een paar jaar geleden kwamen Nirvana en Metallica ook niet in de Top2000. Maar mag tegenwoordig wel, anders geeft het zo'n vertekend beeld. One en Smells like teen spirit zijn nu eenmaal klassiekers, en scoren altijd goed.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:22 schreef Wexy het volgende:
Die is ziek.quote:
bijbel lenen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wil je me niet zo laten schrikken? Ik zou er potdorie bijna voor gaan bidden
Dat is juist de reden om tegaan FOK!ken.quote:
Sacramento staat er toch in?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:24 schreef qonmann het volgende:
Top2000 is de Grootste Gemeenschappelijk Deler
Zou Middle od the Road er wel in moeten staan
Niks verkeerd aan deze nummer !quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, maar dit nummer van Alicia is wel mooi hoor. Gospelachtig.
Zie jij en mijn heupen liegen niet ook een klassieker worden?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden kwamen Nirvana en Metallica ook niet in de Top2000. Maar mag tegenwoordig wel, anders geeft het zo'n vertekend beeld. One en Smells like teen spirit zijn nu eenmaal klassiekers, en scoren altijd goed.
goeiemoggelquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:26 schreef 4-elements het volgende:
Aangezien alle hedendaagse nummers hier worden afgekraakt: Wat horen jullie dan wel graag uit de jaren 2000?
Puicke gozer is het wel.quote:
Heb niet gecheckt ..maar mag het wel hopen samen met Soley, Soley als het goed isquote:
De hoogst genoteerde zit in blok 144, namelijk:quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:26 schreef 4-elements het volgende:
Aangezien alle hedendaagse nummers hier worden afgekraakt: Wat horen jullie dan wel graag uit de jaren 2000?
Technohead - I wanna be a hippyquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
goeiemoggel
dj tiesto
gabbertje
noem nog eens een paar?
3 doors down, kaiser chiefs, snow patrol vind ik dan wel weer leukquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:26 schreef 4-elements het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
3 doors down, kaiser chiefs, snow patrol vind ik dan wel weer leuk
1484 Middle Of The Road Sacramento (A wonderful town) 1972quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
Heb niet gecheckt ..maar mag het wel hopen samen met Soley, Soley als het goed is
quote:
Busje komt zoooooooooquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Technohead - I wanna be a hippy
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Technohead - I wanna be a hippy
Ook mooi!!quote:
* Eens is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:31 schreef Jane het volgende:
Volgend jaar beginnen ze maar mooi op 1e kerstdag hoor. Hoeven ze tenminste niet zoveel af te kappen.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
En ik vind heel veel R&B-nummers van de afgelopen jaren leuk.
Anton aus Tirolquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ook mooi!!
Wat te denken van Eric Hulzebos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |